*kuch* 0-6 Groningen *kuch, kuch*quote:Op zondag 18 december 2011 15:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Koeman, Gastel, Bronckhorst, Guidetti, El Ahmadi, Clasie, Leerdam, TEVEEL mensen om op te noemen die significant beter zijn en in de top van NL toebehoren.
Maar nog geen schaakmat.quote:Op zondag 18 december 2011 14:59 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hij heeft zijn paard naar F7 gezet.
Inderdaad niet alleen de credits geven aan Koeman, hij heeft wat heerlijke veldtrainers om zich heen lopen. Zo lang hij maar niet zo wijsneuzig als Mario, kan er niet veel mis gaan.quote:Op zondag 18 december 2011 15:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Koeman, Gastel, Bronckhorst, Guidetti, El Ahmadi, Clasie, Leerdam, TEVEEL mensen om op te noemen die significant beter zijn en in de top van NL toebehoren.
10 jaar vuurwerkgeluiden en dan 1x daadwerkelijk vuurwerk op je kop krijgen, en dan jankenquote:
Ik ben ietwat optimistisch maar wees reëel: jij als ajacied zou het toch heerlijk vinden ee nverdeddiging Vrij / Vlaar te hebben of een middenvelder als Ahmadi?quote:Op zondag 18 december 2011 15:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
*kuch* 0-6 Groningen *kuch, kuch*
Feyenoord heeft nog een lange weg te gaan hoor
Subtopper eredivisie blijft natuurlijk zijn max, als hij in vorm is.quote:Op zondag 18 december 2011 14:59 schreef Aloulou het volgende:
Schaken jemig wat heeft ie het weeeeer op de heup man![]()
![]()
![]()
Bert v Marwijk, kijk je mee?
Als Dirk basisspeler is in deze doen zie ik niet in waarom Ruben geen kans zou krijgenquote:
Kijk het verschil tussen hoe Feyenoord speelt en hoe de joden spelen.quote:Op zondag 18 december 2011 15:02 schreef Saekerhett het volgende:
Die John speelt echt fucking slecht
quote:Op zondag 18 december 2011 15:02 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Als Dirk basisspeler is in deze doen zie ik niet in waarom Ruben geen kans zou krijgen
Neequote:Op zondag 18 december 2011 15:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ben ietwat optimistisch maar wees reëel: jij als ajacied zou het toch heerlijk vinden ee nverdeddiging Vrij / Vlaar te hebben of een middenvelder als Ahmadi?
Vrij Vlaar zijn minder dan Alderweireld/Vertonghen uiteraard.quote:Op zondag 18 december 2011 15:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ben ietwat optimistisch maar wees reëel: jij als ajacied zou het toch heerlijk vinden ee nverdeddiging Vrij / Vlaar te hebben of een middenvelder als Ahmadi?
Voor wie ben je eigenlijk nu? FCT of Feyenoord?quote:Op zondag 18 december 2011 15:02 schreef Saekerhett het volgende:
Die John speelt echt fucking slecht
quote:Op zondag 18 december 2011 15:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 december 2011 15:02 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Als Dirk basisspeler is in deze doen zie ik niet in waarom Ruben geen kans zou krijgen
Ze schieten niet exprès net mis hequote:Op zondag 18 december 2011 15:02 schreef kapiteintje het volgende:
IK WORD GEK HIER! SCHIET HEM ER GEWOON IN !
El Drahmadi, hihihohohohahaquote:Op zondag 18 december 2011 15:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Geen Ahmadi willen?. Of koning Leerdam, koning Clasie, GUI-FUCKING-DETTI
Die 1 op 1 loopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |