Dit dus. KOMOP FEYENOORDquote:Op zondag 18 december 2011 14:52 schreef NumberSeven het volgende:
Kom op Feyenoord, 2-0 maken anders krijg je straks weer de 1-1 zoals in de andere wedstrijden.
dat wel jaquote:Op zondag 18 december 2011 14:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
HEt ergste is nog dat hij misschien wel had kunnen scoren als hij niet was gaan liggen.
Dat denk ik wel van meer voetballers.quote:Op zondag 18 december 2011 14:52 schreef Geo4kant het volgende:
Tiendalli .. dat die kerel gewoon in de eredivisie speelt..
Aantikken is niet verboden.quote:Op zondag 18 december 2011 14:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nogmaals: werd aangetikt. Zachtjes, maar werd aangetikt.
Dat zeg ik ook niet, ik zeg dat hij daarom onderuit ging. Hij had daarom dus geen kans om te scoren. Snap je dat nou niet?quote:
Voetbal is een contactsport. Als ik jou aai ga je toch ook niet keihard op je bek om vervolgens te huilen dat ik valsspeel? Dit soort kansloos pingelvragen maakt het voetbal gewoon minder mooi en leukquote:Op zondag 18 december 2011 14:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nogmaals: werd aangetikt. Zachtjes, maar werd aangetikt.
Hij ging onderuit omdat hij wilde liggen, als je van zo'n tikje gaat liggen weeg je 30 kg.quote:Op zondag 18 december 2011 14:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, ik zeg dat hij daarom onderuit ging. Hij had daarom dus geen kans om te scoren. Snap je dat nou niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |