SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!
Originele topic en vorige delen:
× 001 × 002 × 003 × 004 × 005 × 006 × 007 × 008 × 009 × 010 ×
× 011 × 012 × 013 × 014 × 015 × 016 × 017 × 018 × 019 × 020 ×
× 021 × 022 × 023 × 024 × 025 × 026 × 027 × 028 × 029 × 030 ×
× 031 × 032 × 033 × 034 × 035 ×
[ Bericht 0% gewijzigd door Vaseline_ op 07-12-2011 18:28:08 ]
Whehe, ik ben als klein kind eens van de bank afgepleurd. Ik landde met mijn kop op een duplo blokje en ik lag helemaal open. Ik heb nu een raar litteken op mijn haargrens. Mensen denken altijd dat ik ben uitgeschoten met de tondeuse.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:53 schreef krioro het volgende:
Mijn zus gooide toen we klein waren en in het opblaaszwembadje zaten een keer water in mijn ogen waardoor ik niks meer zag en naar de handdoek rende die aan een rek hing boven een stapel stenen en ik struikelde en viel met m'n gezicht op de scherpe hoek van die stenen waardoor er een gat in mijn wang zat en daar heb ik een litteken van.
Wanglittekens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op woensdag 7 december 2011 16:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Whehe, ik ben als klein kind eens van de bank afgepleurd. Ik landde met mijn kop op een duplo blokje en ik heb nu een raar litteken op mijn haargrens. Mensen denken altijd dat ik ben uitgeschoten met de tondeuse.Ik wou de lapo niet eens ik was nog aan het typenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ook van de waterpokken. 1 kleintje maar die bijna niet opvalt. En een grote op mijn arm.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:53 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik heb een litteken in m'n voorhoofd. Een scherp potlood in m'n hoofd geboord
quote:Op woensdag 7 december 2011 16:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Whehe, ik ben als klein kind eens van de bank afgepleurd. Ik landde met mijn kop op een duplo blokje en ik heb nu een raar litteken op mijn haargrens. Mensen denken altijd dat ik ben uitgeschoten met de tondeuse.
Real recognise realquote:Op woensdag 7 december 2011 16:53 schreef krioro het volgende:
Mijn zus gooide toen we klein waren en in het opblaaszwembadje zaten een keer water in mijn ogen waardoor ik niks meer zag en naar de handdoek rende die aan een rek hing boven een stapel stenen en ik struikelde en viel met m'n gezicht op de scherpe hoek van die stenen waardoor er een gat in mijn wang zat en daar heb ik een litteken van.
Wanglittekens.
Ik wou 'm, om die mobile friendly eindelijk een keer te gaan fixenquote:Op woensdag 7 december 2011 16:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik wou de lapo niet eens ik was nog aan het typen
Ik ook naast m'n oog. Was ergens voorover gepleurd op een puntig ding en kwam net naast m'n oog. maar het zit ook echt 2 mm van m'n oog af.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik wou 'm, om die mobile friendly eindelijk een keer te gaan fixen.
Heb overigens een mini-litteken naast m'n oog, was een jaar of 10, iemand zei je kankermoeder, ik flipte 'm, fittie, hij duwde me met m'n hoofd tegen de rand van de vensterbank. My scar stands for bravery.
HAHA, hoe presteer je datquote:Op woensdag 7 december 2011 16:56 schreef krioro het volgende:
Ik ben op vakantie eens uit het bovenste deel van het stapelbed gevallen in m'n slaap, op m'n gezicht, op de tegelvloer. Neus gekneusd, maar niet gebroken. Sterke negerneus jwt.
Ik ook.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:58 schreef Chocolatebear het volgende:
Heb er ook twee vlak onder mijn wenkbrauw, mensen denken daardoor dat ik vroeger een wenkbrauwpiercing had.
En toen glibberde je van je stoel.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:59 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik zocht op ''Fernandes drink'' kreeg ik dit
[ afbeelding ]
En toen kreeg ik een litteken op mijn been.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
En toen glibberde je van je stoel.
Weet ik veel er zit haar overheen?quote:Op woensdag 7 december 2011 17:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Weet iemand eigenlijk waarom 85% van alle Marokkanen één of meerdere littekens op hun achterhoofd heeft? Als ik het mensen vraag zeggen ze altijd van "hey idd! nu je 't zegt, het is bijna altijd zo!".
Ik ben wild in bed. [insert wenkbrauwsmiley]quote:Op woensdag 7 december 2011 16:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
HAHA, hoe presteer je dat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Truths.quote:full stops and exclamation marks
quote:Op woensdag 7 december 2011 16:56 schreef krioro het volgende:
Hoi.
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik ben op vakantie eens uit het bovenste deel van het stapelbed gevallen in m'n slaap, op m'n gezicht, op de tegelvloer. Neus gekneusd, maar niet gebroken. Sterke negerneus jwt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze hebben allemaal een keiharde tik op hun achterhoofd gehad.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Weet iemand eigenlijk waarom 85% van alle Marokkanen één of meerdere littekens op hun achterhoofd heeft? Als ik het mensen vraag zeggen ze altijd van "hey idd! nu je 't zegt, het is bijna altijd zo!".
quote:Op woensdag 7 december 2011 17:01 schreef Sinji het volgende:
Niet lezen als je zwakke maag hebtHoly fuckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Shit bruh!
Nee, maar serieus.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:01 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal een keiharde tik op hun achterhoofd gehad.
Vonden ze daar blijkbaar niet nodig.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Normaal zit er toch een stuk ijzer voor?
Niet lezen als je zwakke maag hebtDamn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
full stops and exclamation marks
Niet lezen als je zwakke maag hebtAuch. Is toch ook weleens bij een ijshockeyer gebeurd tijdens een ''gevecht'' gleed het ijzer van de schaats langs zijn keel, bam dood.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
Afkloppen, und schnell.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:05 schreef Vaseline_ het volgende:
Pinken en duimen ontelbaar keer gekneusd, polsen gekneusd, 2x linkerknie gekneusd (aangereden+ongeluk met quad) 2x rechtervoet gekneusd, 1x linkervoet gekneusd.
I've got strong bones!
Bounty.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Over vieze shit gesproken, ik had ook een keer met die steppen die op de basisschool helemaal in waren eentje tegen m'n scheen gehad. Tranen over m'n wangen, ik weet eigenlijk nog steeds niet of ik nou bot zag of dat onderste stuk witte huid (jaja). Als ik over dat litteken ga met m'n hand voel ik dat deukje nogsteeds zitten.
Ik heb nog nooit iets gekneusd of gebroken of whateverquote:Op woensdag 7 december 2011 17:05 schreef Vaseline_ het volgende:
Pinken en duimen ontelbaar keer gekneusd, polsen gekneusd, 2x linkerknie gekneusd (aangereden+ongeluk met quad) 2x rechtervoet gekneusd, 1x linkervoet gekneusd.
I've got strong bones!
Me hand gekneust met lummelen. Trapte ie tegen me hand aan.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:05 schreef Vaseline_ het volgende:
I've got strong bones!
Paardrijmeisjesquote:Op woensdag 7 december 2011 17:07 schreef Vaseline_ het volgende:
Oja, nog een keer met m'n kop tegen het ijzeren hek gelazerd toen ik werd gelanceerd door een paardbeest was door het dolle heen muwhaha
Wat??quote:Op woensdag 7 december 2011 16:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het is pas lullig als je dit zegtDamn.
Das lang geledenquote:Op woensdag 7 december 2011 17:08 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Me hand gekneust met lummelen. Trapte ie tegen me hand aan.
Die rijden altijd zo goed.quote:
Wat is lummelen ook alweer? Klinkt als apenkooien en blikje trap in de gymzaal vroegâhquote:Op woensdag 7 december 2011 17:08 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Me hand gekneust met lummelen. Trapte ie tegen me hand aan.
Lummelen is de bal overgooien en dat er dan mensen tusseninstaan die de bal moeten onderscheppen, dat zijn dan de lummelsquote:Op woensdag 7 december 2011 17:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat is lummelen ook alweer? Klinkt als apenkooien en blikje trap in de gymzaal vroegâh.
Negers op paarden.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:07 schreef Vaseline_ het volgende:
Oja, nog een keer met m'n kop tegen het ijzeren hek gelazerd toen ik werd gelanceerd door een paardbeest was door het dolle heen muwhaha
Old Spice.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:10 schreef krioro het volgende:
Behalve m'n neus dus heb ik ook nooit wat gekneusd of gebroken.
[..]
Negers op paarden. [ afbeelding ]
I'm on a horse, HIYAHquote:Op woensdag 7 december 2011 17:10 schreef krioro het volgende:
[..]
Bazenspelquote:Op woensdag 7 december 2011 17:09 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Lummelen is de bal overgooien en dat er dan mensen tusseninstaan die de bal moeten onderscheppen, dat zijn dan de lummels
Zo reed ik door de woestijnen van Egypte, collectieve schijt hebbende.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:10 schreef krioro het volgende:
[..]
Bedoel je nu trefbalquote:Op woensdag 7 december 2011 17:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Bazenspel. Was toch ook met zo'n pion of houten bowlingpin die je kon omgooien? Damn
.
quote:Op woensdag 7 december 2011 17:10 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, bij trefbal moet je mensen raken. Bij lummelen niet.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Huh, is lummelen dan hetzelfde maar zonder voorwerpen erbij ofzo?
Trefbalquote:Op woensdag 7 december 2011 17:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Trefbal is toch anders dan lummelen?
Misschien was hij altijd de lummel?quote:Op woensdag 7 december 2011 17:15 schreef Chocolatebear het volgende:
dWc heeft duidelijk een slechte jeugd gehad. Kent lummelen niet eens.
Ja dat weet ik wel, maar hij begint over kegels en pionnenquote:Op woensdag 7 december 2011 17:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Trefbal is toch anders dan lummelen?
Verdrongen traumaquote:Op woensdag 7 december 2011 17:15 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Misschien was hij altijd de lummel?
quote:Op woensdag 7 december 2011 17:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Deze foto is mede mogelijk gemaakt door Unox?
Nieteens de moeite genomen om een echt blikje te kopen?quote:Op woensdag 7 december 2011 17:19 schreef Fanta-stick het volgende:
Vroeger wel eens in glas gestaan met mijn voet, teennagel erafgetrapt door een kutwijf op voetbal.
[ afbeelding ]
Da's juist fucking nice! Teveel om met 2 handen vast te houden, je kan op z'n Russisch, je bier kan ertussenquote:Op woensdag 7 december 2011 17:19 schreef tliciouz het volgende:
Dat is gewoon niet meer mooi man zulke grote.
quote:Op woensdag 7 december 2011 17:19 schreef tliciouz het volgende:
Volgende keer beter.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:20 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nieteens de moeite genomen om een echt blikje te kopen?
Je hebt pas geen jeugd als je dat niet hebt gedaan, wie geeft er nou om lummelenquote:Op woensdag 7 december 2011 17:21 schreef Sinji het volgende:
Apekooi! Yeahhh buddy!
Bij ons op de basisschool mochten we op onze verjaardag kiezen wat we gingen doen met gym. Ik smoothtalkte iedereen om dan apekooi te doen
Nee.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:19 schreef tliciouz het volgende:
quote:
Watdan?quote:Op woensdag 7 december 2011 17:20 schreef Maisnon het volgende:
Ik snap nu pas het idee achter je naam Fanta Stick
Likequote:Op woensdag 7 december 2011 17:19 schreef Fanta-stick het volgende:
Vroeger wel eens in glas gestaan met mijn voet, teennagel erafgetrapt door een kutwijf op voetbal.
[ afbeelding ]
Doe de versie zonder blik ook 's?quote:Op woensdag 7 december 2011 17:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[ afbeelding ]
Neequote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 17:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Doe de versie zonder blik ook 's?
Die sneer er achteraan haalt het eerste deel van je zin meteen onderuitquote:Op woensdag 7 december 2011 17:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Neewant die van mij zijn zonder bh nog steeds mooi gevormd.
Dat doet mij echt niks.quote:
EN DE KOELKAST GAAT NAAR MAISNON!!!!!quote:Op woensdag 7 december 2011 17:22 schreef Maisnon het volgende:
[..]
nouja Fantastic hé
Ik las nog steeds gewoon fanta spatie stick telkens
quote:Op woensdag 7 december 2011 17:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh no she di n'tquote:Op woensdag 7 december 2011 17:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je weet waar dit om schreeuwt?quote:Op woensdag 7 december 2011 17:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kan ik me wel wat bij voorstellen eerlijk gezegd, als d'r tepels langer zijn dan je gereedschapquote:
Doe dan net alsof het zo'n mutant ass is en je kunt je lol op.quote:
Ik ga door voor de vaatwasserquote:Op woensdag 7 december 2011 17:23 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
EN DE KOELKAST GAAT NAAR MAISNON!!!!!
LOL! Flashbackquote:Op woensdag 7 december 2011 17:24 schreef krioro het volgende:
[..]
Doe dan net alsof het zo'n mutant ass is en je kunt je lol op.
Wilde niet iedereen sowieso apekooi dan?quote:Op woensdag 7 december 2011 17:21 schreef Sinji het volgende:
Apekooi! Yeahhh buddy!
Bij ons op de basisschool mochten we op onze verjaardag kiezen wat we gingen doen met gym. Ik smoothtalkte iedereen om dan apekooi te doen
hotdogging.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:24 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik wilde het gelukkig ook niet schreeuwen.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja, en het antwoord daarop is nee.
Gvdquote:Op woensdag 7 december 2011 17:24 schreef krioro het volgende:
[..]
Salto's maken op de dikke matquote:Op woensdag 7 december 2011 17:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Wilde niet iedereen sowieso apekooi dan?wat moet je anders kiezen.
Ah, ik wist niet eens dat daar een naam voor was.quote:
Maar dat zijn van die dingen die we toch al vaak deden in een gewone gymles, apekooien niet.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Salto's maken op de dikke mat. Of voetballen, blikje trap, trefbal, verstoppertje
.
True, dat was echt speciaal inderdaad. Dat je zo binnenkwam en alles stond al helemaal klaarquote:Op woensdag 7 december 2011 17:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar dat zijn van die dingen die we toch al vaak deden in een gewone gymles, apekooien niet.
Ik deel mijn wijsheid graag.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:27 schreef krioro het volgende:
[..]
Ah, ik wist niet eens dat daar een naam voor was.
Dank u voor deze verrijking van mijn kennis, oh grootmoefti.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Self inflicted hotdogging.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Velen hebben het nog niet door.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:24 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik ga door voor de vaatwasser
Zal vast niet de eerste zijn bij wie het kwartje heel langzaam valt
quote:Op woensdag 7 december 2011 17:29 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik deel mijn wijsheid graag.Beste benen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Self inflicted hotdogging.Deathlift or Die.
[..]
Ik deel mijn wijsheid graag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Self inflicted hotdogging.
All good things are wild and free.
Je bent te laat met je copyrights.quote:
[..]
Ik deel mijn wijsheid graag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Self inflicted hotdogging.![]()
Hoe bedoel je? Ik zet 't er juist bij omdat ik het eerder las (bij jou mss?quote:Op woensdag 7 december 2011 17:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je bent te laat met je copyrights.
We kunnen pas eentje kiezen bij een selectie van minimaal 3.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:34 schreef Fanta-stick het volgende:
Hey maar welke van de 2 wordt het?
Ik loop al decennia op je voor, ah vriend.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik zet 't er juist bij omdat ik het eerder las (bij jou mss?)
Bij het nader lezen van deze zin klinkt dat best ghey. Ik bedoel "heb jij het mss eerder gezegd"?
Kegelvoetbalquote:Op woensdag 7 december 2011 17:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Wilde niet iedereen sowieso apekooi dan?wat moet je anders kiezen.
quote:Op woensdag 7 december 2011 17:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
We kunnen pas eentje kiezen bij een selectie van minimaal 3.
[..]
Ik deel mijn wijsheid graag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Self inflicted hotdogging.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:39 schreef Juminelle het volgende:
Fuck, ik ben 3 uur geleden weer in slaap gevallen en net pas wakker geworden
quote:Op woensdag 7 december 2011 17:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik loop al decennia op je voor, ah vriend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Non-productieve dagen, ik hou van ze.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:39 schreef Juminelle het volgende:
Fuck, ik ben 3 uur geleden weer in slaap gevallen en net pas wakker geworden
quote:Op woensdag 7 december 2011 17:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik hou van je man. (no homo)
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Eens!quote:Op woensdag 7 december 2011 17:41 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Non-productieve dagen, ik hou van ze.
Waarom deel jij zo achterlijk veel voorkeuren met mij? Heb je mijn dagboek gelezen of zo?quote:
Stiekeme soulmates allesz.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:44 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Waarom deel jij zo achterlijk veel voorkeuren met mij? Heb je mijn dagboek gelezen of zo?
Thanks.quote:
Ik leg bijna altijd met gezichten links met op wie ze lijken. Op een bepaalde foto leek CB op hem, en zo geschiedde.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:44 schreef krioro het volgende:
dWc, Volgens mij ben jij wel de enige die wat voor overeenkomst dan ook ziet tussen Choco en die Marokkaan.
True, swag on point - like period.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:45 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nagels van deze dame zijn echt Altijd on point gewoon
dWc is gewoon een beetje raar.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:44 schreef krioro het volgende:
dWc, Volgens mij ben jij wel de enige die wat voor overeenkomst dan ook ziet tussen Choco en die Marokkaan.
Mooie nagels en mooi perenijsje.quote:
Jokes, jokes. Die andere zijn allebei OK, klein schattig stickie.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:45 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nooh dan blijft ie nog 5 jaar in de OP.
Er mag er maar 1 in de OP. Kriorotjee!quote:Op woensdag 7 december 2011 17:48 schreef krioro het volgende:
[..]
Mooie nagels en mooi perenijsje.
[..]
Jokes, jokes. Die andere zijn allebei OK, klein schattig stickie.
Hehe, ik ben ook echt zwaar perfectionistisch als het om m'n nagels gaatquote:Op woensdag 7 december 2011 17:45 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Deze dame weetquote:Op woensdag 7 december 2011 17:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Perenijsjes.
Waar laat jij je nagels zetten? In Arnhem of?
Thankyuquote:
No that feel.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:51 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hehe, ik ben ook echt zwaar perfectionistisch als het om m'n nagels gaatAls m'n nagellak gaat chippen moet ik het gelijk bijwerken.
Joa, ik kan niet beslissen welke though.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:49 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Er mag er maar 1 in de OP. Kriorotjee!
Hehe ja dat heb ik ook. Daarom laat ik maar zelden nepnagels zetten, chippen echt te snel bij mijquote:Op woensdag 7 december 2011 17:51 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hehe, ik ben ook echt zwaar perfectionistisch als het om m'n nagels gaatAls m'n nagellak gaat chippen moet ik het gelijk bijwerken.
Hoiquote:Op woensdag 7 december 2011 17:45 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja dit heb ik eigenlijk ookquote:Op woensdag 7 december 2011 17:53 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hehe ja dat heb ik ook. Daarom laat ik maar zelden nepnagels zetten, chippen echt te snel bij mijwant ik doe er domme dingen mee.
Oke ik weet alleen niet hoe je die in de OP kan zetten.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:54 schreef Juminelle het volgende:
Ik ben voor de foto waar we je gezicht kunnen zien Fanta.
[..]
Ja dit heb ik eigenlijk ookIk kan ook echt niet werken met die dingen.
Doe die met je gezicht Stickiequote:Op woensdag 7 december 2011 17:49 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Er mag er maar 1 in de OP. Kriorotjee!
Helleuh. Yep. Genailed, gehaald, alles.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:53 schreef krioro het volgende:
[..]
Hoi. Was de presentatie ook on point?
Ik verklein die ook even meteen, doet Vaseline_ ze allemaal even mobile friendly in de OPquote:Op woensdag 7 december 2011 17:54 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Oke ik weet alleen niet hoe je die in de OP kan zetten.
Good job lindinha.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:56 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Helleuh. Yep. Genailed, gehaald, alles.
Daarna het nailen gevierd
Iemand moet nog steeds een collage van alle userfoto's maken.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik verklein die ook even meteen, doet Vaseline_ ze allemaal even mobile friendly in de OP. Anders moeten we gewoon die eye candy maar 1 picca per keer doen ofzo, M bij vrouwelijke TS en V bij mannelijke TS oid
.
Maar da's kut toch, moet er zo nu en dan iemand bij enzo?quote:Op woensdag 7 december 2011 17:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Iemand moet nog steeds een collage van alle userfoto's maken.
Viespeuk jij.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:57 schreef krioro het volgende:
[..]
Good job lindinha.
En iets over nailen.
Dan moet je gewoon minder lui zijn.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Maar da's kut toch, moet er zo nu en dan iemand bij enzo?
Als je gewoon een soort rijtjes doet en alle foto's hetzelfde formaat laat zijn?quote:Op woensdag 7 december 2011 17:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Maar da's kut toch, moet er zo nu en dan iemand bij enzo?
Neejoh gooi de links maar naar me.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Heb ik eindelijk alle userfoto's tot breedte 300px verkleind, komen jullie met andere ideeën.
Moet ik er eentje creëren?quote:Op woensdag 7 december 2011 18:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hey pik, jij geen picca @ OP?
Pff. Ik kwam thuis van de gym, toen even 2 uur getukt en ga over een half uur weer trainen dus doe niet zo hoorquote:
2x per dag trainen zozo.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:04 schreef Jajong het volgende:
[..]
Moet ik er eentje creëren?
[..]
Pff. Ik kwam thuis van de gym, toen even 2 uur getukt en ga over een half uur weer trainen dus doe niet zo hoor
met mma ook niet.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:00 schreef Maisnon het volgende:
Ik speel gitaar, dan werken lange nagels niet
Ah oké, dan mag het.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:04 schreef Jajong het volgende:
Pff. Ik kwam thuis van de gym, toen even 2 uur getukt en ga over een half uur weer trainen dus doe niet zo hoor
quote:
No man. Wat voor foto moet 't zijn? Een normale?quote:Op woensdag 7 december 2011 18:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Is cool. Heb je Fernandes? Anders shop ik die er wel bij
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op woensdag 7 december 2011 18:08 schreef Chocolatebear het volgende:
Eyecandy voor in de OP.Me likeySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Swag, sexy, naakt, als zwerver, incognito, maakt niet uitquote:Op woensdag 7 december 2011 18:07 schreef Jajong het volgende:
[..]
No man. Wat voor foto moet 't zijn? Een normale?
[img=300] werkt toch ook gewoon?quote:Op woensdag 7 december 2011 18:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Heb ik eindelijk alle userfoto's tot breedte 300px verkleind, komen jullie met andere ideeën.
Eyecandy voor in de OP.Nice ass.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net zo'n foto als Krioro.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:07 schreef Jajong het volgende:
[..]
No man. Wat voor foto moet 't zijn? Een normale?
Ah okequote:Op woensdag 7 december 2011 18:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Maar dan laadt 'ie nogsteeds originele formaat @ smartphones.
Eyecandy voor in de OP.may I tap dat ass?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eyecandy voor in de OP.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goede bijdrage
I second this trouwensquote:![]()
Zou niet durven.quote:
Hey je moer dat was mijn eyecandy.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:13 schreef Chocolatebear het volgende:
Vervang die ene foto van die voorover gebogen chick maar, Vasje.
quote:Op woensdag 7 december 2011 18:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hey je moer dat was mijn eyecandy.
Eyecandy voor in de OP.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deathlift or Die.
quote:Op woensdag 7 december 2011 18:14 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]Nee, amber rose kan er wel uit. TyfushoofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Knip haar hoofd er uit..... die vormenquote:Op woensdag 7 december 2011 18:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, amber rose kan er wel uit. Tyfushoofd
Hoeft nietquote:Op woensdag 7 december 2011 18:16 schreef Jajong het volgende:
Ik heb wel een foto inclusief hipster bril. Even een Fernandes blikje over 't hoofd van mn chick painten
Whehehe, die bedoelde ik dus.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:18 schreef krioro het volgende:
Wie is die #5 female 'eyecandy' met 'r hondehoofd trouwens.
Dat ben ik.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:18 schreef krioro het volgende:
Echt he, hier verbaasde ik me ook ook een beetje over.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:18 schreef krioro het volgende:
Deze man weet niet, zonde bro.quote:
Oh, ja, ik zie nu 'r houding pas. Whehe.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Whehehe, die bedoelde ik ook. [ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja snel een plaatje ertussen gedumpt ze heeft wel betere foto'squote:Op woensdag 7 december 2011 18:19 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Echt he, hier verbaasde ik me ook ook een beetje over.
Maar die is dus van Vaseline... really Vas?
Binnen twee dagen heb je die krengen in huis. Ik heb er zin an.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:20 schreef Sala-adin het volgende:
Heb net die mushrooms besteld van een paar topics geleden en deze atti!
[ afbeelding ]
Please manquote:Op woensdag 7 december 2011 18:20 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Deze man weet niet, zonde bro.
Fafiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Like I said, knip d'r kop r dan af.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Please manKrijg echt een inwendige erectie van haar hoofd.
Ik ook en,quote:Op woensdag 7 december 2011 18:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Binnen twee dagen heb je die krengen in huis. Ik heb er zin an.
HARD! Vrijdag lekker spacen op BBC docu's op blurayquote:Op woensdag 7 december 2011 18:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Binnen twee dagen heb je die krengen in huis. Ik heb er zin an.
Deze manquote:
Dus? Zijn ontelbare met even mooi lichaam en een mooie kop.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Like I said, knip d'r kop r dan af.
Ik join je.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ook en,
M'n moeder wil ze met me gaan vreten..
GO MOMMA!
Niet zo moeilijk doen voor we je laten turnen door een negerin van onze keuze.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dus? Zijn ontelbare met even mooi lichaam en een mooie kop.
Haha en show die keuze dan.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:25 schreef krioro het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk doen voor we je laten turnen door een negerin van onze keuze.
Fietsen natuurlijk.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:26 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik ga fietsen of met het ov ga straks.
Amy Winehouse ft. Nasquote:Op woensdag 7 december 2011 18:25 schreef Jajong het volgende:
Okay ik ga weer trainen hey groetjes he!
http://www.22tracks.com/ams/#hiphop/6033
Als je wind mee hebt op de heenweg, eerst heen met de fiets heen en terug met het ov.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:26 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik ga fietsen of met het ov ga straks.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Hahah ik voel dat dit rukwinden zijn die me van mijn fiets af blazen.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je wind mee hebt op de heenweg, eerst heen met de fiets heen en terug met het ov.
Ik vind haar echt leukquote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 18:28 schreef krioro het volgende:
[..]In B 4: Dit is waar Choco van houdt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Lijkt ook opquote:Op woensdag 7 december 2011 18:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt op Nicolette Kluiver (BNN) imo.
[ afbeelding ]
Zo werkt mijn look-a-like brein.
quote:Op woensdag 7 december 2011 18:28 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
In B 4: Dit is waar Choco van houdt.
You know you want some of that.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:28 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
In B 4: Dit is waar Choco van houdt.
quote:Op woensdag 7 december 2011 18:29 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Dit is pas eyecandy.Waarom staat daar Nazi HaloSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
Dit is pas eyecandy.Damn man wat een godin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
quote:
Dit is pas eyecandy.True dat, maar waar is haar assSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Ja is niet echt goede foto eigenlijkquote:Op woensdag 7 december 2011 18:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nee man? Die lijkt op een skere versie van Avril Lavigne!
Nee.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Snap je nu hoe ik Rachid zag in CB of niet?
Fok datquote:Op woensdag 7 december 2011 18:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Helemaal prima, alleen die BAKKEBAARD![]()
![]()
.
Thanks broeder.quote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 18:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat zegt 'ie alleen omdat hij wat van je wil, mark my words.
Ik zie het nu pas jaquote:Op woensdag 7 december 2011 18:39 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hier mag je bij een groot deel ook wel het hoofd eraf knippen
Poëtisch deze wel.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:39 schreef Sala-adin het volgende:
Ik zou dood zoenen met haar verticale glimlach
quote:Op woensdag 7 december 2011 18:39 schreef Sala-adin het volgende:
Ik zou dood zoenen met haar verticale glimlach
3 keer in de OP, really? Met z'n faalpeervormlichaam.quote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 18:44 schreef krioro het volgende:
[..]
3 keer in de OP, really? Met z'n faalpeervormlichaam.3 keer is nog te weinig inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]![]()
En laat z'n lichaam, kan hij nog wel een beetje aan werken enzo![]()
Tyrese weet veel te goed van zichzelf dat hij lekker is.
Zij is haram gek.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |