Old Spice.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:10 schreef krioro het volgende:
Behalve m'n neus dus heb ik ook nooit wat gekneusd of gebroken.
[..]
Negers op paarden. [ afbeelding ]
I'm on a horse, HIYAHquote:Op woensdag 7 december 2011 17:10 schreef krioro het volgende:
[..]
Bazenspelquote:Op woensdag 7 december 2011 17:09 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Lummelen is de bal overgooien en dat er dan mensen tusseninstaan die de bal moeten onderscheppen, dat zijn dan de lummels
Zo reed ik door de woestijnen van Egypte, collectieve schijt hebbende.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:10 schreef krioro het volgende:
[..]
Bedoel je nu trefbalquote:Op woensdag 7 december 2011 17:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Bazenspel. Was toch ook met zo'n pion of houten bowlingpin die je kon omgooien? Damn
.
quote:Op woensdag 7 december 2011 17:10 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, bij trefbal moet je mensen raken. Bij lummelen niet.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Huh, is lummelen dan hetzelfde maar zonder voorwerpen erbij ofzo?
Trefbalquote:Op woensdag 7 december 2011 17:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Trefbal is toch anders dan lummelen?
Misschien was hij altijd de lummel?quote:Op woensdag 7 december 2011 17:15 schreef Chocolatebear het volgende:
dWc heeft duidelijk een slechte jeugd gehad. Kent lummelen niet eens.
Ja dat weet ik wel, maar hij begint over kegels en pionnenquote:Op woensdag 7 december 2011 17:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Trefbal is toch anders dan lummelen?
Verdrongen traumaquote:Op woensdag 7 december 2011 17:15 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Misschien was hij altijd de lummel?
quote:Op woensdag 7 december 2011 17:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Deze foto is mede mogelijk gemaakt door Unox?
Nieteens de moeite genomen om een echt blikje te kopen?quote:Op woensdag 7 december 2011 17:19 schreef Fanta-stick het volgende:
Vroeger wel eens in glas gestaan met mijn voet, teennagel erafgetrapt door een kutwijf op voetbal.
[ afbeelding ]
Da's juist fucking nice! Teveel om met 2 handen vast te houden, je kan op z'n Russisch, je bier kan ertussenquote:Op woensdag 7 december 2011 17:19 schreef tliciouz het volgende:
Dat is gewoon niet meer mooi man zulke grote.
quote:Op woensdag 7 december 2011 17:19 schreef tliciouz het volgende:
Volgende keer beter.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:20 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nieteens de moeite genomen om een echt blikje te kopen?
Je hebt pas geen jeugd als je dat niet hebt gedaan, wie geeft er nou om lummelenquote:Op woensdag 7 december 2011 17:21 schreef Sinji het volgende:
Apekooi! Yeahhh buddy!
Bij ons op de basisschool mochten we op onze verjaardag kiezen wat we gingen doen met gym. Ik smoothtalkte iedereen om dan apekooi te doen
Nee.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:19 schreef tliciouz het volgende:
quote:
Watdan?quote:Op woensdag 7 december 2011 17:20 schreef Maisnon het volgende:
Ik snap nu pas het idee achter je naam Fanta Stick
Likequote:Op woensdag 7 december 2011 17:19 schreef Fanta-stick het volgende:
Vroeger wel eens in glas gestaan met mijn voet, teennagel erafgetrapt door een kutwijf op voetbal.
[ afbeelding ]
Doe de versie zonder blik ook 's?quote:Op woensdag 7 december 2011 17:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[ afbeelding ]
Neequote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 17:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Doe de versie zonder blik ook 's?
Die sneer er achteraan haalt het eerste deel van je zin meteen onderuitquote:Op woensdag 7 december 2011 17:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Neewant die van mij zijn zonder bh nog steeds mooi gevormd.
Dat doet mij echt niks.quote:
EN DE KOELKAST GAAT NAAR MAISNON!!!!!quote:Op woensdag 7 december 2011 17:22 schreef Maisnon het volgende:
[..]
nouja Fantastic hé
Ik las nog steeds gewoon fanta spatie stick telkens
quote:Op woensdag 7 december 2011 17:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh no she di n'tquote:Op woensdag 7 december 2011 17:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je weet waar dit om schreeuwt?quote:Op woensdag 7 december 2011 17:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |