Dus? Zijn ontelbare met even mooi lichaam en een mooie kop.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Like I said, knip d'r kop r dan af.
Ik join je.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ook en,
M'n moeder wil ze met me gaan vreten..
GO MOMMA!
Niet zo moeilijk doen voor we je laten turnen door een negerin van onze keuze.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dus? Zijn ontelbare met even mooi lichaam en een mooie kop.
Haha en show die keuze dan.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:25 schreef krioro het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk doen voor we je laten turnen door een negerin van onze keuze.
Fietsen natuurlijk.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:26 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik ga fietsen of met het ov ga straks.
Amy Winehouse ft. Nasquote:Op woensdag 7 december 2011 18:25 schreef Jajong het volgende:
Okay ik ga weer trainen hey groetjes he!
http://www.22tracks.com/ams/#hiphop/6033
Als je wind mee hebt op de heenweg, eerst heen met de fiets heen en terug met het ov.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:26 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik ga fietsen of met het ov ga straks.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Hahah ik voel dat dit rukwinden zijn die me van mijn fiets af blazen.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je wind mee hebt op de heenweg, eerst heen met de fiets heen en terug met het ov.
Ik vind haar echt leukquote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 18:28 schreef krioro het volgende:
[..]In B 4: Dit is waar Choco van houdt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Lijkt ook opquote:Op woensdag 7 december 2011 18:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt op Nicolette Kluiver (BNN) imo.
[ afbeelding ]
Zo werkt mijn look-a-like brein.
quote:Op woensdag 7 december 2011 18:28 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
In B 4: Dit is waar Choco van houdt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |