daar ging de mythe dat negerts de grootste hebbenquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:07 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/compone(...)_13mei.avi_plain.xml
Nee dankje, dan trek ik joysa wel even over de keukentafel als ik iets wilquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
34 cm geloof ik.
[..]
Netjes, ziet er goed uit.
[..]
25 past eigenlijk al niet.
[..]
Zo je wel willen, he vuns.
En dan heb je een blauw oogquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wil ook wel met jou mee naar de wc hoor.
Praatjes, arme meisje komt wat tekort dat ze hier zit.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:09 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nee dankje, dan trek ik joysa wel even over de keukentafel als ik iets wil
quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:10 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Praatjes, arme meisje komt wat tekort dat ze hier zit.
Nee maar dat kan ik wel zijnquote:
Neh dankje.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wil ook wel met jou mee naar de wc hoor.
Kijk jij daarnaar op meetings?quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zag bij jou niets opvallends op de meet hoor. Zeker geen 30 cm, dat kan je niet verbergen.
Ik heb ook een keer iets van een neger gezien en gevoeld en geproefd, dat was ook helemaal niet groot. Volgens mij hebben "zij" gewoon de kleinste. Misschien moet heloef maar eens het tegendeel komen bewijzenquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:09 schreef Lynthy het volgende:
[..]
daar ging de mythe dat negerts de grootste hebben
Totally worth it.quote:
Jammer heloef.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:09 schreef Lynthy het volgende:
[..]
Je bent oversekste puber of je bent het niet he.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:11 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Kijk jij daarnaar op meetings?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Dus in mijn fobo probeer je naar mijn broek te kijken?quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je bent oversekste puber of je bent het niet he.
Zat in mijn linkerbroekspijp. Mijn linkerbeen is geamputeerd trouwens.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zag bij jou niets opvallends op de meet hoor. Zeker geen 30 cm, dat kan je niet verbergen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want?quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:12 schreef Joysa het volgende:
Ik zou noooooooit een neger piemel willen aanraken
Ja hallo, en als het nou van je negroïde halfbroer was?quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:12 schreef Joysa het volgende:
Ik zou noooooooit een neger piemel willen aanraken
Fuck wie ben jij? die heb ikquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:13 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja hallo, en als het nou van je negroïde halfbroer was?
Proestquote:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:12 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Zat in mijn linkerbroekspijp. Mijn linkerbeen is geamputeerd trouwens.Thefuck man. Wat een faalgrapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Natuurlijk niet, dat is niet live.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:12 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dus in mijn fobo probeer je naar mijn broek te kijken?
Maar wat vind je eng dan?quote:
De kleurquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar wat vind je eng dan?
De kleur? Of ben je bang dat iedere neger een kinderarm heeft?
quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:09 schreef Lynthy het volgende:
[..]
Vaag.quote:
Toen ik 10 jaar was ofzo had ik in mijn hele leven nog maar een stuk of 3 negers gezien, ik vond hjet dus best vreemd om iemand met een andere kleur te zien toen. Het is nu redelijk over gegaanquote:
Je moederquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:19 schreef Cactus1 het volgende:
Wie kan ik nog meer uit het topic wegjagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Ik voel me een beetje vies nu.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je bent oversekste puber of je bent het niet he.
Ik snap het wel.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Toen ik 10 jaar was ofzo had ik in mijn hele leven nog maar een stuk of 3 negers gezien, ik vond hjet dus best vreemd om iemand met een andere kleur te zien toen. Het is nu redelijk over gegaan
Dorpelingen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Toen ik 10 jaar was ofzo had ik in mijn hele leven nog maar een stuk of 3 negers gezien, ik vond hjet dus best vreemd om iemand met een andere kleur te zien toen. Het is nu redelijk over gegaan
quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:20 schreef stefanhaan het volgende:
Je moederAls zij zou gaan meeposten, dan zou ik echt nooit meer terugkomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij heeft MBO gedaan, loserquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:20 schreef ElDinosaur het volgende:
Dorpelingen.Ik had tot aan het MBO maar 1 gekleurd persoon in m'n klassen gehad.
Als mijn moeder allemaal zou lezen wat ik hier zou doen zou ik nooit meer terugkomen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:21 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Als zij zou gaan meeposten, dan zou ik echt nooit meer terugkomen
Ik op mn basisschool meer zwart dan wat anders.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dorpelingen.Ik had tot aan het MBO maar 1 gekleurd persoon in m'n klassen gehad.
He!quote:
dat doen de mods wel.. in mijn gevalquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:19 schreef Cactus1 het volgende:
Wie kan ik nog meer uit het topic wegjagen
Dorpelingenquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan? Alleen posten toch?quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:21 schreef heloef het volgende:
Als mijn moeder allemaal zou lezen wat ik hier zou doen zou ik nooit meer terugkomen.
Ontken het danquote:
Probeer het maar recht te breien. Dit is niet te doen. Je hebt nu voor eens en altijd een stempelquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:22 schreef ElDinosaur het volgende:
En bedankt.Daarna gelukkig ook nog HBO.
Ik ben dom.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:24 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Probeer het maar recht te breien. Dit is niet te doen. Je hebt nu voor eens en altijd een stempel
meestal heb ik binnen een uur een ban van een maand aan m'n broek, maar goed, vuurvlieg en flepke posten nu niet, dus dat scheelt...quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:23 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoi, ik ken jou niet. Heb jij je laten wegjagen door een mod?
Challenge accepted.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:24 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Probeer het maar recht te breien. Dit is niet te doen. Je hebt nu voor eens en altijd een stempel
Stoer, hoe krijg je dat voor elkaar? Ik denk dat die 2 ook nooit meer terugkomenquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:25 schreef Lynthy het volgende:
meestal heb ik binnen een uur een ban van een maand aan m'n broek, maar goed, vuurvlieg en flepke posten nu niet, dus dat scheelt...![]()
Zonde, dan kom ik ook niet kijken.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:26 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, je mag je piemel niet in de strijd gooien
Ik merk het in dit topic.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg domme meisjes, komt wel goed joh
Komt omdat je een vrouw bent.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:28 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Serieus, ik heb nog geen enkel meisje in dit topic kunnen betrappen op domheid
Ik laat mijn tieten wel even achter de schermen aan je zien. Kom je dan?quote:
Dat is op zichzelf staand al...quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:28 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Serieus, ik heb nog geen enkel meisje in dit topic kunnen betrappen op domheid
Jij had laatst toch een chickie op paiq gescoord die helemaal tof en grappig was enzo? Wat is daarmee gebeurd?quote:
omdat het blijkbaar niet zo gewaardeerd wordt door de mods dat ik geen hoge pet op heb van dat pua geneuzel van die 2, en dat ik ze een stel autisten vind die niet meer zonder al die pua regeltjes kunnen, en dat ze daardoor dus voor geen enkele andere mening of inzicht openstaan...quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:26 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Stoer, hoe krijg je dat voor elkaar? Ik denk dat die 2 ook nooit meer terugkomen
Ze bleek vrij kleurloos op date. Ik ook trouwens. De gedeelde humor en interesses kwamen er op date totaal niet uit. Het was eerder zoeken naar interessante verschillen en aantrekkingskracht. En het bleef bij zoeken. Knap meisje thoquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij had laatst toch een chickie op paiq gescoord die helemaal tof en grappig was enzo? Wat is daarmee gebeurd?
Hij is niet zo direct dat hij daar antwoord op durft te gevenquote:
Bij dezen, Supersoep.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hij is niet zo direct dat hij daar antwoord op durft te geven![]()
Vraag het eens aan Supersoep, die is wel eerlijk.
Dat was sfeer verpesten wat jij deed.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:30 schreef Lynthy het volgende:
[..]
omdat het blijkbaar niet zo gewaardeerd wordt door de mods dat ik geen hoge pet op heb van dat pua geneuzel van die 2, en dat ik ze een stel autisten vind die niet meer zonder al die pua regeltjes kunnen, en dat ze daardoor dus voor geen enkele andere mening of inzicht openstaan...
Jammerquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:32 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ze bleek vrij kleurloos op date. Ik ook trouwens. De gedeelde humor en interesses kwamen er op date totaal niet uit. Het was eerder zoeken naar interessante verschillen en aantrekkingskracht. En het bleef bij zoeken. Knap meisje tho
Nee dank je dus.
dank je... maar ik ging pas schelden nadat ik voor spleetoog en alles werd uitgemaaktquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:33 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dat was sfeer verpesten wat jij deed.
Waar anderen nog enigszins normaal konden reageren moest jij zo nodig gaan schelden; dat wordt niet echt gewaardeerd.
Maar desalniettemin, welkom terug.
Heb jij je ex alweer gedumpt, zodat we eindelijk eens kunnen neuken?quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:33 schreef Crutch het volgende:
Dat was sfeer verpesten wat jij deed.
Waar anderen nog enigszins normaal konden reageren moest jij zo nodig gaan schelden; dat wordt niet echt gewaardeerd.
Maar desalniettemin, welkom terug.
Wie hier het domst overkomt? Lanterfant met d'r kansloze opmerkingen tussendoor.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wie is de domste hier volgens jou?
Dat is een eerlijk antwoord.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wie hier het domst overkomt? Lanterfant met d'r kansloze opmerkingen tussendoor.
Ik geloof er niet zo in dat opleidingsniveau echt een verschil moet maken. Ik kom ook complete idioten tegen op hoger niveau.quote:
Dat vind ik juist humor. Ik dacht eerst eigenlijk ook dat ze dom was, maar ze heeft gewoon een aparte poststijl.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wie hier het domst overkomt? Lanterfant met d'r kansloze opmerkingen tussendoor.
Er zit gewoon een hoop bagger bij en ik zit hier nog geeneens zo lang.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:35 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Dat vind ik juist humor. Ik dacht eerst eigenlijk ook dat ze dom was, maar ze heeft gewoon een aparte poststijl.
Ja.,quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Heb jij je ex alweer gedumpt, zodat we eindelijk eens kunnen neuken?
Sja, ik moet eerlijk bekennen dat ik zelf ook een wat zouteloze dag had. Gesprek liep niet echt, ze was qua uiterlijk wel leuk. Maar ja, zo nodig hoef ik niet.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
JammerIrritant dat zo'n leuke klik online, vaak zo anders kan zijn als je elkaar ontmoet.
De posts in dit topic die geen bagger zijn zijn nogal zeldzaamquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Er zit gewoon een hoop bagger bij en ik zit hier nog geeneens zo lang.
mee eens... maar wie de domste is? geen idee, daarvoor volg ik het niet goed genoeg...quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:35 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik geloof er niet zo in dat opleidingsniveau echt een verschil moet maken. Ik kom ook complete idioten tegen op hoger niveau.
Echt? Ging het niet goed?quote:
daarom moet je ook niet langer dan een paar dagen chatten voor je elkaar ontmoet.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
JammerIrritant dat zo'n leuke klik online, vaak zo anders kan zijn als je elkaar ontmoet.
Is ook niet netjes, maar toch. Meld het dan, dan kunnen wij ingrijpen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:34 schreef Lynthy het volgende:
[..]
dank je... maar ik ging pas schelden nadat ik voor spleetoog en alles werd uitgemaakt
Ik vind Lant ook gewoon helemaal niet dom eigenlijk. Ze heeft een wereldbeeld dat niet standaard is, en zo post ze ook, maar dom komt het niet over.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, ik ben oprecht verbaasd. Ik had 'm niet zo dapper ingeschat.
Wat laf idd zeg. Hoe lastig is het om gewoon even op te nemen? Maar het is een wisselwerking van 2 kanten. Ook al ben je misschien niet zo fit, met de juiste klik wordt het gewoon super tof. Als je moet werken om het gezellig te maken, zit het gewoon niet goed. Knap of niet.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:37 schreef DenWauwelaar het volgende:
Sja, ik moet eerlijk bekennen dat ik zelf ook een wat zouteloze dag had. Gesprek liep niet echt, ze was qua uiterlijk wel leuk. Maar ja, zo nodig hoef ik niet.
Wel een beetje klaar met daten overigens, vooral omdat ze daarna dr foon niet gewoon opnam toen ik een dag later belde om te zeggen dat ik het niet zo vond. Ze drukte me weg en liet niks horen. Ik hou daar dus echt niet van, dat vooringenomen gelul van vrouwen. Als ik dat zie, hoef ik gelijk ff niet meer.
Uiteindelijk halfzacht smsje gehad en via sms een beetje gedaan. Dat was best, maar enorme afknapper geweest als ik haar echt leuk had gevonden. Wees dan ook een tof wijf en bel ff of neem de foon op. Angstige shit.
Inderdaad zo snel mogelijk... voor je het weet wordt je namelijk aan het lijntje gehouden.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
daarom moet je ook niet langer dan een paar dagen chatten voor je elkaar ontmoet.
Dit was ook niet gek veel langer.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
daarom moet je ook niet langer dan een paar dagen chatten voor je elkaar ontmoet.
Wut, kom gewoon langs joh.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Echt? Ging het niet goed?Klote, maar goed nieuws voor mij. Ik zie je hossel PM's wel verschijnen
Ja, zit wat in.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:38 schreef Maanvis het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af hoe dat zo kan, dat mensen op internet heel leuk en hilarisch met elkaar kunnen zijn en dat er dan in het echt geen klap aan is. Er van uitgaande dat je op internet geen complete rol speelt ( ik zeg niet dat 1 van jullie dat deed ). Ik blijf het een gek iets vinden en daarom is dat internet gebeuren en daten ook zo omslachtig vind ik. Liever in het echt iemand leuk vinden en de hele paringsdans er omheenquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:32 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ze bleek vrij kleurloos op date. Ik ook trouwens. De gedeelde humor en interesses kwamen er op date totaal niet uit. Het was eerder zoeken naar interessante verschillen en aantrekkingskracht. En het bleef bij zoeken. Knap meisje tho
Nee dank je dus.
Ach ik heb 1 van de liefdes van mijn leven ontmoet na 1,5 uur slaap, dus ik ben het compleet met je eens. En daar sprongen alle vonken echt vanaf/quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat laf idd zeg. Hoe lastig is het om gewoon even op te nemen? Maar het is een wisselwerking van 2 kanten. Ook al ben je misschien niet zo fit, met de juiste klik wordt het gewoon super tof. Als je moet werken om het gezellig te maken, zit het gewoon niet goed. Knap of niet.
Gaan we gelijk batsen zonder dat je me gezien hebt? Wat een vertrouwen, of wat een wanhoop. Jij mag kiezenquote:
Jij lijkt me niet het type dat je aan een lijntje kan houden. Zit ik er naast?quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:39 schreef DigitalGirl het volgende:
Inderdaad zo snel mogelijk... voor je het weet wordt je namelijk aan het lijntje gehouden.
Mijn verklaring is bij deze date eigenlijk dat het ongemakkelijk werd omdat er zoveel gemeen was. Dan lijkt het alsof je over veel wat te praten hebt, maar dat valt dan juist tegen. Je bent het overal wel mee eens en na 5 keer hoor je het jezelf zeggen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:40 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik vraag me eigenlijk af hoe dat zo kan, dat mensen op internet heel leuk en hilarisch met elkaar kunnen zijn en dat er dan in het echt geen klap aan is. Er van uitgaande dat je op internet geen complete rol speelt ( ik zeg niet dat 1 van jullie dat deed ). Ik blijf het een gek iets vinden en daarom is dat internet gebeuren en daten ook zo omslachtig vind ik. Liever in het echt iemand leuk vinden en de hele paringsdans er omheen
Zak over de kop, vlag in de hand.. vul maar in.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gaan we gelijk batsen zonder dat je me gezien hebt? Wat een vertrouwen, of wat een wanhoop. Jij mag kiezen
dat klinkt best wanhopigquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:42 schreef Crutch het volgende:
[..]
Zak over de kop, vlag in de hand.. vul maar in.
Ik weet mijn reden wel om heel anders te doen. Ik bouw gewoon een luchtkasteel en in mijn hoofd is die helemaal leuk. Dan zie ik hem en ziet hij er totaal anders uit. BAM dan pleur ik op de grond uit mijn luchtkasteel en dan klap ik dicht en wil naar huis jankenquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:40 schreef Moonwalk het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af hoe dat zo kan, dat mensen op internet heel leuk en hilarisch met elkaar kunnen zijn en dat er dan in het echt geen klap aan is. Er van uitgaande dat je op internet geen complete rol speelt ( ik zeg niet dat 1 van jullie dat deed ). Ik blijf het een gek iets vinden en daarom is dat internet gebeuren en daten ook zo omslachtig vind ik. Liever in het echt iemand leuk vinden en de hele paringsdans er omheen
edit: laat maar ik ben te sloom![]()
Het lijkt me alleen daarom al leuk om met jou te gaan daten. Jij vindt me al een enorme klootzak, dus dan valt het alleen maar meequote:Op dinsdag 6 december 2011 22:43 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik weet mijn reden wel om heel anders te doen. Ik bouw gewoon een luchtkasteel en in mijn hoofd is die helemaal leuk. Dan zie ik hem en ziet hij er totaal anders uit. BAM dan pleur ik op de grond uit mijn luchtkasteel en dan klap ik dicht en wil naar huis janken
Ik ben alles behalve wanhopig, maar goed vor Cactus maak ik wel een uitzondering.quote:
Ik kan ook gelijk op mijn knieen gaan zitten, dan zie je mijn kop ook nietquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:42 schreef Crutch het volgende:
Zak over de kop, vlag in de hand.. vul maar in.
Je klinkt nu al als een vrouw naar mijn hart.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik kan ook gelijk op mijn knieen gaan zitten, dan zie je mijn kop ook niet
ga je alvast in feutus houding zitten?quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:45 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik ben alles behalve wanhopig, maar goed vor Cactus maak ik wel een uitzondering.
Jij wil groffe, lompe sex en keihard anaal palen. Ik ben gewoon bang voor jequote:Op dinsdag 6 december 2011 22:44 schreef DenWauwelaar het volgende:
Het lijkt me alleen daarom al leuk om met jou te gaan daten. Jij vindt me al een enorme klootzak, dus dan valt het alleen maar mee
Geen idee... probeer het eens zou ik zeggenquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:42 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij lijkt me niet het type dat je aan een lijntje kan houden. Zit ik er naast?
ik heb geen ervaring met datingsites, maar het lijkt me dat je daar alleen het eerste contact legt? net als in de kroeg of waar dan ook? de date die daarna volgt zelf is toch verder hetzelfde? in real life dus?quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:42 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Mijn verklaring is bij deze date eigenlijk dat het ongemakkelijk werd omdat er zoveel gemeen was. Dan lijkt het alsof je over veel wat te praten hebt, maar dat valt dan juist tegen. Je bent het overal wel mee eens en na 5 keer hoor je het jezelf zeggen.Dus je gaat op zoek naar waar je niet op klikt. En als je dan al iets over yoga moet gaan roepen, ... beetje armoede.
Maar inderdaad, beter in het echt iemand leren kennen.
Dat neukt toch voor geen meter jonguh, n00b.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:45 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ga je alvast in feutus houding zitten?
Dat valt ook wel weer mee. Afwisseling is de sleutel.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:46 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij wil groffe, lompe sex en keihard anaal palen. Ik ben gewoon bang voor je
quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:46 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij wil groffe, lompe sex en keihard anaal palen. Ik ben gewoon bang voor je
onervaren enzo hequote:Op dinsdag 6 december 2011 22:46 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dat neukt toch voor geen meter jonguh, n00b.
maar hij heeft er wel eentje van 28 cmquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:46 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dat neukt toch voor geen meter jonguh, n00b.
Ik ben heel goed opgevoed. Erg pleasend naar de man toe. Hij staat boven mijquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:45 schreef Crutch het volgende:
Je klinkt nu al als een vrouw naar mijn hart.
Waarheid als een koe. Helaas.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:48 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo werkt dat nou eenmaal.
jeweet en 6.5 cm doorsnee.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:48 schreef Lynthy het volgende:
[..]
maar hij heeft er wel eentje van 28 cm![]()
In het echt zie je iemand helemaal voor je met iemand op date gaat. Een inschatting van persoonlijkheid, kleine trekjes, lichaamshouding, wat interesses. Bij internetdaten weet je geen shit en maak je een selectie op basis van wat foto's en een paar internetchatjes en moet je dan nog iemand leuk gaan vinden als je diegene ziet.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:46 schreef Lynthy het volgende:
[..]
ik heb geen ervaring met datingsites, maar het lijkt me dat je daar alleen het eerste contact legt? net als in de kroeg of waar dan ook? de date die daarna volgt zelf is toch verder hetzelfde? in real life dus?
of mis ik iets
Ik hou je nog 2,5 week aan het lijntje ok?quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:46 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Geen idee... probeer het eens zou ik zeggen.
Wat sneu voor hem, ik hou ervan om 'm er diep in te rammen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:48 schreef Lynthy het volgende:
[..]
maar hij heeft er wel eentje van 28 cm![]()
Moet ik me dat dan ook heel visueel voorstellen?quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ben heel goed opgevoed. Erg pleasend naar de man toe. Hij staat boven mij
Je bedoelt dat je me naar huis schopt zodat ik mijn wonden kan verzorgen als ik begin te bloeden en teveel blauwe plekken krijg?quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:47 schreef DenWauwelaar het volgende:
Dat valt ook wel weer mee. Afwisseling is de sleutel.
Maak het leuk voor jezelf.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:49 schreef benzin het volgende:
Jongens, ik heb echt advies nodig; hoe voer ik in vredesnaam een gezellig, boeiend gesprek met een meisje zonder dat beide partijen zich kapot vervelen?
Laat haar vertellen over wat zij leuk vindt.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:49 schreef benzin het volgende:
Jongens, ik heb echt advies nodig; hoe voer ik in vredesnaam een gezellig, boeiend gesprek met een meisje zonder dat beide partijen zich kapot vervelen?
Hoe is dat afgelopen vrijdag gegaan?quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:49 schreef benzin het volgende:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:50 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je me naar huis schopt zodat ik mijn wonden kan verzorgen als ik begin te bloeden en teveel blauwe plekken krijg?
true datquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:49 schreef Crutch het volgende:
[..]
Wat sneu voor hem, ik hou ervan om 'm er diep in te rammen.
Hij zou je daar alleen maar pijn mee doen.
Gooi er gewoon wat lompe opmerkingen in, zoals ik vaak doe en kijk of ze daar een beetje op kan reagerenquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:49 schreef benzin het volgende:
Dat lijntje is al gebroken...quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:49 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik hou je nog 2,5 week aan het lijntje ok?
Als jij dat wil, dan wel. Genoeg eelt op mijn knieën gekweekt hoor. Ik zie er ook het schattigst uit als ik omhoog moet kijkenquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:49 schreef Crutch het volgende:
Moet ik me dat dan ook heel visueel voorstellen?
Moet hij het niet ook nog een beetje leuk hebben?quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:50 schreef Crutch het volgende:
[..]
Laat haar vertellen over wat zij leuk vindt.
Als jij luistert en er over kunt doorvragen heeft zij iig een leuke tijd.
Wij lijken iig niet teveel op elkaarquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:50 schreef DenWauwelaar het volgende:
Alsof ik...
laat ook maar. no use. Wat jij wil.
Als zij het leuk heeft dan heeft hij het ook leuk, puur om het feit dat hij zo lang de aandacht vast kan houden.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:52 schreef Capstan het volgende:
[..]
Moet hij het niet ook nog een beetje leuk hebben?
you never know.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wij lijken iig niet teveel op elkaar
Na alle drama van afgelopen weken hier? Hell no, ik stuur nooit meer in mijn hele leven iemand iets waaruit men kan afleiden dat ik het benquote:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:53 schreef DenWauwelaar het volgende:
Vuistdiep tot de rim je lul in een cactus douwen.
Echt iets waar je graag voor gaat.
PMquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Na alle drama van afgelopen weken hier? Hell no, ik stuur nooit meer in mijn hele leven iemand iets waaruit men kan afleiden dat ik het ben
what happenedquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Na alle drama van afgelopen weken hier? Hell no, ik stuur nooit meer in mijn hele leven iemand iets waaruit men kan afleiden dat ik het ben
Welke drama bedoel je? Dat gedoe met mrk?quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jezus man, dat is alweer heel oud.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Welke drama bedoel je? Dat gedoe met mrk?
Dit ja. Niemand is te vertrouwenquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Welke drama bedoel je? Dat gedoe met mrk?
??quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:56 schreef Supersoep het volgende:
Arme Crutch. Gelijk al hoteldebotel.
Maar ik kan wel goed versieren toch?quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:56 schreef Supersoep het volgende:
nee hij wil gewoon neukvoer.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:56 schreef Supersoep het volgende:
Verder is er geen drama geweest, behalve heloef.quote:
True.quote:
Ik ben heel betrouwbaar. Jij?quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:57 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Benzin is te vertrouwen. Verder niemand, inderdaad.
Waarom zou ik moeten fappen?quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:57 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
nee hij wil gewoon neukvoer.
Maar fap jij gerust door.
Goed, maar SiIk is ook gewoon een heel lief en gezellig meisje, dat ging bijna vanzelfquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe is dat afgelopen vrijdag gegaan?
Is die niet nog eens een blauwe maandag in dit topic geweest?quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Goed, maar SiIk is ook gewoon een heel lief en gezellig meisje, dat ging bijna vanzelf
Het klinkt heel ernstig, maar vooralsnog vertrouw ik mrk ook. Hij is namelijk de enige die me heeft gezien (in een moment van complete verstandsverbijstering) maar ik vertrouw er op dat hij dat echt voor zich houdt. Zodra meer mensen het weten, weet ik iig wie het heeft doorgespeeldquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:57 schreef Supersoep het volgende:
Dan moet je meer lieve en gezellige meisjes opzoeken!quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Goed, maar SiIk is ook gewoon een heel lief en gezellig meisje, dat ging bijna vanzelf
Die blijken zeldzaam te zijnquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan moet je meer lieve en gezellige meisjes opzoeken!
Graag, weinig zin om te fappen namelijk. Maar als je een goede reden voor me hebt, neem ik het zeker in overweging.quote:
He, ik heb nog nooit wat doorgespeeld.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:57 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik anders ook niet.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:00 schreef heloef het volgende:
[..]
He, ik heb nog nooit wat doorgespeeld.
dubbel d jetsers.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:00 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Graag, weinig zin om te fappen namelijk. Maar als je een goede reden voor me hebt, neem ik het zeker in overweging.
Ze zijn eerder in de meerderheid hoor.quote:
Stuur ze mijn kant maar opquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze zijn eerder in de meerderheid hoor.
je bent gelovig?quote:
quote:De Kerk beschouwde masturbatie als een 'zonde des vlezes'. De Katholieke Kerk veroordeelt masturbatie nog steeds als een van de 'zonden tegen de kuisheid': de beleving van seksualiteit moet plaatsvinden binnen het kader van een huwelijk dat open staat voor het verwekken van kinderen.
Nee zo makkelijk ga ik het niet maken.quote:
En dan rebels vingeren tot je kut schraal was?quote:
Waar moet ik zoeken dan?quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee zo makkelijk ga ik het niet maken.
Je gaat ze maar zoeken.
Ik ben niet verder gegaan in het geloof dan dat ik mijn Eerste Communie gedaan heb. Zou het dan ook tellen?quote:
Fappen is dodelijk saai geworden. Ik spuit ook nooit echt veel als ik van tevoren al gefapt heb en als ik dan neuk of iemand pijpt me, dan komt er niet genoeg uit om echt flink te sproeien. Dat moet je echt even twee dagen opsparen en dan stikken ze er haast in. Dat is het leuke.quote:
FOK! ga mee naar de volgende reguliere meet.quote:
Jaquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:05 schreef heloef het volgende:
[..]
En dan rebels vingeren tot je kut schraal was?
goeie reden.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:06 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Fappen is dodelijk saai geworden. Ik spuit ook nooit echt veel als ik van tevoren al gefapt heb en als ik dan neuk of iemand pijpt me, dan komt er niet genoeg uit om echt flink te sproeien. Dat moet je echt even twee dagen opsparen en dan stikken ze er haast in. Dat is het leuke.
Tenzij er flink wat tijd zit tussen het fappen en het neuken, begin ik er niet aan. Dat verpest het plezier.
Daarom fap ik niet.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:07 schreef DenWauwelaar het volgende:
Alsof Supersoep ooit neukt...
maar goed, ik waardeer de poging
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen van wel.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:07 schreef DenWauwelaar het volgende:
maar goed, ik waardeer de poging
In een keer goed.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:08 schreef Supersoep het volgende:
[..]![]()
Jij bent volgens mij clueless in dit topic puur omdat je jezelf te belangrijk vindtbent.
Amen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:06 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Fappen is dodelijk saai geworden.
Blijkbaar zijn er nog vrouwen met een Leger Des Heils-instelling. Mooi vind ik dat, die mensen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen van wel.
Moet je in het park fappen. Of in de bios.quote:
alsof de gemiddelde vrouw klaarligt met een maatbekertje of je wel genoeg gesproeid hebt .. gast, serieus...quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:06 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Fappen is dodelijk saai geworden. Ik spuit ook nooit echt veel als ik van tevoren al gefapt heb en als ik dan neuk of iemand pijpt me, dan komt er niet genoeg uit om echt flink te sproeien. Dat moet je echt even twee dagen opsparen en dan stikken ze er haast in. Dat is het leuke.
Tenzij er flink wat tijd zit tussen het fappen en het neuken, begin ik er niet aan. Dat verpest het plezier.
Daarom fap ik niet.
David Carradine stylo!quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Doe het eens in de trein, op een kamer met je ouders, koop attributen.
Nee, met je ouders?quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Doe het eens in de trein, op een kamer met je ouders, koop attributen.
Ik doe het ook niet voor de vrouw. Wat dacht je nou. Het moet voor mezelf goed voelen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:10 schreef Lynthy het volgende:
[..]
alsof de gemiddelde vrouw klaarligt met een maatbekertje of je wel genoeg gesproeid hebt .. gast, serieus...
Hierop zeg ik amen. Ik vind het nog lang niet saai.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet je in het park fappen. Of in de bios.
Of een vrouw het laten doen.
Je vond ook een keer haar vibrator tochquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, met je ouders?, zo'n fleshlight is ranzig en ik moet weer van alles uitleggen als mijn ma dat ding vindt.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:09 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn er nog vrouwen met een Leger Des Heils-instelling. Mooi vind ik dat, die mensen.
Buiten is sowieso niks.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet je in het park fappen. Of in de bios.
Of een vrouw het laten doen.
Ja okee, maar dat betekent niet dat ze dingen van mij ook moet vinden.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je vond ook een keer haar vibrator toch
En er zijn meer dingen, kijk maar eens op internet.
Sja, doe nog eens leuk plaatjequote:
Maak je niet zo druk mang!quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, met je ouders?, zo'n fleshlight is ranzig en ik moet weer van alles uitleggen als mijn ma dat ding vindt.
dan nog, wat boeit dat nou? en ik heb dat trouwens nog nooit meegemaakt met vriendjes... die 'sproeiden' net zo makkelijk net zoveel als ze al gefapt hadden eerder die dagquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:10 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik doe het ook niet voor de vrouw. Wat dacht je nou. Het moet voor mezelf goed voelen.
Ik vermaak met al 13 jaar goed hoor.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hierop zeg ik amen. Ik vind het nog lang niet saai.
Snap je nog steeds niet dat ie maar wat zwetst?quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:12 schreef Lynthy het volgende:
[..]
dan nog, wat boeit dat nou? en ik heb dat trouwens nog nooit meegemaakt met vriendjes... die 'sproeiden' net zo makkelijk net zoveel als ze al gefapt hadden eerder die dag
Ik merk dat ik dan beduidend minder sproei.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:12 schreef Lynthy het volgende:
[..]
dan nog, wat boeit dat nou? en ik heb dat trouwens nog nooit meegemaakt met vriendjes... die 'sproeiden' net zo makkelijk net zoveel als ze al gefapt hadden eerder die dag
Dat heeft er ook mee te maken. Dus zorg nou maar dat je het bij haar kwijt kuntquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:13 schreef Keyos het volgende:
Ik heb op de één of andere manier helemaal geen zin om te fappen de laatste maand , misschien ook mee te maken dat het ongeveer de periode is dat ik met die meid bezig ben, tis te opvallend.
Pas op dat ze niet verdrinkt dan, als het zover is.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:13 schreef Keyos het volgende:
Ik heb op de één of andere manier helemaal geen zin om te fappen de laatste maand , misschien ook mee te maken dat het ongeveer de periode is dat ik met die meid bezig ben, tis te opvallend.
Daar haal ik geen voldoening uit. Dat wil ik nog wel overwegenquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk mang!
Gewoon lekker voor je open raam zitten fappen! Goeie cockring kopen. Stop een dildo in je anus als je toch bezig bent.
Haal er bij mij maar 10 jaar vanafquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vermaak met al 13 jaar goed hoor.Damn ik ben oud.
Fappen verliest zijn glans als je verliefd bent.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:13 schreef Keyos het volgende:
Donderdag, dan gaan alle remmen los, ben klaar met de relationele rem die ik mijzelf opleg.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pas op dat ze niet verdrinkt dan, als het zover is.
Wanneer zie je haar weer?
Dan moet er juist extra gefapt worden.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:15 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Fappen verliest zijn glans als je verliefd bent.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:16 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dan moet er juist extra gefapt worden.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:15 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Fappen verliest zijn glans als je verliefd bent.
Wut? Je spuit toch echt met meer kracht als je het een tijdje niet doet. Als ik dat nou fijn vind.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:12 schreef Lynthy het volgende:
[..]
Het zit diep bij je, he? Steeds op Paiq zitten en het lukt voor geen meter en dan blijkt die Supersoep gewoon te neuken. Als wraak pas je zijn episch geschreven OP maar steeds aan.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:13 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Snap je nog steeds niet dat ie maar wat zwetst?
En dan heet ik Wauwelaar, dat is nog wel het leukste.
tenzij ik niet goed heb opgelet bij biologie wordt het 'overschot' toch weer afgebroken door het lichaamquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pas op dat ze niet verdrinkt dan, als het zover is.
Wanneer zie je haar weer?
Geen last van. Als ik verliefd ben, heb ik daar juist geen zin in.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:16 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dan moet er juist extra gefapt worden.
Neuh, heb het wel gehad met fappen, wordt eens tijd voor het échte werk.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:17 schreef ElDinosaur het volgende:
Shit stelletje mietjes, er moet altijd gefapt worden als er geen seks beschikbaar is. Zijn jullie nou mannen of wat?![]()
Nou, dan fap je niet.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar haal ik geen voldoening uit. Dat wil ik nog wel overwegenen er komt niks in mijn anus.
Toen pas begonnen?quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Haal er bij mij maar 10 jaar vanaf
Toppie kerel.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:15 schreef Keyos het volgende:
[..]
Donderdag, dan gaan alle remmen los, ben klaar met de relationele rem die ik mijzelf opleg.
Ik heb twee weken geleden de hele week niet gefapt.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:17 schreef ElDinosaur het volgende:
Shit stelletje mietjes, er moet altijd gefapt worden als er geen seks beschikbaar is. Zijn jullie nou mannen of wat?![]()
Echte mannen hebben altijd zin in seks.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:17 schreef ElDinosaur het volgende:
Wat een opoffering.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb twee weken geleden de hele week niet gefapt.
Slecht voor je.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb twee weken geleden de hele week niet gefapt.
Ik heb ooit een pauze ingelast.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou, dan fap je niet.ik zie het probleem niet.
Daarvoor vond ik er niets aan, toen had ik nog niet de goede tactieken gevonden. Drie jaar geleden ging ik het dagelijks doen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toen pas begonnen?Ik weet dat ik in groep 8 zat toen ik het voor het eerst deed. Ik was geschokt!
Wanneer was jij voor het laatst verliefd?quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:18 schreef DenWauwelaar het volgende:
Geen last van. Als ik verliefd ben, heb ik daar juist geen zin in.
Als ik wil neuken met wat neukvoer wel, misschien verwar je de twee?
Minder serieusquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:17 schreef Lynthy het volgende:
[..]
tenzij ik niet goed heb opgelet bij biologie wordt het 'overschot' toch weer afgebroken door het lichaam
Ik kon aan niks anders denken dan een bepaald iemand probeer je dan maar nog eens te focussen op je leuter en het wijf dat uit elkaar wordt getrokken op je beeldscherm.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:18 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Slecht voor je.Nog een week langer niks doen en dan valt ie er af.
Weet ik het.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:17 schreef Lynthy het volgende:
[..]
tenzij ik niet goed heb opgelet bij biologie wordt het 'overschot' toch weer afgebroken door het lichaam
En ik knuffelen en aaien en strelen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Echte mannen hebben altijd zin in seks.
Kalverliefde doet veel met een mens.quote:
Als je echt verliefd bent heb je geen porno nodig.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kon aan niks anders denken dan een bepaald iemand probeer je dan maar nog eens te focussen op je leuter en het wijf dat uit elkaar wordt getrokken op je beeldscherm.
dat eerste lijkt me gezien mijn ervaringen toch duidelijk van man tot man verschillen. tja als jij dat fijn vindt dan is dat zo, maar met jou zou ik dus nooit meerdere keren per dag sex kunnen hebben omdat jij het niet fijn vindtquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:17 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Wut? Je spuit toch echt met meer kracht als je het een tijdje niet doet. Als ik dat nou fijn vind.Ik ga toch ook niet zeuren over de seksuele voorkeuren van een ander? Met tijnbrein als uitzondering dan.
Bijna een jaar geleden.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:19 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wanneer was jij voor het laatst verliefd?
Maar het blijft leuk.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Als je echt verliefd bent heb je geen porno nodig.
Toen ontdekte je treinsoppen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daarvoor vond ik er niets aan, toen had ik nog niet de goede tactieken gevonden. Drie jaar geleden ging ik het dagelijks doen.
Ja daag ik ga me niet aftrekken op het meisje dat me heeft afgewezen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Als je echt verliefd bent heb je geen porno nodig.
Oasis, goed idee.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:21 schreef Myraela het volgende:
I don't believe that anybody feels the way I do, about you know.
Wie niet, wie niet...quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:17 schreef Supersoep het volgende:
En huil je jezelf in slaap omdat je die zelf niet geschreven hebt.
Jawel? En als het even kan spaar ik het een dag of twee op en fap ik dus niet. Sowieso omdat het saaier is en ik er tegenwoordig geen behoefte meer aan heb.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:21 schreef Lynthy het volgende:
[..]
dat eerste lijkt me gezien mij ervaringen toch duidelijk van man tot man verschillen. tja als jij dat fijn vindt dan is dat zo, maar met jou zou ik dus nooit meerdere keren per dag sex kunnen hebben omdat jij het niet fijn vindt
Echt serieus.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:17 schreef Supersoep het volgende:
Het zit diep bij je, he? Steeds op Paiq zitten en het lukt voor geen meter en dan blijkt die Supersoep gewoon te neuken. Als wraak pas je zijn episch geschreven OP maar steeds aan.
En huil je jezelf in slaap omdat je die zelf niet geschreven hebt.
Als je week niet fapt komt er wel wat meer uit hoor. <insert slechte grap over dat laten zien enzo>quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:21 schreef Lynthy het volgende:
[..]
dat eerste lijkt me gezien mijn ervaringen toch duidelijk van man tot man verschillen. tja als jij dat fijn vindt dan is dat zo, maar met jou zou ik dus nooit meerdere keren per dag sex kunnen hebben omdat jij het niet fijn vindt
Nee, dat kwam door dit topicquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toen ontdekte je treinsoppen.
toch vinden de meeste mannen het erg lekker als hun prostaat gemelkt wordt?quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar haal ik geen voldoening uit. Dat wil ik nog wel overwegenen er komt niks in mijn anus.
Yes, ik ben geen echte man.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Echte mannen hebben altijd zin in seks.
Met een hele vuist, nou goed.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:24 schreef Lynthy het volgende:
[..]
toch vinden de meeste mannen het erg lekker als hun prostaat gemelkt wordt?
Zin in seks ook.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Kalverliefde doet veel met een mens.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:23 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Echt serieus.
Als je een beetje had opgelet in dit topic, riep je niet zulke domme dingen. Je bent echt aan het verkeerde adres.
Die OP.Dat ook nog episch noemen. Je bent wat we in Amsterdam een 'sneu kereltje' noemen. Ownee, dat noemen we in de rest van het land ook zo.
Whehe.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:07 schreef DenWauwelaar het volgende:
maar goed, ik waardeer de poging en het verhaal
Heb ik nog nooit gedaan, maar zit ook nooit in een trein eigenlijk. Misschien volgende keer eens proberen. Maar waar laat ik mijn niet onaanzienlijke hoeveelheid?quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, dat kwam door dit topic
Toen moest ik het gewoon proberen. Nog maar 3 keer gedaan met orgasme.
"Loop zonder te vallen" en dat soort kleine dingen. Hij heeft er plezier in, de vlegel.quote:
Twee quotes die niets met elkaar van doen hebben, knap. Je kunt nog minder dan ik dacht.quote:
Ik ben qua seks nog een jong en onbeschreven blad dus ik zou het eerlijk gezegd niet weten.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:24 schreef Lynthy het volgende:
[..]
toch vinden de meeste mannen het erg lekker als hun prostaat gemelkt wordt?
Zie je. Ik wist wel dat ik geen freak was.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:23 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Als je week niet fapt komt er wel wat meer uit hoor. <insert slechte grap over dat laten zien enzo>
Slikken.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ik nog nooit gedaan, maar zit ook nooit in een trein eigenlijk. Misschien volgende keer eens proberen. Maar waar laat ik mijn niet onaanzienlijke hoeveelheid?
One guy, one cup?quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je refereert niet aan het filmpje, toch? Word er nog misselijk van.
Dat geloof ik graag.quote:
dat bleek niet uit je vorige reactie.. want je vond het minder lekker zei je zelfquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:22 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Jawel? En als het even kan spaar ik het een dag of twee op en fap ik dus niet. Sowieso omdat het saaier is en ik er tegenwoordig geen behoefte meer aan heb.
Niet zo in paniek raken hierdoor. Je lijkt haast geschrokken.
Heb je vrijdag mee zitten kijken? Dan hoor je ook bij ons clubje. Dat schept toch een bandquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:26 schreef Mystikvm het volgende:
Je refereert niet aan het filmpje, toch? Word er nog misselijk van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |