toch vinden de meeste mannen het erg lekker als hun prostaat gemelkt wordt?quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar haal ik geen voldoening uit. Dat wil ik nog wel overwegenen er komt niks in mijn anus.
Yes, ik ben geen echte man.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Echte mannen hebben altijd zin in seks.
Met een hele vuist, nou goed.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:24 schreef Lynthy het volgende:
[..]
toch vinden de meeste mannen het erg lekker als hun prostaat gemelkt wordt?
Zin in seks ook.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Kalverliefde doet veel met een mens.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:23 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Echt serieus.
Als je een beetje had opgelet in dit topic, riep je niet zulke domme dingen. Je bent echt aan het verkeerde adres.
Die OP.Dat ook nog episch noemen. Je bent wat we in Amsterdam een 'sneu kereltje' noemen. Ownee, dat noemen we in de rest van het land ook zo.
Whehe.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:07 schreef DenWauwelaar het volgende:
Alsof Supersoep ooit neukt...
maar goed, ik waardeer de poging en het verhaal
Heb ik nog nooit gedaan, maar zit ook nooit in een trein eigenlijk. Misschien volgende keer eens proberen. Maar waar laat ik mijn niet onaanzienlijke hoeveelheid?quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, dat kwam door dit topic
Toen moest ik het gewoon proberen. Nog maar 3 keer gedaan met orgasme.
"Loop zonder te vallen" en dat soort kleine dingen. Hij heeft er plezier in, de vlegel.quote:
Twee quotes die niets met elkaar van doen hebben, knap. Je kunt nog minder dan ik dacht.quote:
Ik ben qua seks nog een jong en onbeschreven blad dus ik zou het eerlijk gezegd niet weten.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:24 schreef Lynthy het volgende:
[..]
toch vinden de meeste mannen het erg lekker als hun prostaat gemelkt wordt?
Zie je. Ik wist wel dat ik geen freak was.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:23 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Als je week niet fapt komt er wel wat meer uit hoor. <insert slechte grap over dat laten zien enzo>
Slikken.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ik nog nooit gedaan, maar zit ook nooit in een trein eigenlijk. Misschien volgende keer eens proberen. Maar waar laat ik mijn niet onaanzienlijke hoeveelheid?
One guy, one cup?quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je refereert niet aan het filmpje, toch? Word er nog misselijk van.
Dat geloof ik graag.quote:
dat bleek niet uit je vorige reactie.. want je vond het minder lekker zei je zelfquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:22 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Jawel? En als het even kan spaar ik het een dag of twee op en fap ik dus niet. Sowieso omdat het saaier is en ik er tegenwoordig geen behoefte meer aan heb.
Niet zo in paniek raken hierdoor. Je lijkt haast geschrokken.
Heb je vrijdag mee zitten kijken? Dan hoor je ook bij ons clubje. Dat schept toch een bandquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:26 schreef Mystikvm het volgende:
Je refereert niet aan het filmpje, toch? Word er nog misselijk van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |