quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:09 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn er nog vrouwen met een Leger Des Heils-instelling. Mooi vind ik dat, die mensen.
Buiten is sowieso niks.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet je in het park fappen. Of in de bios.
Of een vrouw het laten doen.
Ja okee, maar dat betekent niet dat ze dingen van mij ook moet vinden.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je vond ook een keer haar vibrator toch
En er zijn meer dingen, kijk maar eens op internet.
Sja, doe nog eens leuk plaatjequote:
Maak je niet zo druk mang!quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, met je ouders?, zo'n fleshlight is ranzig en ik moet weer van alles uitleggen als mijn ma dat ding vindt.
dan nog, wat boeit dat nou? en ik heb dat trouwens nog nooit meegemaakt met vriendjes... die 'sproeiden' net zo makkelijk net zoveel als ze al gefapt hadden eerder die dagquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:10 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik doe het ook niet voor de vrouw. Wat dacht je nou. Het moet voor mezelf goed voelen.
Ik vermaak met al 13 jaar goed hoor.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hierop zeg ik amen. Ik vind het nog lang niet saai.
Snap je nog steeds niet dat ie maar wat zwetst?quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:12 schreef Lynthy het volgende:
[..]
dan nog, wat boeit dat nou? en ik heb dat trouwens nog nooit meegemaakt met vriendjes... die 'sproeiden' net zo makkelijk net zoveel als ze al gefapt hadden eerder die dag
Ik merk dat ik dan beduidend minder sproei.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:12 schreef Lynthy het volgende:
[..]
dan nog, wat boeit dat nou? en ik heb dat trouwens nog nooit meegemaakt met vriendjes... die 'sproeiden' net zo makkelijk net zoveel als ze al gefapt hadden eerder die dag
Dat heeft er ook mee te maken. Dus zorg nou maar dat je het bij haar kwijt kuntquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:13 schreef Keyos het volgende:
Ik heb op de één of andere manier helemaal geen zin om te fappen de laatste maand , misschien ook mee te maken dat het ongeveer de periode is dat ik met die meid bezig ben, tis te opvallend.
Pas op dat ze niet verdrinkt dan, als het zover is.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:13 schreef Keyos het volgende:
Ik heb op de één of andere manier helemaal geen zin om te fappen de laatste maand , misschien ook mee te maken dat het ongeveer de periode is dat ik met die meid bezig ben, tis te opvallend.
Daar haal ik geen voldoening uit. Dat wil ik nog wel overwegenquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk mang!
Gewoon lekker voor je open raam zitten fappen! Goeie cockring kopen. Stop een dildo in je anus als je toch bezig bent.
Haal er bij mij maar 10 jaar vanafquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vermaak met al 13 jaar goed hoor.Damn ik ben oud.
Fappen verliest zijn glans als je verliefd bent.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:13 schreef Keyos het volgende:
Donderdag, dan gaan alle remmen los, ben klaar met de relationele rem die ik mijzelf opleg.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pas op dat ze niet verdrinkt dan, als het zover is.
Wanneer zie je haar weer?
Dan moet er juist extra gefapt worden.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:15 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Fappen verliest zijn glans als je verliefd bent.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:16 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dan moet er juist extra gefapt worden.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:15 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Fappen verliest zijn glans als je verliefd bent.
Wut? Je spuit toch echt met meer kracht als je het een tijdje niet doet. Als ik dat nou fijn vind.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:12 schreef Lynthy het volgende:
[..]
Het zit diep bij je, he? Steeds op Paiq zitten en het lukt voor geen meter en dan blijkt die Supersoep gewoon te neuken. Als wraak pas je zijn episch geschreven OP maar steeds aan.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:13 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Snap je nog steeds niet dat ie maar wat zwetst?
En dan heet ik Wauwelaar, dat is nog wel het leukste.
tenzij ik niet goed heb opgelet bij biologie wordt het 'overschot' toch weer afgebroken door het lichaamquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pas op dat ze niet verdrinkt dan, als het zover is.
Wanneer zie je haar weer?
Geen last van. Als ik verliefd ben, heb ik daar juist geen zin in.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:16 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dan moet er juist extra gefapt worden.
Neuh, heb het wel gehad met fappen, wordt eens tijd voor het échte werk.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:17 schreef ElDinosaur het volgende:
Shit stelletje mietjes, er moet altijd gefapt worden als er geen seks beschikbaar is. Zijn jullie nou mannen of wat?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |