Wat laf idd zeg. Hoe lastig is het om gewoon even op te nemen? Maar het is een wisselwerking van 2 kanten. Ook al ben je misschien niet zo fit, met de juiste klik wordt het gewoon super tof. Als je moet werken om het gezellig te maken, zit het gewoon niet goed. Knap of niet.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:37 schreef DenWauwelaar het volgende:
Sja, ik moet eerlijk bekennen dat ik zelf ook een wat zouteloze dag had. Gesprek liep niet echt, ze was qua uiterlijk wel leuk. Maar ja, zo nodig hoef ik niet.
Wel een beetje klaar met daten overigens, vooral omdat ze daarna dr foon niet gewoon opnam toen ik een dag later belde om te zeggen dat ik het niet zo vond. Ze drukte me weg en liet niks horen. Ik hou daar dus echt niet van, dat vooringenomen gelul van vrouwen. Als ik dat zie, hoef ik gelijk ff niet meer.
Uiteindelijk halfzacht smsje gehad en via sms een beetje gedaan. Dat was best, maar enorme afknapper geweest als ik haar echt leuk had gevonden. Wees dan ook een tof wijf en bel ff of neem de foon op. Angstige shit.
Inderdaad zo snel mogelijk... voor je het weet wordt je namelijk aan het lijntje gehouden.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
daarom moet je ook niet langer dan een paar dagen chatten voor je elkaar ontmoet.
Dit was ook niet gek veel langer.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
daarom moet je ook niet langer dan een paar dagen chatten voor je elkaar ontmoet.
Wut, kom gewoon langs joh.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Echt? Ging het niet goed?Klote, maar goed nieuws voor mij. Ik zie je hossel PM's wel verschijnen
Ja, zit wat in.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:38 schreef Maanvis het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af hoe dat zo kan, dat mensen op internet heel leuk en hilarisch met elkaar kunnen zijn en dat er dan in het echt geen klap aan is. Er van uitgaande dat je op internet geen complete rol speelt ( ik zeg niet dat 1 van jullie dat deed ). Ik blijf het een gek iets vinden en daarom is dat internet gebeuren en daten ook zo omslachtig vind ik. Liever in het echt iemand leuk vinden en de hele paringsdans er omheenquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:32 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ze bleek vrij kleurloos op date. Ik ook trouwens. De gedeelde humor en interesses kwamen er op date totaal niet uit. Het was eerder zoeken naar interessante verschillen en aantrekkingskracht. En het bleef bij zoeken. Knap meisje tho
Nee dank je dus.
Ach ik heb 1 van de liefdes van mijn leven ontmoet na 1,5 uur slaap, dus ik ben het compleet met je eens. En daar sprongen alle vonken echt vanaf/quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat laf idd zeg. Hoe lastig is het om gewoon even op te nemen? Maar het is een wisselwerking van 2 kanten. Ook al ben je misschien niet zo fit, met de juiste klik wordt het gewoon super tof. Als je moet werken om het gezellig te maken, zit het gewoon niet goed. Knap of niet.
Gaan we gelijk batsen zonder dat je me gezien hebt? Wat een vertrouwen, of wat een wanhoop. Jij mag kiezenquote:
Jij lijkt me niet het type dat je aan een lijntje kan houden. Zit ik er naast?quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:39 schreef DigitalGirl het volgende:
Inderdaad zo snel mogelijk... voor je het weet wordt je namelijk aan het lijntje gehouden.
Mijn verklaring is bij deze date eigenlijk dat het ongemakkelijk werd omdat er zoveel gemeen was. Dan lijkt het alsof je over veel wat te praten hebt, maar dat valt dan juist tegen. Je bent het overal wel mee eens en na 5 keer hoor je het jezelf zeggen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:40 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik vraag me eigenlijk af hoe dat zo kan, dat mensen op internet heel leuk en hilarisch met elkaar kunnen zijn en dat er dan in het echt geen klap aan is. Er van uitgaande dat je op internet geen complete rol speelt ( ik zeg niet dat 1 van jullie dat deed ). Ik blijf het een gek iets vinden en daarom is dat internet gebeuren en daten ook zo omslachtig vind ik. Liever in het echt iemand leuk vinden en de hele paringsdans er omheen
Zak over de kop, vlag in de hand.. vul maar in.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gaan we gelijk batsen zonder dat je me gezien hebt? Wat een vertrouwen, of wat een wanhoop. Jij mag kiezen
dat klinkt best wanhopigquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:42 schreef Crutch het volgende:
[..]
Zak over de kop, vlag in de hand.. vul maar in.
Ik weet mijn reden wel om heel anders te doen. Ik bouw gewoon een luchtkasteel en in mijn hoofd is die helemaal leuk. Dan zie ik hem en ziet hij er totaal anders uit. BAM dan pleur ik op de grond uit mijn luchtkasteel en dan klap ik dicht en wil naar huis jankenquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:40 schreef Moonwalk het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af hoe dat zo kan, dat mensen op internet heel leuk en hilarisch met elkaar kunnen zijn en dat er dan in het echt geen klap aan is. Er van uitgaande dat je op internet geen complete rol speelt ( ik zeg niet dat 1 van jullie dat deed ). Ik blijf het een gek iets vinden en daarom is dat internet gebeuren en daten ook zo omslachtig vind ik. Liever in het echt iemand leuk vinden en de hele paringsdans er omheen
edit: laat maar ik ben te sloom![]()
Het lijkt me alleen daarom al leuk om met jou te gaan daten. Jij vindt me al een enorme klootzak, dus dan valt het alleen maar meequote:Op dinsdag 6 december 2011 22:43 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik weet mijn reden wel om heel anders te doen. Ik bouw gewoon een luchtkasteel en in mijn hoofd is die helemaal leuk. Dan zie ik hem en ziet hij er totaal anders uit. BAM dan pleur ik op de grond uit mijn luchtkasteel en dan klap ik dicht en wil naar huis janken
Ik ben alles behalve wanhopig, maar goed vor Cactus maak ik wel een uitzondering.quote:
Ik kan ook gelijk op mijn knieen gaan zitten, dan zie je mijn kop ook nietquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:42 schreef Crutch het volgende:
Zak over de kop, vlag in de hand.. vul maar in.
Je klinkt nu al als een vrouw naar mijn hart.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik kan ook gelijk op mijn knieen gaan zitten, dan zie je mijn kop ook niet
ga je alvast in feutus houding zitten?quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:45 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik ben alles behalve wanhopig, maar goed vor Cactus maak ik wel een uitzondering.
Jij wil groffe, lompe sex en keihard anaal palen. Ik ben gewoon bang voor jequote:Op dinsdag 6 december 2011 22:44 schreef DenWauwelaar het volgende:
Het lijkt me alleen daarom al leuk om met jou te gaan daten. Jij vindt me al een enorme klootzak, dus dan valt het alleen maar mee
Geen idee... probeer het eens zou ik zeggenquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:42 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij lijkt me niet het type dat je aan een lijntje kan houden. Zit ik er naast?
ik heb geen ervaring met datingsites, maar het lijkt me dat je daar alleen het eerste contact legt? net als in de kroeg of waar dan ook? de date die daarna volgt zelf is toch verder hetzelfde? in real life dus?quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:42 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Mijn verklaring is bij deze date eigenlijk dat het ongemakkelijk werd omdat er zoveel gemeen was. Dan lijkt het alsof je over veel wat te praten hebt, maar dat valt dan juist tegen. Je bent het overal wel mee eens en na 5 keer hoor je het jezelf zeggen.Dus je gaat op zoek naar waar je niet op klikt. En als je dan al iets over yoga moet gaan roepen, ... beetje armoede.
Maar inderdaad, beter in het echt iemand leren kennen.
Dat neukt toch voor geen meter jonguh, n00b.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:45 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ga je alvast in feutus houding zitten?
Dat valt ook wel weer mee. Afwisseling is de sleutel.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:46 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij wil groffe, lompe sex en keihard anaal palen. Ik ben gewoon bang voor je
quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:46 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij wil groffe, lompe sex en keihard anaal palen. Ik ben gewoon bang voor je
onervaren enzo hequote:Op dinsdag 6 december 2011 22:46 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dat neukt toch voor geen meter jonguh, n00b.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |