daar ging de mythe dat negerts de grootste hebbenquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:07 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/compone(...)_13mei.avi_plain.xml
Nee dankje, dan trek ik joysa wel even over de keukentafel als ik iets wilquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
34 cm geloof ik.
[..]
Netjes, ziet er goed uit.
[..]
25 past eigenlijk al niet.
[..]
Zo je wel willen, he vuns.
En dan heb je een blauw oogquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wil ook wel met jou mee naar de wc hoor.
Praatjes, arme meisje komt wat tekort dat ze hier zit.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:09 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nee dankje, dan trek ik joysa wel even over de keukentafel als ik iets wil
quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:10 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Praatjes, arme meisje komt wat tekort dat ze hier zit.
Nee maar dat kan ik wel zijnquote:
Neh dankje.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wil ook wel met jou mee naar de wc hoor.
Kijk jij daarnaar op meetings?quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zag bij jou niets opvallends op de meet hoor. Zeker geen 30 cm, dat kan je niet verbergen.
Ik heb ook een keer iets van een neger gezien en gevoeld en geproefd, dat was ook helemaal niet groot. Volgens mij hebben "zij" gewoon de kleinste. Misschien moet heloef maar eens het tegendeel komen bewijzenquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:09 schreef Lynthy het volgende:
[..]
daar ging de mythe dat negerts de grootste hebben
Totally worth it.quote:
Jammer heloef.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:09 schreef Lynthy het volgende:
[..]
Je bent oversekste puber of je bent het niet he.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:11 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Kijk jij daarnaar op meetings?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Dus in mijn fobo probeer je naar mijn broek te kijken?quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je bent oversekste puber of je bent het niet he.
Zat in mijn linkerbroekspijp. Mijn linkerbeen is geamputeerd trouwens.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zag bij jou niets opvallends op de meet hoor. Zeker geen 30 cm, dat kan je niet verbergen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want?quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:12 schreef Joysa het volgende:
Ik zou noooooooit een neger piemel willen aanraken
Ja hallo, en als het nou van je negroïde halfbroer was?quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:12 schreef Joysa het volgende:
Ik zou noooooooit een neger piemel willen aanraken
Fuck wie ben jij? die heb ikquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:13 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja hallo, en als het nou van je negroïde halfbroer was?
Proestquote:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:12 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Zat in mijn linkerbroekspijp. Mijn linkerbeen is geamputeerd trouwens.Thefuck man. Wat een faalgrapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Natuurlijk niet, dat is niet live.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:12 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dus in mijn fobo probeer je naar mijn broek te kijken?
Maar wat vind je eng dan?quote:
De kleurquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar wat vind je eng dan?
De kleur? Of ben je bang dat iedere neger een kinderarm heeft?
quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:09 schreef Lynthy het volgende:
[..]
Vaag.quote:
Toen ik 10 jaar was ofzo had ik in mijn hele leven nog maar een stuk of 3 negers gezien, ik vond hjet dus best vreemd om iemand met een andere kleur te zien toen. Het is nu redelijk over gegaanquote:
Je moederquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:19 schreef Cactus1 het volgende:
Wie kan ik nog meer uit het topic wegjagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Ik voel me een beetje vies nu.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je bent oversekste puber of je bent het niet he.
Ik snap het wel.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Toen ik 10 jaar was ofzo had ik in mijn hele leven nog maar een stuk of 3 negers gezien, ik vond hjet dus best vreemd om iemand met een andere kleur te zien toen. Het is nu redelijk over gegaan
Dorpelingen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Toen ik 10 jaar was ofzo had ik in mijn hele leven nog maar een stuk of 3 negers gezien, ik vond hjet dus best vreemd om iemand met een andere kleur te zien toen. Het is nu redelijk over gegaan
quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:20 schreef stefanhaan het volgende:
Je moederAls zij zou gaan meeposten, dan zou ik echt nooit meer terugkomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij heeft MBO gedaan, loserquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:20 schreef ElDinosaur het volgende:
Dorpelingen.Ik had tot aan het MBO maar 1 gekleurd persoon in m'n klassen gehad.
Als mijn moeder allemaal zou lezen wat ik hier zou doen zou ik nooit meer terugkomen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:21 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Als zij zou gaan meeposten, dan zou ik echt nooit meer terugkomen
Ik op mn basisschool meer zwart dan wat anders.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dorpelingen.Ik had tot aan het MBO maar 1 gekleurd persoon in m'n klassen gehad.
He!quote:
dat doen de mods wel.. in mijn gevalquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:19 schreef Cactus1 het volgende:
Wie kan ik nog meer uit het topic wegjagen
Dorpelingenquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |