Als zij het leuk heeft dan heeft hij het ook leuk, puur om het feit dat hij zo lang de aandacht vast kan houden.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:52 schreef Capstan het volgende:
[..]
Moet hij het niet ook nog een beetje leuk hebben?
you never know.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wij lijken iig niet teveel op elkaar
Na alle drama van afgelopen weken hier? Hell no, ik stuur nooit meer in mijn hele leven iemand iets waaruit men kan afleiden dat ik het benquote:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:53 schreef DenWauwelaar het volgende:
Vuistdiep tot de rim je lul in een cactus douwen.
Echt iets waar je graag voor gaat.
PMquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Na alle drama van afgelopen weken hier? Hell no, ik stuur nooit meer in mijn hele leven iemand iets waaruit men kan afleiden dat ik het ben
what happenedquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Na alle drama van afgelopen weken hier? Hell no, ik stuur nooit meer in mijn hele leven iemand iets waaruit men kan afleiden dat ik het ben
Welke drama bedoel je? Dat gedoe met mrk?quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jezus man, dat is alweer heel oud.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Welke drama bedoel je? Dat gedoe met mrk?
Dit ja. Niemand is te vertrouwenquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Welke drama bedoel je? Dat gedoe met mrk?
??quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:56 schreef Supersoep het volgende:
Arme Crutch. Gelijk al hoteldebotel.
Maar ik kan wel goed versieren toch?quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:56 schreef Supersoep het volgende:
nee hij wil gewoon neukvoer.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:56 schreef Supersoep het volgende:
Verder is er geen drama geweest, behalve heloef.quote:
True.quote:
Ik ben heel betrouwbaar. Jij?quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:57 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Benzin is te vertrouwen. Verder niemand, inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |