Waarom zou ik moeten fappen?quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:57 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
nee hij wil gewoon neukvoer.
Maar fap jij gerust door.
Goed, maar SiIk is ook gewoon een heel lief en gezellig meisje, dat ging bijna vanzelfquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe is dat afgelopen vrijdag gegaan?
Is die niet nog eens een blauwe maandag in dit topic geweest?quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Goed, maar SiIk is ook gewoon een heel lief en gezellig meisje, dat ging bijna vanzelf
Het klinkt heel ernstig, maar vooralsnog vertrouw ik mrk ook. Hij is namelijk de enige die me heeft gezien (in een moment van complete verstandsverbijstering) maar ik vertrouw er op dat hij dat echt voor zich houdt. Zodra meer mensen het weten, weet ik iig wie het heeft doorgespeeldquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:57 schreef Supersoep het volgende:
Benzin is te vertrouwen. Verder niemand, inderdaad.
Dan moet je meer lieve en gezellige meisjes opzoeken!quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Goed, maar SiIk is ook gewoon een heel lief en gezellig meisje, dat ging bijna vanzelf
Die blijken zeldzaam te zijnquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan moet je meer lieve en gezellige meisjes opzoeken!
Graag, weinig zin om te fappen namelijk. Maar als je een goede reden voor me hebt, neem ik het zeker in overweging.quote:
He, ik heb nog nooit wat doorgespeeld.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:57 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Benzin is te vertrouwen. Verder niemand, inderdaad.
Ik anders ook niet.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:00 schreef heloef het volgende:
[..]
He, ik heb nog nooit wat doorgespeeld.
dubbel d jetsers.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:00 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Graag, weinig zin om te fappen namelijk. Maar als je een goede reden voor me hebt, neem ik het zeker in overweging.
Ze zijn eerder in de meerderheid hoor.quote:
Stuur ze mijn kant maar opquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze zijn eerder in de meerderheid hoor.
je bent gelovig?quote:
quote:De Kerk beschouwde masturbatie als een 'zonde des vlezes'. De Katholieke Kerk veroordeelt masturbatie nog steeds als een van de 'zonden tegen de kuisheid': de beleving van seksualiteit moet plaatsvinden binnen het kader van een huwelijk dat open staat voor het verwekken van kinderen.
Nee zo makkelijk ga ik het niet maken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |