maar hij heeft er wel eentje van 28 cmquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:46 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dat neukt toch voor geen meter jonguh, n00b.
Ik ben heel goed opgevoed. Erg pleasend naar de man toe. Hij staat boven mijquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:45 schreef Crutch het volgende:
Je klinkt nu al als een vrouw naar mijn hart.
Waarheid als een koe. Helaas.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:48 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo werkt dat nou eenmaal.
jeweet en 6.5 cm doorsnee.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:48 schreef Lynthy het volgende:
[..]
maar hij heeft er wel eentje van 28 cm![]()
In het echt zie je iemand helemaal voor je met iemand op date gaat. Een inschatting van persoonlijkheid, kleine trekjes, lichaamshouding, wat interesses. Bij internetdaten weet je geen shit en maak je een selectie op basis van wat foto's en een paar internetchatjes en moet je dan nog iemand leuk gaan vinden als je diegene ziet.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:46 schreef Lynthy het volgende:
[..]
ik heb geen ervaring met datingsites, maar het lijkt me dat je daar alleen het eerste contact legt? net als in de kroeg of waar dan ook? de date die daarna volgt zelf is toch verder hetzelfde? in real life dus?
of mis ik iets
Ik hou je nog 2,5 week aan het lijntje ok?quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:46 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Geen idee... probeer het eens zou ik zeggen.
Wat sneu voor hem, ik hou ervan om 'm er diep in te rammen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:48 schreef Lynthy het volgende:
[..]
maar hij heeft er wel eentje van 28 cm![]()
Moet ik me dat dan ook heel visueel voorstellen?quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ben heel goed opgevoed. Erg pleasend naar de man toe. Hij staat boven mij
Je bedoelt dat je me naar huis schopt zodat ik mijn wonden kan verzorgen als ik begin te bloeden en teveel blauwe plekken krijg?quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:47 schreef DenWauwelaar het volgende:
Dat valt ook wel weer mee. Afwisseling is de sleutel.
Maak het leuk voor jezelf.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:49 schreef benzin het volgende:
Jongens, ik heb echt advies nodig; hoe voer ik in vredesnaam een gezellig, boeiend gesprek met een meisje zonder dat beide partijen zich kapot vervelen?
Laat haar vertellen over wat zij leuk vindt.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:49 schreef benzin het volgende:
Jongens, ik heb echt advies nodig; hoe voer ik in vredesnaam een gezellig, boeiend gesprek met een meisje zonder dat beide partijen zich kapot vervelen?
Hoe is dat afgelopen vrijdag gegaan?quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:49 schreef benzin het volgende:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:50 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je me naar huis schopt zodat ik mijn wonden kan verzorgen als ik begin te bloeden en teveel blauwe plekken krijg?
true datquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:49 schreef Crutch het volgende:
[..]
Wat sneu voor hem, ik hou ervan om 'm er diep in te rammen.
Hij zou je daar alleen maar pijn mee doen.
Gooi er gewoon wat lompe opmerkingen in, zoals ik vaak doe en kijk of ze daar een beetje op kan reagerenquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:49 schreef benzin het volgende:
Dat lijntje is al gebroken...quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:49 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik hou je nog 2,5 week aan het lijntje ok?
Als jij dat wil, dan wel. Genoeg eelt op mijn knieën gekweekt hoor. Ik zie er ook het schattigst uit als ik omhoog moet kijkenquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:49 schreef Crutch het volgende:
Moet ik me dat dan ook heel visueel voorstellen?
Moet hij het niet ook nog een beetje leuk hebben?quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:50 schreef Crutch het volgende:
[..]
Laat haar vertellen over wat zij leuk vindt.
Als jij luistert en er over kunt doorvragen heeft zij iig een leuke tijd.
Wij lijken iig niet teveel op elkaarquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:50 schreef DenWauwelaar het volgende:
Alsof ik...
laat ook maar. no use. Wat jij wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |