Wat doe je hier dan? Alleen posten toch?quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:21 schreef heloef het volgende:
Als mijn moeder allemaal zou lezen wat ik hier zou doen zou ik nooit meer terugkomen.
Ontken het danquote:
Probeer het maar recht te breien. Dit is niet te doen. Je hebt nu voor eens en altijd een stempelquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:22 schreef ElDinosaur het volgende:
En bedankt.Daarna gelukkig ook nog HBO.
Ik ben dom.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:24 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Probeer het maar recht te breien. Dit is niet te doen. Je hebt nu voor eens en altijd een stempel
meestal heb ik binnen een uur een ban van een maand aan m'n broek, maar goed, vuurvlieg en flepke posten nu niet, dus dat scheelt...quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:23 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoi, ik ken jou niet. Heb jij je laten wegjagen door een mod?
Challenge accepted.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:24 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Probeer het maar recht te breien. Dit is niet te doen. Je hebt nu voor eens en altijd een stempel
Stoer, hoe krijg je dat voor elkaar? Ik denk dat die 2 ook nooit meer terugkomenquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:25 schreef Lynthy het volgende:
meestal heb ik binnen een uur een ban van een maand aan m'n broek, maar goed, vuurvlieg en flepke posten nu niet, dus dat scheelt...![]()
Zonde, dan kom ik ook niet kijken.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:26 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, je mag je piemel niet in de strijd gooien
Ik merk het in dit topic.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg domme meisjes, komt wel goed joh
Komt omdat je een vrouw bent.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:28 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Serieus, ik heb nog geen enkel meisje in dit topic kunnen betrappen op domheid
Ik laat mijn tieten wel even achter de schermen aan je zien. Kom je dan?quote:
Dat is op zichzelf staand al...quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:28 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Serieus, ik heb nog geen enkel meisje in dit topic kunnen betrappen op domheid
Jij had laatst toch een chickie op paiq gescoord die helemaal tof en grappig was enzo? Wat is daarmee gebeurd?quote:
omdat het blijkbaar niet zo gewaardeerd wordt door de mods dat ik geen hoge pet op heb van dat pua geneuzel van die 2, en dat ik ze een stel autisten vind die niet meer zonder al die pua regeltjes kunnen, en dat ze daardoor dus voor geen enkele andere mening of inzicht openstaan...quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:26 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Stoer, hoe krijg je dat voor elkaar? Ik denk dat die 2 ook nooit meer terugkomen
Ze bleek vrij kleurloos op date. Ik ook trouwens. De gedeelde humor en interesses kwamen er op date totaal niet uit. Het was eerder zoeken naar interessante verschillen en aantrekkingskracht. En het bleef bij zoeken. Knap meisje thoquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij had laatst toch een chickie op paiq gescoord die helemaal tof en grappig was enzo? Wat is daarmee gebeurd?
Hij is niet zo direct dat hij daar antwoord op durft te gevenquote:
Bij dezen, Supersoep.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hij is niet zo direct dat hij daar antwoord op durft te geven![]()
Vraag het eens aan Supersoep, die is wel eerlijk.
Dat was sfeer verpesten wat jij deed.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:30 schreef Lynthy het volgende:
[..]
omdat het blijkbaar niet zo gewaardeerd wordt door de mods dat ik geen hoge pet op heb van dat pua geneuzel van die 2, en dat ik ze een stel autisten vind die niet meer zonder al die pua regeltjes kunnen, en dat ze daardoor dus voor geen enkele andere mening of inzicht openstaan...
Jammerquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:32 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ze bleek vrij kleurloos op date. Ik ook trouwens. De gedeelde humor en interesses kwamen er op date totaal niet uit. Het was eerder zoeken naar interessante verschillen en aantrekkingskracht. En het bleef bij zoeken. Knap meisje tho
Nee dank je dus.
dank je... maar ik ging pas schelden nadat ik voor spleetoog en alles werd uitgemaaktquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:33 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dat was sfeer verpesten wat jij deed.
Waar anderen nog enigszins normaal konden reageren moest jij zo nodig gaan schelden; dat wordt niet echt gewaardeerd.
Maar desalniettemin, welkom terug.
Heb jij je ex alweer gedumpt, zodat we eindelijk eens kunnen neuken?quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:33 schreef Crutch het volgende:
Dat was sfeer verpesten wat jij deed.
Waar anderen nog enigszins normaal konden reageren moest jij zo nodig gaan schelden; dat wordt niet echt gewaardeerd.
Maar desalniettemin, welkom terug.
Wie hier het domst overkomt? Lanterfant met d'r kansloze opmerkingen tussendoor.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wie is de domste hier volgens jou?
Dat is een eerlijk antwoord.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wie hier het domst overkomt? Lanterfant met d'r kansloze opmerkingen tussendoor.
Ik geloof er niet zo in dat opleidingsniveau echt een verschil moet maken. Ik kom ook complete idioten tegen op hoger niveau.quote:
Dat vind ik juist humor. Ik dacht eerst eigenlijk ook dat ze dom was, maar ze heeft gewoon een aparte poststijl.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wie hier het domst overkomt? Lanterfant met d'r kansloze opmerkingen tussendoor.
Er zit gewoon een hoop bagger bij en ik zit hier nog geeneens zo lang.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:35 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Dat vind ik juist humor. Ik dacht eerst eigenlijk ook dat ze dom was, maar ze heeft gewoon een aparte poststijl.
Ja.,quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Heb jij je ex alweer gedumpt, zodat we eindelijk eens kunnen neuken?
Sja, ik moet eerlijk bekennen dat ik zelf ook een wat zouteloze dag had. Gesprek liep niet echt, ze was qua uiterlijk wel leuk. Maar ja, zo nodig hoef ik niet.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
JammerIrritant dat zo'n leuke klik online, vaak zo anders kan zijn als je elkaar ontmoet.
De posts in dit topic die geen bagger zijn zijn nogal zeldzaamquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Er zit gewoon een hoop bagger bij en ik zit hier nog geeneens zo lang.
mee eens... maar wie de domste is? geen idee, daarvoor volg ik het niet goed genoeg...quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:35 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik geloof er niet zo in dat opleidingsniveau echt een verschil moet maken. Ik kom ook complete idioten tegen op hoger niveau.
Echt? Ging het niet goed?quote:
daarom moet je ook niet langer dan een paar dagen chatten voor je elkaar ontmoet.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
JammerIrritant dat zo'n leuke klik online, vaak zo anders kan zijn als je elkaar ontmoet.
Is ook niet netjes, maar toch. Meld het dan, dan kunnen wij ingrijpen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:34 schreef Lynthy het volgende:
[..]
dank je... maar ik ging pas schelden nadat ik voor spleetoog en alles werd uitgemaakt
Ik vind Lant ook gewoon helemaal niet dom eigenlijk. Ze heeft een wereldbeeld dat niet standaard is, en zo post ze ook, maar dom komt het niet over.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, ik ben oprecht verbaasd. Ik had 'm niet zo dapper ingeschat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |