Mijn kerstverlanglijstje!quote:
Ik geeft het een jaar of twee.quote:
Dank, het is fijn om te zien dat je mijn lijstje waardeert.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:47 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Leuken lijst, mijn complimenten.
Waarom?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoe praat?
alsof er iets mis met je is?
er is volgens mij ook iets ernstig mis met je
Ja.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:50 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het nog steeds is, stiekem
lees maar terug want dat heb ik al ooit uitgelegdquote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:53 schreef dawg het volgende:
pas maar op dan, straks word je nog door supersoep gestalkt, ipv door mij.
Leg nog eens uit dan? Waarom?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
lees maar terug want dat heb ik al ooit uitgelegd
en met mij vele andere![]()
en leen anders even die centimeter van ook_gek om die plaat voor je kop te meten, ik word benieuwd naar de dikte
Ja, vaak zelfs, anders houd ik het niet uit op mijn werk. Jij?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Maak jij wel eens grapjes in het echt eigenlijk?
IK SCHREEF IK GEEFT HOE KAN DIT TOCH?quote:
je noemde mij stalker in het vorige topic (geen idee waarom), terwijl supersoep geïnfiltreerd heeft in soit's leven. a.k.a. stalkergedrag.quote:
Dat is vooruitgang.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:53 schreef dawg het volgende:
[..]
pas maar op dan, straks word je nog door supersoep gestalkt, ipv door mij.
Ik weet niet waarom jullie dat vinden, als je dat nou eens goed onderbouwt, kan ik zeggen waarom niet.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:55 schreef Sinji het volgende:
[..]
Een veel interessantere vraag zou zijn. Waarom vind jij van niet?
Ga je hier ook een keer grapjes maken dan?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:54 schreef Soit het volgende:
Ja, vaak zelfs, anders houd ik het niet uit op mijn werk. Jij?
Nee, ik lach namelijk zelf vaak zonder grappen te maken. Of ben ik nu egoistisch?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ga je hier ook een keer grapjes maken dan?
Omdat je bleef vragen over wat die lijstjes bedoelde, terwijl het al lang gezegd was. Dat is obsessief doorgaan met iemand lastigvallen = stalken.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:54 schreef dawg het volgende:
je noemde mij stalker in het vorige topic (geen idee waarom), terwijl supersoep geïnfiltreerd heeft in soit's leven. a.k.a. stalkergedrag.
Ok jammer, had wel eens een grapje van je willen lezen. Gewoon benieuwd naar je humor. In het kader van elkaar beter leren kennen voordat ik je ontmaagd.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:57 schreef Soit het volgende:
Nee, ik lach namelijk zelf vaak zonder grappen te maken. Of ben ik nu egoistisch?
je stelt je gewoon nogal aan, met je 'obsessief lastigvallen'.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Omdat je bleef vragen over wat die lijstjes bedoelde, terwijl het al lang gezegd was. Dat is obsessief doorgaan met iemand lastigvallen = stalken.
Je blijft ermee doorgaan en op terug komen. Blijkbaar heb ik dus toch een juiste snaar geraakt.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:59 schreef dawg het volgende:
je stelt je gewoon nogal aan, met je 'obsessief lastigvallen'.
chale, word eens volwassen.
comida. adios.
ik zei al; word eens volwassen. of minder gefrustreerd of zo.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je blijft ermee doorgaan en op terug komen. Blijkbaar heb ik dus toch een juiste snaar geraakt.
Je zei ook al adios, wanneer ga je nou echt weg?quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:00 schreef dawg het volgende:
ik zei al; word eens volwassen. of minder gefrustreerd of zo.
i'd rather kill myself.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:00 schreef rhubarbje het volgende:
dawg en cactus doe eens lief tegen elkaar
laat mij nog een sprankje hoop hebben op kinders en een bruiloft en zo
Dit klopt wel.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:00 schreef dawg het volgende:
[..]
ik zei al; word eens volwassen. of minder gefrustreerd of zo.
U spreekt met den binnenlandsche vheiligheidschdienscht, als u zoo voortgaadt magt u weder in den kamer met den zachten muurtjeschquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:02 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dan zijn we het een keer eens. Ik vermoord jou ook nog liever dan dat ik ooit met je ga daten
Die tekst leest meer als eentje van iemand van een woonwagenkamp met een spraakgebrek omdat hij teveel flesjes Heineken met zijn tanden heeft geopend.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:19 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
U spreekt met den binnenlandsche vheiligheidschdienscht, als u zoo voortgaadt magt u weder in den kamer met den zachten muurtjesch
André H. is al tijden geleden heengegaan.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die tekst leest meer als eentje van iemand van een woonwagenkamp met een spraakgebrek omdat hij teveel flesjes Heineken met zijn tanden heeft geopend.
Iemand bestempelen als misdadiger na zijn overlijden is een laffe daad.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:22 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
André H. is al tijden geleden heengegaan.
Doodslag op zn eigen hart lever én longenquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Iemand bestempelen als misdadiger na zijn overlijden is een laffe daad.
Hij genoot wel van het leven enzo. Vreten, roken en zuipen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:24 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
Doodslag op zn eigen hart lever én longen
Niet haten op Andre hequote:Op dinsdag 6 december 2011 18:22 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
André H. is al tijden geleden heengegaan.
quote:
bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:02 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dan zijn we het een keer eens. Ik vermoord jou ook nog liever dan dat ik ooit met je ga daten
Zijn ex vrouw is bij hem weggegaan (toen wij nog niet bestonden) omdat hij haar mishandelde.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Iemand bestempelen als misdadiger na zijn overlijden is een laffe daad.
Selectief reageren, dat is wat mensen doen hier. Heb ik wel gemerkt. En dan heb je de meelopers die d'r graag bij willen horen en dan mee gaan doen. Eenmaal het zwarte schaap, altijd het zwarte schaap.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:25 schreef dawg het volgende:
[..]
[..]
bijvoorbeeld.
verder denk ik dat ik deze reeks maar ga laten voor wat het is. ik post nu een aantal delen mee en er zijn meer users die mij zonder reden aanvallen of aangevallen hebben dan users die dat niet hebben gedaan.
ik heb niet echt zin in zulke negativiteit. veel plezier met elkaar afzeiken en degraderen tot weetikwat.
het was niet gezellig.
Ik heb me niet in zijn leven verdiept, ik kan er geen zinnig woord over zeggen, dat laat ik bij dezen aan jou over.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:26 schreef Soit het volgende:
[..]
Zijn ex vrouw is bij hem weggegaan (toen wij nog niet bestonden) omdat hij haar mishandelde.
Ik ook niet, mijn moeder heeft die vrouw alleen begeleid. Vandaar dat ik dat weet.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb me niet in zijn leven verdiept, ik kan er geen zinnig woord over zeggen, dat laat ik bij dezen aan jou over.
Voorbeelden?quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:26 schreef Soit het volgende:
[..]
Zijn ex vrouw is bij hem weggegaan (toen wij nog niet bestonden) omdat hij haar mishandelde.
[..]
Selectief reageren, dat is wat mensen doen hier. Heb ik wel gemerkt. En dan heb je de meelopers die d'r graag bij willen horen en dan mee gaan doen. Eenmaal het zwarte schaap, altijd het zwarte schaap.![]()
Als een zwart schaap zijn leven betert en zijn vacht laat bleken, zullen wij hem met liefde accepteren.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:26 schreef Soit het volgende:
[..]
Selectief reageren, dat is wat mensen doen hier. Heb ik wel gemerkt. En dan heb je de meelopers die d'r graag bij willen horen en dan mee gaan doen. Eenmaal het zwarte schaap, altijd het zwarte schaap.![]()
Sowieso niet waar.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als een zwart schaap zijn leven betert en zijn vacht laat bleken, zullen wij hem met liefde accepteren.
Wat zou ik nog meer kunnen doen?quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:34 schreef VacaLoca het volgende:
De fuck, 6 topics er doorheen gejaagd ofzo? écht niets beters te doen?
De zus van Leon (die vriend dus die overleden is ) heeft contact gezocht via hyves en bedankte me voor dat ik bij hem langsga. Zijn tante die heb ik ooit eens gesproken en die woont bij vlakbij de begraafplaats en die let dus een beetje op zijn graf.quote:
Incamutsen dragen en wuivenquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat zou ik nog meer kunnen doen?
Sorry, ik heb het te druk met ademen en het aanhebben van mijn sok.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:38 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
Incamutsen dragen en wuiven
Wat een mens allemaal al niet kan doen
Heeft je moeder niet zoiets als zwijgplicht over dat soort dingen dat mag je uberhaupt niet eens met de familie bespreken.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:28 schreef Soit het volgende:
[..]
Ik ook niet, mijn moeder heeft die vrouw alleen begeleid. Vandaar dat ik dat weet.
Hallo formerjellybeanquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:39 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Heeft je moeder niet zoiets als zwijgplicht over dat soort dingen dat mag je uberhaupt niet eens met de familie bespreken.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb jij zin om de ontmaagding van kingtoppie op je te nemen? Hij heeft het echt nodig hoor.
Ik heb mijn bijdrage al geleverd, denk ik zo.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]Doe zelf eens iets, luilak
(Grapje trouwens, bijt alsjeblieft niet
)
Ik ben nieuwsgierig, maar ben op de telefoon. DM is een ramp hieropquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:40 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik zit nog steeds naar dat lekkere wijf te kijken dat ik gisteren heb gevonden met google toen ik een UI voor Benzin ging zoeken. Wil iemand haar in zijn of haar dm hebben?
Je moet wel tegen een geintje kunnen hoor.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:47 schreef kingtoppie het volgende:
Thx hè Lokasenna, super, dankjewel.
Daar was ik ook niet bang voorquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je moet wel tegen een geintje kunnen hoor.
En former heeft er toch geen zin in.
Ik moet ook gewoon oprotten met mijn gecockblock.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
Toch nog even werken aan je hosselskillz kingtoppie
Wat? Ik heb niks geprobeerd, ik word alleen maar in mijn rug gestoken door loka.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
Toch nog even werken aan je hosselskillz kingtoppie
Jij laat je door haar in je rug duwen? Kom op Loka is maar 3 turven hoogquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat? Ik heb niks geprobeerd, ik word alleen maar in mijn rug gestoken door loka.
Is een turf zo groot?quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij laat je door haar in je rug duwen? Kom op Loka is maar 3 turven hoog
Hoe groot ben jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, jij bent zo klein
Je bent een ukkie!
Nee, ukkies zijn schattigquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voor een man is het erg om klein te zijn, voor een vrouw niet.
Soms ben ik wel eens benieuwd hoe het zal lopen als we in 1 grote ruimte met ze alle zitten ipv in een topicquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:26 schreef Soit het volgende:
Ik ben te onvriendelijk om schattig te kunnen zijn.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ukkies zijn ook schattig als ze tegenstribbelen
Achusjie![]()
Niet zoals hier denk ikquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Soms ben ik wel eens benieuwd hoe het zal lopen als we in 1 grote ruimte met ze alle zitten ipv in een topic
Jahoor, jij onvriendelijkquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben te onvriendelijk om schattig te kunnen zijn.
ik denk dat er heel wat users minder fel of geheel niet reageren, of beginnen te stotterenquote:
Sinds enige tijd weer eens wat gelezen hier en het gaat inderdaad nergens meer over.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:26 schreef Soit het volgende:
[..]
[..]
Vroeg ik me vroeger ook af. Nu maakt het me allemaal niet zo veel meer uit.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Soms ben ik wel eens benieuwd hoe het zal lopen als we in 1 grote ruimte met ze alle zitten ipv in een topic
Stotteren doe ik sowieso in het echt ja. Soms. Maar het valt niet zo op.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik denk dat er heel wat users minder fel of geheel niet reageren, of beginnen te stotteren
Ik weet al bij wie ik in de buurt zou gaan zitten hoor hihi.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ook hoor.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:05 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik weet al bij wie ik in de buurt zou gaan zitten hoor hihi.
vertel.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:05 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik denk dat een aantal knaapjes die nu voortdurend het hoogste woord voeren en bijdehand doen dan een stuk minder te melden hebben.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo vervelend, en al helemaal als mensen je gaan helpen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Stotteren doe ik sowieso in het echt ja. Soms. Maar het valt niet zo op.
Kom je naar de meet? Je "lurkt" al een hele tijd meequote:Op dinsdag 6 december 2011 19:05 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:05 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Dit dusquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik denk dat een aantal knaapjes die nu voortdurend het hoogste woord voeren en bijdehand doen dan een stuk minder te melden hebben.
Ach ja, teh internetz hequote:Op dinsdag 6 december 2011 19:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik denk dat een aantal knaapjes die nu voortdurend het hoogste woord voeren en bijdehand doen dan een stuk minder te melden hebben.
Dat weet ik wel zeker ja.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik denk dat er heel wat users minder fel of geheel niet reageren, of beginnen te stotteren
Waar klaag ik over dan?quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vroeg ik me vroeger ook af. Nu maakt het me allemaal niet zo veel meer uit.
Wat Mrk hier eigenlijk doet is me een raadsel. Enige dat ik weet is dat, elke keer wanneer ik inlog, hij wel wat te klagen heeft
Ik ben geen typische stotteraar ofzo, ik kan soms gewoon niet bedenken hoe ik een bepaalde klank moet uitspreken, gelukkig heb ik een voorraad synoniemen paraat zodat ik niet stilval.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo vervelend, en al helemaal als mensen je gaan helpen.
Kijk zo hoort het, lekker optimistisch!quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:08 schreef Sinji het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd hoe tof jullie in het echt zijn.
Ik klaag pas wanneer een ander iets te klagen heeft, onthoud dat.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Voornamelijk over de anderen hier, lijkt me wel duidelijk
Ga er maar eens op letten
Als de anderen hier toch alleen maar klagers zijn, wat (en daar zijn we weer bij punt 1) doe je dan hier?quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:09 schreef Soit het volgende:
[..]
Ik klaag pas wanneer een ander iets te klagen heeft, onthoud dat.
Splaakgeblek?quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben geen typische stotteraar ofzo, ik kan soms gewoon niet bedenken hoe ik een bepaalde klank moet uitspreken, gelukkig heb ik een voorraad synoniemen paraat zodat ik niet stilval.
Waar haal je nou weer uit dat ik zeg dat de andere mensen hier per definitie klagers zijn? Echt, leer eens begrijpend lezen, volg 'n cursusje samen met Supersoep en Sinji.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als de anderen hier toch alleen maar klagers zijn, wat (en daar zijn we weer bij punt 1) doe je dan hier?
Waarom dan?quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:11 schreef Soit het volgende:
[..]
Waar haal je nou weer uit dat ik zeg dat de andere mensen hier per definitie klagers zijn? Echt, leer eens begrijpend lezen, volg 'n cursusje samen met Supersoep en Sinji.
Nou, nu bijvoorbeeld. Je impliceert nu dat ik niet begrijpend kan lezen terwijl je heel goed weet dat dat onzin is. Vraag blijft dan, waarom zeg je dat dan? Oh wacht, het was een poging om grappig te zijn?quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:11 schreef Soit het volgende:
[..]
Waar haal je nou weer uit dat ik zeg dat de andere mensen hier per definitie klagers zijn? Echt, leer eens begrijpend lezen, volg 'n cursusje samen met Supersoep en Sinji.
Allebei niet. Jij beweert iets wat ik zeg terwijl dat er niet eens staat, dan ben jij simpelweg geen ster in begrijpend lezen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, nu bijvoorbeeld. Je impliceert nu dat ik niet begrijpend kan lezen terwijl je heel goed weet dat dat onzin is. Vraag blijft dan, waarom zeg je dat dan? Oh wacht, het was een poging om grappig te zijn?
Of om "stoeros" over te komen?
Of jij snapt iets gewoon niet. Maar in jouw hoofd is het natuurlijk onmogelijk dat de oneindige wijsheid van mrk.n aantastbaar isquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:13 schreef Soit het volgende:
[..]
Allebei niet. Jij beweert iets wat ik zeg terwijl dat er niet eens staat, dan ben jij simpelweg geen ster in begrijpend lezen.
nou ja tof, ik heb van niemand een hoge pet op dus dat tof mag je wat mij betreft weg laten.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:08 schreef Sinji het volgende:
Waarom kan dat je schelen eigenlijk?quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nou ja tof, ik heb van niemand een hoge pet op dus dat tof mag je wat mij betreft weg laten.
Eerder benieuwd hoe mensen nou echt zijn in het dagelijks leven.
Meer niet.
Jij begrijpt het niet. Ik zeg dat ik pas klaag tegen iemand als die persoon tegen mij klaagt (duidelijk) en vervolgens maak jij ervan dat ik zeg dat alle mensen in dit topic 'alleen maar' klagers zijn.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Of jij snapt iets gewoon niet. Maar in jouw hoofd is het natuurlijk onmogelijk dat de oneindige wijsheid van mrk.n aantastbaar is
Laat ik het dan anders formuleren. Ik vraag me af hoe tof jij bent in het echt.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nou ja tof, ik heb van niemand een hoge pet op dus dat tof mag je wat mij betreft weg laten.
Eerder benieuwd hoe mensen nou echt zijn in het dagelijks leven.
Meer niet.
oh het is meer benieuwd zijn meer is het niet, als het niet gebeurd ook goed. Lig er niet wakker van.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom kan dat je schelen eigenlijk?
Maar dat vind je ook, schreef je hiervovenquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:15 schreef Soit het volgende:
[..]
Jij begrijpt het niet. Ik zeg dat ik pas klaag tegen iemand als die persoon tegen mij klaagt (duidelijk) en vervolgens maak jij ervan dat ik zeg dat alle mensen in dit topic 'alleen maar' klagers zijn.
Maar waarom dan? Wat kan jou dat nou schelen?quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
oh het is meer benieuwd zijn meer is het niet, als het niet gebeurd ook goed. Lig er niet wakker van.
Dat vind ik niet, dat staat helemaal nergens.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar dat vind je ook, schreef je hiervoven
Ik ben niet tof. Ben een gemiddeld persoon die doet wat hij zelf leuk vind en zoveel mogelijk plezier maakt. Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd, en niks is te gek.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:15 schreef Sinji het volgende:
[..]
Laat ik het dan anders formuleren. Ik vraag me af hoe tof jij bent in het echt.
het kan me weinig schelen, is meer nieuwschierig. Het is toch leuk om te weten hoe mensen zijn?quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar waarom dan? Wat kan jou dat nou schelen?
Gewoon nieuwsgierigheid misschien?quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar waarom dan? Wat kan jou dat nou schelen?
Oftewel, je bent niet gemiddeld (zoals ik jouw omschrijving van jezelf zie)quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ben niet tof. Ben een gemiddeld persoon die doet wat hij zelf leuk vind en zoveel mogelijk plezier maakt. Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd, en niks is te gek.
Ben het type dat als die binnen komt de meeste mensen binnen 10min weet wie ik ben.
Ga er maar eens op letten, je hebt altijd wel wat te klagen, je klaagt heel wat af, voelt je altijd snel aangevallen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:17 schreef Soit het volgende:
[..]
Dat vind ik niet, dat staat helemaal nergens.
En en en?quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:17 schreef Sinji het volgende:
DM is nu ontvangen lant. Bedankt, denk ik
oke ik vind me gemiddeld laat ik het dan zo zeggen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Oftewel, je bent niet gemiddeld (zoals ik jouw omschrijving van jezelf zie)
Wij (even voor de rest sprekend) ook naar jou. We zouden eens wat moeten gaan doen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:08 schreef Sinji het volgende:
Nee. Er is hier maar één iemand die zich echt snel aangevallen voelt trouwens, dat ben jij.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ga er maar eens op letten, je hebt altijd wel wat te klagen, je klaagt heel wat af, voelt je altijd snel aangevallen.
Ik zal je de volgende keer anders wel even op attenderen (als ik zin heb).
Dat kan ik niet zeggen, behalve afgaande op je reacties hier dat je niet zo'n hoge pet op hebt van een aantal mensen hier.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
oke ik vind me gemiddeld laat ik het dan zo zeggen.
Maar goed wat vind jij dan, als je me niet gemiddeld vind. Dat is natuurlijk per persoon anders wat die gemiddeld vind toch?
Zie je wel, altijd wat te klagenquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:22 schreef Soit het volgende:
[..]
Nee. Er is hier maar één iemand die zich echt snel aangevallen voelt trouwens, dat ben jij.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zie je wel, altijd wat te klagen
Er zijn er nog wel wat, maar hij spant de kroon, daarin moet ik je gelijk geven.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:22 schreef Soit het volgende:
[..]
Nee. Er is hier maar één iemand die zich echt snel aangevallen voelt trouwens, dat ben jij.
Stuur eens een link?quote:
WAT NOU, FUKC U LOKAquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er zijn er nog wel wat, maar hij spant de kroon, daarin moet ik je gelijk geven.
Nou ja geen hoge pet, nee dat is het niet. Ik heb inderdaad wel een bepaalde mening over een aantal users waar ik het niet mee eens ben. Maar dat houd je altijd en is niks geks. Denk dat iedereen dat wel heeft.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat kan ik niet zeggen, behalve afgaande op je reacties hier dat je niet zo'n hoge pet op hebt van een aantal mensen hier.
En dat je bot bent
Wat hoor ik, gaat iemand mij fucken? Wie?quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
WAT NOU, FUKC U LOKA
(geintje)
elke avond hetzelfdequote:
Vetgedrukte zegt wat over je karakter.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou ja geen hoge pet, nee dat is het niet. Ik heb inderdaad wel een bepaalde mening over een aantal users waar ik het niet mee eens ben. Maar dat houd je altijd en is niks geks. Denk dat iedereen dat wel heeft.
Bot? Ja zeker weten, ik zeg wat ik denk en gaat dat niet leuk en lief verpakken. Dus ja ik ben zeer zeker bot, al noem ik het eerlijk en direct wat voor sommige heel hart kan aankomen.
Ik ben hier best wel zoals in het echt denk ik.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vetgedrukte zegt wat over je karakter.
Ik kan alleen maar zeggen, op teh internetz zijn mensen heel anders dan in het echt. Waarom kom je niet naar een meet dat? Als je toch nieuwsgierig bent
Mijn fobo geeft wel een kleine indruk. Maar is goed. Ergens januari als ik weer in Amsterdam of Rotterdam ben.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wij (even voor de rest sprekend) ook naar jou. We zouden eens wat moeten gaan doen.
En nee, dit is geen semi-grappige opmerking.
Jaja, dat zeggen ze allemaalquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben hier best wel zoals in het echt denk ik.
Kusje dr opquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:28 schreef stefanhaan het volgende:
Wie is er nog meer moe hier?
Hele dagen aan een opdracht gewerkt zodat de leraren het maar keihard afkraken
En omdat mijn groepsgenootjes zuigen kan ik alles zelf doen waardoor ik gestressed raak.
Vraag maar aan de mensen hier die me gezien hebben hoor.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jaja, dat zeggen ze allemaal
Wat ga je doen met oud en nieuw?quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar zeggen, op teh internetz zijn mensen heel anders dan in het echt. Waarom kom je niet naar een meet dat? Als je toch nieuwsgierig bent
Ja maar goed zo ben ik en dat gaat ik niet veranderen, ik durf me zelf te zijn. En mensen die dat niet accepteren of daar een mening over hebben is allemaal prima. Maar daar gaat ik geen tijd aan besteden. Zonde van mijn tijd. Iedereen heeft recht op zijn mening en dat vind ik primaquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
waren er meer mensen, of was je alleen?quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:29 schreef formerjellybean het volgende:
Voor degene die het nog niet wisten kreeg dus vandaag een heel lief berichtje van de zus van Leon ( de jongen die dus overleden is ) om me te bedanken dat ik naar zijn graf ging en dus contact zocht. Een beetje vreemde maar ook mooie gebeurtenis .
Ik ga gewoon alsnog, altijd wel een verrassing er tussenquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja maar goed zo ben ik en dat gaat ik niet veranderen, ik durf me zelf te zijn. En mensen die dat niet accepteren of daar een mening over hebben is allemaal prima. Maar daar gaat ik geen tijd aan besteden. Zonde van mijn tijd. Iedereen heeft recht op zijn mening en dat vind ik prima![]()
De meets zijn vaak te ver weg, en vaak heb ik geen tijd. En tot nu toe nog geen mensen geweest waar van ik denk, oke interesant ipv van oh leuk maar meer niet.
Heb je al contact met haar opgenomen? Berichtje = sms?quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:29 schreef formerjellybean het volgende:
Voor degene die het nog niet wisten kreeg dus vandaag een heel lief berichtje van de zus van Leon ( de jongen die dus overleden is ) om me te bedanken dat ik naar zijn graf ging en dus contact zocht. Een beetje vreemde maar ook mooie gebeurtenis .
ik ben bij 3 grote meeting geweest. De eerste meeting was niet boeiend naar mijn mening.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ga gewoon alsnog, altijd wel een verrassing er tussen
Ja mijn vriend geloof ik ook, ik wil het verven. Maar dan kan ik een mislukte gotic lijken. Megan Fox en al die mensen hebben toch net datgene wat de blonde mensen niet hebben, voor het neuken.quote:
Ik doe ook mijn best om hier te zijn zoals in het echt. Goed, ik kan hier wellicht meer kwijt dan ik in het echt zou doen, want daar zal het wel een stuk meer opvallen dat ik aan de verlegen kant ben, maar toch. Ik ben hier niet radicaal andersquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jaja, dat zeggen ze allemaal
Ik ben alleen maar in het begin verlegen. Ben ik eenmaal een beetje thuis bij een groep mensen, leren ze pas de ware "ik" kennen en die is verre van verlegenquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:33 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik doe ook mijn best om hier te zijn zoals in het echt. Goed, ik kan hier wellicht meer kwijt dan ik in het echt zou doen, want daar zal het wel een stuk meer opvallen dat ik aan de verlegen kant ben, maar toch. Ik ben hier niet radicaal anders
Ok, bedankt voor het melden. Doei.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:25 schreef dawg het volgende:
verder denk ik dat ik deze reeks maar ga laten voor wat het is. ik post nu een aantal delen mee en er zijn meer users die mij zonder reden aanvallen of aangevallen hebben dan users die dat niet hebben gedaan.
ik heb niet echt zin in zulke negativiteit. veel plezier met elkaar afzeiken en degraderen tot weetikwat.
het was niet gezellig.
doe moonwalk en ook_gek de groeten van me.
Ok, bedankt voor het melden. Ga wat voortaan wat leukers doen dan. Jouw positiviteit mis ik hier nooitquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:03 schreef Halcon het volgende:
Sinds enige tijd weer eens wat gelezen hier en het gaat inderdaad nergens meer over.
Ik klaag omdat jij dat ook doet boehoe-kleuterklas-gedragquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:15 schreef Soit het volgende:
Jij begrijpt het niet. Ik zeg dat ik pas klaag tegen iemand als die persoon tegen mij klaagt (duidelijk) en vervolgens maak jij ervan dat ik zeg dat alle mensen in dit topic 'alleen maar' klagers zijn.
Van alle mensen die zich snel aangevallen voelen, sta jij op 1quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:22 schreef Soit het volgende:
quote:
Ik was alleen, ik denk eerlijk gezegd dat er niet veel meer komen. Ze wist van mijn bestaan door een tante haar man is koster en woont boven de kerk en werkt vaak bij het graf , en elke keer als ik er heen ging zette ik een plantje met kaartje en dat gaf ze ook door aan de familie.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
waren er meer mensen, of was je alleen?
Nee, wel wat lijstjes en dat zorgt altijd voor heibel en voor anderen voor lol. Sowieso mensen die zich iets aantrekken van wat anderen van hun vinden op internetquote:
Ik heb jou weinig gezien de afgelopen dagen, zijn we elkaar misgelopen? Hoe is het?quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nah, je hebt niks gemist. Ik ben hier ook pas net binnen komen vallen.
Ja. We zijn d'r niet echt mee opgeschoten ofzo. Ik heb nu weer contact met oude scharrels en oud vakantie scharrels en heb binnenkort een date met 'n andere meid. Kwestie van tijd totdat ze me echt helemaal haat.quote:
Oké, ik waag het erop: waar gingen die lijstjes dan over?quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, wel wat lijstjes en dat zorgt altijd voor heibel en voor anderen voor lol. Sowieso mensen die zich iets aantrekken van wat anderen van hun vinden op internet
Daarom moet FOK gewoon FOK blijven, ik zal nooit een fokmeet type worden, moet er niet aan denken dat al die rellen hier door mijn priveleven verweven zittenquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, wel wat lijstjes en dat zorgt altijd voor heibel en voor anderen voor lol. Sowieso mensen die zich iets aantrekken van wat anderen van hun vinden op internet
O maakt mij wel uit hoor, mits ik mij er in kan vinden.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:35 schreef Cactus1 het volgende:
Sowieso mensen die zich iets aantrekken van wat anderen van hun vinden op internet
Gewoon iemand post een lijstje met usernamen uit deze reeks en dan moesten de andere het verband tussen die mensen zien te vindenquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:37 schreef Capstan het volgende:
Oké, ik waag het erop: waar gingen die lijstjes dan over?
Ik was druk. En ik had eerlijk gezegd ook niet meer zo veel zin hier continu rond te komen hangen. Niet om jullie hoor, maar ben het een beetje zat dat ik steeds maar hier zit rond te hangen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:36 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik heb jou weinig gezien de afgelopen dagen, zijn we elkaar misgelopen? Hoe is het?
Ja ze is toegevoegd bij me op Hyves en dus een berichtje terug gestuurd en wel verder afwachten nu maar het is best wel vreemd op een mooie manier .quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heb je al contact met haar opgenomen? Berichtje = sms?
Begin maar bij vorige topicquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:37 schreef Moonwalk het volgende:
Mag ik een link naar de posts van het rellende lijstje?
Jij beschouwt ook echt elk wissewasje als relquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:37 schreef Moonwalk het volgende:
Mag ik een link naar de posts van het rellende lijstje?
Link eens dan. Nee, magnetron spant toch echt de kroon qua aangevallen voelen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
mij ging het niet om die lijstjes.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
maar jij laat je zelf wel heerlijk irriteren door internetquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Mwah, valt wel mee toch? Bij een vriend van mij komt er elk jaar een hele groep geloof ik... (tenminste dit jaar... vorig jaar gebeurt)quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:37 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja ze is toegevoegd bij me op Hyves en dus een berichtje terug gestuurd en wel verder afwachten nu maar het is best wel vreemd op een mooie manier .
He laat mij er buiten AUBquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:38 schreef Soit het volgende:
[..]
Link eens dan. Nee, magnetron spant toch echt de kroon qua aangevallen voelen.
Volgens mij heeft cactus hier gewoon lol hoor.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
maar jij laat je zelf wel heerlijk irriteren door internet
Hebben we allemaal toch?quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Volgens mij heeft cactus hier gewoon lol hoor.
Nauwelijks, ik zit 99% vd tijd met een grote smile hier.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:39 schreef ook_gek het volgende:
maar jij laat je zelf wel heerlijk irriteren door internet
Bij mij is ik die familie niet ken, wel uit verhalen van Leon zelf maar meer ook niet , dus dan is het een beetje anders denk.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mwah, valt wel mee toch? Bij een vriend van mij komt er elk jaar een hele groep geloof ik... (tenminste dit jaar... vorig jaar gebeurt)
Trolling is for the weakquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij soms niet hoor, jij voelt je serieus aangevallen en trollt niet eens
Vooral dankzij mijn cactus-kerst-UIquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:40 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nauwelijks, ik zit 99% vd tijd met een grote smile hier.
Zij kent me.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:40 schreef Lokasenna het volgende:
Volgens mij heeft cactus hier gewoon lol hoor.
Botte Hork dat je der bentquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou ja geen hoge pet, nee dat is het niet. Ik heb inderdaad wel een bepaalde mening over een aantal users waar ik het niet mee eens ben. Maar dat houd je altijd en is niks geks. Denk dat iedereen dat wel heeft.
Bot? Ja zeker weten, ik zeg wat ik denk en gaat dat niet leuk en lief verpakken. Dus ja ik ben zeer zeker bot, al noem ik het eerlijk en direct wat voor sommige heel hart kan aankomen.
That's mequote:
nee hoor nee, nu tel je dus niet meequote:Op dinsdag 6 december 2011 19:42 schreef Capstan het volgende:
Voor zover ik het kan zien, ben ik in niet één lijstje genoemd. Ik zal het maar als een goed teken beschouwen
Zo had ik het nog niet bekekenquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee hoor nee, nu tel je dus niet mee
Lijstjes staan vol met antwoorden. Jij hebt de eer de enige relevante vraag te zijnquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:42 schreef Capstan het volgende:
Voor zover ik het kan zien, ben ik in niet één lijstje genoemd. Ik zal het maar als een goed teken beschouwen
Dat is mooi, heb ik toch het gevoel dat ik een goede daad gedaan hebquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:42 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Die maakt me instant gelukkig elke keer dat ik 'm zie
Wees blij dat je nog goed op de markt ligtquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:46 schreef Heathcliff80 het volgende:
Vandaag probeerde een jongen me te hosselen.
leuk toch?quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:46 schreef Heathcliff80 het volgende:
Vandaag probeerde een jongen me te hosselen.
Dat klinkt alsof ik een veertiger ben.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wees blij dat je nog goed op de markt ligt
Dat klinkt verstandig en alsof je goed bezig bentquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik was druk. En ik had eerlijk gezegd ook niet meer zo veel zin hier continu rond te komen hangen. Niet om jullie hoor, maar ben het een beetje zat dat ik steeds maar hier zit rond te hangen.
Verheug me al op de meet, moet alleen nog m'n kaart in orde maken dat ik er voldoende saldo op heb (waarom nam ik nou een annonieme -_- )
Maar daarom wil ik het ook lezen, is amusantquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij beschouwt ook echt elk wissewasje als rel
Mensen hier katten elkaar gewoon af voor de lol, is best leuk op zijn tijd.
oh echt? Hoe heet die dan? Want de eerste was ECHT te gaaf!quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:46 schreef formerjellybean het volgende:
ohhhhhhh nieuwe sherlock holmes film is weer uit
Ja, op zich wel, maar kan daar niet zoveel mee. Maar het is wel leuk, omdat ik in mijn puberteit haast geen sjans had.quote:
Ik was te laat bij hardlopen (verslapen) en heb haar niet meer gesproken.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:48 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dat klinkt verstandig en alsof je goed bezig bentheb je dat meisje nog gezien/gesproken?
Waarom zou ik een vrouw van 31 versieren?quote:
Omdat je wanhopig bentquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom zou ik een vrouw van 31 versieren?
Heathcliff is toch begin 20?quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet maar de preview was op tv en Jude Lawquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
oh echt? Hoe heet die dan? Want de eerste was ECHT te gaaf!
Ontmaagding.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb meestal alleen sjans bij mensen die ik een beetje griezelig vindquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:49 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ja, op zich wel, maar kan daar niet zoveel mee. Maar het is wel leuk, omdat ik in mijn puberteit haast geen sjans had.
Je bent wel eens bot, maar je reageert tegen iedereen op dezelfde manier. Wie jou hier een beetje kent weet dat je er altijd met de bijl inhakt en vervolgens (meestal) een oplossing oid probeert bij te dragen. Niks om persoonlijk te gaan opvatten, behalve als je nieuw bent en denkt van wtfquote:
Sinds wanneer ben ik wanhopig?quote:
Nee van 1980.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:50 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Heathcliff is toch begin 20?
Zo belangrijk vind ik die ook alweer niet.quote:
Gevoelsmatig wel op veel vlakken, maar ben in 1980 geboren. Mijn nickname geeft het al weg.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:50 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Heathcliff is toch begin 20?
Waarom je ex? wat is daar mee? wil je die terug of ben je vriendenquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik was te laat bij hardlopen (verslapen) en heb haar niet meer gesproken.
Heb wel m'n ex uitgenodigd een bak koffie te komen doen, nu maar afwachten
Dus je vindt het wel belangrijk!quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:51 schreef heloef het volgende:
Zo belangrijk vind ik die ook alweer niet.
Oh ja faalquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:51 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Gevoelsmatig wel op veel vlakken, maar ben in 1980 geboren. Mijn nickname geeft het al weg.
Ik snap er geen bal vanquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:39 schreef dawg het volgende:
[..]
mij ging het niet om die lijstjes.
en bedankt voor de mensen die een berichtje gestuurd hebben.
Om wanhopig te zijn zou je alles moeten aanpakken wat je zou kunnen neuken.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus je vindt het wel belangrijk!
Zie je welwanhopig!!1
Omdat die ervaring hebben en jouw de fijne kneepjes kunnen lerenquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ah je hebt me doorquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:51 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Je bent wel eens bot, maar je reageert tegen iedereen op dezelfde manier. Wie jou hier een beetje kent weet dat je er altijd met de bijl inhakt en vervolgens (meestal) een oplossing oid probeert bij te dragen. Niks om persoonlijk te gaan opvatten, behalve als je nieuw bent en denkt van wtf
Bij haar gaat het me makkelijker af dan bij een onbekende. Ik moest toch oefenen?quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:51 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Waarom je ex? wat is daar mee? wil je die terug of ben je vrienden
Thanks, zo voel ik me ook, zeker waar het dit onderwerp (versieren) betreft.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:52 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh ja faal
Je leek wel jonger
Nou ik doe het liever met iemand die weinig ervaring heeft de eerste keer.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat die ervaring hebben en jouw de fijne kneepjes kunnen leren
Jawohl, want je bent wanhopig EN hebt fatsoen. Die fatsoen houdt de leeuw in je (nog) vast en straks ga je lossss!quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Om wanhopig te zijn zou je alles moeten aanpakken wat je zou kunnen neuken.
Dat doe ik niet, dus ik ben niet wanhopig.
Helaas je theorie klopt niet.
Op zich niks ergs aan, maar zorg er voor dat het hartloop meisje dat niet komt te weten. Want dan is er een kans dat jij je eigen glazen aan het ingooien bentquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Bij haar gaat het me makkelijker af dan bij een onbekende. Ik moest toch oefenen?
Nou, kwam haar een maand of wat geleden tegen en korte tijd effe gesproken maar daarna niet meer gezien.
Dus heb ik haar op facebook gefriend, ze stemde toe en nu wat berichtjes over en weer
Myra vond het ook al geen goed idee lol maar daar heb ik schijt aan
Zie wel hoe 't loopt
Mijn echte leeftijd is ook niet mijn versierleeftijdquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:53 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Thanks, zo voel ik me ook, zeker waar het dit onderwerp (versieren) betreft.
Onmogelijk!quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Op zich niks ergs aan, maar zorg er voor dat het hartloop meisje dat niet komt te weten. Want dan is er een kans dat jij je eigen glazen aan het ingooien bent
ikwilhetooklezenquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lijstjes staan vol met antwoorden. Jij hebt de eer de enige relevante vraag te zijn
sluit noooooit wat uitquote:
Ik loop met een relatie van bijna twee maanden ver voor op al mijn vriendenquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:55 schreef Capstan het volgende:
[..]
Mijn echte leeftijd is ook niet mijn versierleeftijd
quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:55 schreef Capstan het volgende:
[..]
Je kan niet wanhopig zijn en fatsoen hebben.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jawohl, want je bent wanhopig EN hebt fatsoen. Die fatsoen houdt de leeuw in je (nog) vast en straks ga je lossss!
Ach, ik vis gewoon in 2 vijvers. Niks mis mee toch? Bovendien heb ik met geen van de 2 nog wat dus waarom niet?quote:
Dat kan wel. Theorie bestatigt!quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Je kan niet wanhopig zijn en fatsoen hebben.
Ben benieuwd hoe dat aflooptquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Bij haar gaat het me makkelijker af dan bij een onbekende. Ik moest toch oefenen?
Nou, kwam haar een maand of wat geleden tegen en korte tijd effe gesproken maar daarna niet meer gezien.
Dus heb ik haar op facebook gefriend, ze stemde toe en nu wat berichtjes over en weer
Myra vond het ook al geen goed idee lol maar daar heb ik schijt aan
Zie wel hoe 't loopt
Zoveel ervaring heb ik niet, hoor.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat die ervaring hebben en jouw de fijne kneepjes kunnen leren
Wel met mannen, toch?quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:58 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Zoveel ervaring heb ik niet, hoor.
tot op zekere hoogte niks mis mee, maar wat ik zeg. Pas er mee op want het kan zo fout gaan en heb je helemaal niks meer.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach, ik vis gewoon in 2 vijvers. Niks mis mee toch? Bovendien heb ik met geen van de 2 nog wat dus waarom niet?
Ik had ze anders nog nooit gezien en ik werd gevraagd om de kist te dragen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:41 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Bij mij is ik die familie niet ken, wel uit verhalen van Leon zelf maar meer ook niet , dus dan is het een beetje anders denk.
Jawel, je zegt dat je 14 (of 18) bent en wil leren zoenenquote:
Nee als je wanhopig heb je die fatsoen al verloren omdat je er alles aan doet om het (in dit geval seks) te krijgen. De omstandigheden en persoon doen er dan niet meer toe.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat kan wel. Theorie bestatigt!
Jawel, maar zover is het helemaal niet. Hardloopmeisje heb ik sinds vrijdag niet meer gesprokenquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:57 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe dat aflooptmaar er zit ook wel wat in wat ook_gek zei
Fout!quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee als je wanhopig heb je die fatsoen al verloren
Wat is je versierleeftijd dan?quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:55 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dan druk ik op "accept"quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:59 schreef formerjellybean het volgende:
Magnetron wat doe je als je ex je terugwilt ??
Nee, dat nou ook weer nietquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:58 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Jawel, je zegt dat je 14 (of 18) bent en wil leren zoenen
zoiets?
Ach ik vond je eerst ook een rotzak, is ook goedgekomenquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ah je hebt me door
maar dat is eng hoor voor een aantal usertjes. Dan ben je direct van alles. Wel schattig om te lezen hoe ver mensen er soms naast kunnen zitten.
maar ik vergeef ze het, ze weten niet beter.
Hoe is het dan volgens jou?quote:
Maar vast genoeg om heloef wat te kunnen lerenquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:58 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Zoveel ervaring heb ik niet, hoor.
Ik durf het niet te zeggen. Bedenk maar eens een mooie versierleeftijd voor iemand van bijna dertig die nog nooit een vrouw gehosseld heeft, en zoquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:00 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Wat is je versierleeftijd dan?
begin 20quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:01 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik durf het niet te zeggen. Bedenk maar eens een mooie versierleeftijd voor iemand van bijna dertig die nog nooit een vrouw gehosseld heeft, en zo
Heb je al een idee wat jegaat doen/zeggen als je die weer ziet?quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jawel, maar zover is het helemaal niet. Hardloopmeisje heb ik sinds vrijdag niet meer gesproken
Was er nog meer gebeurd dan iemand die je belde dan?quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:01 schreef formerjellybean het volgende:
Door alle chaos moet ik nog eten even gauw wat bij de snackbar halen
ah nu is mijn hele avond goed!quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:00 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ach ik vond je eerst ook een rotzak, is ook goedgekomener is hoop
Mee eens. Raar eigenlijk dat mensen zo snel oordelen terwijl ze feitelijk niets weten.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ah je hebt me door
maar dat is eng hoor voor een aantal usertjes. Dan ben je direct van alles. Wel schattig om te lezen hoe ver mensen er soms naast kunnen zitten.
maar ik vergeef ze het, ze weten niet beter.
|Ik heb ook niks te eten hier in huis. Ik maat straks wel een potje met xyz open, zie welquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:01 schreef formerjellybean het volgende:
Door alle chaos moet ik nog eten even gauw wat bij de snackbar halen
Qua uiterlijk zou ik daar ook nog wel voor door kunnen gaan, dus dat zou nog best kunnen kloppen ookquote:
Alle tijd van de wereld.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
|Ik heb ook niks te eten hier in huis. Ik maat straks wel een potje met xyz open, zie wel
Dus dan is jouw enige optie om hier met staart tussen je poten te vertrekken om nooit meer weder te keren. Op, richting de ondergaande zon!!1quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:02 schreef Soit het volgende:
[..]
Mee eens. Raar eigenlijk dat mensen zo snel oordelen terwijl ze feitelijk niets weten.
Nee maar evengoed kan zo'n nieuwtje ook even voor chaos zorgen hoorquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Was er nog meer gebeurd dan iemand die je belde dan?
Jij bereikt niets. Niks bereikt ook nog.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus dan is jouw enige optie om hier met staart tussen je poten te vertrekken om nooit meer weder te keren. Op, richting de ondergaande zon!!1
quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:25 schreef dawg het volgende:
[..]
[..]
bijvoorbeeld.
het was niet gezellig.
doe moonwalk en ook_gek de groeten van me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |