Ik weet al bij wie ik in de buurt zou gaan zitten hoor hihi.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Soms ben ik wel eens benieuwd hoe het zal lopen als we in 1 grote ruimte met ze alle zitten ipv in een topic
Ik ook hoor.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:05 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik weet al bij wie ik in de buurt zou gaan zitten hoor hihi.
vertel.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:05 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik denk dat een aantal knaapjes die nu voortdurend het hoogste woord voeren en bijdehand doen dan een stuk minder te melden hebben.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Soms ben ik wel eens benieuwd hoe het zal lopen als we in 1 grote ruimte met ze alle zitten ipv in een topic
Dat lijkt me zo vervelend, en al helemaal als mensen je gaan helpen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Stotteren doe ik sowieso in het echt ja. Soms. Maar het valt niet zo op.
Kom je naar de meet? Je "lurkt" al een hele tijd meequote:Op dinsdag 6 december 2011 19:05 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:05 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Dit dusquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik denk dat een aantal knaapjes die nu voortdurend het hoogste woord voeren en bijdehand doen dan een stuk minder te melden hebben.
Ach ja, teh internetz hequote:Op dinsdag 6 december 2011 19:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik denk dat een aantal knaapjes die nu voortdurend het hoogste woord voeren en bijdehand doen dan een stuk minder te melden hebben.
Dat weet ik wel zeker ja.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik denk dat er heel wat users minder fel of geheel niet reageren, of beginnen te stotteren
Waar klaag ik over dan?quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vroeg ik me vroeger ook af. Nu maakt het me allemaal niet zo veel meer uit.
Wat Mrk hier eigenlijk doet is me een raadsel. Enige dat ik weet is dat, elke keer wanneer ik inlog, hij wel wat te klagen heeft
Ik ben geen typische stotteraar ofzo, ik kan soms gewoon niet bedenken hoe ik een bepaalde klank moet uitspreken, gelukkig heb ik een voorraad synoniemen paraat zodat ik niet stilval.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo vervelend, en al helemaal als mensen je gaan helpen.
Kijk zo hoort het, lekker optimistisch!quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:08 schreef Sinji het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd hoe tof jullie in het echt zijn.
Ik klaag pas wanneer een ander iets te klagen heeft, onthoud dat.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Voornamelijk over de anderen hier, lijkt me wel duidelijk
Ga er maar eens op letten
Als de anderen hier toch alleen maar klagers zijn, wat (en daar zijn we weer bij punt 1) doe je dan hier?quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:09 schreef Soit het volgende:
[..]
Ik klaag pas wanneer een ander iets te klagen heeft, onthoud dat.
Splaakgeblek?quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben geen typische stotteraar ofzo, ik kan soms gewoon niet bedenken hoe ik een bepaalde klank moet uitspreken, gelukkig heb ik een voorraad synoniemen paraat zodat ik niet stilval.
Waar haal je nou weer uit dat ik zeg dat de andere mensen hier per definitie klagers zijn? Echt, leer eens begrijpend lezen, volg 'n cursusje samen met Supersoep en Sinji.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als de anderen hier toch alleen maar klagers zijn, wat (en daar zijn we weer bij punt 1) doe je dan hier?
Waarom dan?quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:11 schreef Soit het volgende:
[..]
Waar haal je nou weer uit dat ik zeg dat de andere mensen hier per definitie klagers zijn? Echt, leer eens begrijpend lezen, volg 'n cursusje samen met Supersoep en Sinji.
Nou, nu bijvoorbeeld. Je impliceert nu dat ik niet begrijpend kan lezen terwijl je heel goed weet dat dat onzin is. Vraag blijft dan, waarom zeg je dat dan? Oh wacht, het was een poging om grappig te zijn?quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:11 schreef Soit het volgende:
[..]
Waar haal je nou weer uit dat ik zeg dat de andere mensen hier per definitie klagers zijn? Echt, leer eens begrijpend lezen, volg 'n cursusje samen met Supersoep en Sinji.
Allebei niet. Jij beweert iets wat ik zeg terwijl dat er niet eens staat, dan ben jij simpelweg geen ster in begrijpend lezen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, nu bijvoorbeeld. Je impliceert nu dat ik niet begrijpend kan lezen terwijl je heel goed weet dat dat onzin is. Vraag blijft dan, waarom zeg je dat dan? Oh wacht, het was een poging om grappig te zijn?
Of om "stoeros" over te komen?
Of jij snapt iets gewoon niet. Maar in jouw hoofd is het natuurlijk onmogelijk dat de oneindige wijsheid van mrk.n aantastbaar isquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:13 schreef Soit het volgende:
[..]
Allebei niet. Jij beweert iets wat ik zeg terwijl dat er niet eens staat, dan ben jij simpelweg geen ster in begrijpend lezen.
nou ja tof, ik heb van niemand een hoge pet op dus dat tof mag je wat mij betreft weg laten.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:08 schreef Sinji het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd hoe tof jullie in het echt zijn.
Waarom kan dat je schelen eigenlijk?quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nou ja tof, ik heb van niemand een hoge pet op dus dat tof mag je wat mij betreft weg laten.
Eerder benieuwd hoe mensen nou echt zijn in het dagelijks leven.
Meer niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |