WAT NOU, FUKC U LOKAquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er zijn er nog wel wat, maar hij spant de kroon, daarin moet ik je gelijk geven.
Nou ja geen hoge pet, nee dat is het niet. Ik heb inderdaad wel een bepaalde mening over een aantal users waar ik het niet mee eens ben. Maar dat houd je altijd en is niks geks. Denk dat iedereen dat wel heeft.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat kan ik niet zeggen, behalve afgaande op je reacties hier dat je niet zo'n hoge pet op hebt van een aantal mensen hier.
En dat je bot bent
Wat hoor ik, gaat iemand mij fucken? Wie?quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
WAT NOU, FUKC U LOKA
(geintje)
elke avond hetzelfdequote:
Vetgedrukte zegt wat over je karakter.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou ja geen hoge pet, nee dat is het niet. Ik heb inderdaad wel een bepaalde mening over een aantal users waar ik het niet mee eens ben. Maar dat houd je altijd en is niks geks. Denk dat iedereen dat wel heeft.
Bot? Ja zeker weten, ik zeg wat ik denk en gaat dat niet leuk en lief verpakken. Dus ja ik ben zeer zeker bot, al noem ik het eerlijk en direct wat voor sommige heel hart kan aankomen.
Ik ben hier best wel zoals in het echt denk ik.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vetgedrukte zegt wat over je karakter.
Ik kan alleen maar zeggen, op teh internetz zijn mensen heel anders dan in het echt. Waarom kom je niet naar een meet dat? Als je toch nieuwsgierig bent
Mijn fobo geeft wel een kleine indruk. Maar is goed. Ergens januari als ik weer in Amsterdam of Rotterdam ben.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wij (even voor de rest sprekend) ook naar jou. We zouden eens wat moeten gaan doen.
En nee, dit is geen semi-grappige opmerking.
Jaja, dat zeggen ze allemaalquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben hier best wel zoals in het echt denk ik.
Kusje dr opquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:28 schreef stefanhaan het volgende:
Wie is er nog meer moe hier?
Hele dagen aan een opdracht gewerkt zodat de leraren het maar keihard afkraken
En omdat mijn groepsgenootjes zuigen kan ik alles zelf doen waardoor ik gestressed raak.
Vraag maar aan de mensen hier die me gezien hebben hoor.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jaja, dat zeggen ze allemaal
Wat ga je doen met oud en nieuw?quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar zeggen, op teh internetz zijn mensen heel anders dan in het echt. Waarom kom je niet naar een meet dat? Als je toch nieuwsgierig bent
Ja maar goed zo ben ik en dat gaat ik niet veranderen, ik durf me zelf te zijn. En mensen die dat niet accepteren of daar een mening over hebben is allemaal prima. Maar daar gaat ik geen tijd aan besteden. Zonde van mijn tijd. Iedereen heeft recht op zijn mening en dat vind ik primaquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
waren er meer mensen, of was je alleen?quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:29 schreef formerjellybean het volgende:
Voor degene die het nog niet wisten kreeg dus vandaag een heel lief berichtje van de zus van Leon ( de jongen die dus overleden is ) om me te bedanken dat ik naar zijn graf ging en dus contact zocht. Een beetje vreemde maar ook mooie gebeurtenis .
Ik ga gewoon alsnog, altijd wel een verrassing er tussenquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja maar goed zo ben ik en dat gaat ik niet veranderen, ik durf me zelf te zijn. En mensen die dat niet accepteren of daar een mening over hebben is allemaal prima. Maar daar gaat ik geen tijd aan besteden. Zonde van mijn tijd. Iedereen heeft recht op zijn mening en dat vind ik prima![]()
De meets zijn vaak te ver weg, en vaak heb ik geen tijd. En tot nu toe nog geen mensen geweest waar van ik denk, oke interesant ipv van oh leuk maar meer niet.
Heb je al contact met haar opgenomen? Berichtje = sms?quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:29 schreef formerjellybean het volgende:
Voor degene die het nog niet wisten kreeg dus vandaag een heel lief berichtje van de zus van Leon ( de jongen die dus overleden is ) om me te bedanken dat ik naar zijn graf ging en dus contact zocht. Een beetje vreemde maar ook mooie gebeurtenis .
ik ben bij 3 grote meeting geweest. De eerste meeting was niet boeiend naar mijn mening.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ga gewoon alsnog, altijd wel een verrassing er tussen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |