Jij begrijpt het niet. Ik zeg dat ik pas klaag tegen iemand als die persoon tegen mij klaagt (duidelijk) en vervolgens maak jij ervan dat ik zeg dat alle mensen in dit topic 'alleen maar' klagers zijn.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Of jij snapt iets gewoon niet. Maar in jouw hoofd is het natuurlijk onmogelijk dat de oneindige wijsheid van mrk.n aantastbaar is
Laat ik het dan anders formuleren. Ik vraag me af hoe tof jij bent in het echt.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nou ja tof, ik heb van niemand een hoge pet op dus dat tof mag je wat mij betreft weg laten.
Eerder benieuwd hoe mensen nou echt zijn in het dagelijks leven.
Meer niet.
oh het is meer benieuwd zijn meer is het niet, als het niet gebeurd ook goed. Lig er niet wakker van.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom kan dat je schelen eigenlijk?
Maar dat vind je ook, schreef je hiervovenquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:15 schreef Soit het volgende:
[..]
Jij begrijpt het niet. Ik zeg dat ik pas klaag tegen iemand als die persoon tegen mij klaagt (duidelijk) en vervolgens maak jij ervan dat ik zeg dat alle mensen in dit topic 'alleen maar' klagers zijn.
Maar waarom dan? Wat kan jou dat nou schelen?quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
oh het is meer benieuwd zijn meer is het niet, als het niet gebeurd ook goed. Lig er niet wakker van.
Dat vind ik niet, dat staat helemaal nergens.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar dat vind je ook, schreef je hiervoven
Ik ben niet tof. Ben een gemiddeld persoon die doet wat hij zelf leuk vind en zoveel mogelijk plezier maakt. Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd, en niks is te gek.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:15 schreef Sinji het volgende:
[..]
Laat ik het dan anders formuleren. Ik vraag me af hoe tof jij bent in het echt.
het kan me weinig schelen, is meer nieuwschierig. Het is toch leuk om te weten hoe mensen zijn?quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar waarom dan? Wat kan jou dat nou schelen?
Gewoon nieuwsgierigheid misschien?quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar waarom dan? Wat kan jou dat nou schelen?
Oftewel, je bent niet gemiddeld (zoals ik jouw omschrijving van jezelf zie)quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ben niet tof. Ben een gemiddeld persoon die doet wat hij zelf leuk vind en zoveel mogelijk plezier maakt. Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd, en niks is te gek.
Ben het type dat als die binnen komt de meeste mensen binnen 10min weet wie ik ben.
Ga er maar eens op letten, je hebt altijd wel wat te klagen, je klaagt heel wat af, voelt je altijd snel aangevallen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:17 schreef Soit het volgende:
[..]
Dat vind ik niet, dat staat helemaal nergens.
En en en?quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:17 schreef Sinji het volgende:
DM is nu ontvangen lant. Bedankt, denk ik
oke ik vind me gemiddeld laat ik het dan zo zeggen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Oftewel, je bent niet gemiddeld (zoals ik jouw omschrijving van jezelf zie)
Wij (even voor de rest sprekend) ook naar jou. We zouden eens wat moeten gaan doen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:08 schreef Sinji het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd hoe tof jullie in het echt zijn.
Nee. Er is hier maar één iemand die zich echt snel aangevallen voelt trouwens, dat ben jij.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ga er maar eens op letten, je hebt altijd wel wat te klagen, je klaagt heel wat af, voelt je altijd snel aangevallen.
Ik zal je de volgende keer anders wel even op attenderen (als ik zin heb).
Dat kan ik niet zeggen, behalve afgaande op je reacties hier dat je niet zo'n hoge pet op hebt van een aantal mensen hier.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
oke ik vind me gemiddeld laat ik het dan zo zeggen.
Maar goed wat vind jij dan, als je me niet gemiddeld vind. Dat is natuurlijk per persoon anders wat die gemiddeld vind toch?
Zie je wel, altijd wat te klagenquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:22 schreef Soit het volgende:
[..]
Nee. Er is hier maar één iemand die zich echt snel aangevallen voelt trouwens, dat ben jij.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zie je wel, altijd wat te klagen
Er zijn er nog wel wat, maar hij spant de kroon, daarin moet ik je gelijk geven.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:22 schreef Soit het volgende:
[..]
Nee. Er is hier maar één iemand die zich echt snel aangevallen voelt trouwens, dat ben jij.
Stuur eens een link?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |