Mijn kerstverlanglijstje!quote:
Ik geeft het een jaar of twee.quote:
Dank, het is fijn om te zien dat je mijn lijstje waardeert.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:47 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Leuken lijst, mijn complimenten.
Waarom?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoe praat?
alsof er iets mis met je is?
er is volgens mij ook iets ernstig mis met je
Ja.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:50 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het nog steeds is, stiekem
lees maar terug want dat heb ik al ooit uitgelegdquote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:53 schreef dawg het volgende:
pas maar op dan, straks word je nog door supersoep gestalkt, ipv door mij.
Leg nog eens uit dan? Waarom?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
lees maar terug want dat heb ik al ooit uitgelegd
en met mij vele andere![]()
en leen anders even die centimeter van ook_gek om die plaat voor je kop te meten, ik word benieuwd naar de dikte
Ja, vaak zelfs, anders houd ik het niet uit op mijn werk. Jij?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Maak jij wel eens grapjes in het echt eigenlijk?
IK SCHREEF IK GEEFT HOE KAN DIT TOCH?quote:
je noemde mij stalker in het vorige topic (geen idee waarom), terwijl supersoep geïnfiltreerd heeft in soit's leven. a.k.a. stalkergedrag.quote:
Dat is vooruitgang.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:53 schreef dawg het volgende:
[..]
pas maar op dan, straks word je nog door supersoep gestalkt, ipv door mij.
Ik weet niet waarom jullie dat vinden, als je dat nou eens goed onderbouwt, kan ik zeggen waarom niet.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:55 schreef Sinji het volgende:
[..]
Een veel interessantere vraag zou zijn. Waarom vind jij van niet?
Ga je hier ook een keer grapjes maken dan?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:54 schreef Soit het volgende:
Ja, vaak zelfs, anders houd ik het niet uit op mijn werk. Jij?
Nee, ik lach namelijk zelf vaak zonder grappen te maken. Of ben ik nu egoistisch?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ga je hier ook een keer grapjes maken dan?
Omdat je bleef vragen over wat die lijstjes bedoelde, terwijl het al lang gezegd was. Dat is obsessief doorgaan met iemand lastigvallen = stalken.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:54 schreef dawg het volgende:
je noemde mij stalker in het vorige topic (geen idee waarom), terwijl supersoep geïnfiltreerd heeft in soit's leven. a.k.a. stalkergedrag.
Ok jammer, had wel eens een grapje van je willen lezen. Gewoon benieuwd naar je humor. In het kader van elkaar beter leren kennen voordat ik je ontmaagd.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:57 schreef Soit het volgende:
Nee, ik lach namelijk zelf vaak zonder grappen te maken. Of ben ik nu egoistisch?
je stelt je gewoon nogal aan, met je 'obsessief lastigvallen'.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Omdat je bleef vragen over wat die lijstjes bedoelde, terwijl het al lang gezegd was. Dat is obsessief doorgaan met iemand lastigvallen = stalken.
Je blijft ermee doorgaan en op terug komen. Blijkbaar heb ik dus toch een juiste snaar geraakt.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:59 schreef dawg het volgende:
je stelt je gewoon nogal aan, met je 'obsessief lastigvallen'.
chale, word eens volwassen.
comida. adios.
ik zei al; word eens volwassen. of minder gefrustreerd of zo.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je blijft ermee doorgaan en op terug komen. Blijkbaar heb ik dus toch een juiste snaar geraakt.
Je zei ook al adios, wanneer ga je nou echt weg?quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:00 schreef dawg het volgende:
ik zei al; word eens volwassen. of minder gefrustreerd of zo.
i'd rather kill myself.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:00 schreef rhubarbje het volgende:
dawg en cactus doe eens lief tegen elkaar
laat mij nog een sprankje hoop hebben op kinders en een bruiloft en zo
Dit klopt wel.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:00 schreef dawg het volgende:
[..]
ik zei al; word eens volwassen. of minder gefrustreerd of zo.
U spreekt met den binnenlandsche vheiligheidschdienscht, als u zoo voortgaadt magt u weder in den kamer met den zachten muurtjeschquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:02 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dan zijn we het een keer eens. Ik vermoord jou ook nog liever dan dat ik ooit met je ga daten
Die tekst leest meer als eentje van iemand van een woonwagenkamp met een spraakgebrek omdat hij teveel flesjes Heineken met zijn tanden heeft geopend.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:19 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
U spreekt met den binnenlandsche vheiligheidschdienscht, als u zoo voortgaadt magt u weder in den kamer met den zachten muurtjesch
André H. is al tijden geleden heengegaan.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die tekst leest meer als eentje van iemand van een woonwagenkamp met een spraakgebrek omdat hij teveel flesjes Heineken met zijn tanden heeft geopend.
Iemand bestempelen als misdadiger na zijn overlijden is een laffe daad.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:22 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
André H. is al tijden geleden heengegaan.
Doodslag op zn eigen hart lever én longenquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Iemand bestempelen als misdadiger na zijn overlijden is een laffe daad.
Hij genoot wel van het leven enzo. Vreten, roken en zuipen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:24 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
Doodslag op zn eigen hart lever én longen
Niet haten op Andre hequote:Op dinsdag 6 december 2011 18:22 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
André H. is al tijden geleden heengegaan.
quote:
bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:02 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dan zijn we het een keer eens. Ik vermoord jou ook nog liever dan dat ik ooit met je ga daten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |