Mijn kerstverlanglijstje!quote:
Ik geeft het een jaar of twee.quote:
Dank, het is fijn om te zien dat je mijn lijstje waardeert.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:47 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Leuken lijst, mijn complimenten.
Waarom?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoe praat?
alsof er iets mis met je is?
er is volgens mij ook iets ernstig mis met je
Ja.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:50 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het nog steeds is, stiekem
lees maar terug want dat heb ik al ooit uitgelegdquote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:53 schreef dawg het volgende:
pas maar op dan, straks word je nog door supersoep gestalkt, ipv door mij.
Leg nog eens uit dan? Waarom?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
lees maar terug want dat heb ik al ooit uitgelegd
en met mij vele andere![]()
en leen anders even die centimeter van ook_gek om die plaat voor je kop te meten, ik word benieuwd naar de dikte
Ja, vaak zelfs, anders houd ik het niet uit op mijn werk. Jij?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Maak jij wel eens grapjes in het echt eigenlijk?
IK SCHREEF IK GEEFT HOE KAN DIT TOCH?quote:
je noemde mij stalker in het vorige topic (geen idee waarom), terwijl supersoep geïnfiltreerd heeft in soit's leven. a.k.a. stalkergedrag.quote:
Dat is vooruitgang.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:53 schreef dawg het volgende:
[..]
pas maar op dan, straks word je nog door supersoep gestalkt, ipv door mij.
Ik weet niet waarom jullie dat vinden, als je dat nou eens goed onderbouwt, kan ik zeggen waarom niet.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:55 schreef Sinji het volgende:
[..]
Een veel interessantere vraag zou zijn. Waarom vind jij van niet?
Ga je hier ook een keer grapjes maken dan?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:54 schreef Soit het volgende:
Ja, vaak zelfs, anders houd ik het niet uit op mijn werk. Jij?
Nee, ik lach namelijk zelf vaak zonder grappen te maken. Of ben ik nu egoistisch?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ga je hier ook een keer grapjes maken dan?
Omdat je bleef vragen over wat die lijstjes bedoelde, terwijl het al lang gezegd was. Dat is obsessief doorgaan met iemand lastigvallen = stalken.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:54 schreef dawg het volgende:
je noemde mij stalker in het vorige topic (geen idee waarom), terwijl supersoep geïnfiltreerd heeft in soit's leven. a.k.a. stalkergedrag.
Ok jammer, had wel eens een grapje van je willen lezen. Gewoon benieuwd naar je humor. In het kader van elkaar beter leren kennen voordat ik je ontmaagd.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:57 schreef Soit het volgende:
Nee, ik lach namelijk zelf vaak zonder grappen te maken. Of ben ik nu egoistisch?
je stelt je gewoon nogal aan, met je 'obsessief lastigvallen'.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Omdat je bleef vragen over wat die lijstjes bedoelde, terwijl het al lang gezegd was. Dat is obsessief doorgaan met iemand lastigvallen = stalken.
Je blijft ermee doorgaan en op terug komen. Blijkbaar heb ik dus toch een juiste snaar geraakt.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:59 schreef dawg het volgende:
je stelt je gewoon nogal aan, met je 'obsessief lastigvallen'.
chale, word eens volwassen.
comida. adios.
ik zei al; word eens volwassen. of minder gefrustreerd of zo.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je blijft ermee doorgaan en op terug komen. Blijkbaar heb ik dus toch een juiste snaar geraakt.
Je zei ook al adios, wanneer ga je nou echt weg?quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:00 schreef dawg het volgende:
ik zei al; word eens volwassen. of minder gefrustreerd of zo.
i'd rather kill myself.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:00 schreef rhubarbje het volgende:
dawg en cactus doe eens lief tegen elkaar
laat mij nog een sprankje hoop hebben op kinders en een bruiloft en zo
Dit klopt wel.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:00 schreef dawg het volgende:
[..]
ik zei al; word eens volwassen. of minder gefrustreerd of zo.
U spreekt met den binnenlandsche vheiligheidschdienscht, als u zoo voortgaadt magt u weder in den kamer met den zachten muurtjeschquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:02 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dan zijn we het een keer eens. Ik vermoord jou ook nog liever dan dat ik ooit met je ga daten
Die tekst leest meer als eentje van iemand van een woonwagenkamp met een spraakgebrek omdat hij teveel flesjes Heineken met zijn tanden heeft geopend.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:19 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
U spreekt met den binnenlandsche vheiligheidschdienscht, als u zoo voortgaadt magt u weder in den kamer met den zachten muurtjesch
André H. is al tijden geleden heengegaan.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die tekst leest meer als eentje van iemand van een woonwagenkamp met een spraakgebrek omdat hij teveel flesjes Heineken met zijn tanden heeft geopend.
Iemand bestempelen als misdadiger na zijn overlijden is een laffe daad.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:22 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
André H. is al tijden geleden heengegaan.
Doodslag op zn eigen hart lever én longenquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Iemand bestempelen als misdadiger na zijn overlijden is een laffe daad.
Hij genoot wel van het leven enzo. Vreten, roken en zuipen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:24 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
Doodslag op zn eigen hart lever én longen
Niet haten op Andre hequote:Op dinsdag 6 december 2011 18:22 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
André H. is al tijden geleden heengegaan.
quote:
bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:02 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dan zijn we het een keer eens. Ik vermoord jou ook nog liever dan dat ik ooit met je ga daten
Zijn ex vrouw is bij hem weggegaan (toen wij nog niet bestonden) omdat hij haar mishandelde.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Iemand bestempelen als misdadiger na zijn overlijden is een laffe daad.
Selectief reageren, dat is wat mensen doen hier. Heb ik wel gemerkt. En dan heb je de meelopers die d'r graag bij willen horen en dan mee gaan doen. Eenmaal het zwarte schaap, altijd het zwarte schaap.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:25 schreef dawg het volgende:
[..]
[..]
bijvoorbeeld.
verder denk ik dat ik deze reeks maar ga laten voor wat het is. ik post nu een aantal delen mee en er zijn meer users die mij zonder reden aanvallen of aangevallen hebben dan users die dat niet hebben gedaan.
ik heb niet echt zin in zulke negativiteit. veel plezier met elkaar afzeiken en degraderen tot weetikwat.
het was niet gezellig.
Ik heb me niet in zijn leven verdiept, ik kan er geen zinnig woord over zeggen, dat laat ik bij dezen aan jou over.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:26 schreef Soit het volgende:
[..]
Zijn ex vrouw is bij hem weggegaan (toen wij nog niet bestonden) omdat hij haar mishandelde.
Ik ook niet, mijn moeder heeft die vrouw alleen begeleid. Vandaar dat ik dat weet.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb me niet in zijn leven verdiept, ik kan er geen zinnig woord over zeggen, dat laat ik bij dezen aan jou over.
Voorbeelden?quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:26 schreef Soit het volgende:
[..]
Zijn ex vrouw is bij hem weggegaan (toen wij nog niet bestonden) omdat hij haar mishandelde.
[..]
Selectief reageren, dat is wat mensen doen hier. Heb ik wel gemerkt. En dan heb je de meelopers die d'r graag bij willen horen en dan mee gaan doen. Eenmaal het zwarte schaap, altijd het zwarte schaap.![]()
Als een zwart schaap zijn leven betert en zijn vacht laat bleken, zullen wij hem met liefde accepteren.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:26 schreef Soit het volgende:
[..]
Selectief reageren, dat is wat mensen doen hier. Heb ik wel gemerkt. En dan heb je de meelopers die d'r graag bij willen horen en dan mee gaan doen. Eenmaal het zwarte schaap, altijd het zwarte schaap.![]()
Sowieso niet waar.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als een zwart schaap zijn leven betert en zijn vacht laat bleken, zullen wij hem met liefde accepteren.
Wat zou ik nog meer kunnen doen?quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:34 schreef VacaLoca het volgende:
De fuck, 6 topics er doorheen gejaagd ofzo? écht niets beters te doen?
De zus van Leon (die vriend dus die overleden is ) heeft contact gezocht via hyves en bedankte me voor dat ik bij hem langsga. Zijn tante die heb ik ooit eens gesproken en die woont bij vlakbij de begraafplaats en die let dus een beetje op zijn graf.quote:
Incamutsen dragen en wuivenquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat zou ik nog meer kunnen doen?
Sorry, ik heb het te druk met ademen en het aanhebben van mijn sok.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:38 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
Incamutsen dragen en wuiven
Wat een mens allemaal al niet kan doen
Heeft je moeder niet zoiets als zwijgplicht over dat soort dingen dat mag je uberhaupt niet eens met de familie bespreken.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:28 schreef Soit het volgende:
[..]
Ik ook niet, mijn moeder heeft die vrouw alleen begeleid. Vandaar dat ik dat weet.
Hallo formerjellybeanquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:39 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Heeft je moeder niet zoiets als zwijgplicht over dat soort dingen dat mag je uberhaupt niet eens met de familie bespreken.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb jij zin om de ontmaagding van kingtoppie op je te nemen? Hij heeft het echt nodig hoor.
Ik heb mijn bijdrage al geleverd, denk ik zo.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]Doe zelf eens iets, luilak
(Grapje trouwens, bijt alsjeblieft niet
)
Ik ben nieuwsgierig, maar ben op de telefoon. DM is een ramp hieropquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:40 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik zit nog steeds naar dat lekkere wijf te kijken dat ik gisteren heb gevonden met google toen ik een UI voor Benzin ging zoeken. Wil iemand haar in zijn of haar dm hebben?
Je moet wel tegen een geintje kunnen hoor.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:47 schreef kingtoppie het volgende:
Thx hè Lokasenna, super, dankjewel.
Daar was ik ook niet bang voorquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je moet wel tegen een geintje kunnen hoor.
En former heeft er toch geen zin in.
Ik moet ook gewoon oprotten met mijn gecockblock.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
Toch nog even werken aan je hosselskillz kingtoppie
Wat? Ik heb niks geprobeerd, ik word alleen maar in mijn rug gestoken door loka.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
Toch nog even werken aan je hosselskillz kingtoppie
Jij laat je door haar in je rug duwen? Kom op Loka is maar 3 turven hoogquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat? Ik heb niks geprobeerd, ik word alleen maar in mijn rug gestoken door loka.
Is een turf zo groot?quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij laat je door haar in je rug duwen? Kom op Loka is maar 3 turven hoog
Hoe groot ben jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, jij bent zo klein
Je bent een ukkie!
Nee, ukkies zijn schattigquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voor een man is het erg om klein te zijn, voor een vrouw niet.
Soms ben ik wel eens benieuwd hoe het zal lopen als we in 1 grote ruimte met ze alle zitten ipv in een topicquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:26 schreef Soit het volgende:
Ik ben te onvriendelijk om schattig te kunnen zijn.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ukkies zijn ook schattig als ze tegenstribbelen
Achusjie![]()
Niet zoals hier denk ikquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Soms ben ik wel eens benieuwd hoe het zal lopen als we in 1 grote ruimte met ze alle zitten ipv in een topic
Jahoor, jij onvriendelijkquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben te onvriendelijk om schattig te kunnen zijn.
ik denk dat er heel wat users minder fel of geheel niet reageren, of beginnen te stotterenquote:
Sinds enige tijd weer eens wat gelezen hier en het gaat inderdaad nergens meer over.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:26 schreef Soit het volgende:
[..]
[..]
Vroeg ik me vroeger ook af. Nu maakt het me allemaal niet zo veel meer uit.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Soms ben ik wel eens benieuwd hoe het zal lopen als we in 1 grote ruimte met ze alle zitten ipv in een topic
Stotteren doe ik sowieso in het echt ja. Soms. Maar het valt niet zo op.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik denk dat er heel wat users minder fel of geheel niet reageren, of beginnen te stotteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |