oh echt? Hoe heet die dan? Want de eerste was ECHT te gaaf!quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:46 schreef formerjellybean het volgende:
ohhhhhhh nieuwe sherlock holmes film is weer uit
Ja, op zich wel, maar kan daar niet zoveel mee. Maar het is wel leuk, omdat ik in mijn puberteit haast geen sjans had.quote:
Ik was te laat bij hardlopen (verslapen) en heb haar niet meer gesproken.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:48 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dat klinkt verstandig en alsof je goed bezig bentheb je dat meisje nog gezien/gesproken?
Waarom zou ik een vrouw van 31 versieren?quote:
Omdat je wanhopig bentquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom zou ik een vrouw van 31 versieren?
Heathcliff is toch begin 20?quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet maar de preview was op tv en Jude Lawquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
oh echt? Hoe heet die dan? Want de eerste was ECHT te gaaf!
Ontmaagding.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb meestal alleen sjans bij mensen die ik een beetje griezelig vindquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:49 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ja, op zich wel, maar kan daar niet zoveel mee. Maar het is wel leuk, omdat ik in mijn puberteit haast geen sjans had.
Je bent wel eens bot, maar je reageert tegen iedereen op dezelfde manier. Wie jou hier een beetje kent weet dat je er altijd met de bijl inhakt en vervolgens (meestal) een oplossing oid probeert bij te dragen. Niks om persoonlijk te gaan opvatten, behalve als je nieuw bent en denkt van wtfquote:
Sinds wanneer ben ik wanhopig?quote:
Nee van 1980.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:50 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Heathcliff is toch begin 20?
Zo belangrijk vind ik die ook alweer niet.quote:
Gevoelsmatig wel op veel vlakken, maar ben in 1980 geboren. Mijn nickname geeft het al weg.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:50 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Heathcliff is toch begin 20?
Waarom je ex? wat is daar mee? wil je die terug of ben je vriendenquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik was te laat bij hardlopen (verslapen) en heb haar niet meer gesproken.
Heb wel m'n ex uitgenodigd een bak koffie te komen doen, nu maar afwachten
Dus je vindt het wel belangrijk!quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:51 schreef heloef het volgende:
Zo belangrijk vind ik die ook alweer niet.
Oh ja faalquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:51 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Gevoelsmatig wel op veel vlakken, maar ben in 1980 geboren. Mijn nickname geeft het al weg.
Ik snap er geen bal vanquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:39 schreef dawg het volgende:
[..]
mij ging het niet om die lijstjes.
en bedankt voor de mensen die een berichtje gestuurd hebben.
Om wanhopig te zijn zou je alles moeten aanpakken wat je zou kunnen neuken.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus je vindt het wel belangrijk!
Zie je welwanhopig!!1
Omdat die ervaring hebben en jouw de fijne kneepjes kunnen lerenquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ah je hebt me doorquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:51 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Je bent wel eens bot, maar je reageert tegen iedereen op dezelfde manier. Wie jou hier een beetje kent weet dat je er altijd met de bijl inhakt en vervolgens (meestal) een oplossing oid probeert bij te dragen. Niks om persoonlijk te gaan opvatten, behalve als je nieuw bent en denkt van wtf
Bij haar gaat het me makkelijker af dan bij een onbekende. Ik moest toch oefenen?quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:51 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Waarom je ex? wat is daar mee? wil je die terug of ben je vrienden
Thanks, zo voel ik me ook, zeker waar het dit onderwerp (versieren) betreft.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:52 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh ja faal
Je leek wel jonger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |