Nou ik doe het liever met iemand die weinig ervaring heeft de eerste keer.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat die ervaring hebben en jouw de fijne kneepjes kunnen leren
Jawohl, want je bent wanhopig EN hebt fatsoen. Die fatsoen houdt de leeuw in je (nog) vast en straks ga je lossss!quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Om wanhopig te zijn zou je alles moeten aanpakken wat je zou kunnen neuken.
Dat doe ik niet, dus ik ben niet wanhopig.
Helaas je theorie klopt niet.
Op zich niks ergs aan, maar zorg er voor dat het hartloop meisje dat niet komt te weten. Want dan is er een kans dat jij je eigen glazen aan het ingooien bentquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Bij haar gaat het me makkelijker af dan bij een onbekende. Ik moest toch oefenen?
Nou, kwam haar een maand of wat geleden tegen en korte tijd effe gesproken maar daarna niet meer gezien.
Dus heb ik haar op facebook gefriend, ze stemde toe en nu wat berichtjes over en weer
Myra vond het ook al geen goed idee lol maar daar heb ik schijt aan
Zie wel hoe 't loopt
Mijn echte leeftijd is ook niet mijn versierleeftijdquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:53 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Thanks, zo voel ik me ook, zeker waar het dit onderwerp (versieren) betreft.
Onmogelijk!quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Op zich niks ergs aan, maar zorg er voor dat het hartloop meisje dat niet komt te weten. Want dan is er een kans dat jij je eigen glazen aan het ingooien bent
ikwilhetooklezenquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lijstjes staan vol met antwoorden. Jij hebt de eer de enige relevante vraag te zijn
sluit noooooit wat uitquote:
Ik loop met een relatie van bijna twee maanden ver voor op al mijn vriendenquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:55 schreef Capstan het volgende:
[..]
Mijn echte leeftijd is ook niet mijn versierleeftijd
quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:55 schreef Capstan het volgende:
[..]
Mijn echte leeftijd is ook niet mijn versierleeftijd
Je kan niet wanhopig zijn en fatsoen hebben.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jawohl, want je bent wanhopig EN hebt fatsoen. Die fatsoen houdt de leeuw in je (nog) vast en straks ga je lossss!
Ach, ik vis gewoon in 2 vijvers. Niks mis mee toch? Bovendien heb ik met geen van de 2 nog wat dus waarom niet?quote:
Dat kan wel. Theorie bestatigt!quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Je kan niet wanhopig zijn en fatsoen hebben.
Ben benieuwd hoe dat aflooptquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Bij haar gaat het me makkelijker af dan bij een onbekende. Ik moest toch oefenen?
Nou, kwam haar een maand of wat geleden tegen en korte tijd effe gesproken maar daarna niet meer gezien.
Dus heb ik haar op facebook gefriend, ze stemde toe en nu wat berichtjes over en weer
Myra vond het ook al geen goed idee lol maar daar heb ik schijt aan
Zie wel hoe 't loopt
Zoveel ervaring heb ik niet, hoor.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat die ervaring hebben en jouw de fijne kneepjes kunnen leren
Wel met mannen, toch?quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:58 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Zoveel ervaring heb ik niet, hoor.
tot op zekere hoogte niks mis mee, maar wat ik zeg. Pas er mee op want het kan zo fout gaan en heb je helemaal niks meer.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach, ik vis gewoon in 2 vijvers. Niks mis mee toch? Bovendien heb ik met geen van de 2 nog wat dus waarom niet?
Ik had ze anders nog nooit gezien en ik werd gevraagd om de kist te dragen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:41 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Bij mij is ik die familie niet ken, wel uit verhalen van Leon zelf maar meer ook niet , dus dan is het een beetje anders denk.
Jawel, je zegt dat je 14 (of 18) bent en wil leren zoenenquote:
Nee als je wanhopig heb je die fatsoen al verloren omdat je er alles aan doet om het (in dit geval seks) te krijgen. De omstandigheden en persoon doen er dan niet meer toe.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat kan wel. Theorie bestatigt!
Jawel, maar zover is het helemaal niet. Hardloopmeisje heb ik sinds vrijdag niet meer gesprokenquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:57 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe dat aflooptmaar er zit ook wel wat in wat ook_gek zei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |