Nee zo werkt dat niet (hoop ik)quote:Op maandag 5 december 2011 21:47 schreef ZuidGrens het volgende:
Hoe langer het duurt voordat Gijp terugkomt hoe kleiner de kans is dat hij ook daadwerkelijk weer aanschuift.
Hij komt gewoon terug ..quote:Op maandag 5 december 2011 21:47 schreef ZuidGrens het volgende:
Hoe langer het duurt voordat Gijp terugkomt hoe kleiner de kans is dat hij ook daadwerkelijk weer aanschuift.
Inderdaad, ik geloof er iig niet meer in.quote:Op maandag 5 december 2011 21:47 schreef ZuidGrens het volgende:
Die kan op een tegeltje!quote:Op maandag 5 december 2011 21:47 schreef ZuidGrens het volgende:
Natuurlijk. De dood komt dan ook steeds dichter bij.quote:Op maandag 5 december 2011 21:47 schreef ZuidGrens het volgende:
derde ook ..quote:Op maandag 5 december 2011 21:48 schreef inZanity het volgende:
Zelfs door het tweede worden ze gewoon afgeslacht.
Matig ...quote:Op maandag 5 december 2011 21:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zo, ik ben nog net op tijd terug voor het laatste stukje...
Was het een topshow of een flopshow, tot nu toe?
Geen van beide.quote:Op maandag 5 december 2011 21:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het ging aardig totdat ajaxquote:Op maandag 5 december 2011 21:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |