Dat is wel heel veel slaapquote:Op maandag 5 december 2011 21:18 schreef z80 het volgende:
[..]
afhankelijk hoe laat ik de deur uit moet 07:00 of 07:30.
Nu komt het ook dat ik er tegenwoordig zelden voor 0:00 in ligquote:Op maandag 5 december 2011 21:19 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Sinds ik werk heb ik daar geen last meer van moet ik zeggen, beetje ritme doet wonderen bij mij.
Die had ik ook in gedachtenquote:Op maandag 5 december 2011 21:21 schreef golfer het volgende:
http://www.imdb.com/media/rm2754714624/tt0117665
bed zien is slapen. altijd ongeacht het tijdstip.quote:Op maandag 5 december 2011 21:17 schreef borisz het volgende:
Ik slaap pas na 0:00 ongeacht hoe laat ik in mijn nest lig.
Ik denk dat als mijn leven begint volgend jaar september het wel over is met 0:00. Zal dan 23:00 worden ofzoquote:Op maandag 5 december 2011 21:24 schreef z80 het volgende:
[..]
bed zien is slapen. altijd ongeacht het tijdstip.
in de schooltijd had ik deze slaap ook nodig. nu kan ik rustig langer door gaan en lig meestal tussen 23:00 en 23:30 in mijn nest.
Vind hem vooral 's winters wat overschat, die ochtendstondquote:
Ik ookquote:Op maandag 5 december 2011 22:08 schreef Stereotomy het volgende:
liev LieLie
Ik heb een leuke dansles gekregen vandaag.Maar nu vroeg naar bed, voel me blergsh.
quote:Op maandag 5 december 2011 22:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ookmaar ik blijf op
En Lie een beer, wat eh lief? Stond ie op je verlanglijstje? Is het alvast voor de babykamer... heb je ons iets te vertellen
Waar een bil is is een wegquote:Op maandag 5 december 2011 22:13 schreef Bluezz het volgende:
Nieuwjaarsduik gaat weer niet doorF moet werken om half 5
Haha, nou, nog even niet hoorquote:Op maandag 5 december 2011 22:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, voor andere mensen vind ik kinderen heel leuk![]()
Nu al terugkrabbelen!quote:Op maandag 5 december 2011 22:13 schreef Bluezz het volgende:
Nieuwjaarsduik gaat weer niet doorF moet werken om half 5
ja he? Slappe hap. Die jeugd van tegenweurdig.quote:
Vorige week begonnen ze er al meequote:Op maandag 5 december 2011 23:10 schreef borisz het volgende:
Zal P Saairadio al klaar hebben staan? Wham komt zo langs.
Al die training allemaal voor niks.quote:Op maandag 5 december 2011 23:10 schreef FutureFairytale het volgende:
Bluezz; ik hoor alleen maar blablabla
Is ook een voordeel. Maar F. moet dus 's middag al om 5 uur werken in Den Haag en dat haalt ie niet (openbaar vervoer) met een duik om 2 uur met daarna nog een afterparty met erwtensoep enzo.quote:Op maandag 5 december 2011 23:27 schreef FutureFairytale het volgende:
Als ik zou willen duiken zou ik 14u een voordeel vinden. Je kunt lekker feest vieren de nacht ervoor, nog even slapen en tis dan warmer dan om 10u 's ochtends.
Weet ik, ik zei alleen dat ík het een voordeel zou vindenquote:Op maandag 5 december 2011 23:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Is ook een voordeel. Maar F. moet dus 's middag al om 5 uur werken in Den Haag en dat haalt ie niet (openbaar vervoer) met een duik om 2 uur met daarna nog een afterparty met erwtensoep enzo.
Ja, er is maanden voor niks in ijskoude badkuipen gelegen door haar.quote:Op maandag 5 december 2011 23:51 schreef FutureFairytale het volgende:
Jammer voor Bluezz dat er is afgezegd. Toch?
Dan heb je toch echt poep in je orenquote:Op maandag 5 december 2011 23:10 schreef FutureFairytale het volgende:
Bluezz; ik hoor alleen maar blablabla
anders ga jij dit jaar samen met Bluezz?quote:Op maandag 5 december 2011 23:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, er is maanden voor niks in ijskoude badkuipen gelegen door haar.
Alleen als jij ook met ons meedoet.quote:Op maandag 5 december 2011 23:56 schreef FutureFairytale het volgende:
anders ga jij dit jaar samen met Bluezz?
Ok deal.quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Alleen als jij ook met ons meedoet.
Uhm....ik ken er wel 25.quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:52 schreef FutureFairytale het volgende:
Je hebt nog 25 dagen om een smoesje te verzinnen
Saairadio is voor mietjes. Ik heb mijn eigen set kerstcd's EN nog tig kerst radiostations op internet die allemaal betrr programmeren dan Skyquote:Op maandag 5 december 2011 23:10 schreef borisz het volgende:
Zal P Saairadio al klaar hebben staan? Wham komt zo langs.
Eerste paar afleveringen zijn de grote selectierondes. Die zijn niet interrssant. Daarna wordt het leuker.quote:Op dinsdag 6 december 2011 02:43 schreef golfer het volgende:
Marathon-nakijk DVD- en andere opnames achter de rug en zelfs ook nog de eerste van Masterchef Aussie bekeken.
Moet heel erg wennen aan al het effectbejag en geschreeuw van presentatoren daarbij. Hopelijk wordt dat minder en iets rustiger?
Ja. Zo'n nachtje van een uur of 8 is blijkbaar genoegquote:Op dinsdag 6 december 2011 07:22 schreef Den_Haag het volgende:
morgen
Das mooi op tijd P.
Ik ga zo eens aan het ontbijt hier.
Na de voorrondes wordt dat wel wat minder ja.quote:Op dinsdag 6 december 2011 02:43 schreef golfer het volgende:
Marathon-nakijk DVD- en andere opnames achter de rug en zelfs ook nog de eerste van Masterchef Aussie bekeken.
Moet heel erg wennen aan al het effectbejag en geschreeuw van presentatoren daarbij. Hopelijk wordt dat minder en iets rustiger?
Moet er niet aan denken.quote:Op dinsdag 6 december 2011 08:30 schreef TAV74 het volgende:
En de hele maand kerstmuziek luisteren, vreselijk
slaap je vannacht alleen maar beterquote:Op dinsdag 6 december 2011 09:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Helaas gaat het nog een uur duren. Kan dan niet echt meer slapen, jammer van mn planning.
Nu maar 4,5 uur geslapen helaas.
wat ik on zo'n geval doe, is lijstje maken van die dingen en het weegstrepen motiveert om de hele lijst dan weer af te makenquote:Op dinsdag 6 december 2011 09:57 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb geen motivatie vandaag.. Ik had me voorgenomen te gaan sporten maar zit nu al 3 kwartier op de bank te wachten op zin. En ondertussen van alles te bedenken wat ik nog moet doen.. Toch een klein herfstdipje lijkt het, energieloos.
En sinds Thijs moeder niet meer op maandag ochtend sport ben ik mijn ritme een beetje kwijt
Ja, nou maar dat is in dit geval niet zo nodig hoor. Het is wat leeswerk en wat typwerk en het hoeft niet per se vandaag af. Het is meer het probleem dat ik het als reden begin te gebruiken waarom ik niet kan gaan sportenquote:Op dinsdag 6 december 2011 09:57 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
wat ik on zo'n geval doe, is lijstje maken van die dingen en het weegstrepen motiveert om de hele lijst dan weer af te maken
uhm, ja, maar dat was 20 jaar geleden bij mijn ouders thuis, dus dat kan je niet wetenquote:Op dinsdag 6 december 2011 11:16 schreef Sunnythesun het volgende:
Lijkt het op een zekere boerenkoolpan??![]()
Het is hier pikkedonker btw..
Nou.. er loopt hier een leuk topic op Fok over een boerenkoolpanquote:Op dinsdag 6 december 2011 11:45 schreef freecell het volgende:
[..]
uhm, ja, maar dat was 20 jaar geleden bij mijn ouders thuis, dus dat kan je niet wetenmaar precies hetzelfde inderdaad
Groeigroeigroei.... PLOF! Lol
eet zequote:Op dinsdag 6 december 2011 12:03 schreef PdeHoog het volgende:
Tijd voor lunchBuiten de deur dit keer
Is goed gekomenquote:
Lekker, ik eet nu vast mijn avond eten heb ik tenminste rustig gegeten (op werk altijd drama met avond dienst)quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Is goed gekomenStokbroodje met geitenkaas en honing
Slok whiskyquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:11 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga de dokter nog maar eens bellen geloof ik.. De hoest is weer terug, lijkt me niet de bedoeling
De antibiotica hielp ook niet, dus ik vrees dat whisky ook niet echt veel nut gaat hebbenquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Slok whisky. doodt een hoop bacteriën
.
Echt wel......je hebt er iig zelf nog lol vanquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
De antibiotica hielp ook niet, dus ik vrees dat whisky ook niet echt veel nut gaat hebben
haha dat is waar.. ik moet alleen vanavond nog naar college, dus ik wacht er toch nog maar even meequote:Op dinsdag 6 december 2011 14:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Echt wel......je hebt er iig zelf nog lol vanEn drink genoeg, dan heb je ook geen last meer van het hoesten
quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:15 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh en jeey! Sams Sintekerstcadeautje is aan gekomen:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
(het is een droogmachine waarmee ik gezonde snacks voor hem ga maken)
quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kun je er ook zelf van snoepen?
Ja!!! Met vruchtensap kan je fantastische snoepjes maken in zo'n dingquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kun je er ook zelf van snoepen?
Grappig dingquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:15 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh en jeey! Sams Sintekerstcadeautje is aan gekomen:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
(het is een droogmachine waarmee ik gezonde snacks voor hem ga maken)
Ga je jouw baard laten trimmen?quote:
Leidseplein is om de hoek en daar stikt het van de (vr)eettentjes. Wij gaan zaterdag, denk ik, gewoon even naar de Burgerking daar.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:36 schreef borisz het volgende:
Jammer, Grand Cafe van De La Mar is al vol. Nou dan maar de binnenstad een hapje eten vrijdag.
pizzas bij piccolino zijn goed, de knoflook boter is wel erg sterk!quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:36 schreef borisz het volgende:
Jammer, Grand Cafe van De La Mar is al vol. Nou dan maar vrijdag in de binnenstad van Amsterdam een hapje eten.
Ja. Zal een Italiaan worden ofzo.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Leidseplein is om de hoek en daar stikt het van de (vr)eettentjes. Wij gaan zaterdag, denk ik, gewoon even naar de Burgerking daar.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:39 schreef Bluezz het volgende:
En alleen spoileren vrijdag als je thuis komt hoor Boor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja. Zal een Italiaan worden ofzo..
[..]waarom niet portugees bij portugalia (ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
noodlesquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:27 schreef Sunnythesun het volgende:
ja nou zeg, ik was gewoon alleen maar de h vergeten te typen tijdens het eten![]()
En mein dan??
Gewoon 8% van het brutosalaris dat je ontvangen hebt aanhouden dacht ik?quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:14 schreef LieLie het volgende:
Iemand enig idee hoe 't gaat met een eindejaarsuitkering bij een parttime contract wat voor een deel van het jaar gold? Kan ik bij benadering uitrekenen wat ik dan nog krijg?
6 in mijn geval, maar als ik het bruto van de afgelopen maanden neem en daar dat percentage van is dat wat ik nog krijg? Is dat dan bruto of netto?quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:15 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Gewoon 8% van het brutosalaris dat je ontvangen hebt aanhouden dacht ik?
Bruto helaasquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:20 schreef LieLie het volgende:
[..]
6 in mijn geval, maar als ik het bruto van de afgelopen maanden neem en daar dat percentage van is dat wat ik nog krijg? Is dat dan bruto of netto?
Ik klets in mijn vrije tijd zo weinig mogelijk momenteelquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:46 schreef LieLie het volgende:
Zal ik nog even verder over mezelf praten in dit topic?![]()
Ik ben wel een geoefend topickiller trouwens.
En wat is de rest allemaal aan het doen dan? Liggen die te slapen? Geen gek idee overigens..quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:49 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik klets in mijn vrije tijd zo weinig mogelijk momenteelIk word in dit soort weken zo moe van mezelf omdat ik de hele (werk)dag overal maar iets van moet vinden
Ik ging pas om 18:15 van kantoor weg na 11 uur werkquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:54 schreef LieLie het volgende:
[..]
En wat is de rest allemaal aan het doen dan? Liggen die te slapen? Geen gek idee overigens..
Ik ben achteraf heel blij dat ik meer ben ga werken en de planning gelijk heb gehouden, maar god, wat heb ik zin in de rust als het straks af is
Linkje?quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:47 schreef Sunnythesun het volgende:
Nou.. er loopt hier een leuk topic op Fok over een boerenkoolpan
Aaaaarrgggghhhhhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:52 schreef Stereotomy het volgende:
Groupon
Ik had al een donkerbruin vermoeden toen ik zag dat de coupon 300+ keer gekocht was
We zouden eigenlijk een rijstschotel twv 50 EUR krijgen (voor 24 EUR), maar bij binnenkomst werd ons duidelijk gemaakt dat we twee van de vier gerechten mochten kiezen, en dat twee van de drie items in het voorgerecht geschrapt waren.
http://www.techzine.nl/ni(...)ar-aanbiedingen.html
Anyway, toch best lekker gegeten![]()
![]()
Whehehehehe. Tijd voor een klachtenbrief richting school?quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:13 schreef Sunnythesun het volgende:
Nou, dat was een heel boeiende lesEerst een half uur gezellig fototjes kijken op de MiniSonnie tijdens het wachten op de docent. Die 'wist van niets' en had niets voorbereid + nog een andere groep dubbel geboekt dus. Dus toen maar met mijn studiemaatje bij haar thuis thee gedronken om niet helemaal voor niets naar Hengelo te zijn gereden
![]()
echt.. gaat lekker dit!
We vullen regelmatig evaluatieformulieren in en er zijn gesprekken met studenten geweest vorige week ter evaluatie, maar ik vermoed dat ze idd ook nog wel wat klachtenbrieven gaan krijgen. Kwaliteit is tot nu toe bedroevend mede door organisatorische foutenquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Whehehehehe. Tijd voor een klachtenbrief richting school?
quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:20 schreef Sunnythesun het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_bad_wel_lekker.html
als Sam dit toch eens toe zou laten..
我还是普通话quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:25 schreef Stereotomy het volgende:
Wo ghwai shoa pu ton ghua
Lesje 1 Mandarijn begonnen.
ni hao, wo shi jagärtrut. who shi zhongguoren..quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:25 schreef Stereotomy het volgende:
Wo ghwai shoa pu ton ghua
Lesje 1 Mandarijn begonnen.
ni bu shi zhongguarenquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:29 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ni hao, wo shi jagärtrut. who shi zhongguoren..
phonetisch, somewhat, geschreven..
Jeetje wat slecht zeg!quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:13 schreef Sunnythesun het volgende:
Nou, dat was een heel boeiende lesEerst een half uur gezellig fototjes kijken op de MiniSonnie tijdens het wachten op de docent. Die 'wist van niets' en had niets voorbereid + nog een andere groep dubbel geboekt dus. Dus toen maar met mijn studiemaatje bij haar thuis thee gedronken om niet helemaal voor niets naar Hengelo te zijn gereden
![]()
echt.. gaat lekker dit!
Ollainnis? Féidir leat a ithe?quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:09 schreef Isabeau het volgende:
Is dit de Nederlandse cul slowchat?
Ik ben ook weer thuis en ga direct naar bedMoe/lui, maar voldaan
Net nog wel even de bodem van een banoffeepie gemaakt en morgenvroeg even afmaken
Slaap lekker Isaquote:
Sja.. mijn collegaatje die een andere keuzerichting doet, kreeg te horen dat 3 van de door haar gekozen vakken zomaar komen te vervallen waardoor ze nu voor volgende week niet weet waar ze aan toe is (dan zou 1 van die 3 gegeven worden). En de inschrijving bij de beroepsvereniging kan ze wel vergeten (al ze dat zou willen)quote:
Annigonol ydy un iaith.quote:
Jij speelt valsch, je hebt geeditquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:24 schreef Sunnythesun het volgende:
nuq? jIH yImev mu' ja'ta'tlhIngan Hol
![]()
Hihi vinden jullie het al leuk?quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:37 schreef golfer het volgende:
Wij gaan zo al beginnen aan aflevering 4 van Masterchef Aussie.
Maar eerst nog even tussen door een coquille bakken.
We zitten nog bij de (vind ik wat schreeuwerige) voorrondes, maar het heeft wel potentie.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Hihi vinden jullie het al leuk?
Ik volgde het pas vanaf de laatste 14 of 15 (toen ontdekte ik het pas).
Laat Ramon ff kijken? En zorg dat je pleisters in de buurt hebtquote:Op woensdag 7 december 2011 07:13 schreef Sarabi het volgende:
Morning
Gisteren die glassplinter niet meer uit mijn voet gekregen
Hij is zo klein dat ik hem op een gegeven moment niet meer voelde
Maar nu vanmorgen wel weer, iemand nog tips?
Oeh, das altijd vervelend. Ik peuter altijd net zo lang door tot ik hem heb en dan ben ik een slagveld, geen goede tip dusquote:Op woensdag 7 december 2011 07:13 schreef Sarabi het volgende:
Morning
Gisteren die glassplinter niet meer uit mijn voet gekregen
Hij is zo klein dat ik hem op een gegeven moment niet meer voelde
Maar nu vanmorgen wel weer, iemand nog tips?
Nee?quote:Op woensdag 7 december 2011 08:15 schreef Jagärtrut het volgende:
trekzalf, sarabi? Al geloof ik dat dt niet mere verkocht mag worden..
Wij hadden ook altijd zo'n blauw-groen rond tinnen blikje met trekzalf bij de pleisters liggenquote:Op woensdag 7 december 2011 09:18 schreef Jagärtrut het volgende:
Nee, dacht dat dat niet meer verkocht mocht worden..
Mijn moeder smeerde het altijd overal op, vandaar dat ik dat riep.
Jonguh, niks meewerken, gewoon onthouden.quote:Op woensdag 7 december 2011 09:25 schreef borisz het volgende:
Voor de 4938ste keer een nieuwe digid aangevraagd.. Waarom kan het nooit eens een keertje normaal meewerken.
Datquote:Op woensdag 7 december 2011 10:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jonguh, niks meewerken, gewoon onthouden.
Tsja...quote:
Even wachten tot hij beter is voor je weer wat soja geeft? En dan kijken of hij weer binnen korte tijd deze zelfde symptomen vertoont.quote:
Ik ben aan het werk, maar kan wel evenquote:
Ik pm jequote:Op woensdag 7 december 2011 11:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk, maar kan wel even
Ik heb het vermoeden dat hij vanmiddag niet plots helemaal is opgeknaptquote:Op woensdag 7 december 2011 11:42 schreef freecell het volgende:
Plan is nu: als hij straks wakker wordt na middagslaap en hij eet weer en is blij, dan krijgt hij ook nog de 2 en 8 ML
Als hij nog piept en zo is als nu, wachten we minstens een week en proberen we het dan weer. Inmiddels heeft hij ook explosieve diarree
Hij zit nu alweer te etenquote:Op woensdag 7 december 2011 11:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat hij vanmiddag niet plots helemaal is opgeknapt
quote:Op woensdag 7 december 2011 12:32 schreef DarkElf het volgende:
Hallo allemaal, hoe is het hier? Kwam even binnenvallen net omdat ik Dr Isa iets moest vragen![]()
Maar goed, had dus de scan vorige week oa en vanmorgen de uitslag gehad en dat was niet zo best. De boel is door littekenweefsel wrs vernauwd waardoor er weer een verstopping dreigt, de lever van streek is geraakt (hence the pijn) godzijdank de pancreas nog niet maar ik mag dus binnenkort weer naar t zkh , vrijdag voor een rot echo van gal en maag etc (met buizen via de slokdarm dus brr) en binnenkort voor een operatieve ingreep, dus narcose, om de boel te verwijden. risico op pancreatitis is daarna aanwezig dus moet ik echt opgenomen worden omdat ze dat , gezien mijn toch al gevoeligheid erop, moeten monitoren.
kortom, not a heppie DE.
Het gaat. Nog last van de rib en de darm, maar het is te doen. Ik heb vooral last van december.quote:
Ow, het was ook geen vraagquote:Op woensdag 7 december 2011 12:21 schreef Bluezz het volgende:
Misschien weten ouders die hetzelfde hebben wat meer in OUD ?
Maar hij mag geen melkproducten en moet op de soja of zo? Wij weten niet helemaal waarom je iets met soja moet doen op verschillende tijden?
De ribben zijn fors opzij geduwd door een spreider, volgens mij.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:52 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het gaat. Nog last van de rib en de darm, maar het is te doen. Ik heb vooral last van december.
Kom er maar eens achterquote:Op woensdag 7 december 2011 13:21 schreef Stereotomy het volgende:
Is het gevoeligheid voor een aminozuur of een bepaald eiwit?
Dus...Tara is eigenlijk niet echt in leven?quote:Op woensdag 7 december 2011 13:26 schreef freecell het volgende:
Auw Steer
Ze hebben trouwens eindelijk wat gevonden bij Tara (overigens niet waarna ze zochten) maar naar wat ik google is het niet met het leven verenigbaar, LOL
Zo slecht ben ik nou ook weer niet aan het googelen
Nope, afgestorven in het eerste trimester van de zwangerschapquote:Op woensdag 7 december 2011 13:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dus...Tara is eigenlijk niet echt in leven?
Dat mag ie vanavond doenquote:Op woensdag 7 december 2011 07:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Laat Ramon ff kijken? En zorg dat je pleisters in de buurt hebtIk had ook zo'n splintertje en toen ik hem eruit haalde begon het toch te bloeden....
Maar ik ben niet zo handig met hem er zelf uitkrijgen (waarschijnlijk omdat het pijn doet).quote:Op woensdag 7 december 2011 13:42 schreef freecell het volgende:
Mja, die kan hem er ook niet uit kijken natuurlijk
Wat een uitzoekerij dan ja, arm jochiequote:Op woensdag 7 december 2011 13:25 schreef freecell het volgende:
Kom er maar eens achter
Enorm sterke verdenking dat hij op melk reageert. Soja was een beetje een randgeval, dus ik had verwacht dat een milliliter geen problemen zou geven...
Maarja, reageert op melk..
Is het lactose-intolerantie? Of koemelkeiwit-allergie? Of nog iets anders? Bloedtesten zeggen nog niet zoveel bij 1,5 jarigen en de blaastest voor lactose-intolerantie kunnen ze nog niet.
Dus testen testen testen.
En daar houd ik niet zo van, want hij wordt steeds zo ziek ervan.
Ik heb gelijk een doos met 6 flessen ingeslagen voor oud-en-nieuw en andere feestelijkheden.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:10 schreef freecell het volgende:
Dank je Golfer, goed idee voor oud en nieuw
Herkenbaarquote:Op woensdag 7 december 2011 14:11 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb zo'n dag dat ik niet op mijn werk wil zijn, en toch moet ik blijven tot 5 uur wil ik geen ruzie krijgen
*noteeertquote:Op woensdag 7 december 2011 14:09 schreef golfer het volgende:
Bij de poelier hertenrugbieftukjes gekocht. Die gaan we met stoofpeertjes en rijst eten vanavond.
TIP: de Hema heeft een hele goede (omrij-wijn) Cava in de aanbieding: Copa Sabia Reserva Brut.
Nu 2 flessen voor 10 euro en deze is lekkerder dan een champagne van ca. 30 euro per fles.
Mag je niet twitteren, facebooken, hyvesen over het feit dat je een borrel kan gebruikenquote:Op woensdag 7 december 2011 14:14 schreef Isabeau het volgende:
Sinds ik ook op de preoperatieve poli werk vind ik het hier niks meer aanGelukkig zit ik hier zelden.
En ik ga ook maar wat van die flesjes halen, golferKan nu al wel een borrel gebruiken. En mag er volgens een interne mailing niet over twitteren, facebooken, hyvesen etc. Maar over fok hebben ze niets gezegd
Preop lijkt me ook leuk ja! Sinds het zkh op het EPD overgegaan is (niet alles, er is nog veel werk te verzetten) heeft de typkamer bijna niks meer te doen... ze horen helemaal niks en kwamen maandag bij ons helpen. Die communicatie is zo slechtquote:Op woensdag 7 december 2011 14:14 schreef Isabeau het volgende:
Sinds ik ook op de preoperatieve poli werk vind ik het hier niks meer aanGelukkig zit ik hier zelden.
En ik ga ook maar wat van die flesjes halen, golferKan nu al wel een borrel gebruiken. En mag er volgens een interne mailing niet over twitteren, facebooken, hyvesen etc. Maar over fok hebben ze niets gezegd
Nou gelukkig maar!quote:Op woensdag 7 december 2011 14:36 schreef freecell het volgende:
Het is prima te doen hoorEn eerlijk? Hij is zķ veel blijer zonder melk ei en soja dat ik het leven een stuk simpeler vind zo
Bij ons is ook alles Toegang geweigerd... en op fok kan ik alleen als ik text only gebruik anders krijg ik ook steeds die meldingquote:Op woensdag 7 december 2011 14:17 schreef PdeHoog het volgende:
Mag je niet twitteren, facebooken, hyvesen
Lamquote:Op woensdag 7 december 2011 14:47 schreef Sunnythesun het volgende:
hoooooi!![]()
Ik moet het nog verzinnen voor vanavond (en morgen luncht + avond, en vrijdag ontbijt en lunch)Ik neig voor vanaaf erg naar de Arabische ovenschotel met lamsgehakt, die was lekker en ik heb nog lam liggen..
Dat lijkt me idd niet, zo zonde als er een regenbuitje valt danquote:Op woensdag 7 december 2011 15:03 schreef freecell het volgende:
Gaaf
Lijkt me alleen geen krijt waarmee ze dat doen?
Tja, lag dit jaar 2 weken in het ziekenhuis op isolatie, ik heb mijn premie er ook wel uitquote:Op woensdag 7 december 2011 15:32 schreef golfer het volgende:
Ik heb even bij mijn huidige zorgverzekering bekeken wat zij zoal het afgelopen jaar vergoed hebben. Buiten mijn eigen risico om en ook nog exclusief de specialistenkosten kwam dat alleen al op 1257 euro uit. Medicatie, huisarts, tandarts en bril.
Wat dat betreft haal ik mijn premie er tegenwoordig wel uit.
Jawel, maar die van dit jaar. Maar nu heb ik zoveel lenzen dat ik volgend jaar geen lenzen meer hoef te kopenquote:Op woensdag 7 december 2011 15:13 schreef Bluezz het volgende:
Gelden die lenzen niet als verz. vergoeding steer?
sheperd's piequote:Op woensdag 7 december 2011 15:44 schreef Isabeau het volgende:
Iemand nog een idee voor een lekker succesrecept, zo klaar en niet te duur
in koud water leggen.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:21 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga deze zo maken http://www.24kitchen.nl/recepten/arabische-ovenschotelVorige keer was het erg lekker. Alleen de gehakt is nog niet ontdooit
lasagna met spinazie, gorgonzola, ricotta en pesto...quote:Op woensdag 7 december 2011 15:44 schreef Isabeau het volgende:
Iemand nog een idee voor een lekker succesrecept, zo klaar en niet te duur
ligt het al ff in.. heb er nu maar lauw water van gemaakt. Schiet niet op (en ik was het een beetje vergetenquote:
koud water schijnt beter te zijn en dus sneller te gaan.. Kan meer warmte opnemen dan lauw water...quote:Op woensdag 7 december 2011 16:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ligt het al ff in.. heb er nu maar lauw water van gemaakt. Schiet niet op (en ik was het een beetje vergeten![]()
)
nja het zat vast gevroren dus heb het met lauw water aangevuld. Ik ken de theorie maar heb er nog niet echt bewijs voor gezienquote:Op woensdag 7 december 2011 16:31 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
koud water schijnt beter te zijn en dus sneller te gaan.. Kan meer warmte opnemen dan lauw water...
Spreider en 3 lagen spieren doorgesneden. Een stap naar buiten en ze verkrampen maximaal. Nou ja, ze doen het dus nog.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:22 schreef AnneX het volgende:
[..]
De ribben zijn fors opzij geduwd door een spreider, volgens mij.
Is niet zo gek dan, toch.
Alleen wél heel errug pijnlijk, duh .
/hield maandenlang last van zeurend drainwondje en weersveranderingen.
Hoe gaat het met de tape?
Net in mijn haast dit helemaal gemistquote:Op woensdag 7 december 2011 12:32 schreef DarkElf het volgende:
Hallo allemaal, hoe is het hier? Kwam even binnenvallen net omdat ik Dr Isa iets moest vragen![]()
Maar goed, had dus de scan vorige week oa en vanmorgen de uitslag gehad en dat was niet zo best. De boel is door littekenweefsel wrs vernauwd waardoor er weer een verstopping dreigt, de lever van streek is geraakt (hence the pijn) godzijdank de pancreas nog niet maar ik mag dus binnenkort weer naar t zkh , vrijdag voor een rot echo van gal en maag etc (met buizen via de slokdarm dus brr) en binnenkort voor een operatieve ingreep, dus narcose, om de boel te verwijden. risico op pancreatitis is daarna aanwezig dus moet ik echt opgenomen worden omdat ze dat , gezien mijn toch al gevoeligheid erop, moeten monitoren.
kortom, not a heppie DE.
Nee, waar Bluezz aan gewerkt heeft is de voorbereidende stap voor het EPD. Het ziekenhuis waar ze werkt, is nu volledig gedigitaliseerd. Mijn ziekenhuis is er ook mee bezig.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:47 schreef PdeHoog het volgende:
@Bloes: jullie waren toch over op het EPD? Dat is toch het project waar je zo hard aan gewerkt hebt?
Ah okquote:Op woensdag 7 december 2011 17:49 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nee, waar Bluezz aan gewerkt heeft is de voorbereidende stap voor het EPD. Het ziekenhuis waar ze werkt, is nu volledig gedigitaliseerd. Mijn ziekenhuis is er ook mee bezig.
Ja alle poli's behalve mn eigen poli & de oogpoli (die gaan het ziekenhuis uit dus dat was logisch)quote:Op woensdag 7 december 2011 17:47 schreef PdeHoog het volgende:
@Bloes: jullie waren toch over op het EPD? Dat is toch het project waar je zo hard aan gewerkt hebt?
Ik heb mezelf vannacht om kwart over twaalf een mailtje gestuurd met taken. Het spookte allemaal zo rond in mijn hoofd dat ik niet kon slapenquote:Op woensdag 7 december 2011 17:53 schreef TAV74 het volgende:
Klotenieuws DE, sterkte ermee en hopelijk gaat het meevallen allemaal.
Nog 2,5 week en dan mag ik gelukkig 2 weken slapenGeloof dat het hebben van 2,5 functie in combinatie met deze periode toch iets teveel van het goede is. Qua tijd red ik me prima, maar ik krijg het in mijn hoofd allemaal niet verwerkt geloof ik
Welja joh, voelt niet als stress en de periode is af te zien, kost alleen wel even heel veel energie.quote:
Wel heel belangrijk om dan even goed de piketpaaltjes uit te zetten.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:59 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Welja joh, voelt niet als stress en de periode is af te zien, kost alleen wel even heel veel energie.
Straks in januari zo snel mogelijk afspraken maken hoe we vanaf maart verder gaan als ik mijn geografische gebied gaan verkleinen en mijn inhoudelijke aandachtsgebied ga verbreden (volgt u het nog)
Oh, dat gebeurd mij ook regelmatig, er zijn weken dat de meeste mail van mezelf isquote:Op woensdag 7 december 2011 17:57 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik heb mezelf vannacht om kwart over twaalf een mailtje gestuurd met taken. Het spookte allemaal zo rond in mijn hoofd dat ik niet kon slapen
quote:Op woensdag 7 december 2011 18:00 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wel heel belangrijk om dan even goed de piketpaaltjes uit te zetten.
Hahaquote:Op woensdag 7 december 2011 18:00 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Oh, dat gebeurd mij ook regelmatig, er zijn weken dat de meeste mail van mezelf is
je zou kunnen overwegen bij een acupunctuur centrum langs te gaan waar ze gebruik maken van Elekto-acupunctuur. dit is een methode om te meten of een lichaam reageert op bepaalde stoffen.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:25 schreef freecell het volgende:
[..]
Kom er maar eens achter
Enorm sterke verdenking dat hij op melk reageert. Soja was een beetje een randgeval, dus ik had verwacht dat een milliliter geen problemen zou geven...
Maarja, reageert op melk..
Is het lactose-intolerantie? Of koemelkeiwit-allergie? Of nog iets anders? Bloedtesten zeggen nog niet zoveel bij 1,5 jarigen en de blaastest voor lactose-intolerantie kunnen ze nog niet.
Dus testen testen testen.
En daar houd ik niet zo van, want hij wordt steeds zo ziek ervan.
ik heb overal todo lijstjes liggen...op het werk, thuis, naast m'n bed. Vandaag maar 1 ding afgestreept...Nog 13 dagen, en dan is het vakantie. Helaas geen weekeind, tot die tijd...quote:Op woensdag 7 december 2011 17:58 schreef Bluezz het volgende:
Oh Lie ik doe dat tegenwoordig steeds vaker. Als ik ergens mee rondloop/gaat spoken schrijf ik het het liefst ter plekke op. Al is het onder de douche, als ik dan beneden kom meteen noteren of naar mezelf mailen
Oh, goeie tip!quote:Op woensdag 7 december 2011 18:05 schreef Pietverdriet het volgende:
Er is een tweede gratis Donna Hay issue uit voor de iPad
sterkte. en zo te lezen dit keer op tijd er bij om erger te voorkomen.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:32 schreef DarkElf het volgende:
kortom, not a heppie DE.
Ooooh, wat leuk zou dat zijn?!quote:Op woensdag 7 december 2011 17:53 schreef Bluezz het volgende:
Oh en er komt dus die nieuwe reorganisatie aan en de hoofd maatschap wil dan een Hoofd Poli die nu op de werkvloer werkt om de boel te begeleiden enzo, en hij keek mij steeds maar aan waardoor ik weer zei : mmm leuke functie![]()
Ik gebruik http://www.toodledo.comquote:Op woensdag 7 december 2011 17:57 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik heb mezelf vannacht om kwart over twaalf een mailtje gestuurd met taken. Het spookte allemaal zo rond in mijn hoofd dat ik niet kon slapen
Wow...dat zou tof zijnquote:Op woensdag 7 december 2011 17:53 schreef Bluezz het volgende:
Oh en er komt dus die nieuwe reorganisatie aan en de hoofd maatschap wil dan een Hoofd Poli die nu op de werkvloer werkt om de boel te begeleiden enzo, en hij keek mij steeds maar aan waardoor ik weer zei : mmm leuke functie![]()
Daar gebruik ik die nieuwe functie voor op de iPhone. Die synct ook netjes met kantoor en zo.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:57 schreef LieLie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |