abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105302114
Goed bezig Annezz en Krak, niet zo gek dat het herstel lang duurt!

Goeie heldere vergadering waarom wij niet op het EPD overgaan... er moet nog vanalles gefixed en besloten worden. Er staat ook (weer :') ) een enOrme reorganisatie aan te komen :o
pi_105302226
@Bloes: jullie waren toch over op het EPD? Dat is toch het project waar je zo hard aan gewerkt hebt?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_105302308
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 17:47 schreef PdeHoog het volgende:
@Bloes: jullie waren toch over op het EPD? Dat is toch het project waar je zo hard aan gewerkt hebt?
Nee, waar Bluezz aan gewerkt heeft is de voorbereidende stap voor het EPD. Het ziekenhuis waar ze werkt, is nu volledig gedigitaliseerd. Mijn ziekenhuis is er ook mee bezig.
pi_105302334
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 17:49 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Nee, waar Bluezz aan gewerkt heeft is de voorbereidende stap voor het EPD. Het ziekenhuis waar ze werkt, is nu volledig gedigitaliseerd. Mijn ziekenhuis is er ook mee bezig.
Ah ok :D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_105302422
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 17:47 schreef PdeHoog het volgende:
Ja alle poli's behalve mn eigen poli & de oogpoli (die gaan het ziekenhuis uit dus dat was logisch)
Niet alleen het EPD was nieuw ook het hele inschrijf- en afsprakensysteem, financiele, documenten, eerste hulp etc etc moest geimplementeerd worden. Daar doen we wel aan mee, alleen aan het EPD niet omdat daar niet automatisch alle cardio uitslagen vanuit die apparaten naar toe gestuurd kunnen worden. Dat kost geld of een ander systeem wat gekoppeld kan worden. Daar moet nu weer over gesproken worden.

We hebben dus wel een EPD, kunnen er ook enkele functies van gebruiken maar door het bovenstaande niet volledig.
pi_105302477
Oh en er komt dus die nieuwe reorganisatie aan en de hoofd maatschap wil dan een Hoofd Poli die nu op de werkvloer werkt om de boel te begeleiden enzo, en hij keek mij steeds maar aan waardoor ik weer zei : mmm leuke functie :o :D
  woensdag 7 december 2011 @ 17:53:37 #282
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_105302479
Klotenieuws DE, sterkte ermee en hopelijk gaat het meevallen allemaal.

Nog 2,5 week en dan mag ik gelukkig 2 weken slapen *O* Geloof dat het hebben van 2,5 functie in combinatie met deze periode toch iets teveel van het goede is. Qua tijd red ik me prima, maar ik krijg het in mijn hoofd allemaal niet verwerkt geloof ik :+
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_105302621
Tav pas je wel op!
pi_105302632
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 17:53 schreef TAV74 het volgende:
Klotenieuws DE, sterkte ermee en hopelijk gaat het meevallen allemaal.

Nog 2,5 week en dan mag ik gelukkig 2 weken slapen *O* Geloof dat het hebben van 2,5 functie in combinatie met deze periode toch iets teveel van het goede is. Qua tijd red ik me prima, maar ik krijg het in mijn hoofd allemaal niet verwerkt geloof ik :+
Ik heb mezelf vannacht om kwart over twaalf een mailtje gestuurd met taken. Het spookte allemaal zo rond in mijn hoofd dat ik niet kon slapen :')
pi_105302652
DE, balen van het slechte nieuws zeg, maar gelukkig houden ze het wel goed in de gaten allemaal.
pi_105302695
Oh Lie ik doe dat tegenwoordig steeds vaker. Als ik ergens mee rondloop/gaat spoken schrijf ik het het liefst ter plekke op. Al is het onder de douche, als ik dan beneden kom meteen noteren of naar mezelf mailen :D
  woensdag 7 december 2011 @ 17:59:42 #287
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_105302732
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 17:57 schreef Bluezz het volgende:
Tav pas je wel op!
Welja joh, voelt niet als stress en de periode is af te zien, kost alleen wel even heel veel energie.

Straks in januari zo snel mogelijk afspraken maken hoe we vanaf maart verder gaan als ik mijn geografische gebied gaan verkleinen en mijn inhoudelijke aandachtsgebied ga verbreden (volgt u het nog :P )
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_105302759
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 17:59 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Welja joh, voelt niet als stress en de periode is af te zien, kost alleen wel even heel veel energie.

Straks in januari zo snel mogelijk afspraken maken hoe we vanaf maart verder gaan als ik mijn geografische gebied gaan verkleinen en mijn inhoudelijke aandachtsgebied ga verbreden (volgt u het nog :P )
Wel heel belangrijk om dan even goed de piketpaaltjes uit te zetten.
  woensdag 7 december 2011 @ 18:00:31 #289
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_105302763
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 17:57 schreef LieLie het volgende:

[..]

Ik heb mezelf vannacht om kwart over twaalf een mailtje gestuurd met taken. Het spookte allemaal zo rond in mijn hoofd dat ik niet kon slapen :')
Oh, dat gebeurd mij ook regelmatig, er zijn weken dat de meeste mail van mezelf is :P
  woensdag 7 december 2011 @ 18:00:47 #290
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_105302772
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:00 schreef LieLie het volgende:

[..]

Wel heel belangrijk om dan even goed de piketpaaltjes uit te zetten.
o|O o|O
pi_105302880
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:00 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Oh, dat gebeurd mij ook regelmatig, er zijn weken dat de meeste mail van mezelf is :P
Haha :D
Ik had gisterochtend 56 ongelezen mails. En vanochtend nog steeds 34. Ik moest gisteren alweer zoveel andere dingen doen dat ik er niet doorheen kwam.
Het is dat ik maandag echt heel erg ben opgeschoten met het onderzoeksverslag..

Ik ben een lullig medewerkertje jongens, laat me met rust ;(
  woensdag 7 december 2011 @ 18:05:32 #292
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_105302945
Er is een tweede gratis Donna Hay issue uit voor de iPad
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 7 december 2011 @ 18:05:43 #293
63722 z80
I fink you freaky
pi_105302950
quote:
10s.gif Op woensdag 7 december 2011 13:25 schreef freecell het volgende:

[..]

Kom er maar eens achter :P
Enorm sterke verdenking dat hij op melk reageert. Soja was een beetje een randgeval, dus ik had verwacht dat een milliliter geen problemen zou geven...
Maarja, reageert op melk..
Is het lactose-intolerantie? Of koemelkeiwit-allergie? Of nog iets anders? Bloedtesten zeggen nog niet zoveel bij 1,5 jarigen en de blaastest voor lactose-intolerantie kunnen ze nog niet.
Dus testen testen testen.
En daar houd ik niet zo van, want hij wordt steeds zo ziek ervan.
je zou kunnen overwegen bij een acupunctuur centrum langs te gaan waar ze gebruik maken van Elekto-acupunctuur. dit is een methode om te meten of een lichaam reageert op bepaalde stoffen.
het voordeel van deze methode is dat je geen direct contact maakt met de stof en dat er ook bij kinderen een diagnose gesteld kan worden.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_105302952
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 17:58 schreef Bluezz het volgende:
Oh Lie ik doe dat tegenwoordig steeds vaker. Als ik ergens mee rondloop/gaat spoken schrijf ik het het liefst ter plekke op. Al is het onder de douche, als ik dan beneden kom meteen noteren of naar mezelf mailen :D
ik heb overal todo lijstjes liggen...op het werk, thuis, naast m'n bed. Vandaag maar 1 ding afgestreept...Nog 13 dagen, en dan is het vakantie. Helaas geen weekeind, tot die tijd...
pi_105302957
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:05 schreef Pietverdriet het volgende:
Er is een tweede gratis Donna Hay issue uit voor de iPad
Oh, goeie tip!
  woensdag 7 december 2011 @ 18:06:52 #296
63722 z80
I fink you freaky
pi_105302995
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 12:32 schreef DarkElf het volgende:
Hallo allemaal, hoe is het hier? Kwam even binnenvallen net omdat ik Dr Isa iets moest vragen ;)

Maar goed, had dus de scan vorige week oa en vanmorgen de uitslag gehad en dat was niet zo best. De boel is door littekenweefsel wrs vernauwd waardoor er weer een verstopping dreigt, de lever van streek is geraakt (hence the pijn) godzijdank de pancreas nog niet maar ik mag dus binnenkort weer naar t zkh , vrijdag voor een rot echo van gal en maag etc (met buizen via de slokdarm dus brr) en binnenkort voor een operatieve ingreep, dus narcose, om de boel te verwijden. risico op pancreatitis is daarna aanwezig dus moet ik echt opgenomen worden omdat ze dat , gezien mijn toch al gevoeligheid erop, moeten monitoren.

kortom, not a heppie DE.

:{
sterkte. en zo te lezen dit keer op tijd er bij om erger te voorkomen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_105303043
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 17:53 schreef Bluezz het volgende:
Oh en er komt dus die nieuwe reorganisatie aan en de hoofd maatschap wil dan een Hoofd Poli die nu op de werkvloer werkt om de boel te begeleiden enzo, en hij keek mij steeds maar aan waardoor ik weer zei : mmm leuke functie :o :D
Ooooh, wat leuk zou dat zijn?!
En kan dat parttime?
  woensdag 7 december 2011 @ 18:13:15 #298
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_105303220
quote:

[..]

Ik gebruik http://www.toodledo.com
Confidence through competence
pi_105303223
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 17:53 schreef Bluezz het volgende:
Wow...dat zou tof zijn :D
pi_105303260
quote:

[..]

Daar gebruik ik die nieuwe functie voor op de iPhone. Die synct ook netjes met kantoor en zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')