Hij zit nu alweer te etenquote:Op woensdag 7 december 2011 11:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat hij vanmiddag niet plots helemaal is opgeknapt
quote:Op woensdag 7 december 2011 12:32 schreef DarkElf het volgende:
Hallo allemaal, hoe is het hier? Kwam even binnenvallen net omdat ik Dr Isa iets moest vragen![]()
Maar goed, had dus de scan vorige week oa en vanmorgen de uitslag gehad en dat was niet zo best. De boel is door littekenweefsel wrs vernauwd waardoor er weer een verstopping dreigt, de lever van streek is geraakt (hence the pijn) godzijdank de pancreas nog niet maar ik mag dus binnenkort weer naar t zkh , vrijdag voor een rot echo van gal en maag etc (met buizen via de slokdarm dus brr) en binnenkort voor een operatieve ingreep, dus narcose, om de boel te verwijden. risico op pancreatitis is daarna aanwezig dus moet ik echt opgenomen worden omdat ze dat , gezien mijn toch al gevoeligheid erop, moeten monitoren.
kortom, not a heppie DE.
Het gaat. Nog last van de rib en de darm, maar het is te doen. Ik heb vooral last van december.quote:
Ow, het was ook geen vraagquote:Op woensdag 7 december 2011 12:21 schreef Bluezz het volgende:
Misschien weten ouders die hetzelfde hebben wat meer in OUD ?
Maar hij mag geen melkproducten en moet op de soja of zo? Wij weten niet helemaal waarom je iets met soja moet doen op verschillende tijden?
De ribben zijn fors opzij geduwd door een spreider, volgens mij.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:52 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het gaat. Nog last van de rib en de darm, maar het is te doen. Ik heb vooral last van december.
Kom er maar eens achterquote:Op woensdag 7 december 2011 13:21 schreef Stereotomy het volgende:
Is het gevoeligheid voor een aminozuur of een bepaald eiwit?
Dus...Tara is eigenlijk niet echt in leven?quote:Op woensdag 7 december 2011 13:26 schreef freecell het volgende:
Auw Steer
Ze hebben trouwens eindelijk wat gevonden bij Tara (overigens niet waarna ze zochten) maar naar wat ik google is het niet met het leven verenigbaar, LOL
Zo slecht ben ik nou ook weer niet aan het googelen
Nope, afgestorven in het eerste trimester van de zwangerschapquote:Op woensdag 7 december 2011 13:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dus...Tara is eigenlijk niet echt in leven?
Dat mag ie vanavond doenquote:Op woensdag 7 december 2011 07:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Laat Ramon ff kijken? En zorg dat je pleisters in de buurt hebtIk had ook zo'n splintertje en toen ik hem eruit haalde begon het toch te bloeden....
Maar ik ben niet zo handig met hem er zelf uitkrijgen (waarschijnlijk omdat het pijn doet).quote:Op woensdag 7 december 2011 13:42 schreef freecell het volgende:
Mja, die kan hem er ook niet uit kijken natuurlijk
Wat een uitzoekerij dan ja, arm jochiequote:Op woensdag 7 december 2011 13:25 schreef freecell het volgende:
Kom er maar eens achter
Enorm sterke verdenking dat hij op melk reageert. Soja was een beetje een randgeval, dus ik had verwacht dat een milliliter geen problemen zou geven...
Maarja, reageert op melk..
Is het lactose-intolerantie? Of koemelkeiwit-allergie? Of nog iets anders? Bloedtesten zeggen nog niet zoveel bij 1,5 jarigen en de blaastest voor lactose-intolerantie kunnen ze nog niet.
Dus testen testen testen.
En daar houd ik niet zo van, want hij wordt steeds zo ziek ervan.
Ik heb gelijk een doos met 6 flessen ingeslagen voor oud-en-nieuw en andere feestelijkheden.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:10 schreef freecell het volgende:
Dank je Golfer, goed idee voor oud en nieuw
Herkenbaarquote:Op woensdag 7 december 2011 14:11 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb zo'n dag dat ik niet op mijn werk wil zijn, en toch moet ik blijven tot 5 uur wil ik geen ruzie krijgen
*noteeertquote:Op woensdag 7 december 2011 14:09 schreef golfer het volgende:
Bij de poelier hertenrugbieftukjes gekocht. Die gaan we met stoofpeertjes en rijst eten vanavond.
TIP: de Hema heeft een hele goede (omrij-wijn) Cava in de aanbieding: Copa Sabia Reserva Brut.
Nu 2 flessen voor 10 euro en deze is lekkerder dan een champagne van ca. 30 euro per fles.
Mag je niet twitteren, facebooken, hyvesen over het feit dat je een borrel kan gebruikenquote:Op woensdag 7 december 2011 14:14 schreef Isabeau het volgende:
Sinds ik ook op de preoperatieve poli werk vind ik het hier niks meer aanGelukkig zit ik hier zelden.
En ik ga ook maar wat van die flesjes halen, golferKan nu al wel een borrel gebruiken. En mag er volgens een interne mailing niet over twitteren, facebooken, hyvesen etc. Maar over fok hebben ze niets gezegd
Preop lijkt me ook leuk ja! Sinds het zkh op het EPD overgegaan is (niet alles, er is nog veel werk te verzetten) heeft de typkamer bijna niks meer te doen... ze horen helemaal niks en kwamen maandag bij ons helpen. Die communicatie is zo slechtquote:Op woensdag 7 december 2011 14:14 schreef Isabeau het volgende:
Sinds ik ook op de preoperatieve poli werk vind ik het hier niks meer aanGelukkig zit ik hier zelden.
En ik ga ook maar wat van die flesjes halen, golferKan nu al wel een borrel gebruiken. En mag er volgens een interne mailing niet over twitteren, facebooken, hyvesen etc. Maar over fok hebben ze niets gezegd
Nou gelukkig maar!quote:Op woensdag 7 december 2011 14:36 schreef freecell het volgende:
Het is prima te doen hoorEn eerlijk? Hij is zó veel blijer zonder melk ei en soja dat ik het leven een stuk simpeler vind zo
Bij ons is ook alles Toegang geweigerd... en op fok kan ik alleen als ik text only gebruik anders krijg ik ook steeds die meldingquote:Op woensdag 7 december 2011 14:17 schreef PdeHoog het volgende:
Mag je niet twitteren, facebooken, hyvesen
Lamquote:Op woensdag 7 december 2011 14:47 schreef Sunnythesun het volgende:
hoooooi!![]()
Ik moet het nog verzinnen voor vanavond (en morgen luncht + avond, en vrijdag ontbijt en lunch)Ik neig voor vanaaf erg naar de Arabische ovenschotel met lamsgehakt, die was lekker en ik heb nog lam liggen..
Dat lijkt me idd niet, zo zonde als er een regenbuitje valt danquote:Op woensdag 7 december 2011 15:03 schreef freecell het volgende:
Gaaf
Lijkt me alleen geen krijt waarmee ze dat doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |