Ja. Zal een Italiaan worden ofzo.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Leidseplein is om de hoek en daar stikt het van de (vr)eettentjes. Wij gaan zaterdag, denk ik, gewoon even naar de Burgerking daar.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:39 schreef Bluezz het volgende:
En alleen spoileren vrijdag als je thuis komt hoor Boor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja. Zal een Italiaan worden ofzo..
[..]waarom niet portugees bij portugalia (ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
noodlesquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:27 schreef Sunnythesun het volgende:
ja nou zeg, ik was gewoon alleen maar de h vergeten te typen tijdens het eten![]()
En mein dan??
Gewoon 8% van het brutosalaris dat je ontvangen hebt aanhouden dacht ik?quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:14 schreef LieLie het volgende:
Iemand enig idee hoe 't gaat met een eindejaarsuitkering bij een parttime contract wat voor een deel van het jaar gold? Kan ik bij benadering uitrekenen wat ik dan nog krijg?
6 in mijn geval, maar als ik het bruto van de afgelopen maanden neem en daar dat percentage van is dat wat ik nog krijg? Is dat dan bruto of netto?quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:15 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Gewoon 8% van het brutosalaris dat je ontvangen hebt aanhouden dacht ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |