quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:20 schreef Sunnythesun het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_bad_wel_lekker.html
als Sam dit toch eens toe zou laten..
我还是普通话quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:25 schreef Stereotomy het volgende:
Wo ghwai shoa pu ton ghua
Lesje 1 Mandarijn begonnen.
ni hao, wo shi jagärtrut. who shi zhongguoren..quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:25 schreef Stereotomy het volgende:
Wo ghwai shoa pu ton ghua
Lesje 1 Mandarijn begonnen.
ni bu shi zhongguarenquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:29 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ni hao, wo shi jagärtrut. who shi zhongguoren..
phonetisch, somewhat, geschreven..
Jeetje wat slecht zeg!quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:13 schreef Sunnythesun het volgende:
Nou, dat was een heel boeiende lesEerst een half uur gezellig fototjes kijken op de MiniSonnie tijdens het wachten op de docent. Die 'wist van niets' en had niets voorbereid + nog een andere groep dubbel geboekt dus. Dus toen maar met mijn studiemaatje bij haar thuis thee gedronken om niet helemaal voor niets naar Hengelo te zijn gereden
![]()
echt.. gaat lekker dit!
Ollainnis? Féidir leat a ithe?quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:09 schreef Isabeau het volgende:
Is dit de Nederlandse cul slowchat?
Ik ben ook weer thuis en ga direct naar bedMoe/lui, maar voldaan
Net nog wel even de bodem van een banoffeepie gemaakt en morgenvroeg even afmaken
Slaap lekker Isaquote:
Sja.. mijn collegaatje die een andere keuzerichting doet, kreeg te horen dat 3 van de door haar gekozen vakken zomaar komen te vervallen waardoor ze nu voor volgende week niet weet waar ze aan toe is (dan zou 1 van die 3 gegeven worden). En de inschrijving bij de beroepsvereniging kan ze wel vergeten (al ze dat zou willen)quote:
Annigonol ydy un iaith.quote:
Jij speelt valsch, je hebt geeditquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:24 schreef Sunnythesun het volgende:
nuq? jIH yImev mu' ja'ta'tlhIngan Hol
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |