Bruto helaasquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:20 schreef LieLie het volgende:
[..]
6 in mijn geval, maar als ik het bruto van de afgelopen maanden neem en daar dat percentage van is dat wat ik nog krijg? Is dat dan bruto of netto?
Ik klets in mijn vrije tijd zo weinig mogelijk momenteelquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:46 schreef LieLie het volgende:
Zal ik nog even verder over mezelf praten in dit topic?![]()
Ik ben wel een geoefend topickiller trouwens.
En wat is de rest allemaal aan het doen dan? Liggen die te slapen? Geen gek idee overigens..quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:49 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik klets in mijn vrije tijd zo weinig mogelijk momenteelIk word in dit soort weken zo moe van mezelf omdat ik de hele (werk)dag overal maar iets van moet vinden
Ik ging pas om 18:15 van kantoor weg na 11 uur werkquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:54 schreef LieLie het volgende:
[..]
En wat is de rest allemaal aan het doen dan? Liggen die te slapen? Geen gek idee overigens..
Ik ben achteraf heel blij dat ik meer ben ga werken en de planning gelijk heb gehouden, maar god, wat heb ik zin in de rust als het straks af is
Linkje?quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:47 schreef Sunnythesun het volgende:
Nou.. er loopt hier een leuk topic op Fok over een boerenkoolpan
Aaaaarrgggghhhhhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:52 schreef Stereotomy het volgende:
Groupon
Ik had al een donkerbruin vermoeden toen ik zag dat de coupon 300+ keer gekocht was
We zouden eigenlijk een rijstschotel twv 50 EUR krijgen (voor 24 EUR), maar bij binnenkomst werd ons duidelijk gemaakt dat we twee van de vier gerechten mochten kiezen, en dat twee van de drie items in het voorgerecht geschrapt waren.
http://www.techzine.nl/ni(...)ar-aanbiedingen.html
Anyway, toch best lekker gegeten![]()
![]()
Whehehehehe. Tijd voor een klachtenbrief richting school?quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:13 schreef Sunnythesun het volgende:
Nou, dat was een heel boeiende lesEerst een half uur gezellig fototjes kijken op de MiniSonnie tijdens het wachten op de docent. Die 'wist van niets' en had niets voorbereid + nog een andere groep dubbel geboekt dus. Dus toen maar met mijn studiemaatje bij haar thuis thee gedronken om niet helemaal voor niets naar Hengelo te zijn gereden
![]()
echt.. gaat lekker dit!
We vullen regelmatig evaluatieformulieren in en er zijn gesprekken met studenten geweest vorige week ter evaluatie, maar ik vermoed dat ze idd ook nog wel wat klachtenbrieven gaan krijgen. Kwaliteit is tot nu toe bedroevend mede door organisatorische foutenquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Whehehehehe. Tijd voor een klachtenbrief richting school?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |