Jeetje wat slecht zeg!quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:13 schreef Sunnythesun het volgende:
Nou, dat was een heel boeiende lesEerst een half uur gezellig fototjes kijken op de MiniSonnie tijdens het wachten op de docent. Die 'wist van niets' en had niets voorbereid + nog een andere groep dubbel geboekt dus. Dus toen maar met mijn studiemaatje bij haar thuis thee gedronken om niet helemaal voor niets naar Hengelo te zijn gereden
![]()
echt.. gaat lekker dit!
Ollainnis? Féidir leat a ithe?quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:09 schreef Isabeau het volgende:
Is dit de Nederlandse cul slowchat?
Ik ben ook weer thuis en ga direct naar bedMoe/lui, maar voldaan
Net nog wel even de bodem van een banoffeepie gemaakt en morgenvroeg even afmaken
Slaap lekker Isaquote:
Sja.. mijn collegaatje die een andere keuzerichting doet, kreeg te horen dat 3 van de door haar gekozen vakken zomaar komen te vervallen waardoor ze nu voor volgende week niet weet waar ze aan toe is (dan zou 1 van die 3 gegeven worden). En de inschrijving bij de beroepsvereniging kan ze wel vergeten (al ze dat zou willen)quote:
Annigonol ydy un iaith.quote:
Jij speelt valsch, je hebt geeditquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:24 schreef Sunnythesun het volgende:
nuq? jIH yImev mu' ja'ta'tlhIngan Hol
![]()
Hihi vinden jullie het al leuk?quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:37 schreef golfer het volgende:
Wij gaan zo al beginnen aan aflevering 4 van Masterchef Aussie.
Maar eerst nog even tussen door een coquille bakken.
We zitten nog bij de (vind ik wat schreeuwerige) voorrondes, maar het heeft wel potentie.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Hihi vinden jullie het al leuk?
Ik volgde het pas vanaf de laatste 14 of 15 (toen ontdekte ik het pas).
Laat Ramon ff kijken? En zorg dat je pleisters in de buurt hebtquote:Op woensdag 7 december 2011 07:13 schreef Sarabi het volgende:
Morning
Gisteren die glassplinter niet meer uit mijn voet gekregen
Hij is zo klein dat ik hem op een gegeven moment niet meer voelde
Maar nu vanmorgen wel weer, iemand nog tips?
Oeh, das altijd vervelend. Ik peuter altijd net zo lang door tot ik hem heb en dan ben ik een slagveld, geen goede tip dusquote:Op woensdag 7 december 2011 07:13 schreef Sarabi het volgende:
Morning
Gisteren die glassplinter niet meer uit mijn voet gekregen
Hij is zo klein dat ik hem op een gegeven moment niet meer voelde
Maar nu vanmorgen wel weer, iemand nog tips?
Nee?quote:Op woensdag 7 december 2011 08:15 schreef Jagärtrut het volgende:
trekzalf, sarabi? Al geloof ik dat dt niet mere verkocht mag worden..
Wij hadden ook altijd zo'n blauw-groen rond tinnen blikje met trekzalf bij de pleisters liggenquote:Op woensdag 7 december 2011 09:18 schreef Jagärtrut het volgende:
Nee, dacht dat dat niet meer verkocht mocht worden..
Mijn moeder smeerde het altijd overal op, vandaar dat ik dat riep.
Jonguh, niks meewerken, gewoon onthouden.quote:Op woensdag 7 december 2011 09:25 schreef borisz het volgende:
Voor de 4938ste keer een nieuwe digid aangevraagd.. Waarom kan het nooit eens een keertje normaal meewerken.
Datquote:Op woensdag 7 december 2011 10:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jonguh, niks meewerken, gewoon onthouden.
Tsja...quote:
Even wachten tot hij beter is voor je weer wat soja geeft? En dan kijken of hij weer binnen korte tijd deze zelfde symptomen vertoont.quote:
Ik ben aan het werk, maar kan wel evenquote:
Ik pm jequote:Op woensdag 7 december 2011 11:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk, maar kan wel even
Ik heb het vermoeden dat hij vanmiddag niet plots helemaal is opgeknaptquote:Op woensdag 7 december 2011 11:42 schreef freecell het volgende:
Plan is nu: als hij straks wakker wordt na middagslaap en hij eet weer en is blij, dan krijgt hij ook nog de 2 en 8 ML
Als hij nog piept en zo is als nu, wachten we minstens een week en proberen we het dan weer. Inmiddels heeft hij ook explosieve diarree
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |