Dit ook inderdaad. Verkoop me die tjak gewoon zonder je lame repetitieve oneliners.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:21 schreef HAL9000S het volgende:
Looking to protect yourself, or do some damage?
Grappig hoe ik toch elke keer bij jou uitkom, zijn we dan echt de enige twee die deze game tweaken hier op fok? Anyway, framedrops gemerkt? Wil nu nl de hd texture mod en deze van het water ineens erop gooien...quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb hem al sinds de eerste versie en inmiddels ook al een aantal dagen de laatste
Ik ben best van de mods en tweaks, maar wacht er nog een tijdje mee totdat Skyrim een beetje leuk gepatched isquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:08 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Grappig hoe ik toch elke keer bij jou uitkom, zijn we dan echt de enige twee die deze game tweaken hier op fok? Anyway, framedrops gemerkt? Wil nu nl de hd texture mod en deze van het water ineens erop gooien...
Hadden ze er in Oblivion toch meer. Naja, Markarth.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:02 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Zo hadden ze het in het begin al bedoeld "met 5 échte steden"
Ik heb hem ook al wel. Niet echt veel verschil als met die andere watermod.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:08 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Grappig hoe ik toch elke keer bij jou uitkom, zijn we dan echt de enige twee die deze game tweaken hier op fok? Anyway, framedrops gemerkt? Wil nu nl de hd texture mod en deze van het water ineens erop gooien...
-edit-
Maar gewoon begonnen..Probleem is echter dat de maker aangeeft dat je in de launcher RealisticWaterTextures.esp en Load Loose Files moet aanzetten in de launcher, maar ik heb helemaal geen launcher meer met die 4gb mod....
Heb steam op de vertex 2 draaien (windows op vertex 3) en liep perfect, dusdanig dat ik echt online moest zoeken naar de tips in de loading screens simpelweg omdat deze wegflitsten. Nu is het echter wel leesbaar, dus de laadtijden nemen inderdaad toe.. Ik dacht zelf eerst dat het kwam door het levellen en de playtime (de zwaardere savegames e.d.) aangezien ik buiten de .ini files nog geen echte mods toegepast had, maar persoonlijk lijkt het me dat de objectstoload aanpassing de veroorzaker is. Dit omdat dit de enige aanpassing was waarbij ik direct overal verschil zag..quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:21 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ik heb hem ook al wel. Niet echt veel verschil als met die andere watermod.
Hoe zijn jullie laadtijden trouwens vosss en DeeCruise ?
Ik heb hoe meer mods hoe langer het duurt. ( en mijn map wordt al groot)
Dwarven ruins leegjatten en daar daggers van makenquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:50 schreef dan13lv het volgende:
smithing is nu 54, alleen wel erg veel iron daggers nodig om te levelen, andere alternatieven?
Mooiquote:Op dinsdag 6 december 2011 00:13 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dat is de persuade optie. Als je speech hoog genoeg is kan het zonder gevecht idd.
met level 13?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dwarven ruins leegjatten en daar daggers van maken
quote:Op dinsdag 6 december 2011 09:44 schreef ardi het volgende:
[..]
Ik onder andere. Ik zie de drie van jouw en verhoog:
[ link | afbeelding ]
Some may call this junk, me? I call them treasures!quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:06 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dit ook inderdaad. Verkoop me die tjak gewoon zonder je lame repetitieve oneliners.
Heb ook tig visuele mods erop...niks aan de hand.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:21 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ik heb hem ook al wel. Niet echt veel verschil als met die andere watermod.
Hoe zijn jullie laadtijden trouwens vosss en DeeCruise ?
Ik heb hoe meer mods hoe langer het duurt. ( en mijn map wordt al groot)
bij mij zeggen ze niks tegen elkaarquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:06 schreef Jivis het volgende:
Wel tof, die gesprekken die de Jarls in hun huizen hebben met hun hovelingen. Zulke dialogen hadden ze in de echte wereld ook meer moeten doen.
oh je bedoelt de gesprekken tussen ulfric en zijn housecarl of luitenant?quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:19 schreef The_Substitute het volgende:
Bij mij wel, maar het zijn veelal dezelfde gesprekken. Of hangt het er nog vanaf hoever je staat met die burgeroorlog?
Bijvoorbeeld. Ook als ik in Markarth het paleis in ga, zitten de jarl en z'n steward meestal te praten.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:26 schreef Maanvis het volgende:
oh je bedoelt de gesprekken tussen ulfric en zijn housecarl of luitenant?
Vanmiddag gekilltquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over arrows gesproken. Het geld was zeker op toen ze de Daedric arrow graphics maakten?quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:07 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Vanmiddag gekilltIk heb Krosis nooit ontmoet.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Children of the night. What music they make.
trollquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:34 schreef tochweerhenk het volgende:
Hoe maak je een dragon dood?
Ik moet nu naar gasten in de bergen, en halverwege komt er steeds een dragon.
Ik gebruik vuur en mijn wapen, maar dat beest schiet steeds wat vuur en ik ben dood?
Ik wou hier iets schrijven over een pijl in m'n knie, maar toen kreeg ik een pijl in m'n arm.quote:
Het beste 1hand wapen is het wapen waar je het meeste skill punten in hebt zitten qua damage / critical strikes etc.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:12 schreef tochweerhenk het volgende:
Bijna 80 smithing, wil echt ebony armor.
Maar wat is het beste 1 hand wapen? Mace?
En nog 1 vraagje: waar kan je goede spells vinden? Ik heb nu vage flames die niet zoveel damage geven.
flame atronach als hulpjequote:Op dinsdag 6 december 2011 21:22 schreef tochweerhenk het volgende:
Maar hoe verslaan jullie de meeste draken? Ik moet echt meestal hulp hebben van andere guards.
Kun je wall of flames/frost al krijgen? Wat betreft Master spells voor destruction moet je even naar Faralda gaan als je 100 Destruction hebt.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het beste 1hand wapen is het wapen waar je het meeste skill punten in hebt zitten qua damage / critical strikes etc.
In principe doet een iron mace dezelfde damage per seconde als een iron dagger, een iron sword of een iron axe.
Je kunt goede spells vinden bij de mages college in winterhold.
Maar hoe je aan master spells komt? Geen idee! Weet iemand dat, ik zit al 30 levels met mijn lullige fireball.
nee, ik zit toch op 75 skill qua destruction. en waar is faralda?quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:25 schreef Seam het volgende:
[..]
Kun je wall of flames/frost al krijgen? Wat betreft Master spells voor destruction moet je even naar Faralda gaan als je 100 Destruction hebt.
Faralda is de destruction wizard van Winterhold. Ik kon Wall of flames dacht ik rond level 80 krijgen, dus het zal wel niet meer zolang duren voor jou.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nee, ik zit toch op 75 skill qua destruction. en waar is faralda?
Behoorlijk vervelend, idd..quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:25 schreef drumstickNL het volgende:
Die Esbern gast is niet normaal bugged zeg. Game breaking!
quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:25 schreef drumstickNL het volgende:
Die Esbern gast is niet normaal bugged zeg. Game breaking!
kun je dat ding ook nog upgraden?quote:
Hij is niet voor de Dragonbornquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
kun je dat ding ook nog upgraden?hij is niet beter dan mijn beste wapen namelijk (Chillrend met 79 damage)
klopt maar ik wil hem verbeteren voor mijn companion, kan dat?quote:
Yeah, was hier zelf al ff doorheen geknald met TCL.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
praten met ze en dan 'i need to trade some things with you' zeggen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe kan ik betere armor en zo aan mijn companion geven?
thnx, heb die optie nog niet gezien, maar zal eens kijken als ik iets bruikbaars heb.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
praten met ze en dan 'i need to trade some things with you' zeggen.
Nope, je kan hem niet terugpakken van de companion. Ik heb al met console commands loppen kutten, maar als ik het wapen via commands aan mezelf geef, verschijnt het niet in mijn inventory. Zodoende kan je het ook niet upgraden...quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
klopt maar ik wil hem verbeteren voor mijn companion, kan dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er overigens wel hilarisch uit bij je companionquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:56 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Nope, je kan hem niet terugpakken van de companion. Ik heb al met console commands loppen kutten, maar als ik het wapen via commands aan mezelf geef, verschijnt het niet in mijn inventory. Zodoende kan je het ook niet upgraden...
Overigens is hij bij mij 169 damage...mijn zwaard (dragonbane) is 77, maar heb er dus geen fuck aan
quote:Op woensdag 7 december 2011 00:00 schreef Dr.Sexy het volgende:
Het heeft lang geduurd maar verdomme eindelijk is het zover:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! Heb hem vanmiddag uitgespeeld. Hopelijk krijg ik nu weer een leven
![]()
Skyrim en uitspelen in een zin. Dat gaat hem niet worden ben ik bangquote:Op woensdag 7 december 2011 00:02 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ziet er overigens wel hilarisch uit bij je companion
[..]! Heb hem vanmiddag uitgespeeld. Hopelijk krijg ik nu weer een leven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, MQ & alle Guilds uitgespeeld. Aardig wat sidequests gedaan & dwemer ruins + blackreach verkend. Afgezien van wat oninteressante grotten en nog minder interessante shouts heb ik het wel redelijk uitgespeeld ja...quote:Op woensdag 7 december 2011 00:05 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Skyrim en uitspelen in een zin. Dat gaat hem niet worden ben ik bang
Dat hoeft toch helemaal niet? Die masks zijn niet zoo super bijzonder. En daarnaast zijn er een aantal van in het spel. Een nieuwe halen kost minder tijd.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:58 schreef CyberJesus het volgende:
Shit ik heb een 'Dragon Priest Mask' verkocht en kan hem niet meer terugkopen
Lekker terug naar m'n andere save van 10 uur terug, kut zooi.
Chillrend heeft (als je hem pas na level 46 haalt) een base damage van 15. Je zal hem eerder hebben gehaald waarschijnlijk dus heeft ie lager. Bijvoorbeel 12.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
kun je dat ding ook nog upgraden?hij is niet beter dan mijn beste wapen namelijk (Chillrend met 79 damage)
ik had die knuppel net gepakt, hij zou voor mij 209 damage doen :'Dquote:Op woensdag 7 december 2011 01:09 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Chillrend heeft (als je hem pas na level 46 haalt) een base damage van 15. Je zal hem eerder hebben gehaald waarschijnlijk dus heeft ie lager. Bijvoorbeel 12.
Die knuppel van de reus heeft een base damage van 60.
Dat is 5 keer zo hoog.
Als chillrend die stats had deed jouw karakter er 5 x 79 = 395 damage mee.
Huh? Dat is toch alleen tegen weerwolven?quote:Op woensdag 7 december 2011 07:08 schreef Zihuatanejo het volgende:
Silver weapons: hoeveel extra damage doen ze tegen undead?
1GBquote:Op woensdag 7 december 2011 01:42 schreef BurnaBoy het volgende:
kheb nu trouwens 1 gb aan mods installed![]()
Die Dragonborn palette maakt de game een stuk meer sfeervoller btw, aanraderquote:Op maandag 5 december 2011 23:58 schreef Smoofie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee hoor, ik heb tot nu toe de:quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:08 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
-edit-
Maar gewoon begonnen..Probleem is echter dat de maker aangeeft dat je in de launcher RealisticWaterTextures.esp en Load Loose Files moet aanzetten in de launcher, maar ik heb helemaal geen launcher meer met die 4gb mod....
Klote is later wel dat je niet weet welke van de mods de boosdoeners zijn van het crashen/buggen/incompatibility.quote:Op woensdag 7 december 2011 08:07 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb tot nu toe de:
HD textures,
enchanted terrain,
enchanted nights,
detailed faces,
realistic water,
skyrim 4gb,
fxaa ppl preset 1,
alternative lightning and thunder,
realistic shadows
realistic smoke,
en volgens mij nog wel een paar. En tot nu toe loopt alles als een zonnetje, hoewel ik me wel afvraag of ik ongelimiteerd mods erbij kan pleuren zonder dat Skyrim straks het loodje legt...
Omdat dit een multiplatform is, is het rustig qua mods denk ik.
Mijn lastigste enemy was de dwarven centurion, vroeg in de game, hoevaak ik daar niet dood ben gegaan zeg
Daar ben ik ook bang voor jaquote:Op woensdag 7 december 2011 08:09 schreef Sinji het volgende:
[..]
Klote is later wel dat je niet weet welke van de mods de boosdoeners zijn van het crashen/buggen/incompatibility.
Dat had ik ook, ik geloof dat ik toen net een update van steam had gehad en het toen aan heb gezet en vervolgens starte ie niet meer op en toen heb ik weer die 4GB gedaan. Ik neem aan dat het aanstaat nu, geen idee, de mod werkt in elk geval en het ziet er puik uit.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:08 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
-edit-
quote:Op woensdag 7 december 2011 00:27 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Verborgen (easteregg) treasure.:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beste hoop loot. Even proberen vanavond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
Haha, I lolled.. Nee, dat soort mods hoeven voor mij niet zo. Ik mod normaliter alleen de kwaliteit van de textures, dingen compleet veranderen ben ik niet zo'n fan van.quote:Op woensdag 7 december 2011 08:28 schreef vosss het volgende:
@DeeCruise: heb je deze al geprobeerd?
[ afbeelding ]
Overigens zie ik dat er ook een HD kip texture mod is.
Het is de winkel inventory van een van die khajiit verkopers.quote:Op woensdag 7 december 2011 08:40 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Beste hoop loot. Even proberen vanavond.
Holy crapquote:Op woensdag 7 december 2011 08:58 schreef vosss het volgende:
Anyway, mn bier is op en ik ga lekker naar bed. De groeten
#Winning!quote:Op woensdag 7 december 2011 08:58 schreef vosss het volgende:
Impressivequote:Op woensdag 7 december 2011 08:58 schreef vosss het volgende:
Dat ook. Maar wel irritant dat je moet gaan gissen naar wat de extra effect van die wapens zijn. Bij de poacher's axe bijvoorbeeld staat tenminste duidelijk wat het doet.quote:Op woensdag 7 december 2011 07:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Huh? Dat is toch alleen tegen weerwolven?
Dus je kunt eigenlijk gewoon de hele tijd die loot ophalen, verkopen, wachten, loot ophalen, verkopen, wachten?quote:Op woensdag 7 december 2011 08:59 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Het is de winkel inventory van een van die khajiit verkopers.
Geen idee waarom die daar geplaatst is. Als je hem leegrooft en je zoekt hem daarna op (ze zitten regelmatig met hun tentjes aan de rand van Dawnstar) en je koopt/verkoopt wat bij hem dan reset zijn inventory en dus de onzichtbare kist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |