Bijvoorbeeld. Ook als ik in Markarth het paleis in ga, zitten de jarl en z'n steward meestal te praten.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:26 schreef Maanvis het volgende:
oh je bedoelt de gesprekken tussen ulfric en zijn housecarl of luitenant?
Vanmiddag gekilltquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over arrows gesproken. Het geld was zeker op toen ze de Daedric arrow graphics maakten?quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:07 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Vanmiddag gekilltIk heb Krosis nooit ontmoet.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Children of the night. What music they make.
trollquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:34 schreef tochweerhenk het volgende:
Hoe maak je een dragon dood?
Ik moet nu naar gasten in de bergen, en halverwege komt er steeds een dragon.
Ik gebruik vuur en mijn wapen, maar dat beest schiet steeds wat vuur en ik ben dood?
Ik wou hier iets schrijven over een pijl in m'n knie, maar toen kreeg ik een pijl in m'n arm.quote:
Het beste 1hand wapen is het wapen waar je het meeste skill punten in hebt zitten qua damage / critical strikes etc.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:12 schreef tochweerhenk het volgende:
Bijna 80 smithing, wil echt ebony armor.
Maar wat is het beste 1 hand wapen? Mace?
En nog 1 vraagje: waar kan je goede spells vinden? Ik heb nu vage flames die niet zoveel damage geven.
flame atronach als hulpjequote:Op dinsdag 6 december 2011 21:22 schreef tochweerhenk het volgende:
Maar hoe verslaan jullie de meeste draken? Ik moet echt meestal hulp hebben van andere guards.
Kun je wall of flames/frost al krijgen? Wat betreft Master spells voor destruction moet je even naar Faralda gaan als je 100 Destruction hebt.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het beste 1hand wapen is het wapen waar je het meeste skill punten in hebt zitten qua damage / critical strikes etc.
In principe doet een iron mace dezelfde damage per seconde als een iron dagger, een iron sword of een iron axe.
Je kunt goede spells vinden bij de mages college in winterhold.
Maar hoe je aan master spells komt? Geen idee! Weet iemand dat, ik zit al 30 levels met mijn lullige fireball.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |