Lijkt me niet, heb die quest echt ergens random opgepikt.quote:Op maandag 5 december 2011 23:38 schreef Sjapoela het volgende:
Ontzettend veel veins ook, en heb nog maar een klein deel gezien
Die Elder Scroll, is dat nu de mainquest? Anders wacht ik daar nog even mee...
Heeft er volgens mij wel mee te maken. Wel iig als er maar 1 Elder Scroll is...quote:Op maandag 5 december 2011 23:41 schreef Katth het volgende:
[..]
Lijkt me niet, heb die quest echt ergens random opgepikt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 december 2011 23:44 schreef Saind het volgende:
[..]
Heeft er volgens mij wel mee te maken. Wel iig als er maar 1 Elder Scroll is...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
quote:Op maandag 5 december 2011 23:44 schreef Saind het volgende:
[..]
Heeft er volgens mij wel mee te maken. Wel iig als er maar 1 Elder Scroll is...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
U suckquote:Op dinsdag 6 december 2011 00:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Snowy Sabre CatHeb 13 minor healing potions (betere heb ik nog niet, ben lvl 8 ofzo) naar binnen moeten tikken. Had nog geluk dat ik lvl'de tijdens het gevecht, anders was ik dood geweest
Eey swa..quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:05 schreef GGMM het volgende:
Sinds kort een beetje bezig, maar de gevechten zijn wel redelijk eentonig allemaal, eigenlijk.
Snowy-beesten zijn dik 3 tot 4x sterker dan gewonequote:
Ik gebruik ongeveer dezelfde alleen die improved dragon texture niet.quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:00 schreef Smoofie het volgende:
De texture mods atm:
Improved Dragon Texture
Enhanced blood Texture
Improved Water Textures
No more Blocky faces
Enhanced Night + Blue galaxy
Skyrim HD
High Quality Eyes
Detailed Faces
Enhanced Distant Terrain
Detailed bodies
Skyrim Enhanced Shaders
Serious HD Retexture Landscape Skyrim
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schijnt dus dat het heel slecht gebruik ervan maaktquote:Op dinsdag 6 december 2011 00:15 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik gebruik ongeveer dezelfde alleen die improved dragon texture niet.
Verder nog de FXAA PPI met setting lower saturation en dat 4GB ding en een custom skyrim.ini en skyrimprefs.ini.
Draait allemaal nog prima vooralsnog.
Is deze engine een beetje te doen toevallig met crossfire? Ik overweeg namelijk om een tweede 6870 erbij te prikken, maar ik heb geen idee hoe het met driverondersteuning enzo zit en of dat wel zin heeft
Of je doet het de "legit" way, spendeert 4(?) perks in Speechcraft en ze hebben allemaal 10k. Is net wat minder, maar ook nog wel behoorlijk veel.quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:38 schreef vosss het volgende:
http://www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=2681
Alle vendors 25K gold.
Die ga ik downloaden en dan ga ik al mijn rotzooi verkopen, heel mn huizen liggen vol met junk die ik nooit verkocht krijg anders omdat die skrale gieters allemaal maar een habbekrats hebben
Nvm, ik heb er gewoon niet aan gedacht om op zoek te gaan naar sterkere destruction spellsquote:Op dinsdag 6 december 2011 00:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Snowy-beesten zijn dik 3 tot 4x sterker dan gewone
Dat las ik ook al ergens, ik hoor het graag als er iemand ervaring mee heeft hierquote:Op dinsdag 6 december 2011 00:41 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Schijnt dus dat het heel slecht gebruik ervan maakt
Ik neem alleen nog maar edelstenen, sieraden, potions en scrolls mee. De rest voldoet niet aan mijn gewicht versus opbrengst criterium.quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:38 schreef vosss het volgende:
Alle vendors 25K gold.
Die ga ik downloaden en dan ga ik al mijn rotzooi verkopen, heel mn huizen liggen vol met junk die ik nooit verkocht krijg anders omdat die skrale gieters allemaal maar een habbekrats hebben
Cheater.quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:38 schreef vosss het volgende:
Alle vendors 25K gold.
Mijne is idd ook al >10 (value/weight ratio).quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:55 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik neem alleen nog maar edelstenen, sieraden, potions en scrolls mee. De rest voldoet niet aan mijn gewicht versus opbrengst criterium.
Cheaten of niet, het is compleet niet in balans standaard.quote:
Mijne ook, omdat het systeem compleet uit balans is.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:03 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Mijne is idd ook al >10 (value/weight ratio).
als je 5 of 10 levels verder bent heb je zoveel geld dat je van gekkigheid niet weet wat je er moet doen. je moet gewoon de perks investeren. installeer je een mod die die perks omzeilt dan kun je net zo goed een mod installeren die je meteen 999k gold geeft.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Cheaten of niet, het is compleet niet in balans standaard.
Je hebt zoveel rotzooi om te verkopen (om om te laten liggen) dat het gewoon geen doen is om dat allemaal te slijten.
Ja met een hoop gefasttravel tussen alle steden op en neer, maar dat is eigenlijk ook weer cheaten sort of, dus dat doe ik ook niet en lopen heen en weer duurt veel te lang.
Die lullo's hadden vanilla gewoon meer gold moeten hebben
Heel herkenbaarquote:Op dinsdag 6 december 2011 01:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Mijne ook, omdat het systeem compleet uit balans is.
Maargoed, nu zit ik met 20 (het kunnen er ook 50 zijn, ik heb geen idee) ringen of kettingen die allemaal 500+ waard zijn.
In het beste geval kan ik er 2 per merchant per 48 uur ingame verkopen.
Als er 3 merchants in een stad zitten die er allen 2 kunnen kopen dan kan ik er slechts 6 verkopen per 48 uur en moet ik dus 8 x 48 uur wachten om er 50 te verkopen. Dat zijn 16 dagen ingame. Dat schiet niet op.
En dat is dan alleen maar om wat ringetjes te verkopen. Als je vol zit dan scheelt dat slechts 25 kilo.
Eens.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
als je 5 of 10 levels verder bent heb je zoveel geld dat je van gekkigheid niet weet wat je er moet doen. je moet gewoon de perks investeren. installeer je een mod die die perks omzeilt dan kun je net zo goed een mod installeren die je meteen 999k gold geeft.
Volgens mij kun je in het Bards College, naast je huis in Solitude, je speech trainen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 02:17 schreef vosss het volgende:
Ja leuk, maar zo te zien moet ik dan speech op 100 hebben.
Met andere woorden, ik moet nog heel lang en heel vaak rotzooi verkopen met kleine beetjes en later terug komen, of is er een snelle manier om je speech naar 100 te krijgen?
Dan moet je de Thieves Guild special jobs completen (zijn die missie's die je bij Vex of Delvin kan krijgen). Als beloning krijg je dan een fence in de major cities waar je voor 4k aan spullen kan dumpen en je krijgt extra merchants in Riften.quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:38 schreef vosss het volgende:
Alle vendors 25K gold.
Ik onder andere. Ik zie de drie van jouw en verhoog:quote:Op maandag 5 december 2011 21:20 schreef DeHovenier het volgende:
Wie was die user die 2x deze gast had? Beat this
[ afbeelding ]
Wtfquote:Op dinsdag 6 december 2011 09:44 schreef ardi het volgende:
[..]
Ik onder andere. Ik zou de drie van jouw en verhoog:
[ link | afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 december 2011 09:44 schreef ardi het volgende:
[..]
Ik onder andere. Ik zie de drie van jouw en verhoog:
[ link | afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 december 2011 09:44 schreef ardi het volgende:
[..]
Ik onder andere. Ik zie de drie van jouw en verhoog:
[ link | afbeelding ]
Vind ik ook.quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:47 schreef Jivis het volgende:
Een mod gebruiken om het geld van de merchants op te hogen, dat is toch gewoon cheaten?
In principe wel ja maar als het je speelplezier ten goede komt who cares?quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:47 schreef Jivis het volgende:
Een mod gebruiken om het geld van de merchants op te hogen, dat is toch gewoon cheaten?
Gewoon overal waar je komt alle merchants gebruiken. Uiteindelijk krijg je zoveel geld dat je echt niet meer weet wat je ermee moet doen. En sowieso, geld gebruik je eigenlijk alleen maar voor spell tomes en voor huizen. Verder nergens voor want de gear die merchants hebben is gewoon niet beter dan de gear die je her en der kunt vinden of zelf kunt smeden.quote:Op dinsdag 6 december 2011 02:17 schreef vosss het volgende:
Ja leuk, maar zo te zien moet ik dan speech op 100 hebben.
Met andere woorden, ik moet nog heel lang en heel vaak rotzooi verkopen met kleine beetjes en later terug komen, of is er een snelle manier om je speech naar 100 te krijgen?
Dit. Zolang je niet dmv van hacks of wat dan ook het speelplezier van een ander in een multiplayer verziekt mod je maar lekker aan wmb.quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:50 schreef jogy het volgende:
[..]
In principe wel ja maar als het je speelplezier ten goede komt who cares?
En op een gegeven moment stop je vanzelf met proberen alles mee te nemen. Dat scheelt echt een hoop gedoe, ook qua inventories managen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Gewoon overal waar je komt alle merchants gebruiken. Uiteindelijk krijg je zoveel geld dat je echt niet meer weet wat je ermee moet doen. En sowieso, geld gebruik je eigenlijk alleen maar voor spell tomes en voor huizen. Verder nergens voor want de gear die merchants hebben is gewoon niet beter dan de gear die je her en der kunt vinden of zelf kunt smeden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |