Jaquote:Op zondag 4 december 2011 17:49 schreef Isabeau het volgende:
Kennen jullie het dat je je questlog wat leeg wilt maken en onderaan begint bij miscellaneous om die quests af te maken en er eigenlijk alleen maar meer bij krijgt
Welke ore?quote:Op maandag 5 december 2011 22:33 schreef dan13lv het volgende:
iemand nog chille plekken waar je veel ore kunt minen? k ben nu level 10 ..
Iron heb je sowieso veel rondom Whiterun en Riverwood, gewoon daar op je radar kijken of er gekruisde pickaxes op staan. Zo ja, dan heb je 99% kans dat je in die omgeving iron vindtquote:Op maandag 5 december 2011 22:53 schreef dan13lv het volgende:
[..]
liefst iron en corondium en moonlight stone
whiterun kun je iron ore en corundum ore kopen, die kun je omsmeltenquote:Op maandag 5 december 2011 22:56 schreef Zolder het volgende:
Ik ben nu bij meerdere smits geweest, maar geen een verkoopt steel ingot(of ore)
Iron ore + Corundum ore = steel ore?quote:Op maandag 5 december 2011 22:57 schreef dan13lv het volgende:
[..]
whiterun kun je iron ore en corundum ore kopen, die kun je omsmelten
quote:Op maandag 5 december 2011 22:58 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Iron ore + Corundum ore = steel ore? ingot
Nee, er is geen steel ore. Iron ore + corundum ore = steel ingotquote:Op maandag 5 december 2011 22:58 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Iron ore + Corundum ore = steel ore?
gewoon iron daggers maken dus?quote:Op maandag 5 december 2011 22:58 schreef Seam het volgende:
Moonlight is onmogelijk. Er zijn een aantal mijnen maar met vrij weinig veins. Kun je veel beter gewoon kopen. Ik zou het niet gebruiken voor smithing te spammen in ieder geval
Dat sowieso als je smithing wilt levelen, wil je winst maken dan moet je een Dweomer Ruin plunderen en dan heb je minimaal 100 Dwarven Metal Ingot. De rest kun je desnoods kopen qua materiaal, je maakt dan alsnog verschrikkelijk veel winst.quote:
Gaat prima, eigenlijk zelden problemen mee.quote:Op maandag 5 december 2011 23:03 schreef FS1986NL het volgende:
Hebben meer mensen hier ervaringen met games downloaden via Steam?
lvl 3 is sowieso wat laag voor de main quest.quote:Op maandag 5 december 2011 23:09 schreef Dibble het volgende:
Dikke teringzooi. Was even de bergen in opzoek nAar die grijze.baardmannen. tyft er opeens zon yeti op mn hoofd die me dan ook meteen oneshot. Was net zo lekker bezig!
quote:Op maandag 5 december 2011 21:50 schreef Michael_Moore het volgende:
[..]
Doet me denken aan die sitcom two-and-a-half-men.
Blackreachquote:Op maandag 5 december 2011 23:30 schreef Katth het volgende:
Heb dus net ook een elder scroll gevonden in een fucking grote dungeon met mega grot.
Heb er een dik half uur rondgelopen met mijn mond open, zo mooi.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |