abonnement Unibet Coolblue
pi_105166804
Ik vond dit online:
quote:
The quest "Investigate the Bards College" will not go away from my misc quest list. No matter how many times I talk to the leader where the quest indicator leads it will not go away. Very frustrating as it is the last quest I have to finish in my journal. Any ideas. Should be listed as a bug found several people with same problem on google search. PS3 CE. 50.101.137.66 12:21, 28 November 2011 (UTC)
That's odd. Just tested this (PS3 as well, but cheaper edition) and the Objective was removed immediately after initiating Tending the Flames. If you have a save from "back then", you may try and run a few tests, retrace your steps, just to trigger it again. --Krusty 12:28, 28 November 2011 (UTC)
Laat maar dus; gaat niet werken -O-

En ja, al die kleine bugs (heb zelf geen grote gehad tot nu toe) zijn behoorlijk vervelend.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_105167103
Toch raar, ik speel op de PS3 en ben eigenlijk geen bugs tegen gekomen.

*afklop*
  zondag 4 december 2011 @ 14:57:56 #278
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_105167242
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 14:54 schreef De_Directeur het volgende:
Toch raar, ik speel op de PS3 en ben eigenlijk geen bugs tegen gekomen.

*afklop*
Nu je het zegt, ik ook niet. Ook op PS3. :7
Flesje bier
pi_105168236
Jammer dat je je favorietenlijstje niet op je eigen volgorde kan zetten, zodat de dingen die je het meest gebruikt bovenaan staan, bij elkaar. Nu staan ze op alfabetische volgorde.
Children of the night. What music they make.
pi_105168572
Wie heeft nog meer de gewoonte om alle dooien die je maakt in een grot, weer tot leven te wekken en daarna weer te vermoorden met fireballs?
Children of the night. What music they make.
pi_105169926
" you cannot fast travel while guards are pursuing you."

ik ren al 3 kwartier :(
"Dubbelop alsof ik een quote citeer"
pi_105170263
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 16:12 schreef Koopsie het volgende:
" you cannot fast travel while guards are pursuing you."

ik ren al 3 kwartier :(
Met companions bezig?
pi_105170310
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2011 16:20 schreef Zolder het volgende:

[..]

Met companions bezig?
nope, iemand gekilled in Solitude :@
"Dubbelop alsof ik een quote citeer"
  zondag 4 december 2011 @ 16:52:33 #284
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_105171524
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 14:47 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond dit online:

[..]

Laat maar dus; gaat niet werken -O-

En ja, al die kleine bugs (heb zelf geen grote gehad tot nu toe) zijn behoorlijk vervelend.
ik vind het belachelijk dat zo'n gehyped spel zo overvol met bugs zit, ik heb in totaal:

- 6 crashes gehad.
- geirmund/gauldur quest is bugged, kan ik niet afmaken.
- thieves guild quest is bugged, kan ik niet afmaken (talk to brynjolf about joining, zelfde verhaal als jij met bard quest hebt)
- 3 draken die uit het niets dood neervielen, waarvan 1 op het eind zat (da's toch zonde dat je het eind niet fatsoenlijk kunt spelen)
- diverse keren dat NPC's waar je mee zou afspreken niet mee komen :').
- 2x eindbazen in dungeons die doodgaan maar hun lijk niet lootbaar is omdat het lijk midden in de grond of in de lucht zit
- 2x Collect bounty quests werken niet, kan niet afmaken waarmee ik begonnen was. (2x talk to skald about the bounty)
- water bij xbox 360 versie ziet er soms heel raar uit
- vliegende mamoeten, vliegende paarden
- shadowmere is kwijt en komt nooit meer terug
- companions vallen me aan omdat ik in markarth iets fout deed. companions teleporteren naar markath om mij aan te vallen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_105172110
En die lijst is nog lang niet volledig.

Maar omdat het spel zo leuk en uitgebreid is neemt iedereen die bugs/glitches voor lief.
Op zondag 12 augustus 2012 04:06 schreef Geo4kant het volgende:
kijg een zikete jonge kut negerinnte gezicht met je kut torll van kutpsv :'0 ophoerE
pi_105172684
quote:
11s.gif Op zaterdag 3 december 2011 20:37 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Leuk om het spel opnieuw mee te spelen, maar niet als uitbreiding nu. Sommige dingen zijn gewoon cheats...
Eens, daarom laat ik sommige features ook links liggen (zoals weapons 'sharden' naar Ingots etc).
Of toch du vader?
pi_105173785
Kennen jullie het dat je je questlog wat leeg wilt maken en onderaan begint bij miscellaneous om die quests af te maken en er eigenlijk alleen maar meer bij krijgt :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_105174566
pi_105174730
Ik moet zeggen dat de lol er behoorlijk afgaat als je smithing op 100 hebt en full ebony armor (dragon en daedra armor vind ik lelijk) gemaakt hebt en daarna ook verbeterd hebt. Ik ben nog niet eens aan enchanten begonnen! Dan maar terug naar een oudere savegame :'(

quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 17:49 schreef Isabeau het volgende:
Kennen jullie het dat je je questlog wat leeg wilt maken en onderaan begint bij miscellaneous om die quests af te maken en er eigenlijk alleen maar meer bij krijgt :')
Heel herkenbaar! :P
pi_105174738
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 16:52 schreef Maanvis het volgende:

[..]

ik vind het belachelijk dat zo'n gehyped spel zo overvol met bugs zit, ik heb in totaal:
Gehyped, dat is het sleutelwoord in je zin. Hypen heeft niks te maken met de kwaliteit van het spel maar met de marketing en de community, bovendien zijn er genoeg voorbeelden te noemen van spellen die extreem gehyped waren en gewoon bagger bleken te zijn.

Tevens weet je dit gewoon met een Bethesda spel. Oblivion zat ook vol met bugs.

Ik wil het niet goedpraten want sommige bugs zijn wel echt vervelend (voornamelijk de crashes to desktop), maar in zo'n groot spel zullen altijd bugs zitten, en in een Bethesda game al helemaal. Je had het kunnen weten.
Of toch du vader?
  zondag 4 december 2011 @ 18:15:45 #291
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_105174855
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 17:49 schreef Isabeau het volgende:
Kennen jullie het dat je je questlog wat leeg wilt maken en onderaan begint bij miscellaneous om die quests af te maken en er eigenlijk alleen maar meer bij krijgt :')
Het is idd bijna onmogelijk om je quest lijst 'leeg' te krijgen.
pi_105175120
quote:
2s.gif Op zondag 4 december 2011 18:12 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

Gehyped, dat is het sleutelwoord in je zin. Hypen heeft niks te maken met de kwaliteit van het spel maar met de marketing en de community, bovendien zijn er genoeg voorbeelden te noemen van spellen die extreem gehyped waren en gewoon bagger bleken te zijn.

Tevens weet je dit gewoon met een Bethesda spel. Oblivion zat ook vol met bugs.

Ik wil het niet goedpraten want sommige bugs zijn wel echt vervelend (voornamelijk de crashes to desktop), maar in zo'n groot spel zullen altijd bugs zitten, en in een Bethesda game al helemaal. Je had het kunnen weten.
De PS3 versie wordt letterlijk onspeelbaar op een bepaald moment en dat is waarschijnlijk iets wat ze niet met een simpele patch kunnen fixen. Wat bugs kan ik nog wel mee leven zolang het te overzien is, maar een spel dat op een console op 5fps draait kan gewoon niet.
pi_105175121
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 17:49 schreef Isabeau het volgende:
Kennen jullie het dat je je questlog wat leeg wilt maken en onderaan begint bij miscellaneous om die quests af te maken en er eigenlijk alleen maar meer bij krijgt :')
Inderdaad _O-
Children of the night. What music they make.
pi_105175141
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 17:49 schreef Isabeau het volgende:
Kennen jullie het dat je je questlog wat leeg wilt maken en onderaan begint bij miscellaneous om die quests af te maken en er eigenlijk alleen maar meer bij krijgt :')
Nogal :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_105175307
Als iemand nog Chaurus Eggs zoekt, dan weet ik nog wel een plekje. Heb er nu 174 :')
Children of the night. What music they make.
pi_105175929
quote:
2s.gif Op zondag 4 december 2011 18:12 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

Ik wil het niet goedpraten want sommige bugs zijn wel echt vervelend (voornamelijk de crashes to desktop), maar in zo'n groot spel zullen altijd bugs zitten, en in een Bethesda game al helemaal. Je had het kunnen weten.
Dit soort uitdrukking vind ik echt idioot. Bethesda maakt zowat alleen maar grote spellen waarin dan ook meer bugs in zitten, maar om nou te zeggen dat dit iets Bethesda specifieks is is gewoon dom.
Stel dat EA het had gemaakt, dan had je vast nog veel meer bugs gehad.
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
pi_105176007
Uiteindelijke score: 406 Chaurus eggs en 47 Glowing Mushrooms :')
Children of the night. What music they make.
pi_105176010
Ik denk overigens dat crashes aan je eigen pc liggen. Mijn vriend had totaal geen crashes en ik wel een paar. Nadat hij mijn pc helemaal had opgeschoond en geformatteerd etc heb ik geen enkel crash meer gehad.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_105176547
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 18:43 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:

[..]

Dit soort uitdrukking vind ik echt idioot. Bethesda maakt zowat alleen maar grote spellen waarin dan ook meer bugs in zitten, maar om nou te zeggen dat dit iets Bethesda specifieks is is gewoon dom.
Stel dat EA het had gemaakt, dan had je vast nog veel meer bugs gehad.
Jij kan dat soort uitdrukkingen idioot vinden, maar het is en blijft een feit. Dat er veel bugs in zitten is inherent aan dat het een groot spel is, maar Bethesda games zitten gewoon vol met bugs, en dat is typerend voor ze. Er komen ook bijna altijd day 0 patches uit, ik geloof dat het Daggerfall was die zelfs unplayable was zonder de zero day patch. :') Idem voor Fallout New Vegas, tot de eerste patch uitkwam was die ook zó vol met bugs, dat het gewoon echt nauwelijks speelbaar was.

Het is niet Bethesda specifiek, je moet wat ik zeg wel goed interpreteren. Het is niet dat álleen Bethesda dit heeft, maar Bethesda heeft dit óók.

Dat jij stelt dat "als EA deze game zou hebben gemaakt, [we] vast meer bugs zouden hebben gehad", is pas een idiote uitdrukking. EA staat erom bekend dat ze games tot en met uitmelken en behandelen hun games dan ook heel anders als Bethesda. Je kan deze twee gewoon niet vergelijken (PS, ZeniMax is de uitgever, niet Bethesda, dus je kan het sowieso niet vergelijken met EA, dan zou je ZeniMax en EA moeten vergelijken). Je zou het eerder met BioWare oid moeten vergelijken, die maken vergelijkbare spellen (in zekere zin). Tevens is het een uitspraak die werkelijk nergens op is gebaseerd, want je kan gewoon niet weten dat als EA deze game zou hebben gemaakt, er meer relatief bugs in zou hebben gezeten.

Begrijp me niet verkeerd, ik heb geen haat op Bethesda (ik kijk zelf door de meeste bugs heen, alleen CTDs storen me), maar wederom - het is gewoon een feit dat ze games maken die vol met bugs zitten.

Hier is voor het gemak een leuk stukje leesvoer voor je: http://www.examiner.com/v(...)esda-games-too-buggy. Als je het hele stuk niet wilt lezen, hier is een mooi exerpt:
quote:
Bethesda among all the developers producing games for consoles also holds the reputation for consistently releasing the buggiest, glitchiest games.
Google maar eens op "Bethesda buggy games", en je zal een zootje artikelen e.d. vinden over dat hun games, vooral bij launch (ze brengen ook meestal een hoop patches uit en dat is uiteraard iets goeds ^O^), gewoon erg bugged zijn. De meesten zijn niet gamebrekend, maar dat neemt niet weg dat er wel gewoon veel bugs in zitten.

Volgende keer dat je mijn uitingen bestempelt als 'domme uitspraken' gaarne dus zelf wat onderzoek verrichten en niet hersenloos Bethesda verdedigen. Dat heet fanboyism, en zorgt ervoor dat je zelf idiote uitspraken maakt.

greotjens

[ Bericht 4% gewijzigd door Luchtkoker op 04-12-2011 19:03:48 ]
Of toch du vader?
pi_105176931
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 18:45 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk overigens dat crashes aan je eigen pc liggen. Mijn vriend had totaal geen crashes en ik wel een paar. Nadat hij mijn pc helemaal had opgeschoond en geformatteerd etc heb ik geen enkel crash meer gehad.
Ik denk dat het een factor zal zijn, maar ik krijg ook zo nu en dan crashes (toen ik nog geen Skyrim4GB launcher gebruikte al helemaal, sindsdien is het zwaar verminderd), en ik heb een gloednieuwe super high end PC die nog helemaal schoon is.
Of toch du vader?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')