Dit ook inderdaad. Verkoop me die tjak gewoon zonder je lame repetitieve oneliners.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:21 schreef HAL9000S het volgende:
Looking to protect yourself, or do some damage?
Grappig hoe ik toch elke keer bij jou uitkom, zijn we dan echt de enige twee die deze game tweaken hier op fok? Anyway, framedrops gemerkt? Wil nu nl de hd texture mod en deze van het water ineens erop gooien...quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb hem al sinds de eerste versie en inmiddels ook al een aantal dagen de laatste
Ik ben best van de mods en tweaks, maar wacht er nog een tijdje mee totdat Skyrim een beetje leuk gepatched isquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:08 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Grappig hoe ik toch elke keer bij jou uitkom, zijn we dan echt de enige twee die deze game tweaken hier op fok? Anyway, framedrops gemerkt? Wil nu nl de hd texture mod en deze van het water ineens erop gooien...
Hadden ze er in Oblivion toch meer. Naja, Markarth.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:02 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Zo hadden ze het in het begin al bedoeld "met 5 échte steden"
Ik heb hem ook al wel. Niet echt veel verschil als met die andere watermod.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:08 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Grappig hoe ik toch elke keer bij jou uitkom, zijn we dan echt de enige twee die deze game tweaken hier op fok? Anyway, framedrops gemerkt? Wil nu nl de hd texture mod en deze van het water ineens erop gooien...
-edit-
Maar gewoon begonnen..Probleem is echter dat de maker aangeeft dat je in de launcher RealisticWaterTextures.esp en Load Loose Files moet aanzetten in de launcher, maar ik heb helemaal geen launcher meer met die 4gb mod....
Heb steam op de vertex 2 draaien (windows op vertex 3) en liep perfect, dusdanig dat ik echt online moest zoeken naar de tips in de loading screens simpelweg omdat deze wegflitsten. Nu is het echter wel leesbaar, dus de laadtijden nemen inderdaad toe.. Ik dacht zelf eerst dat het kwam door het levellen en de playtime (de zwaardere savegames e.d.) aangezien ik buiten de .ini files nog geen echte mods toegepast had, maar persoonlijk lijkt het me dat de objectstoload aanpassing de veroorzaker is. Dit omdat dit de enige aanpassing was waarbij ik direct overal verschil zag..quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:21 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ik heb hem ook al wel. Niet echt veel verschil als met die andere watermod.
Hoe zijn jullie laadtijden trouwens vosss en DeeCruise ?
Ik heb hoe meer mods hoe langer het duurt. ( en mijn map wordt al groot)
Dwarven ruins leegjatten en daar daggers van makenquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:50 schreef dan13lv het volgende:
smithing is nu 54, alleen wel erg veel iron daggers nodig om te levelen, andere alternatieven?
Mooiquote:Op dinsdag 6 december 2011 00:13 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dat is de persuade optie. Als je speech hoog genoeg is kan het zonder gevecht idd.
met level 13?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dwarven ruins leegjatten en daar daggers van maken
quote:Op dinsdag 6 december 2011 09:44 schreef ardi het volgende:
[..]
Ik onder andere. Ik zie de drie van jouw en verhoog:
[ link | afbeelding ]
Some may call this junk, me? I call them treasures!quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:06 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dit ook inderdaad. Verkoop me die tjak gewoon zonder je lame repetitieve oneliners.
Heb ook tig visuele mods erop...niks aan de hand.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:21 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ik heb hem ook al wel. Niet echt veel verschil als met die andere watermod.
Hoe zijn jullie laadtijden trouwens vosss en DeeCruise ?
Ik heb hoe meer mods hoe langer het duurt. ( en mijn map wordt al groot)
bij mij zeggen ze niks tegen elkaarquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:06 schreef Jivis het volgende:
Wel tof, die gesprekken die de Jarls in hun huizen hebben met hun hovelingen. Zulke dialogen hadden ze in de echte wereld ook meer moeten doen.
oh je bedoelt de gesprekken tussen ulfric en zijn housecarl of luitenant?quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:19 schreef The_Substitute het volgende:
Bij mij wel, maar het zijn veelal dezelfde gesprekken. Of hangt het er nog vanaf hoever je staat met die burgeroorlog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |