Het gaat niet over het al dan niet rondkomen. Ik kom ook prima rond. Dat is het euvel niet. Het probleem is dat het geen enkele zin heeft om loot mee te nemen, want dat krijg je toch niet verkocht omdat die handelaren allemaal geen geld hebben.quote:Ik kom makkelijk rond, zonder ook maar één puntje in speechcraft.
Hoezo dat? Hebben de merchants na 10 dagen ineens helemaal geen geld meer? Is er een beperkte goudvoorraad in de wereld? Ow verlos ons van deze vragen ow waarde heerquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:27 schreef Maanvis het volgende:
je verneukt het spel iig in de latere levels als je die cheat toepast.
Je kunt toch alle steden langsgaan en je shit verkopen? Dat vind ik juist wel wat hebben, geeft ook wat meer gevoel van realisme.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:28 schreef vosss het volgende:
[..]
Het gaat niet over het al dan niet rondkomen. Ik kom ook prima rond. Dat is het euvel niet. Het probleem is dat het geen enkele zin heeft om loot mee te nemen, want dat krijg je toch niet verkocht omdat die handelaren allemaal geen geld hebben.
En alleen dure dingen meenemen heeft ook geen zin, want daar krijg je er maar 1 per 48 uur van verkocht.
Als ik uren op pad ben geweest dan wil ik niet beloond worden met 800 goud en vervolgens dagen lang moeten zeuren of ze alsjeblieft iets willen kopen van mij. Rot op. Ik ben een baas en trap iedereen de tering in tijdens mijn avonturen en wil gewoon kankerharde pecunia zien!
Ik voel me dan net een deur aan deur verkoperquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:31 schreef Jivis het volgende:
[..]
Je kunt toch alle steden langsgaan en je shit verkopen? Dat vind ik juist wel wat hebben, geeft ook wat meer gevoel van realisme.
morrowind staat standaard op mn pcquote:Op dinsdag 6 december 2011 11:59 schreef eQuaL het volgende:
Was deze al langs gekomen?
Binnenkort ook maar eens spelen
Later in het spel krijg je zoveel geld dat je van gekkigheid niet weet wat je ermee moet doen. Dus dat moment komt dan veel eerder, en dan heb je al eerder dat geld er helemaal neit meer toe doet in het spelquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoezo dat? Hebben de merchants na 10 dagen ineens helemaal geen geld meer? Is er een beperkte goudvoorraad in de wereld? Ow verlos ons van deze vragen ow waarde heer
draugr deathlord overlord is het sterktste wat ik tegen kwam tot nu toequote:Op dinsdag 6 december 2011 12:40 schreef Jivis het volgende:
Wat is eigenlijk de sterkste vijand die jullie so far zijn tegengekomen?
draugr deathlord heeft nog een sterkere de draugr deathlord overlordquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:44 schreef ardi het volgende:
Krosis op level 6.![]()
En de Draugr Deathlord inderdaad.
Volsung.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:40 schreef Jivis het volgende:
Ik doe het maar met een tafel. Zijn de armour stands al gefixt?quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:02 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik heb er al 3Waar kan je die nou mooi displayen?
Ancient Dragon (binnen 3 sec was ik neer), Draugr Death Overlord en Krosis. Maar dat hangt er uiteraard van uit op welk level je ze tegenkomt.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:40 schreef Jivis het volgende:
In Morrowind was dat echt episch. Jammer dat ze dat niet terug gepakt hebben. Vond die onderwaterzoektochten echt een van de hoogtepunten.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:08 schreef vosss het volgende:
Die masks zijn alleen maar handig als je iets met magic doet. Als je daar niets mee doet heb je er geen bal aan.
Ja je kan niet te lang onderwater zwemmen. Nou poepoe. Alsof daar iets te doen is. Onderwater.
Moet je Rahgot nemen, die geeft 70 stamina. De helft is alleen echt voor mages ja.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:08 schreef vosss het volgende:
Die masks zijn alleen maar handig als je iets met magic doet. Als je daar niets mee doet heb je er geen bal aan.
Ja je kan niet te lang onderwater zwemmen. Nou poepoe. Alsof daar iets te doen is. Onderwater.
Ik was gisteravond voor een quest van iemand van de Mages Guild voor wie ik een boek moest zien te vinden, ergens in een tempel. Die tempel zat dus helemaal vol met draugr deathlords en overlords en overoverlords. Sta je op het eind bij de eindbaas, komen er ook weer een stuk of 4 van die deathlords zich er mee bemoeien. Kan je wel level 40 zijn, ik moest er toch flink op inhakken met m'n ebony warhammer.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:40 schreef Jivis het volgende:
Die gevechten worden over het algemeen beter naar toegewerkt in de dungeons met wat achtergrond. Draken heb je vaak BAM opeens op je dak zitten.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:15 schreef Jivis het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de gevechten met die Draugr eindbazen wel het meeste episch vindt. Epischer dan de gevechten met de draken, hoewel ik het idee heb dat de makers dat het liefst andersom hadden gezien ('normaal' vijandmuziekje bij Draugrs, bombastische koren bij een draak die ik met drie klappen dood heb).
Ik gebruik bij die übersterke Draugrs nog wel eens de Ice Form shout, zodat ik geen healthpotions hoef te gebruiken. Even flink op 'm inhakken, dan hem met die shout even bevriezen zodat ik kan restoren en vervolgens het karwei afmaken.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:17 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Gebruiken jullie trouwens veel verschillende shouts? Ik gebruik eigenlijk alleen de unrelenting force en af en toe whirlwind, de rest eigenlijk nooit.
Op welke moeilijkheidsgraad heb jij 'm staan dan? Bij mij zijn de draken ebony arrow-speldenkussens voordat ik ze neer heb.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:15 schreef Jivis het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de gevechten met die Draugr eindbazen wel het meeste episch vindt. Epischer dan de gevechten met de draken, hoewel ik het idee heb dat de makers dat het liefst andersom hadden gezien ('normaal' vijandmuziekje bij Draugrs, bombastische koren bij een draak die ik met drie klappen dood heb).
En die ja, gebruik hem eigenlijk constant...quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:22 schreef lkb9000 het volgende:
Ik gebruik vooral Aura Whisper in dungeons
Ik ook. Ik heb letterlijk 3 kwartier lang als een bange haas pijltjes geschoten, vlechten, schieten, vluchten etc.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:47 schreef ardi het volgende:
Die heb ik gewoon gesniped zonder ooit gezien te zijn.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:23 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ik ook. Ik heb letterlijk 3 kwartier lang als een bange haas pijltjes geschoten, vlechten, schieten, vluchten etc.
Expert, maar ik gebruik nooit bogen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:22 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Op welke moeilijkheidsgraad heb jij 'm staan dan? Bij mij zijn de draken ebony arrow-speldenkussens voordat ik ze neer heb.
Een Illusion meester is nog geen Dragonborn.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:23 schreef eQuaL het volgende:
Heb sinds gisteren eindelijk dat 3e woord voor die Fire Shout, die is toch best wel ziek tegen undead
[..]
En die ja, gebruik hem eigenlijk constant...
Ergens is dat wel vreemd, Aura Whisper is fokking goed, en Detect Life is een spell die je pas krijgt als je super goed bent in illusion, en dan zie je nog niet eens undead, machines of Daedra
Je bent niet alleenquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:47 schreef ardi het volgende:
Die heb ik gewoon gesniped zonder ooit gezien te zijn.
Kvenel heet ie blijkbaar, maar lees ook altijd Knevel.
Falmer zijn ook blind begreep ik. Maakt niet zoveel uit hoe goed je bent in stealth, als je stil blijft staan horen ze je ook niet.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:29 schreef ardi het volgende:
Stealth is te goed. Stond een keer ergens in een Dwemer ruïne tegen een stijle wand van een klif Falmer te snipen, komt er een Falmer van achter recht over mij heen gelopen, heeft me nooit gezien.
Volgens mij zijn er een stuk of 8 ongeveer hoor, maar ze zitten waarschijnlijk vaker bij gebergtes.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Opvallend: ik ben pas één keer in een Dwemer ruine terecht gekomen om de één of andere reden. Of zijn die dingen gewoon superzeldzaam?
Zo veel?quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:52 schreef Seam het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er een stuk of 8 ongeveer hoor, maar ze zitten waarschijnlijk vaker bij gebergtes.
Alduin & Ancient Dragons, ben nu level 57 maar pfff wat een sterke fire/frost breathsquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:40 schreef Jivis het volgende:
Oja, die zijn blind. Maar goed, die ene liep vol tegen mij aan. Zou een blinde moeten voelen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:43 schreef ems. het volgende:
[..]
Falmer zijn ook blind begreep ik. Maakt niet zoveel uit hoe goed je bent in stealth, als je stil blijft staan horen ze je ook niet.
(dacht ik)
Zeldzamer en interessanter dan menig ander ruïne imo.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Opvallend: ik ben pas één keer in een Dwemer ruine terecht gekomen om de één of andere reden. Of zijn die dingen gewoon superzeldzaam?
Dus de beste combi is dus een battlermage maken met destro, block en one/two handed weapons in heavy armor?quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:12 schreef Jajong het volgende:
Men, als je op Master speelt met een puur combat poppeke zijn mages echt ziek sterk. Die poppen me in 2 schoten neer vaakDeath Overlords doen aan de andere kant dan weer echt 0,0 dmg.
Ach, ik doe meestal whirlwind sprint naar zon mage toe en dan powerattack -> stagger -> tik tik tik dood.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:30 schreef jogy het volgende:
[..]
Dus de beste combi is dus een battlermage maken met destro, block en one/two handed weapons in heavy armor?.
Ik wil er vanaf, heb zelf een Daedric Armor aan, die is net iets beter...en ziet er mooier uit vind ikquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:28 schreef ardi het volgende:
Lekker zelf houden.Goede equipment is beter om te hebben dan goud. Die 2000+ heb je op een andere manier ook zo bij elkaar.
Anders heb je bij de Thieves Guild de beste mogelijkheden (hoe verder je in de questline bent). Daarna de quartermasters bij Imperial/Stormcloak camps dacht ik, maar zeer waarschijnlijk niet genoeg.
Dat wordt dan met je Daedric armour door huizen sneaken.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:33 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Ik wil er vanaf, heb zelf een Daedric Armor aan, die is net iets beter...en ziet er mooier uit vind ik
Irritant zijn ook die master robes, zijn 2500 waard bij verkoop. Maar dan moet je eerst speech 90 hebben voor die winkels genoeg geld hebben om dat te betalen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:28 schreef ardi het volgende:
Lekker zelf houden.Goede equipment is beter om te hebben dan goud. Die 2000+ heb je op een andere manier ook zo bij elkaar.
genoeg.
Jouw nick en UIquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:44 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Irritant zijn ook die master robes, zijn 2500 waard bij verkoop. Maar dan moet je eerst speech 90 hebben voor die winkels genoeg geld hebben om dat te betalen.
Dit, maar dan met Aelaquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ook zo leuk, ik neem Lydia een keertje mee om te kijken hoe knokken met een maatje gaat. Ik ging naar dat eiland in het noordoosten om de icewraith te verslaan zodat ik de Stormcloaks kon joinen, nou moet je daar dus een stuk voor zwemmenIk kom op dat eiland aan en Lydia is nergens te bekennen. Episch gevecht met de wraith, beest is dood en wie staat er ineens "Still here" te zeggen? Juist
In verband met saven bedoel je? Dat had ik gelukkig nog iets daarvoor gedaan.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:59 schreef ardi het volgende:
Had je toevallig ook een uur buiten doorgebracht, zonder ook maar ergens binnen te lopen?
Ja kloptquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:08 schreef ardi het volgende:
Herkenbaar.Sommige dungeons alleen afgewerkt zonder het door te hebben, omdat ze niet mee naar binnen kwamen of de weg er naar toe niet konden vinden.
Uurtje wachten helpt altijd wel.
Ja, paar draken verslagen en dan ergens van een steile klif gaan afdalen en vast komen te zitten. Natuurlijk niet kunnen fast-travelen want "cannot fast-travel when jumping or in the air".quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:09 schreef Jivis het volgende:
[..]
In verband met saven bedoel je? Dat had ik gelukkig nog iets daarvoor gedaan.
Op zulke momenten gebruik ik de iddqd van Skyrimquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:11 schreef ardi het volgende:
[..]
Ja, paar draken verslagen en dan ergens van een steile klif gaan afdalen en vast komen te zitten. Natuurlijk niet kunnen fast-travelen want "cannot fast-travel when jumping or in the air".
Ook al een paar keer gehad dat je ze kwijtraakt bij het betreden van een cave. Na het clearen van de cave zie je ze buiten weer en dan hoor je: "Oh look, a cave! I wonder what's inside?"quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ook zo leuk, ik neem Lydia een keertje mee om te kijken hoe knokken met een maatje gaat. Ik ging naar dat eiland in het noordoosten om de icewraith te verslaan zodat ik de Stormcloaks kon joinen, nou moet je daar dus een stuk voor zwemmenIk kom op dat eiland aan en Lydia is nergens te bekennen. Episch gevecht met de wraith, beest is dood en wie staat er ineens "Still here" te zeggen? Juist
Ik erger me meer aan...quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
"I'm sworn to carry your burden..."![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nazeem. Ben een Volendrung gaan scoren enquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:19 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik erger me meer aan...
"Do you come to the cloud district very often? What am I saying, of course you don't."
Vreemd dat nog niemand hier gezegd heeft dat die trader in Riverwood 10k gold heeft. Dat was onderhand toch bekend?quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:24 schreef Scarface2004 het volgende:
Weet iemand toevallig een goeie shopkeeper die mijn Legendary Dragonplate armor kan overkopen?
Dat ding is 4250 waard, maar ik ben nog niemand tegen gekomen die zoveel op zak heeft.
10k? 't Is amper 1kquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:25 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Vreemd dat nog niemand hier gezegd heeft dat die trader in Riverwood 10k gold heeft. Dat was onderhand toch bekend?
Je moet eerst investeren in zijn winkel voordat hij 10k heeft, dus je hebt alsnog die Speechcraft perk nodig.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:25 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Vreemd dat nog niemand hier gezegd heeft dat die trader in Riverwood 10k gold heeft. Dat was onderhand toch bekend?
Bij mij is 't soms zelf 11.250.quote:
Dat zal 't zijn, ja.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:27 schreef ardi het volgende:
[..]
Je moet eerst investeren in zijn winkel voordat hij 10k heeft, dus je hebt alsnog die Speechcraft perk nodig.
Ik heb hem al sinds de eerste versie en inmiddels ook al een aantal dagen de laatstequote:Op dinsdag 6 december 2011 15:32 schreef DeeCruise het volgende:
Jullie deze mod wellicht al gezien? ->
Mod komt van: http://www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=711
Wat een verademing, stil water in de game waar het hoort! Ook de rimpels zodra er iets in valt zijn erg mooi gedaan, vanavond meteen erop gooien!
Is die te downloaden zonder te hoeven registreren, of is ie te groot daarvoor?quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb hem al sinds de eerste versie en inmiddels ook al een aantal dagen de laatste
In die lijn vind ik vind steden als Falkreath, Dawnstar en Morthal maar wat tegenvallen. Het is meer hetzelfde als Riverwood met een Jarl's longhouse, dan echte unieke steden als Solitude, WIndhelm, Whiterun, Markarth en Riften.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:34 schreef Jivis het volgende:
Ik stelde me trouwens heel wat voor bij die gehuchten toen ik voor het eerst in Riverwood kwam (wow, zelfs gehuchten hebben in Skyrim meerdere traders) maar eigenlijk is het alleen Riverwood dat dat heeft, verder hebben ze eigenlijk allemaal alleen een inn.
Geen idee, volgens mij welquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:35 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Is die te downloaden zonder te hoeven registreren, of is ie te groot daarvoor?
Ben ook voor 't eerst begonnen met modderen, nl. Die Skyrim4GB was maar een aantal kB, dus die was zo te downloaden. Maar bij die grotere mods moest je je registreren. Dus, vandaar dat ik 't vraag, want dan ga ik 't vanavond doen.quote:
Ik kan hem je ook wel mailen als je die kan ontvangen hoor, tenminste als je per se niet wilt registreren daar.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:40 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ben ook voor 't eerst begonnen met modderen, nl. Die Skyrim4GB was maar een aantal kB, dus die was zo te downloaden. Maar bij die grotere mods moest je je registreren. Dus, vandaar dat ik 't vraag, want dan ga ik 't vanavond doen.
Buiten dat moeras vind ik 'm eerlijk gezegd nou niet zo heel indrukwekkend.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb hem al sinds de eerste versie en inmiddels ook al een aantal dagen de laatste
Bedankt voor 't aanbod. Moet nu snel weg jammer genoeg, maar je zal nog wel vaker online zijn neem ik aan?quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:41 schreef vosss het volgende:
Ik kan hem je ook wel mailen als je die kan ontvangen hoor, tenminste als je per se niet wilt registreren daar.
hij doet het ook met i used to be an adquote:
Zo hadden ze het in het begin al bedoeld "met 5 échte steden"quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:36 schreef ardi het volgende:
[..]
In die lijn vind ik vind steden als Falkreath, Dawnstar en Morthal maar wat tegenvallen. Het is meer hetzelfde als Riverwood met een Jarl's longhouse, dan echte unieke steden als Solitude, WIndhelm, Whiterun, Markarth en Riften.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |