Het gaat niet over het al dan niet rondkomen. Ik kom ook prima rond. Dat is het euvel niet. Het probleem is dat het geen enkele zin heeft om loot mee te nemen, want dat krijg je toch niet verkocht omdat die handelaren allemaal geen geld hebben.quote:Ik kom makkelijk rond, zonder ook maar één puntje in speechcraft.
Hoezo dat? Hebben de merchants na 10 dagen ineens helemaal geen geld meer? Is er een beperkte goudvoorraad in de wereld? Ow verlos ons van deze vragen ow waarde heerquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:27 schreef Maanvis het volgende:
je verneukt het spel iig in de latere levels als je die cheat toepast.
Je kunt toch alle steden langsgaan en je shit verkopen? Dat vind ik juist wel wat hebben, geeft ook wat meer gevoel van realisme.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:28 schreef vosss het volgende:
[..]
Het gaat niet over het al dan niet rondkomen. Ik kom ook prima rond. Dat is het euvel niet. Het probleem is dat het geen enkele zin heeft om loot mee te nemen, want dat krijg je toch niet verkocht omdat die handelaren allemaal geen geld hebben.
En alleen dure dingen meenemen heeft ook geen zin, want daar krijg je er maar 1 per 48 uur van verkocht.
Als ik uren op pad ben geweest dan wil ik niet beloond worden met 800 goud en vervolgens dagen lang moeten zeuren of ze alsjeblieft iets willen kopen van mij. Rot op. Ik ben een baas en trap iedereen de tering in tijdens mijn avonturen en wil gewoon kankerharde pecunia zien!
Ik voel me dan net een deur aan deur verkoperquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:31 schreef Jivis het volgende:
[..]
Je kunt toch alle steden langsgaan en je shit verkopen? Dat vind ik juist wel wat hebben, geeft ook wat meer gevoel van realisme.
morrowind staat standaard op mn pcquote:Op dinsdag 6 december 2011 11:59 schreef eQuaL het volgende:
Was deze al langs gekomen?
Binnenkort ook maar eens spelen
Later in het spel krijg je zoveel geld dat je van gekkigheid niet weet wat je ermee moet doen. Dus dat moment komt dan veel eerder, en dan heb je al eerder dat geld er helemaal neit meer toe doet in het spelquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoezo dat? Hebben de merchants na 10 dagen ineens helemaal geen geld meer? Is er een beperkte goudvoorraad in de wereld? Ow verlos ons van deze vragen ow waarde heer
draugr deathlord overlord is het sterktste wat ik tegen kwam tot nu toequote:Op dinsdag 6 december 2011 12:40 schreef Jivis het volgende:
Wat is eigenlijk de sterkste vijand die jullie so far zijn tegengekomen?
draugr deathlord heeft nog een sterkere de draugr deathlord overlordquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:44 schreef ardi het volgende:
Krosis op level 6.![]()
En de Draugr Deathlord inderdaad.
Volsung.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:40 schreef Jivis het volgende:
Wat is eigenlijk de sterkste vijand die jullie so far zijn tegengekomen?
Ik doe het maar met een tafel. Zijn de armour stands al gefixt?quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:02 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik heb er al 3Waar kan je die nou mooi displayen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |