Zo veel?quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:52 schreef Seam het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er een stuk of 8 ongeveer hoor, maar ze zitten waarschijnlijk vaker bij gebergtes.
Alduin & Ancient Dragons, ben nu level 57 maar pfff wat een sterke fire/frost breathsquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:40 schreef Jivis het volgende:
Wat is eigenlijk de sterkste vijand die jullie so far zijn tegengekomen?
Oja, die zijn blind. Maar goed, die ene liep vol tegen mij aan. Zou een blinde moeten voelen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:43 schreef ems. het volgende:
[..]
Falmer zijn ook blind begreep ik. Maakt niet zoveel uit hoe goed je bent in stealth, als je stil blijft staan horen ze je ook niet.
(dacht ik)
Zeldzamer en interessanter dan menig ander ruïne imo.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Opvallend: ik ben pas één keer in een Dwemer ruine terecht gekomen om de één of andere reden. Of zijn die dingen gewoon superzeldzaam?
Dus de beste combi is dus een battlermage maken met destro, block en one/two handed weapons in heavy armor?quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:12 schreef Jajong het volgende:
Men, als je op Master speelt met een puur combat poppeke zijn mages echt ziek sterk. Die poppen me in 2 schoten neer vaakDeath Overlords doen aan de andere kant dan weer echt 0,0 dmg.
Ach, ik doe meestal whirlwind sprint naar zon mage toe en dan powerattack -> stagger -> tik tik tik dood.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:30 schreef jogy het volgende:
[..]
Dus de beste combi is dus een battlermage maken met destro, block en one/two handed weapons in heavy armor?.
Ik wil er vanaf, heb zelf een Daedric Armor aan, die is net iets beter...en ziet er mooier uit vind ikquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:28 schreef ardi het volgende:
Lekker zelf houden.Goede equipment is beter om te hebben dan goud. Die 2000+ heb je op een andere manier ook zo bij elkaar.
Anders heb je bij de Thieves Guild de beste mogelijkheden (hoe verder je in de questline bent). Daarna de quartermasters bij Imperial/Stormcloak camps dacht ik, maar zeer waarschijnlijk niet genoeg.
Dat wordt dan met je Daedric armour door huizen sneaken.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:33 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Ik wil er vanaf, heb zelf een Daedric Armor aan, die is net iets beter...en ziet er mooier uit vind ik
Irritant zijn ook die master robes, zijn 2500 waard bij verkoop. Maar dan moet je eerst speech 90 hebben voor die winkels genoeg geld hebben om dat te betalen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:28 schreef ardi het volgende:
Lekker zelf houden.Goede equipment is beter om te hebben dan goud. Die 2000+ heb je op een andere manier ook zo bij elkaar.
genoeg.
Jouw nick en UIquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:44 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Irritant zijn ook die master robes, zijn 2500 waard bij verkoop. Maar dan moet je eerst speech 90 hebben voor die winkels genoeg geld hebben om dat te betalen.
Dit, maar dan met Aelaquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ook zo leuk, ik neem Lydia een keertje mee om te kijken hoe knokken met een maatje gaat. Ik ging naar dat eiland in het noordoosten om de icewraith te verslaan zodat ik de Stormcloaks kon joinen, nou moet je daar dus een stuk voor zwemmenIk kom op dat eiland aan en Lydia is nergens te bekennen. Episch gevecht met de wraith, beest is dood en wie staat er ineens "Still here" te zeggen? Juist
In verband met saven bedoel je? Dat had ik gelukkig nog iets daarvoor gedaan.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:59 schreef ardi het volgende:
Had je toevallig ook een uur buiten doorgebracht, zonder ook maar ergens binnen te lopen?
Ja kloptquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:08 schreef ardi het volgende:
Herkenbaar.Sommige dungeons alleen afgewerkt zonder het door te hebben, omdat ze niet mee naar binnen kwamen of de weg er naar toe niet konden vinden.
Uurtje wachten helpt altijd wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |