abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105248675
Krijg je trouwens meer info over de dragon priests tijdens de MQ of andere quests?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  dinsdag 6 december 2011 @ 13:05:34 #127
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_105248725
Overigens werkt het truukje met het houten masker wel hè :).
Maar ik heb nog niet alle dragon masks.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 6 december 2011 @ 13:05:38 #128
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_105248726
quote:
5s.gif Op dinsdag 6 december 2011 12:40 schreef Jivis het volgende:
Wat is eigenlijk de sterkste vijand die jullie so far zijn tegengekomen?
Ancient Dragon (binnen 3 sec was ik neer), Draugr Death Overlord en Krosis. Maar dat hangt er uiteraard van uit op welk level je ze tegenkomt.

Maar het masker van Krosis paste precies bij mijn speelstijl, dus die heb ik het grootste deel van het spel op gehad.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_105248812
Die masks zijn alleen maar handig als je iets met magic doet. Als je daar niets mee doet heb je er geen bal aan.

Ja je kan niet te lang onderwater zwemmen. Nou poepoe. Alsof daar iets te doen is. Onderwater. :X
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 6 december 2011 @ 13:09:30 #130
252333 ardi
Anhedonische masochist
pi_105248847
Krosis is uitstekend voor een stealth character. Die heeft mijn mage uiteindelijk ingewisseld voor Morokei. Samen met de Archmage Robes en nog wat spul had ik zo'n 250% Magicka regen.
PSN: ardpsiko
pi_105248853
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 december 2011 13:08 schreef vosss het volgende:
Die masks zijn alleen maar handig als je iets met magic doet. Als je daar niets mee doet heb je er geen bal aan.

Ja je kan niet te lang onderwater zwemmen. Nou poepoe. Alsof daar iets te doen is. Onderwater. :X
In Morrowind was dat echt episch. Jammer dat ze dat niet terug gepakt hebben. Vond die onderwaterzoektochten echt een van de hoogtepunten.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 6 december 2011 @ 13:13:14 #132
252333 ardi
Anhedonische masochist
pi_105248949
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 december 2011 13:08 schreef vosss het volgende:

Moet je Rahgot nemen, die geeft 70 stamina. De helft is alleen echt voor mages ja.
pi_105249031
Ik moet zeggen dat ik de gevechten met die Draugr eindbazen wel het meeste episch vindt. Epischer dan de gevechten met de draken, hoewel ik het idee heb dat de makers dat het liefst andersom hadden gezien ('normaal' vijandmuziekje bij Draugrs, bombastische koren bij een draak die ik met drie klappen dood heb).
Amen.
pi_105249107
quote:
5s.gif Op dinsdag 6 december 2011 12:40 schreef Jivis het volgende:
Wat is eigenlijk de sterkste vijand die jullie so far zijn tegengekomen?
Ik was gisteravond voor een quest van iemand van de Mages Guild voor wie ik een boek moest zien te vinden, ergens in een tempel. Die tempel zat dus helemaal vol met draugr deathlords en overlords en overoverlords. Sta je op het eind bij de eindbaas, komen er ook weer een stuk of 4 van die deathlords zich er mee bemoeien. Kan je wel level 40 zijn, ik moest er toch flink op inhakken met m'n ebony warhammer.

Die Krosis ben ik toen ik nog lager dan level 10 was tegengekomen, maar daar had ik volgens mij niet zo heel veel moeite mee gehad.

In sommige dungeons/tempels staan er trouwens van die soulgems op zo'n standaard, loop je er langs krijg je ineens de volle laag shock, fire of ice damage. Die krengen vind ik irritant! Ik let toch al niet echt op van die valstrikken, dus ik schrik me iedere keer het leplazarus, en met een beetje pech ben je ook gelijk dood.

Gebruiken jullie trouwens veel verschillende shouts? Ik gebruik eigenlijk alleen de unrelenting force en af en toe whirlwind, de rest eigenlijk nooit.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 6 december 2011 @ 13:19:35 #135
252333 ardi
Anhedonische masochist
pi_105249206
Neu, een groot deel is overbodig. Vaak ben ik ook te druk bezig met gewone combat om nog even aan een shout te denken. :') Meestal ook alleen bij draken, voor het gevoel.

quote:
14s.gif Op dinsdag 6 december 2011 13:15 schreef Jivis het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de gevechten met die Draugr eindbazen wel het meeste episch vindt. Epischer dan de gevechten met de draken, hoewel ik het idee heb dat de makers dat het liefst andersom hadden gezien ('normaal' vijandmuziekje bij Draugrs, bombastische koren bij een draak die ik met drie klappen dood heb).
Die gevechten worden over het algemeen beter naar toegewerkt in de dungeons met wat achtergrond. Draken heb je vaak BAM opeens op je dak zitten.
pi_105249217
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 december 2011 13:17 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Gebruiken jullie trouwens veel verschillende shouts? Ik gebruik eigenlijk alleen de unrelenting force en af en toe whirlwind, de rest eigenlijk nooit.
Ik gebruik bij die übersterke Draugrs nog wel eens de Ice Form shout, zodat ik geen healthpotions hoef te gebruiken. Even flink op 'm inhakken, dan hem met die shout even bevriezen zodat ik kan restoren en vervolgens het karwei afmaken.
Amen.
pi_105249310
Tot nu toe gebruik ik de Fire shout, doet redelijk wat damage op level 29 ;)
  dinsdag 6 december 2011 @ 13:22:40 #138
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_105249316
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 december 2011 13:15 schreef Jivis het volgende:
Op welke moeilijkheidsgraad heb jij 'm staan dan? Bij mij zijn de draken ebony arrow-speldenkussens voordat ik ze neer heb.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_105249321
Ik gebruik vooral Aura Whisper in dungeons :9
pi_105249336
Heb sinds gisteren eindelijk dat 3e woord voor die Fire Shout, die is toch best wel ziek tegen undead _O_

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 13:22 schreef lkb9000 het volgende:
Ik gebruik vooral Aura Whisper in dungeons :9
En die ja, gebruik hem eigenlijk constant...

Ergens is dat wel vreemd, Aura Whisper is fokking goed, en Detect Life is een spell die je pas krijgt als je super goed bent in illusion, en dan zie je nog niet eens undead, machines of Daedra :?
  dinsdag 6 december 2011 @ 13:23:21 #141
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_105249339
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 december 2011 12:47 schreef ardi het volgende:
Die heb ik gewoon gesniped zonder ooit gezien te zijn. :D

Ik ook. Ik heb letterlijk 3 kwartier lang als een bange haas pijltjes geschoten, vlechten, schieten, vluchten etc.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 6 december 2011 @ 13:29:16 #142
252333 ardi
Anhedonische masochist
pi_105249556
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 december 2011 13:23 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Ik ook. Ik heb letterlijk 3 kwartier lang als een bange haas pijltjes geschoten, vlechten, schieten, vluchten etc.
:D Ik had een hoge sneak en archery met mijn stealth character, dus ik kon blijven staan. Had maar iets van zes pijlen nodig (gemiddeld genomen wel veel).

De Draugr Deathlord elders in die ruïne was vervelender, met zijn disarm shout. Was mijn boog kwijt in het donker, stond ik dan met een simpele dwarven dagger.

Stealth is te goed. Stond een keer ergens in een Dwemer ruïne tegen een stijle wand van een klif Falmer te snipen, komt er een Falmer van achter recht over mij heen gelopen, heeft me nooit gezien. :')
pi_105249636
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 december 2011 13:22 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Op welke moeilijkheidsgraad heb jij 'm staan dan? Bij mij zijn de draken ebony arrow-speldenkussens voordat ik ze neer heb.
Expert, maar ik gebruik nooit bogen.
Amen.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 6 december 2011 @ 13:33:04 #144
252333 ardi
Anhedonische masochist
pi_105249695
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 december 2011 13:23 schreef eQuaL het volgende:
Heb sinds gisteren eindelijk dat 3e woord voor die Fire Shout, die is toch best wel ziek tegen undead _O_

[..]

En die ja, gebruik hem eigenlijk constant...

Ergens is dat wel vreemd, Aura Whisper is fokking goed, en Detect Life is een spell die je pas krijgt als je super goed bent in illusion, en dan zie je nog niet eens undead, machines of Daedra :?
Een Illusion meester is nog geen Dragonborn. ;)

(En heeft waarschijnlijk gewoon zijn hele leven Muffle gespamt.)
pi_105250339
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 december 2011 12:47 schreef ardi het volgende:
Die heb ik gewoon gesniped zonder ooit gezien te zijn. :D

Kvenel heet ie blijkbaar, maar lees ook altijd Knevel. :')
Je bent niet alleen :D

BAM 30x sneak damage _O_
Get it and Bet it
pi_105252086
Die Voice of the Emperor power bij Imperials is wel verdomde handig als je tussen vier mages staat.
Amen.
pi_105252476
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 december 2011 13:29 schreef ardi het volgende:

Stealth is te goed. Stond een keer ergens in een Dwemer ruïne tegen een stijle wand van een klif Falmer te snipen, komt er een Falmer van achter recht over mij heen gelopen, heeft me nooit gezien. :')
Falmer zijn ook blind begreep ik. Maakt niet zoveel uit hoe goed je bent in stealth, als je stil blijft staan horen ze je ook niet.

(dacht ik :P )
Conscience do cost.
pi_105252583
Zucht @ die radiant quests soms. Heb ik net een draak bij Skyborn altar vermoord, krijg ik nu weer dezelfde opdracht.
Amen.
pi_105252595
Opvallend: ik ben pas één keer in een Dwemer ruine terecht gekomen om de één of andere reden. Of zijn die dingen gewoon superzeldzaam?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_105252751
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Opvallend: ik ben pas één keer in een Dwemer ruine terecht gekomen om de één of andere reden. Of zijn die dingen gewoon superzeldzaam?
Volgens mij zijn er een stuk of 8 ongeveer hoor, maar ze zitten waarschijnlijk vaker bij gebergtes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')