Ancient Dragon (binnen 3 sec was ik neer), Draugr Death Overlord en Krosis. Maar dat hangt er uiteraard van uit op welk level je ze tegenkomt.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:40 schreef Jivis het volgende:
Wat is eigenlijk de sterkste vijand die jullie so far zijn tegengekomen?
In Morrowind was dat echt episch. Jammer dat ze dat niet terug gepakt hebben. Vond die onderwaterzoektochten echt een van de hoogtepunten.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:08 schreef vosss het volgende:
Die masks zijn alleen maar handig als je iets met magic doet. Als je daar niets mee doet heb je er geen bal aan.
Ja je kan niet te lang onderwater zwemmen. Nou poepoe. Alsof daar iets te doen is. Onderwater.
Moet je Rahgot nemen, die geeft 70 stamina. De helft is alleen echt voor mages ja.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:08 schreef vosss het volgende:
Die masks zijn alleen maar handig als je iets met magic doet. Als je daar niets mee doet heb je er geen bal aan.
Ja je kan niet te lang onderwater zwemmen. Nou poepoe. Alsof daar iets te doen is. Onderwater.
Ik was gisteravond voor een quest van iemand van de Mages Guild voor wie ik een boek moest zien te vinden, ergens in een tempel. Die tempel zat dus helemaal vol met draugr deathlords en overlords en overoverlords. Sta je op het eind bij de eindbaas, komen er ook weer een stuk of 4 van die deathlords zich er mee bemoeien. Kan je wel level 40 zijn, ik moest er toch flink op inhakken met m'n ebony warhammer.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:40 schreef Jivis het volgende:
Wat is eigenlijk de sterkste vijand die jullie so far zijn tegengekomen?
Die gevechten worden over het algemeen beter naar toegewerkt in de dungeons met wat achtergrond. Draken heb je vaak BAM opeens op je dak zitten.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:15 schreef Jivis het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de gevechten met die Draugr eindbazen wel het meeste episch vindt. Epischer dan de gevechten met de draken, hoewel ik het idee heb dat de makers dat het liefst andersom hadden gezien ('normaal' vijandmuziekje bij Draugrs, bombastische koren bij een draak die ik met drie klappen dood heb).
Ik gebruik bij die übersterke Draugrs nog wel eens de Ice Form shout, zodat ik geen healthpotions hoef te gebruiken. Even flink op 'm inhakken, dan hem met die shout even bevriezen zodat ik kan restoren en vervolgens het karwei afmaken.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:17 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Gebruiken jullie trouwens veel verschillende shouts? Ik gebruik eigenlijk alleen de unrelenting force en af en toe whirlwind, de rest eigenlijk nooit.
Op welke moeilijkheidsgraad heb jij 'm staan dan? Bij mij zijn de draken ebony arrow-speldenkussens voordat ik ze neer heb.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:15 schreef Jivis het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de gevechten met die Draugr eindbazen wel het meeste episch vindt. Epischer dan de gevechten met de draken, hoewel ik het idee heb dat de makers dat het liefst andersom hadden gezien ('normaal' vijandmuziekje bij Draugrs, bombastische koren bij een draak die ik met drie klappen dood heb).
En die ja, gebruik hem eigenlijk constant...quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:22 schreef lkb9000 het volgende:
Ik gebruik vooral Aura Whisper in dungeons
Ik ook. Ik heb letterlijk 3 kwartier lang als een bange haas pijltjes geschoten, vlechten, schieten, vluchten etc.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:47 schreef ardi het volgende:
Die heb ik gewoon gesniped zonder ooit gezien te zijn.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:23 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ik ook. Ik heb letterlijk 3 kwartier lang als een bange haas pijltjes geschoten, vlechten, schieten, vluchten etc.
Expert, maar ik gebruik nooit bogen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:22 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Op welke moeilijkheidsgraad heb jij 'm staan dan? Bij mij zijn de draken ebony arrow-speldenkussens voordat ik ze neer heb.
Een Illusion meester is nog geen Dragonborn.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:23 schreef eQuaL het volgende:
Heb sinds gisteren eindelijk dat 3e woord voor die Fire Shout, die is toch best wel ziek tegen undead
[..]
En die ja, gebruik hem eigenlijk constant...
Ergens is dat wel vreemd, Aura Whisper is fokking goed, en Detect Life is een spell die je pas krijgt als je super goed bent in illusion, en dan zie je nog niet eens undead, machines of Daedra
Je bent niet alleenquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:47 schreef ardi het volgende:
Die heb ik gewoon gesniped zonder ooit gezien te zijn.
Kvenel heet ie blijkbaar, maar lees ook altijd Knevel.
Falmer zijn ook blind begreep ik. Maakt niet zoveel uit hoe goed je bent in stealth, als je stil blijft staan horen ze je ook niet.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:29 schreef ardi het volgende:
Stealth is te goed. Stond een keer ergens in een Dwemer ruïne tegen een stijle wand van een klif Falmer te snipen, komt er een Falmer van achter recht over mij heen gelopen, heeft me nooit gezien.
Volgens mij zijn er een stuk of 8 ongeveer hoor, maar ze zitten waarschijnlijk vaker bij gebergtes.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Opvallend: ik ben pas één keer in een Dwemer ruine terecht gekomen om de één of andere reden. Of zijn die dingen gewoon superzeldzaam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |