nee, ik zit toch op 75 skill qua destruction. en waar is faralda?quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:25 schreef Seam het volgende:
[..]
Kun je wall of flames/frost al krijgen? Wat betreft Master spells voor destruction moet je even naar Faralda gaan als je 100 Destruction hebt.
Faralda is de destruction wizard van Winterhold. Ik kon Wall of flames dacht ik rond level 80 krijgen, dus het zal wel niet meer zolang duren voor jou.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nee, ik zit toch op 75 skill qua destruction. en waar is faralda?
Behoorlijk vervelend, idd..quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:25 schreef drumstickNL het volgende:
Die Esbern gast is niet normaal bugged zeg. Game breaking!
quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:25 schreef drumstickNL het volgende:
Die Esbern gast is niet normaal bugged zeg. Game breaking!
kun je dat ding ook nog upgraden?quote:
Hij is niet voor de Dragonbornquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
kun je dat ding ook nog upgraden?hij is niet beter dan mijn beste wapen namelijk (Chillrend met 79 damage)
klopt maar ik wil hem verbeteren voor mijn companion, kan dat?quote:
Yeah, was hier zelf al ff doorheen geknald met TCL.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
praten met ze en dan 'i need to trade some things with you' zeggen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe kan ik betere armor en zo aan mijn companion geven?
thnx, heb die optie nog niet gezien, maar zal eens kijken als ik iets bruikbaars heb.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
praten met ze en dan 'i need to trade some things with you' zeggen.
Nope, je kan hem niet terugpakken van de companion. Ik heb al met console commands loppen kutten, maar als ik het wapen via commands aan mezelf geef, verschijnt het niet in mijn inventory. Zodoende kan je het ook niet upgraden...quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
klopt maar ik wil hem verbeteren voor mijn companion, kan dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er overigens wel hilarisch uit bij je companionquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:56 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Nope, je kan hem niet terugpakken van de companion. Ik heb al met console commands loppen kutten, maar als ik het wapen via commands aan mezelf geef, verschijnt het niet in mijn inventory. Zodoende kan je het ook niet upgraden...
Overigens is hij bij mij 169 damage...mijn zwaard (dragonbane) is 77, maar heb er dus geen fuck aan
quote:Op woensdag 7 december 2011 00:00 schreef Dr.Sexy het volgende:
Het heeft lang geduurd maar verdomme eindelijk is het zover:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! Heb hem vanmiddag uitgespeeld. Hopelijk krijg ik nu weer een leven
![]()
Skyrim en uitspelen in een zin. Dat gaat hem niet worden ben ik bangquote:Op woensdag 7 december 2011 00:02 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ziet er overigens wel hilarisch uit bij je companion
[..]! Heb hem vanmiddag uitgespeeld. Hopelijk krijg ik nu weer een leven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, MQ & alle Guilds uitgespeeld. Aardig wat sidequests gedaan & dwemer ruins + blackreach verkend. Afgezien van wat oninteressante grotten en nog minder interessante shouts heb ik het wel redelijk uitgespeeld ja...quote:Op woensdag 7 december 2011 00:05 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Skyrim en uitspelen in een zin. Dat gaat hem niet worden ben ik bang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |