Dat hoeft toch helemaal niet? Die masks zijn niet zoo super bijzonder. En daarnaast zijn er een aantal van in het spel. Een nieuwe halen kost minder tijd.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:58 schreef CyberJesus het volgende:
Shit ik heb een 'Dragon Priest Mask' verkocht en kan hem niet meer terugkopen
Lekker terug naar m'n andere save van 10 uur terug, kut zooi.
Chillrend heeft (als je hem pas na level 46 haalt) een base damage van 15. Je zal hem eerder hebben gehaald waarschijnlijk dus heeft ie lager. Bijvoorbeel 12.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
kun je dat ding ook nog upgraden?hij is niet beter dan mijn beste wapen namelijk (Chillrend met 79 damage)
ik had die knuppel net gepakt, hij zou voor mij 209 damage doen :'Dquote:Op woensdag 7 december 2011 01:09 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Chillrend heeft (als je hem pas na level 46 haalt) een base damage van 15. Je zal hem eerder hebben gehaald waarschijnlijk dus heeft ie lager. Bijvoorbeel 12.
Die knuppel van de reus heeft een base damage van 60.
Dat is 5 keer zo hoog.
Als chillrend die stats had deed jouw karakter er 5 x 79 = 395 damage mee.
Huh? Dat is toch alleen tegen weerwolven?quote:Op woensdag 7 december 2011 07:08 schreef Zihuatanejo het volgende:
Silver weapons: hoeveel extra damage doen ze tegen undead?
1GBquote:Op woensdag 7 december 2011 01:42 schreef BurnaBoy het volgende:
kheb nu trouwens 1 gb aan mods installed![]()
Die Dragonborn palette maakt de game een stuk meer sfeervoller btw, aanraderquote:Op maandag 5 december 2011 23:58 schreef Smoofie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee hoor, ik heb tot nu toe de:quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:08 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Grappig hoe ik toch elke keer bij jou uitkom, zijn we dan echt de enige twee die deze game tweaken hier op fok? Anyway, framedrops gemerkt? Wil nu nl de hd texture mod en deze van het water ineens erop gooien...
-edit-
Maar gewoon begonnen..Probleem is echter dat de maker aangeeft dat je in de launcher RealisticWaterTextures.esp en Load Loose Files moet aanzetten in de launcher, maar ik heb helemaal geen launcher meer met die 4gb mod....
Klote is later wel dat je niet weet welke van de mods de boosdoeners zijn van het crashen/buggen/incompatibility.quote:Op woensdag 7 december 2011 08:07 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb tot nu toe de:
HD textures,
enchanted terrain,
enchanted nights,
detailed faces,
realistic water,
skyrim 4gb,
fxaa ppl preset 1,
alternative lightning and thunder,
realistic shadows
realistic smoke,
en volgens mij nog wel een paar. En tot nu toe loopt alles als een zonnetje, hoewel ik me wel afvraag of ik ongelimiteerd mods erbij kan pleuren zonder dat Skyrim straks het loodje legt...
Omdat dit een multiplatform is, is het rustig qua mods denk ik.
Mijn lastigste enemy was de dwarven centurion, vroeg in de game, hoevaak ik daar niet dood ben gegaan zeg
Daar ben ik ook bang voor jaquote:Op woensdag 7 december 2011 08:09 schreef Sinji het volgende:
[..]
Klote is later wel dat je niet weet welke van de mods de boosdoeners zijn van het crashen/buggen/incompatibility.
Dat had ik ook, ik geloof dat ik toen net een update van steam had gehad en het toen aan heb gezet en vervolgens starte ie niet meer op en toen heb ik weer die 4GB gedaan. Ik neem aan dat het aanstaat nu, geen idee, de mod werkt in elk geval en het ziet er puik uit.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:08 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Grappig hoe ik toch elke keer bij jou uitkom, zijn we dan echt de enige twee die deze game tweaken hier op fok? Anyway, framedrops gemerkt? Wil nu nl de hd texture mod en deze van het water ineens erop gooien...
-edit-
Maar gewoon begonnen..Probleem is echter dat de maker aangeeft dat je in de launcher RealisticWaterTextures.esp en Load Loose Files moet aanzetten in de launcher, maar ik heb helemaal geen launcher meer met die 4gb mod....
quote:Op woensdag 7 december 2011 00:27 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Verborgen (easteregg) treasure.:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beste hoop loot. Even proberen vanavond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
Haha, I lolled.. Nee, dat soort mods hoeven voor mij niet zo. Ik mod normaliter alleen de kwaliteit van de textures, dingen compleet veranderen ben ik niet zo'n fan van.quote:Op woensdag 7 december 2011 08:28 schreef vosss het volgende:
@DeeCruise: heb je deze al geprobeerd?
[ afbeelding ]
Overigens zie ik dat er ook een HD kip texture mod is.
Het is de winkel inventory van een van die khajiit verkopers.quote:Op woensdag 7 december 2011 08:40 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Beste hoop loot. Even proberen vanavond.
Holy crapquote:Op woensdag 7 december 2011 08:58 schreef vosss het volgende:
Anyway, mn bier is op en ik ga lekker naar bed. De groeten
#Winning!quote:Op woensdag 7 december 2011 08:58 schreef vosss het volgende:
Impressivequote:Op woensdag 7 december 2011 08:58 schreef vosss het volgende:
Dat ook. Maar wel irritant dat je moet gaan gissen naar wat de extra effect van die wapens zijn. Bij de poacher's axe bijvoorbeeld staat tenminste duidelijk wat het doet.quote:Op woensdag 7 december 2011 07:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Huh? Dat is toch alleen tegen weerwolven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |