Brussel zou eigenlijk een regering die niet met een goeie begroting kan komen naar huis moeten kunnen sturen.quote:Op maandag 5 december 2011 17:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nog hardere afspraken, oeehhh, waar dreigen ze mee?
Dat zijn natuurlijk kosten die je in dat geval niet (direct) hoeft te dragen.quote:Op maandag 5 december 2011 17:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tanken is natuurlijk maar een druppel op de afschrijving.
Oh ja, heel democratisch.quote:Op maandag 5 december 2011 17:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Brussel zou eigenlijk een regering die niet met een goeie begroting kan komen naar huis moeten kunnen sturen.
Maar zo'n regering valt waarschijnlijk vanzelf wel, zie Griekenland en Italië.
Ach, als je een paar ton verdient kan je dat wel hebben.quote:Op maandag 5 december 2011 17:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat zijn natuurlijk kosten die je in dat geval niet (direct) hoeft te dragen.
Auto kopen is out of the question, als je ziet wat dat tegenwoordig moet kosten.
Ik hoop het voor hem, het zijn handige auto's.quote:Op maandag 5 december 2011 17:33 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je bent smoorverliefd. Misschien houdt hij ook van Twingo's.
Binnen valt het nog wel mee.quote:
De navolging van Xander de Buisonjé.quote:Op maandag 5 december 2011 17:38 schreef Nautilus. het volgende:
Het was er warm en druk, ik zat naast een lege kruk waar ik mijn jas op gelegd had.
haha, ik krijg idd. ook zin om die hippies koe met geweld te voeren.quote:Op maandag 5 december 2011 17:47 schreef Reya het volgende:
Dat orkatopic wekt drang naar het eten van foie gras op.
Hexagon maakt de beste kans tot nog toe, hij zit al op het pluche.quote:Op maandag 5 december 2011 17:47 schreef Tem het volgende:
Het zou een ramp voor het land zijn als er ook maar één persoon van Fok! POL ooit in een kabinet zal plaatsnemen.
Potentieel topic. Wat gebeurt er als user x dictator wordt?quote:Op maandag 5 december 2011 17:47 schreef Tem het volgende:
Het zou een ramp voor het land zijn als er ook maar één persoon van Fok! POL ooit in een kabinet zal plaatsnemen.
quote:Op maandag 5 december 2011 17:49 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Potentieel topic. Wat gebeurt er als user x dictator wordt?
Maak mij mod en je krijgt een voorproefje.quote:Op maandag 5 december 2011 17:49 schreef Cerbie het volgende:
[..]
D66 in een beleidsmakende positie, proest.quote:Op maandag 5 december 2011 17:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hexagon maakt de beste kans tot nog toe, hij zit al op het pluche.
Dat bedoel ik maar.quote:Op maandag 5 december 2011 17:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hexagon maakt de beste kans tot nog toe, hij zit al op het pluche.
Interessant inderdaad. Open er één Cerbiequote:Op maandag 5 december 2011 17:49 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik moet de keuken in. Iemand anders mag de eer nemen.quote:Op maandag 5 december 2011 17:57 schreef Tem het volgende:
[..]
Interessant inderdaad. Open er één Cerbie
Ik eet gewoon rib-eye vanavond hoorquote:Op maandag 5 december 2011 17:47 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
haha, ik krijg idd. ook zin om die hippies koe met geweld te voeren.
Leuk voor een reeks, elke week een andere dicatator.quote:Op maandag 5 december 2011 17:57 schreef Tem het volgende:
[..]
Interessant inderdaad. Open er één Cerbie
Haha, deze komt niet als een verrassing.quote:Op maandag 5 december 2011 17:58 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik moet de keuken in. Iemand anders mag de eer nemen.
quote:Op maandag 5 december 2011 18:03 schreef Tem het volgende:
[..]
Haha, deze komt niet als een verrassing.
quote:Op maandag 5 december 2011 17:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dedemsvaartse Trekkertrek is populair, een van onze oud POL kameraden is steevast winnaar.
[ afbeelding ]
Ik ken een diplomaat, zeker in rustige landen prima baantjes.quote:Op maandag 5 december 2011 18:07 schreef Nautilus. het volgende:
Ik zou wel diplomaat willen zijn. Beetje tennissen en golfen en stagiaires achterna zitten. En ik zou een goede staatssecretaris van Financiën zijn, vermoed ik.
Goed plan.quote:Op maandag 5 december 2011 18:11 schreef Nautilus. het volgende:
Ten slotte gaat de expatregeling eraan. Reya zal bloeden.
Voldoende om één kabinetsperiode op te teren of wil je daar nog wat aan toevoegen? Brussel gaat het tegen die tijd nooit goedkeuren, doordat daar enkel expats in het parlement plaatsnemen.quote:Op maandag 5 december 2011 18:11 schreef Nautilus. het volgende:
Ten slotte gaat de expatregeling eraan. Reya zal bloeden.
Binnen de EU ben je dan ook eigenlijk geen expat.quote:Op maandag 5 december 2011 18:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Voldoende om één kabinetsperiode op te teren of wil je daar nog wat aan toevoegen? Brussel gaat het tegen die tijd nooit goedkeuren, doordat daar enkel expats in het parlement plaatsnemen.
Die hebben ingevolge het IPR sowieso een aparte positie. Dat staat los van de nationale fiscale wetgeving.quote:Op maandag 5 december 2011 18:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Voldoende om één kabinetsperiode op te teren of wil je daar nog wat aan toevoegen? Brussel gaat het tegen die tijd nooit goedkeuren, doordat daar enkel expats in het parlement plaatsnemen.
Een paar maand geleden alquote:
robin ook al gebanned. Wat flikte die?quote:Op maandag 5 december 2011 18:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Een paar maand geleden al.
Maar net als pubermaatje robin kan hij het nog niet missen en blijft huilen en mailen
Stali en Ryan hadden het op hem gemunt.quote:Op maandag 5 december 2011 18:42 schreef Hexagon het volgende:
[..]
robin ook al gebanned. Wat flikte die?
Hij was samen met Ryan3 de oorzaak van de grote van van november 2011.quote:Op maandag 5 december 2011 18:42 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Te lang doorgaan met pedobeschuldigingen en dan eerst niet snappen dat dit niet slim is en daarna plots draaien en toch spijt hebbenquote:Op maandag 5 december 2011 18:42 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Oh gelukkig. Ik zou het anders wel heel sneu vinden. Robin schoot twee keer uit z'n slof maar deed verder normaal mee.quote:Op maandag 5 december 2011 18:44 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
WelneeZover gaat Ryan3 z'n anaalkrachten bij Yvonne nou ook weer niet.
Ja, het is allemaal overtrokken, maargoed, als Ryan3 en Staal zich ermee bemoeien dan kom Yvonne erbij en dan tsja, dan moet ze zichzelf overtuigen dat het haar eigen wil was en, bla bla bla ... volledig kansloos allemaal en niet nodig.quote:Op maandag 5 december 2011 18:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh gelukkig. Ik zou het anders wel heel sneu vinden. Robin schoot twee keer uit z'n slof maar deed verder normaal mee.
't was 'ietsjes' meer dan twee keerquote:Op maandag 5 december 2011 18:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh gelukkig. Ik zou het anders wel heel sneu vinden. Robin schoot twee keer uit z'n slof maar deed verder normaal mee.
Ik zat mee te lezen, zo erg was het allemaal niet. Niet erger dan de normale SC iig.quote:Op maandag 5 december 2011 18:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
't was 'ietsjes' meer dan twee keer. En normaal meedoen was in die discussie een nogal rekbaar begrip.
Ik bedoel meedoen in het algemeen, niet die twee aanvaringen. Vond hem altijd wel aardig.quote:Op maandag 5 december 2011 18:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
't was 'ietsjes' meer dan twee keer. En normaal meedoen was in die discussie een nogal rekbaar begrip.
Ik heb het teruggelezen in combi met de notes en dit was echt stukken erger dan de gemiddelde SC. Zijn straf is wat mij betreft nogal aan de milde kant zeker gezien wat er daarna nog per DM etc kwam...quote:Op maandag 5 december 2011 18:50 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik zat mee te lezen, zo erg was het allemaal niet. Niet erger dan de normale SC iig.
Een php-tje inderdaadquote:Op maandag 5 december 2011 18:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik bedoel meedoen in het algemeen, niet die twee aanvaringen. Vond hem altijd wel aardig.
Ik ben be DM'ed door hem en heb nog wat meer meegekregen.quote:
Je bent hier toch geen mod, wat boeit jou dat nou ex-faatje.quote:Op maandag 5 december 2011 18:53 schreef remlof het volgende:
Zullen we gewoon geen bans bespreken hier?
Misschien moet je of wachten tot de betrokken persoon zich kan verweren of er gewoon het zwijgen toe doen.quote:Op maandag 5 december 2011 18:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als ex-FA weet ik precies wat wel en niet magquote:Op maandag 5 december 2011 18:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je bent hier toch geen mod, wat boeit jou dat nou ex-faatje.
Hij heeft wel gelijk, ik houd er over op. Was gewoon het Robin is zo zielig gehuil even goed zat.quote:Op maandag 5 december 2011 18:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je bent hier toch geen mod, wat boeit jou dat nou ex-faatje.
quote:POL-dictatuur
In navolging van Stel je kabinet samen met FOK'ers revisited
Het is een bizarre alternatieve realiteit, één die we nooit hoopten mee te maken maar toch is het gebeurd.. Eén van de vaste POL-users is dictator van Nederland geworden. Vraag niet hoe dit kan, dát dit kan, maar denk even mee. Wat gaat er gebeuren in dat Nederland?
Dictator: eriksd
Het is Anno Domini Nostri Iesu Colli 2011, en eriksd is inmiddels 20 jaar aan de macht. De nationale religie is Eighties en er wordt minstens 20 uur per lesweek besteed aan het Gouden Decennium (1980-1990). Ons nationale volkslied Sussudio is berucht en de Oostgrens is een vijf kilometer breed wasteland nadat alle oosterburen gevlucht zijn voor deze muzikale endlosung.
De sterkste schouders dragen de minste lasten en bolle hokken worden naar Afrika gestuurd als ontwikkelingshulp. Verder zijn Friesland, Groningen en Drenthe gefuseerd en als strafexpeditie in gebruik waar slinkse geluiden zonder pardon naartoe worden gestuurd.
quote:Ein Volk, Ein Reich, Ein Euro
Ik snap de policy, maar de ban blijft kansloos en is alleenmaar kracht bij gezet door Ryan3, dat mag je blijven ontkennen, maar dat heeft evenveel mening als MWAHWAHAHWAHW die hier mod.quote:Op maandag 5 december 2011 18:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, ik houd er over op. Was gewoon het Robin is zo zielig gehuil even goed zat.
remlof.quote:Op maandag 5 december 2011 19:00 schreef Cerbie het volgende:
Misschien maakt het meer kans als raadspelletje. Gok de dictator:
[..]
Die mening mag je hebben. Ben het er bepaald niet mee eens, maar dat zal duidelijk zijn. En ik mot ryan totaal nietquote:Op maandag 5 december 2011 19:00 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik snap de policy, maar de ban blijft kansloos en is alleenmaar kracht bij gezet door Ryan3, dat mag je blijven ontkennen, maar dat heeft evenveel mening als MWAHWAHAHWAHW die hier mod.
Dat mag je dan ook vinden, maar dat is niet zo relevant als Yvonne hier rond komt stampen heh.quote:Op maandag 5 december 2011 19:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die mening mag je hebben. Ben het er bepaald niet mee eens, maar dat zal duidelijk zijn. En ik mot ryan totaal niet.
Toch welquote:Op maandag 5 december 2011 19:03 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat mag je dan ook vinden, maar dat is niet zo relevant als Yvonne hier rond komt stampen heh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |