Uit welk nutteloos managerboek heb je dat nu weer gequote?quote:Op maandag 5 december 2011 17:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Stress is relatief. Er zijn mensen die mijn planning stressvol zouden vinden, maar dat zijn dan ook geen winnaars.
Echt heel dun is 70. Ik ben normaal en ik heb 80. 90 ga je al richting mollig.quote:Op maandag 5 december 2011 17:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik hou ook niet van te dun
Het gaat over kamasutra standjes.quote:Op maandag 5 december 2011 17:03 schreef betyar het volgende:
[..]
Uit welk nutteloos managerboek heb je dat nu weer gequote?![]()
quote:Op maandag 5 december 2011 17:04 schreef Slacentrifuge het volgende:
Ik moet jullie wel verlaten zo, want de sportschool wacht.
Wie weet kom ik nog eens weer
Mijn dikke duimquote:Op maandag 5 december 2011 17:03 schreef betyar het volgende:
[..]
Uit welk nutteloos managerboek heb je dat nu weer gequote?![]()
Als je 50 jarige dames marie-jo of aubade setjes verkoopt, ben je er al snel vanaf dat je ze er daadwerkelijk in wilt zien.quote:Op maandag 5 december 2011 17:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dit vind ik een van je slechtste posts ooit.
Zozo. Jij hebt 80D?quote:Op maandag 5 december 2011 17:03 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Echt heel dun is 70. Ik ben normaal en ik heb 80. 90 ga je al richting mollig.
Dat snap ik, maar als je meisjes van 20 - 25 in mooie setjes (geen idee welke meuk, Vicky Sec?) ziet, snap je dat het wel wat leuker is dan een vormeloos hemageval en grannypants.quote:Op maandag 5 december 2011 17:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je 50 jarige dames marie-jo of aubade setjes verkoopt, ben je er al snel vanaf dat je ze er daadwerkelijk in wilt zien.
Hihiquote:Op maandag 5 december 2011 17:06 schreef Cerbie het volgende:
Lekker die orkahaatbaardjes. Koos wordt er zo bij zijn werkgever bijgenaaid.
Hm, leuke boxershorts met kleurtjes zijn ook leuker.quote:Op maandag 5 december 2011 17:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar als je meisjes van 20 - 25 in mooie setjes (geen idee welke meuk, Vicky Sec?) ziet, snap je dat het wel wat leuker is dan een vormeloos hemageval en grannypants.
Ha, ik ga zo ook naar de sportschool, wat fatsoenlijke armpjes kweken.quote:Op maandag 5 december 2011 17:04 schreef Slacentrifuge het volgende:
Ik moet jullie wel verlaten zo, want de sportschool wacht.
Wie weet kom ik nog eens weer
Ik denk alleen maar aan die arme vent die 150-200 euro van zn rekening afgeschreven ziet omdat zn vrouw twee setjes ondergoed koopt.quote:Op maandag 5 december 2011 17:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar als je meisjes van 20 - 25 in mooie setjes (geen idee welke meuk, Vicky Sec?) ziet, snap je dat het wel wat leuker is dan een vormeloos hemageval en grannypants.
Och, het kan kinderlijk zijn of gewoon normaal.quote:Op maandag 5 december 2011 17:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, leuke boxershorts met kleurtjes zijn ook leuker.
Tis juist een sport om bij 200km/h+ nog met 1 knie te sturen, en dan met 1 hand koffie te drinken en met de andere je sigaar te roken.quote:Op maandag 5 december 2011 17:04 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee hoor. Autorijden is geen sport of vermaak.
En nu ben ik echt pleite.
Er zijn grenzen die je niet moet overschrijden, iemands werkgever erbij betrekken omdat zijn mening je onwelgevallig is is er één van.quote:
Ik bedoel de normalen, ik draag zelf voornamelijk CK.quote:Op maandag 5 december 2011 17:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Och, het kan kinderlijk zijn of gewoon normaal.
CK zit best prima.
Ik vind setjes ondergoed dan ook, vanuit het perspectief van een man, een zinvollere investering dan een DVD-box twilight, een avondje Ladies Night of een handtas van Chanel.quote:Op maandag 5 december 2011 17:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik denk alleen maar aan die arme vent die 150 euro van zn rekening afgeschreven ziet omdat zn vrouw twee setjes ondergoed koopt.
Oh, ging het over Fok?quote:Op maandag 5 december 2011 17:07 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Er zijn grenzen die je niet moet overschrijden, iemands werkgever erbij betrekken omdat zijn mening je onwelgevallig is is er één van.
Boks baas.quote:Op maandag 5 december 2011 17:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik bedoel de normalen, ik draag zelf voornamelijk CK.
Ik heb ooit boxers gekregen van een jongen.quote:Op maandag 5 december 2011 17:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vind setjes ondergoed dan ook, vanuit het perspectief van een man, een zinvollere investering dan een DVD-box twilight, een avondje Ladies Night of een handtas van Chanel.
Ik heb, serieus, Jan Smit onderbroeken.quote:Op maandag 5 december 2011 17:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik bedoel de normalen, ik draag zelf voornamelijk CK.
Hihi, wat een scheetje.quote:Op maandag 5 december 2011 17:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb ooit boxers gekregen van een jongen.
Hier kan ik het alleen maar mee eens zijn, de scheiding tussen internet en "het echte leven" dien je ten alle tijde te respecteren.quote:Op maandag 5 december 2011 17:07 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Er zijn grenzen die je niet moet overschrijden, iemands werkgever erbij betrekken omdat zijn mening je onwelgevallig is is er één van.
Proest, m'n eten vloog bijna uit m'n mond.quote:Op maandag 5 december 2011 17:09 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb, serieus, Jan Smit onderbroeken.
Past bij je Twingo-imago.quote:Op maandag 5 december 2011 17:09 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb, serieus, Jan Smit onderbroeken.
Hihi, ik krijg regelmatig een pets in m'n gezicht van allerlei meisjes.quote:Op maandag 5 december 2011 17:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hihi, wat een scheetje.
Ik heb ooit boxers gekregen van een meisje.
Boks ouwe, ondergoed koop je niet, dat krijg je cadeau.quote:Op maandag 5 december 2011 17:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hihi, wat een scheetje.
Ik heb ooit boxers gekregen van een meisje.
J-Style, was ooit een lijn van de C&A.quote:Op maandag 5 december 2011 17:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Proest, m'n eten vloog bijna uit m'n mond.
[MED]Aan de persoon uit Hengelo die me liep te spammenquote:Op maandag 5 december 2011 17:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hier kan ik het alleen maar mee eens zijn, de scheiding tussen internet en "het echte leven" dien je ten alle tijde te respecteren.
Een setje ondergoed voor een vrouw kopen is linker dan een boxset van twilight (die minder dan de helft kost)en je krijgt er 'het zelfde' voor terug, behalve dat je een paar uur naar een kutfilm moet kijken.quote:Op maandag 5 december 2011 17:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vind setjes ondergoed dan ook, vanuit het perspectief van een man, een zinvollere investering dan een DVD-box twilight, een avondje Ladies Night of een handtas van Chanel.
Neequote:Op maandag 5 december 2011 17:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Een setje ondergoed voor een vrouw kopen is linker dan een boxset van twilight en je krijgt er het zelfde voor terug, behalve dat je een paar uur naar een kutfilm moet kijken.
quote:Op maandag 5 december 2011 17:10 schreef GSbrder het volgende:
Chicks sowieso ondergoed geven in maatje XL.
Beste break-up evah.
Welnee, zet die film er op en je hebt urenlang voorspel.quote:Op maandag 5 december 2011 17:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee?
Seks met lingerie er bij is een verrijking.
Seks met die lama en glimmende vampierglinsterboy een anti-afrodisiacum.
Hehe, die moet ik onthouden.quote:Op maandag 5 december 2011 17:10 schreef GSbrder het volgende:
Chicks sowieso ondergoed geven in maatje XL.
Beste break-up evah.
Als hetero wil je geen vrouw die Twilight leuk vind. Gewoon niet.quote:Op maandag 5 december 2011 17:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Welnee, zet die film er op en je hebt urenlang voorspel.
Wat kan mij een hetero vrouw brommen.quote:Op maandag 5 december 2011 17:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als hetero wil je geen vrouw die Twilight leuk vind. Gewoon niet.
Ach, als heterovrouw wil je ook geen man die van bier houdt.quote:Op maandag 5 december 2011 17:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik knopen van tachtig euro.quote:
Ik heb liever dat ze een keer per jaar naar een deel uit de Twilight saga kijkt, dan dat ze elke week gooisch vrouwen oid moet zien, of de hele avond net5/TLC op heeft staan, met sat semi-feministische geleuter.quote:Op maandag 5 december 2011 17:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze lingerie aantrekt en mij het bed in trekt.quote:Op maandag 5 december 2011 17:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze een keer per jaar naar een deel uit de Twilight saga kijkt, dan dat ze elke week gooisch vrouwen oid moet zien, of de hele avond net5 op heeft staan.
Ja, arme Koosquote:Op maandag 5 december 2011 17:17 schreef Boze_Appel het volgende:
Toch wel lief ... hoe bot we hier ook met elkaar omgaan, als eentje van de 'clan' naars aangedaan wordt dan komt de rest wel voor ze op.
POL-broederschap, ongeacht links, rechts, conservatief, liberaal, radicaal.quote:Op maandag 5 december 2011 17:17 schreef Boze_Appel het volgende:
Toch wel lief ... hoe bot we hier ook met elkaar omgaan, als eentje van de 'clan' naars aangedaan wordt dan komt de rest wel voor ze op.
Zonder lingerie kan ze net zo goed neuken.quote:Op maandag 5 december 2011 17:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze lingerie aantrekt en mij het bed in trekt.
Als je hem niet bezit, telt dat niet echt hè?quote:Op maandag 5 december 2011 17:18 schreef von_Preussen het volgende:
Ik zit momenteel in een auto van 100.000.
Ik ben wel lief.quote:Op maandag 5 december 2011 17:17 schreef Boze_Appel het volgende:
Zonder lingerie is het een vieze sletquote:Op maandag 5 december 2011 17:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zonder lingerie kan ze net zo goed neuken.
Mooie lingerie is wel een pre, vind ik.quote:Op maandag 5 december 2011 17:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zonder lingerie kan ze net zo goed neuken.
Jij gaat een VVD-mobiel halen?quote:Op maandag 5 december 2011 17:19 schreef Tamashii het volgende:
TT.
Overigens vroeg ik het natuurlijk alleen vanwege de optie om zelf een auto te kopen!
Als vrouw zelf een auto kopen?quote:Op maandag 5 december 2011 17:19 schreef Tamashii het volgende:
TT.
Overigens vroeg ik het natuurlijk alleen vanwege de optie om zelf een auto te kopen!
Juist. Stijlvoller en spannender.quote:Op maandag 5 december 2011 17:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Lingerie is wel een pre, vind ik.
En je wilt koste wat het kost geen VVD auto?quote:Op maandag 5 december 2011 17:19 schreef Tamashii het volgende:
TT.
Wat moet je in godsnaam met een intercity?quote:Op maandag 5 december 2011 17:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als je hem niet bezit, telt dat niet echt hè?
Een IC kost 2,3 miljoen euro.
Wat moet je in godsnaam met een huurauto?quote:Op maandag 5 december 2011 17:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat moet je in godsnaam met een intercity?
Das Luxe, hier rijden VVDers tegenwoordig al op een aanhanger achter een trekker.quote:Op maandag 5 december 2011 17:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij gaat een VVD-mobiel halen?
[ afbeelding ]
Inderdaad.quote:
Wel 130 km/h, hoop ik?quote:Op maandag 5 december 2011 17:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Das Luxe, hier rijden VVDers tegenwoordig al op een aanhanger achter een trekker.
Uiteraard, van de onzen blijf je af. Er is maar 1 POL-user die wat mij betreft mag doodvallen, maar die is toch gepermbanned.quote:Op maandag 5 december 2011 17:17 schreef Boze_Appel het volgende:
Ecologisch verantwoord.quote:
Heerlijk comfortabel reizen.quote:Op maandag 5 december 2011 17:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat moet je in godsnaam met een huurauto?
Sinds wanneer mogen trekkers 130?quote:
Dat is weer iets typisch Oost-Nederlands/Achterhoeks, tochquote:Op maandag 5 december 2011 17:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ecologisch verantwoord.
[ afbeelding ]
Onbeperkt aantal kilometers of bestemmingsverkeer?quote:
Het is typisch boers, internationaal.quote:Op maandag 5 december 2011 17:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is weer iets typisch Oost-Nederlands/Achterhoeks, toch?
Okay. Ja, dat ben ik dus nietquote:Op maandag 5 december 2011 17:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is typisch boers, internationaal.
Nou, joepie.quote:
Dedemsvaartse Trekkertrek is populair, een van onze oud POL kameraden is steevast winnaar.quote:
Alweer een nieuw verdrag?quote:
Ligt aan het tarief wat je inboekt, over de zaak altijd onbeperkt, prive altijd gelimiteerd maar alsnog ruim bemeten.quote:Op maandag 5 december 2011 17:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Onbeperkt aantal kilometers of bestemmingsverkeer?
Totdat Merkel en Sarcozy zelf een probleem hebben, dan gelden die regels weer niet, net zoals die 3% regel indertijd.quote:
Nog hardere afspraken, oeehhh, waar dreigen ze mee?quote:Op maandag 5 december 2011 17:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Alweer een nieuw verdrag?
Ik ben nog niet over m'n trauma van die van lissabon.
Da’s wel lekker danquote:Op maandag 5 december 2011 17:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ligt aan het tarief wat je inboekt, over de zaak altijd onbeperkt, prive altijd gelimiteerd maar alsnog ruim bemeten.
Waarschijnlijk niet excommunicatie uit de Eurozone gezien de aard van waarom ze zo'n kut verdrag willen, dus zo erg kan 't niet zijn. Hoogstens op je vingertjes tikken met financiele straffen des Brussels voor een al failliet land (quote:Op maandag 5 december 2011 17:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nog hardere afspraken, oeehhh, waar dreigen ze mee?
Joepie, meer betalenquote:Op maandag 5 december 2011 17:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet excommunicatie uit de Eurozone gezien de aard van waarom ze zo'n kut verdrag willen, dus zo erg kan 't niet zijn. Hoogstens op je vingertjes tikken met financiele straffen des Brussels voor een al failliet land ().
Oh, en natuurlijk Eurobonds waarmee de Noord-Europese landen even 3% extra mogen dokken.
Dat moet dat nieuwe verdrag juist voorkomen, alle begrotingen moeten eerst goedgekeurd worden door Brussel.quote:Op maandag 5 december 2011 17:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Totdat Merkel en Sarcozy zelf een probleem hebben, dan gelden die regels weer niet, net zoals die 3% regel indertijd.
Behalve als je meerdere keren per week 80 liter benzine mag tanken.quote:
En in Brussel hebben ze inmiddels flinke ervaring met 6 partijen die diverse belangen hebben. Dat moet met 17 of 27 landen geen probleem meer zijn na Di Rupo-1quote:Op maandag 5 december 2011 17:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat moet dat nieuwe verdrag juist voorkomen, alle begrotingen moeten eerst goedgekeurd worden door Brussel.
Tanken is natuurlijk maar een druppel op de afschrijvingquote:Op maandag 5 december 2011 17:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Behalve als je meerdere keren per week 80 liter benzine mag tanken.
Als je dat bij elkaar rekent krijg je een hartverzakking.
Maar ggoed, daarvoor we'll altijd verschillende en nieuwe auto's, leuk voor de hobbyist.
Ja remlof is blij.quote:
Maar dan linkser.quote:
Ja en anders?quote:Op maandag 5 december 2011 17:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat moet dat nieuwe verdrag juist voorkomen, alle begrotingen moeten eerst goedgekeurd worden door Brussel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |