Onbeperkt aantal kilometers of bestemmingsverkeer?quote:
Het is typisch boers, internationaal.quote:Op maandag 5 december 2011 17:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is weer iets typisch Oost-Nederlands/Achterhoeks, toch?
Okay. Ja, dat ben ik dus nietquote:Op maandag 5 december 2011 17:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is typisch boers, internationaal.
Nou, joepie.quote:
Dedemsvaartse Trekkertrek is populair, een van onze oud POL kameraden is steevast winnaar.quote:
Alweer een nieuw verdrag?quote:
Ligt aan het tarief wat je inboekt, over de zaak altijd onbeperkt, prive altijd gelimiteerd maar alsnog ruim bemeten.quote:Op maandag 5 december 2011 17:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Onbeperkt aantal kilometers of bestemmingsverkeer?
Totdat Merkel en Sarcozy zelf een probleem hebben, dan gelden die regels weer niet, net zoals die 3% regel indertijd.quote:
Nog hardere afspraken, oeehhh, waar dreigen ze mee?quote:Op maandag 5 december 2011 17:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Alweer een nieuw verdrag?
Ik ben nog niet over m'n trauma van die van lissabon.
Da’s wel lekker danquote:Op maandag 5 december 2011 17:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ligt aan het tarief wat je inboekt, over de zaak altijd onbeperkt, prive altijd gelimiteerd maar alsnog ruim bemeten.
Waarschijnlijk niet excommunicatie uit de Eurozone gezien de aard van waarom ze zo'n kut verdrag willen, dus zo erg kan 't niet zijn. Hoogstens op je vingertjes tikken met financiele straffen des Brussels voor een al failliet land (quote:Op maandag 5 december 2011 17:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nog hardere afspraken, oeehhh, waar dreigen ze mee?
Joepie, meer betalenquote:Op maandag 5 december 2011 17:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet excommunicatie uit de Eurozone gezien de aard van waarom ze zo'n kut verdrag willen, dus zo erg kan 't niet zijn. Hoogstens op je vingertjes tikken met financiele straffen des Brussels voor een al failliet land ().
Oh, en natuurlijk Eurobonds waarmee de Noord-Europese landen even 3% extra mogen dokken.
Dat moet dat nieuwe verdrag juist voorkomen, alle begrotingen moeten eerst goedgekeurd worden door Brussel.quote:Op maandag 5 december 2011 17:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Totdat Merkel en Sarcozy zelf een probleem hebben, dan gelden die regels weer niet, net zoals die 3% regel indertijd.
Behalve als je meerdere keren per week 80 liter benzine mag tanken.quote:
En in Brussel hebben ze inmiddels flinke ervaring met 6 partijen die diverse belangen hebben. Dat moet met 17 of 27 landen geen probleem meer zijn na Di Rupo-1quote:Op maandag 5 december 2011 17:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat moet dat nieuwe verdrag juist voorkomen, alle begrotingen moeten eerst goedgekeurd worden door Brussel.
Tanken is natuurlijk maar een druppel op de afschrijvingquote:Op maandag 5 december 2011 17:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Behalve als je meerdere keren per week 80 liter benzine mag tanken.
Als je dat bij elkaar rekent krijg je een hartverzakking.
Maar ggoed, daarvoor we'll altijd verschillende en nieuwe auto's, leuk voor de hobbyist.
Ja remlof is blij.quote:
Maar dan linkser.quote:
Ja en anders?quote:Op maandag 5 december 2011 17:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat moet dat nieuwe verdrag juist voorkomen, alle begrotingen moeten eerst goedgekeurd worden door Brussel.
Brussel zou eigenlijk een regering die niet met een goeie begroting kan komen naar huis moeten kunnen sturen.quote:Op maandag 5 december 2011 17:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nog hardere afspraken, oeehhh, waar dreigen ze mee?
Dat zijn natuurlijk kosten die je in dat geval niet (direct) hoeft te dragen.quote:Op maandag 5 december 2011 17:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tanken is natuurlijk maar een druppel op de afschrijving.
Oh ja, heel democratisch.quote:Op maandag 5 december 2011 17:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Brussel zou eigenlijk een regering die niet met een goeie begroting kan komen naar huis moeten kunnen sturen.
Maar zo'n regering valt waarschijnlijk vanzelf wel, zie Griekenland en Italië.
Ach, als je een paar ton verdient kan je dat wel hebben.quote:Op maandag 5 december 2011 17:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat zijn natuurlijk kosten die je in dat geval niet (direct) hoeft te dragen.
Auto kopen is out of the question, als je ziet wat dat tegenwoordig moet kosten.
Ik hoop het voor hem, het zijn handige auto's.quote:Op maandag 5 december 2011 17:33 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je bent smoorverliefd. Misschien houdt hij ook van Twingo's.
Binnen valt het nog wel mee.quote:
De navolging van Xander de Buisonjé.quote:Op maandag 5 december 2011 17:38 schreef Nautilus. het volgende:
Het was er warm en druk, ik zat naast een lege kruk waar ik mijn jas op gelegd had.
haha, ik krijg idd. ook zin om die hippies koe met geweld te voeren.quote:Op maandag 5 december 2011 17:47 schreef Reya het volgende:
Dat orkatopic wekt drang naar het eten van foie gras op.
Hexagon maakt de beste kans tot nog toe, hij zit al op het pluche.quote:Op maandag 5 december 2011 17:47 schreef Tem het volgende:
Het zou een ramp voor het land zijn als er ook maar één persoon van Fok! POL ooit in een kabinet zal plaatsnemen.
Potentieel topic. Wat gebeurt er als user x dictator wordt?quote:Op maandag 5 december 2011 17:47 schreef Tem het volgende:
Het zou een ramp voor het land zijn als er ook maar één persoon van Fok! POL ooit in een kabinet zal plaatsnemen.
quote:Op maandag 5 december 2011 17:49 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Potentieel topic. Wat gebeurt er als user x dictator wordt?
Maak mij mod en je krijgt een voorproefje.quote:Op maandag 5 december 2011 17:49 schreef Cerbie het volgende:
[..]
D66 in een beleidsmakende positie, proest.quote:Op maandag 5 december 2011 17:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hexagon maakt de beste kans tot nog toe, hij zit al op het pluche.
Dat bedoel ik maar.quote:Op maandag 5 december 2011 17:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hexagon maakt de beste kans tot nog toe, hij zit al op het pluche.
Interessant inderdaad. Open er één Cerbiequote:Op maandag 5 december 2011 17:49 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik moet de keuken in. Iemand anders mag de eer nemen.quote:Op maandag 5 december 2011 17:57 schreef Tem het volgende:
[..]
Interessant inderdaad. Open er één Cerbie
Ik eet gewoon rib-eye vanavond hoorquote:Op maandag 5 december 2011 17:47 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
haha, ik krijg idd. ook zin om die hippies koe met geweld te voeren.
Leuk voor een reeks, elke week een andere dicatator.quote:Op maandag 5 december 2011 17:57 schreef Tem het volgende:
[..]
Interessant inderdaad. Open er één Cerbie
Haha, deze komt niet als een verrassing.quote:Op maandag 5 december 2011 17:58 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik moet de keuken in. Iemand anders mag de eer nemen.
quote:Op maandag 5 december 2011 18:03 schreef Tem het volgende:
[..]
Haha, deze komt niet als een verrassing.
quote:Op maandag 5 december 2011 17:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dedemsvaartse Trekkertrek is populair, een van onze oud POL kameraden is steevast winnaar.
[ afbeelding ]
Ik ken een diplomaat, zeker in rustige landen prima baantjes.quote:Op maandag 5 december 2011 18:07 schreef Nautilus. het volgende:
Ik zou wel diplomaat willen zijn. Beetje tennissen en golfen en stagiaires achterna zitten. En ik zou een goede staatssecretaris van Financiën zijn, vermoed ik.
Goed plan.quote:Op maandag 5 december 2011 18:11 schreef Nautilus. het volgende:
Ten slotte gaat de expatregeling eraan. Reya zal bloeden.
Voldoende om één kabinetsperiode op te teren of wil je daar nog wat aan toevoegen? Brussel gaat het tegen die tijd nooit goedkeuren, doordat daar enkel expats in het parlement plaatsnemen.quote:Op maandag 5 december 2011 18:11 schreef Nautilus. het volgende:
Ten slotte gaat de expatregeling eraan. Reya zal bloeden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |