D66 in een beleidsmakende positie, proest.quote:Op maandag 5 december 2011 17:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hexagon maakt de beste kans tot nog toe, hij zit al op het pluche.
Dat bedoel ik maar.quote:Op maandag 5 december 2011 17:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hexagon maakt de beste kans tot nog toe, hij zit al op het pluche.
Interessant inderdaad. Open er één Cerbiequote:Op maandag 5 december 2011 17:49 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Potentieel topic. Wat gebeurt er als user x dictator wordt?
Ik moet de keuken in. Iemand anders mag de eer nemen.quote:Op maandag 5 december 2011 17:57 schreef Tem het volgende:
[..]
Interessant inderdaad. Open er één Cerbie
Ik eet gewoon rib-eye vanavond hoorquote:Op maandag 5 december 2011 17:47 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
haha, ik krijg idd. ook zin om die hippies koe met geweld te voeren.
Leuk voor een reeks, elke week een andere dicatator.quote:Op maandag 5 december 2011 17:57 schreef Tem het volgende:
[..]
Interessant inderdaad. Open er één Cerbie
Haha, deze komt niet als een verrassing.quote:Op maandag 5 december 2011 17:58 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik moet de keuken in. Iemand anders mag de eer nemen.
quote:Op maandag 5 december 2011 18:03 schreef Tem het volgende:
[..]
Haha, deze komt niet als een verrassing.
quote:Op maandag 5 december 2011 17:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dedemsvaartse Trekkertrek is populair, een van onze oud POL kameraden is steevast winnaar.
[ afbeelding ]
Ik ken een diplomaat, zeker in rustige landen prima baantjes.quote:Op maandag 5 december 2011 18:07 schreef Nautilus. het volgende:
Ik zou wel diplomaat willen zijn. Beetje tennissen en golfen en stagiaires achterna zitten. En ik zou een goede staatssecretaris van Financiën zijn, vermoed ik.
Goed plan.quote:Op maandag 5 december 2011 18:11 schreef Nautilus. het volgende:
Ten slotte gaat de expatregeling eraan. Reya zal bloeden.
Voldoende om één kabinetsperiode op te teren of wil je daar nog wat aan toevoegen? Brussel gaat het tegen die tijd nooit goedkeuren, doordat daar enkel expats in het parlement plaatsnemen.quote:Op maandag 5 december 2011 18:11 schreef Nautilus. het volgende:
Ten slotte gaat de expatregeling eraan. Reya zal bloeden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |