Ik heb liever dat ze lingerie aantrekt en mij het bed in trekt.quote:Op maandag 5 december 2011 17:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze een keer per jaar naar een deel uit de Twilight saga kijkt, dan dat ze elke week gooisch vrouwen oid moet zien, of de hele avond net5 op heeft staan.
Ja, arme Koosquote:Op maandag 5 december 2011 17:17 schreef Boze_Appel het volgende:
Toch wel lief ... hoe bot we hier ook met elkaar omgaan, als eentje van de 'clan' naars aangedaan wordt dan komt de rest wel voor ze op.
POL-broederschap, ongeacht links, rechts, conservatief, liberaal, radicaal.quote:Op maandag 5 december 2011 17:17 schreef Boze_Appel het volgende:
Toch wel lief ... hoe bot we hier ook met elkaar omgaan, als eentje van de 'clan' naars aangedaan wordt dan komt de rest wel voor ze op.
Zonder lingerie kan ze net zo goed neuken.quote:Op maandag 5 december 2011 17:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze lingerie aantrekt en mij het bed in trekt.
Als je hem niet bezit, telt dat niet echt hè?quote:Op maandag 5 december 2011 17:18 schreef von_Preussen het volgende:
Ik zit momenteel in een auto van 100.000.
Ik ben wel lief.quote:Op maandag 5 december 2011 17:17 schreef Boze_Appel het volgende:
Zonder lingerie is het een vieze sletquote:Op maandag 5 december 2011 17:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zonder lingerie kan ze net zo goed neuken.
Mooie lingerie is wel een pre, vind ik.quote:Op maandag 5 december 2011 17:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zonder lingerie kan ze net zo goed neuken.
Jij gaat een VVD-mobiel halen?quote:Op maandag 5 december 2011 17:19 schreef Tamashii het volgende:
TT.
Overigens vroeg ik het natuurlijk alleen vanwege de optie om zelf een auto te kopen!
Als vrouw zelf een auto kopen?quote:Op maandag 5 december 2011 17:19 schreef Tamashii het volgende:
TT.
Overigens vroeg ik het natuurlijk alleen vanwege de optie om zelf een auto te kopen!
Juist. Stijlvoller en spannender.quote:Op maandag 5 december 2011 17:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Lingerie is wel een pre, vind ik.
En je wilt koste wat het kost geen VVD auto?quote:Op maandag 5 december 2011 17:19 schreef Tamashii het volgende:
TT.
Wat moet je in godsnaam met een intercity?quote:Op maandag 5 december 2011 17:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als je hem niet bezit, telt dat niet echt hè?
Een IC kost 2,3 miljoen euro.
Wat moet je in godsnaam met een huurauto?quote:Op maandag 5 december 2011 17:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat moet je in godsnaam met een intercity?
Das Luxe, hier rijden VVDers tegenwoordig al op een aanhanger achter een trekker.quote:Op maandag 5 december 2011 17:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij gaat een VVD-mobiel halen?
[ afbeelding ]
Inderdaad.quote:
Wel 130 km/h, hoop ik?quote:Op maandag 5 december 2011 17:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Das Luxe, hier rijden VVDers tegenwoordig al op een aanhanger achter een trekker.
Uiteraard, van de onzen blijf je af. Er is maar 1 POL-user die wat mij betreft mag doodvallen, maar die is toch gepermbanned.quote:Op maandag 5 december 2011 17:17 schreef Boze_Appel het volgende:
Ecologisch verantwoord.quote:
Heerlijk comfortabel reizen.quote:Op maandag 5 december 2011 17:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat moet je in godsnaam met een huurauto?
Sinds wanneer mogen trekkers 130?quote:
Dat is weer iets typisch Oost-Nederlands/Achterhoeks, tochquote:Op maandag 5 december 2011 17:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ecologisch verantwoord.
[ afbeelding ]
Onbeperkt aantal kilometers of bestemmingsverkeer?quote:
Het is typisch boers, internationaal.quote:Op maandag 5 december 2011 17:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is weer iets typisch Oost-Nederlands/Achterhoeks, toch?
Okay. Ja, dat ben ik dus nietquote:Op maandag 5 december 2011 17:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is typisch boers, internationaal.
Nou, joepie.quote:
Dedemsvaartse Trekkertrek is populair, een van onze oud POL kameraden is steevast winnaar.quote:
Alweer een nieuw verdrag?quote:
Ligt aan het tarief wat je inboekt, over de zaak altijd onbeperkt, prive altijd gelimiteerd maar alsnog ruim bemeten.quote:Op maandag 5 december 2011 17:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Onbeperkt aantal kilometers of bestemmingsverkeer?
Totdat Merkel en Sarcozy zelf een probleem hebben, dan gelden die regels weer niet, net zoals die 3% regel indertijd.quote:
Nog hardere afspraken, oeehhh, waar dreigen ze mee?quote:Op maandag 5 december 2011 17:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Alweer een nieuw verdrag?
Ik ben nog niet over m'n trauma van die van lissabon.
Da’s wel lekker danquote:Op maandag 5 december 2011 17:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ligt aan het tarief wat je inboekt, over de zaak altijd onbeperkt, prive altijd gelimiteerd maar alsnog ruim bemeten.
Waarschijnlijk niet excommunicatie uit de Eurozone gezien de aard van waarom ze zo'n kut verdrag willen, dus zo erg kan 't niet zijn. Hoogstens op je vingertjes tikken met financiele straffen des Brussels voor een al failliet land (quote:Op maandag 5 december 2011 17:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nog hardere afspraken, oeehhh, waar dreigen ze mee?
Joepie, meer betalenquote:Op maandag 5 december 2011 17:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet excommunicatie uit de Eurozone gezien de aard van waarom ze zo'n kut verdrag willen, dus zo erg kan 't niet zijn. Hoogstens op je vingertjes tikken met financiele straffen des Brussels voor een al failliet land ().
Oh, en natuurlijk Eurobonds waarmee de Noord-Europese landen even 3% extra mogen dokken.
Dat moet dat nieuwe verdrag juist voorkomen, alle begrotingen moeten eerst goedgekeurd worden door Brussel.quote:Op maandag 5 december 2011 17:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Totdat Merkel en Sarcozy zelf een probleem hebben, dan gelden die regels weer niet, net zoals die 3% regel indertijd.
Behalve als je meerdere keren per week 80 liter benzine mag tanken.quote:
En in Brussel hebben ze inmiddels flinke ervaring met 6 partijen die diverse belangen hebben. Dat moet met 17 of 27 landen geen probleem meer zijn na Di Rupo-1quote:Op maandag 5 december 2011 17:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat moet dat nieuwe verdrag juist voorkomen, alle begrotingen moeten eerst goedgekeurd worden door Brussel.
Tanken is natuurlijk maar een druppel op de afschrijvingquote:Op maandag 5 december 2011 17:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Behalve als je meerdere keren per week 80 liter benzine mag tanken.
Als je dat bij elkaar rekent krijg je een hartverzakking.
Maar ggoed, daarvoor we'll altijd verschillende en nieuwe auto's, leuk voor de hobbyist.
Ja remlof is blij.quote:
Maar dan linkser.quote:
Ja en anders?quote:Op maandag 5 december 2011 17:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat moet dat nieuwe verdrag juist voorkomen, alle begrotingen moeten eerst goedgekeurd worden door Brussel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |