quote:
Als jij uit tokkiekringen komt kan je dat idd doen.quote:Op maandag 5 december 2011 16:54 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Okee, dan ga ik in plaats van mooie lingerie rond te dartelen ook in een joggingpak en lelijke witte sokken op de bank zitten zeuren om bier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het nut van lingerie is dan ook totaal overschat.quote:Op maandag 5 december 2011 16:54 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Okee, dan ga ik in plaats van mooie lingerie rond te dartelen ook in een joggingpak en lelijke witte sokken op de bank zitten zeuren om bier
Dat is waar, in het echt ben ik nog ultiemer dan hier.quote:Op maandag 5 december 2011 16:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als ik je niet in het echt zou kennen, zou ik je zomaar geloven.
Merry’s?quote:
Goed idee, wat zijn de te verwachten verhogingen per grotere maat?quote:Op maandag 5 december 2011 16:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja. Zolang ze niet zeiken als een mannelijke medewerker naar hun tieten staart.
Dat is dan gewoon middels een onkostenvergoeding verdisconteerd in het salaris.
http://www.dumpert.nl/med(...)tten_te_staren_.html
Ik vind zuinigheid zo gierig.quote:
Jij geeft mij idd altijd de indruk dat ongeveer driekwart van de mannen homo is.quote:Op maandag 5 december 2011 16:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is waar, in het echt ben ik nog ultiemer dan hier.
Niet mijn probleem dat we altijd een drankje doen temidden van de Enschedese scene.quote:Op maandag 5 december 2011 16:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij geeft mij idd altijd de indruk dat ongeveer driekwart van de mannen homo is.
Het is denk ik een normaalverdeling.quote:Op maandag 5 december 2011 16:56 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Goed idee, wat zijn de te verwachten verhogingen per grotere maat?
quote:Op maandag 5 december 2011 16:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als jij uit tokkiekringen komt kan je dat idd doen.Kom ik niet, maar ik moet me aanpassen aan de mannenwereldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goed zo.quote:Op maandag 5 december 2011 16:57 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Kom ik niet, maar ik moet me aanpassen aan de mannenwereld
Dat is Merry's alquote:
Ik had al een donkerbruin vermoeden dat jij een dubbele agenda had.....quote:Op maandag 5 december 2011 16:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet mijn probleem dat we altijd een drankje doen temidden van de Enschedese scene.
Dat doe ik ook altijd.quote:Op maandag 5 december 2011 16:57 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee, ik ga altijd bij vreemde mensen een foto maken in de auto.
School lijkt mij geen gay cruising area per se, mijn bedoelingen zijn puur vriendschappelijk.quote:Op maandag 5 december 2011 16:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik had al een donkerbruin vermoeden dat jij een dubbele agenda had.....
Sommige mannen worden meer opgewonden van een auto dan van hun eigen wief.quote:Op maandag 5 december 2011 16:57 schreef betyar het volgende:
[..]
VS houdt wel van donkerbruine vermoedens.quote:Op maandag 5 december 2011 16:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik had al een donkerbruin vermoeden dat jij een dubbele agenda had.....
Dat hoeft ook niet.quote:Op maandag 5 december 2011 16:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is witte choco, daar zit geen cacao in.
Stiekum?quote:Op maandag 5 december 2011 16:57 schreef betyar het volgende:
[..]
witte choco word toch gemaakt van cacaoboter?, lijkt me vreemd als er in cacaoboter geen cacao zit.quote:Op maandag 5 december 2011 16:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is witte choco, daar zit geen cacao in.
Dat doe je in bed maar.quote:
Dan heb jij nog nooit mooie lingerie gezienquote:Op maandag 5 december 2011 16:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het nut van lingerie is dan ook totaal overschat.
Nee, hij wil het meestal zo snel mogelijk uit zien.quote:Op maandag 5 december 2011 17:00 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Dan heb jij nog nooit mooie lingerie gezien
Dit vind ik een van je slechtste posts ooit.quote:Op maandag 5 december 2011 16:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het nut van lingerie is dan ook totaal overschat.
Geen stress kennen is een eerste teken van een zinloos bestaan.quote:Op maandag 5 december 2011 17:00 schreef betyar het volgende:
[..]
Overal, stress is voor mongolen die niet kunnen plannen.
Maar 90 is best dikquote:Op maandag 5 december 2011 16:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het is denk ik een normaalverdeling.
De standaarddeviatie is +1 of -1 en de mediaan op 85D/90C.
Stress is relatief. Er zijn mensen die mijn planning stressvol zouden vinden, maar dat zijn dan ook geen winnaars.quote:Op maandag 5 december 2011 17:00 schreef betyar het volgende:
[..]
Overal, stress is voor mongolen die niet kunnen plannen.
Ik heb het acht jaar lang (in) en verkocht, dus ik kan het eilk niet meer zienquote:Op maandag 5 december 2011 17:00 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Dan heb jij nog nooit mooie lingerie gezien
Klopt. Maar ik hou ook niet van te dunquote:
ik heb ook een zinloos bestaan, net zoals de rest van de mensen.quote:Op maandag 5 december 2011 17:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen stress kennen is een eerste teken van een zinloos bestaan.
Helaas bet, je valt door de mand.
Cacaoboter is een heel andere substantie dan cacaoquote:Op maandag 5 december 2011 17:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
witte choco word toch gemaakt van cacaoboter?, lijkt me vreemd als er in cacaoboter geen cacao zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |