Ik had al een donkerbruin vermoeden dat jij een dubbele agenda had.....quote:Op maandag 5 december 2011 16:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet mijn probleem dat we altijd een drankje doen temidden van de Enschedese scene.
Dat doe ik ook altijd.quote:Op maandag 5 december 2011 16:57 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee, ik ga altijd bij vreemde mensen een foto maken in de auto.
School lijkt mij geen gay cruising area per se, mijn bedoelingen zijn puur vriendschappelijk.quote:Op maandag 5 december 2011 16:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik had al een donkerbruin vermoeden dat jij een dubbele agenda had.....
Sommige mannen worden meer opgewonden van een auto dan van hun eigen wief.quote:Op maandag 5 december 2011 16:57 schreef betyar het volgende:
[..]
VS houdt wel van donkerbruine vermoedens.quote:Op maandag 5 december 2011 16:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik had al een donkerbruin vermoeden dat jij een dubbele agenda had.....
Dat hoeft ook niet.quote:Op maandag 5 december 2011 16:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is witte choco, daar zit geen cacao in.
Stiekum?quote:Op maandag 5 december 2011 16:57 schreef betyar het volgende:
[..]
witte choco word toch gemaakt van cacaoboter?, lijkt me vreemd als er in cacaoboter geen cacao zit.quote:Op maandag 5 december 2011 16:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is witte choco, daar zit geen cacao in.
Dat doe je in bed maar.quote:
Dan heb jij nog nooit mooie lingerie gezienquote:Op maandag 5 december 2011 16:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het nut van lingerie is dan ook totaal overschat.
Nee, hij wil het meestal zo snel mogelijk uit zien.quote:Op maandag 5 december 2011 17:00 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Dan heb jij nog nooit mooie lingerie gezien
Dit vind ik een van je slechtste posts ooit.quote:Op maandag 5 december 2011 16:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het nut van lingerie is dan ook totaal overschat.
Geen stress kennen is een eerste teken van een zinloos bestaan.quote:Op maandag 5 december 2011 17:00 schreef betyar het volgende:
[..]
Overal, stress is voor mongolen die niet kunnen plannen.
Maar 90 is best dikquote:Op maandag 5 december 2011 16:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het is denk ik een normaalverdeling.
De standaarddeviatie is +1 of -1 en de mediaan op 85D/90C.
Stress is relatief. Er zijn mensen die mijn planning stressvol zouden vinden, maar dat zijn dan ook geen winnaars.quote:Op maandag 5 december 2011 17:00 schreef betyar het volgende:
[..]
Overal, stress is voor mongolen die niet kunnen plannen.
Ik heb het acht jaar lang (in) en verkocht, dus ik kan het eilk niet meer zienquote:Op maandag 5 december 2011 17:00 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Dan heb jij nog nooit mooie lingerie gezien
Klopt. Maar ik hou ook niet van te dunquote:
ik heb ook een zinloos bestaan, net zoals de rest van de mensen.quote:Op maandag 5 december 2011 17:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen stress kennen is een eerste teken van een zinloos bestaan.
Helaas bet, je valt door de mand.
Cacaoboter is een heel andere substantie dan cacaoquote:Op maandag 5 december 2011 17:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
witte choco word toch gemaakt van cacaoboter?, lijkt me vreemd als er in cacaoboter geen cacao zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |