Jij bent natuurlijk ook gekleurd.quote:Op maandag 5 december 2011 16:38 schreef KoosVogels het volgende:
Die fucking orka-josti's. Ik heb die TechXP ook effe gezegd dat ie op moet kankeren en lekker iemand anders lastig moet gaan vallen.
Beetje tegen de media aanschoppen omdat je het niet kan verkroppen dat zo'n uit de kluiten gewassen kankerbeest op het vliegtuig naar het zonnige zuiden wordt gezet.
Hou je nog steeds van je linkse hippie makkers schat?quote:Op maandag 5 december 2011 16:38 schreef KoosVogels het volgende:
Die fucking orka-josti's. Ik heb die TechXP ook effe gezegd dat ie op moet kankeren en lekker iemand anders lastig moet gaan vallen.
Beetje tegen de media aanschoppen omdat je het niet kan verkroppen dat zo'n uit de kluiten gewassen kankerbeest op het vliegtuig naar het zonnige zuiden wordt gezet.
En jij bent een homoseksuele hermafrodietquote:Op maandag 5 december 2011 16:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, de enige normale ben ik gewoon.
#GeenTwingo
Dat eerste is al erg genoeg, laat 't laatste inaccurate maar zitten.quote:Op maandag 5 december 2011 16:39 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
En jij bent een homoseksuele hermafrodiet
Jullie zwangerschapsverlof zorgt voor een hogere kostprijs, dat zit gewoon in je loon verwerkt.quote:Op maandag 5 december 2011 16:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zolang vrouwen nog niet hetzelfde salaris krijgen als mannen blijf ik strijden!
Anders was ik meegegaan naar Noorwegen. Ook niet verkeerd.quote:Op maandag 5 december 2011 16:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk ook gekleurd.
Prive had jij er profijt van dat het beest werd uitgezet.
Ach, zolang je zelfs met dat nog de normaalste bent, komt het allemaal goedquote:Op maandag 5 december 2011 16:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat eerste is al erg genoeg, laat 't laatste inaccurate maar zitten.
Precies, een rechtse homo is hier de status quo van normaliteit, de rest is een aberratie.quote:Op maandag 5 december 2011 16:40 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Ach, zolang je zelfs met dat nog de normaalste bent, komt het allemaal goed
Een homosexuele hemafrodiet is pas echt kritisch in zn sexuele voorkeur.quote:Op maandag 5 december 2011 16:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat eerste is al erg genoeg, laat 't laatste inaccurate maar zitten.
Leuk land, wel duur.quote:Op maandag 5 december 2011 16:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Anders was ik meegegaan naar Noorwegen. Ook niet verkeerd.
Die zijn ook mooi hoor.quote:Op maandag 5 december 2011 16:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mercedes is mooi.
En ik doel niet op de Halsema mobielen.
Eerder een zelfhater.quote:Op maandag 5 december 2011 16:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Een homosexuele hemafrodiet is pas echt kritisch in zn sexuele voorkeur.
Maar ben je dan homo of juist hetero?quote:Op maandag 5 december 2011 16:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Een homosexuele hemafrodiet is pas echt kritisch in zn sexuele voorkeur.
Onze overeenkomsten blijven groeienquote:Op maandag 5 december 2011 16:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
M'n knapste neukertje kwam uit Noorwegen.
Jullie zijn echt niet ingesteld op vrouwen hèquote:Op maandag 5 december 2011 16:41 schreef Boze_Appel het volgende:
En we kunnen zelfs zonder ongelukken met elkaar bier en nichtenwijn drinken.
Hij heeft een zekere beroemdheid opgebouwd door ooit een keer een barbecue vergeleken te hebben met Auschwitz.quote:Op maandag 5 december 2011 16:38 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Heb je de links in de sig van TechXP bekeken?
quote:Op maandag 5 december 2011 16:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Nee, dat is eerder een hemafrodiet die het alleen met zichzelf doet.
Ongesteld bedoel je?quote:Op maandag 5 december 2011 16:44 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Jullie zijn echt niet ingesteld op vrouwen hè
Vind de W126 ook niet verkeerd, de E38 en E60 kunnen ook op mijn warme belangstelling rekenen.quote:
Hemafrodieten hebben beide geslachtsdelen, dus in feite ben je bisexueel als je alleen op andere hemafrodieten valt.quote:Op maandag 5 december 2011 16:43 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Maar ben je dan homo of juist hetero?
Niet elke vrouw wordt zwanger!!!quote:Op maandag 5 december 2011 16:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jullie zwangerschapsverlof zorgt voor een hogere kostprijs, dat zit gewoon in je loon verwerkt.
Dus economisch gezien is het geheel te verantwoorden dat vrouwen minder verdienen.
Wat zou je willen horen?quote:Op maandag 5 december 2011 16:44 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ah, je masturbatiesessie met bos is afgelopen?
Nou moet je niet gaan zeiken ja?quote:Op maandag 5 december 2011 16:44 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Andersom, de meeste vrouwen houden het hier gewoon niet uit, maar ze zijn meer dan welkom.quote:Op maandag 5 december 2011 16:44 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Inderdaad, de lelijken eindigen in het gemeenteloket.quote:
W126quote:Op maandag 5 december 2011 16:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vind de W126 ook niet verkeerd, de E38 en E60 kunnen ook op mijn warme belangstelling rekenen.
Maar als je nou 51% man bent en 49% vrouw?quote:Op maandag 5 december 2011 16:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hemafrodieten hebben beide geslachtsdelen, dus in feite ben je bisexueel als je alleen op andere hemafrodieten valt.
Of als slissend tweedekamerlid.quote:Op maandag 5 december 2011 16:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Inderdaad, de lelijken eindigen in het gemeenteloket.
Statistisch gezien kan je daarvan een risicoanalyse maken en dat in de kostprijs (het loon wat vrouwen ontvangen) verwerken.quote:
In het echte leven: jawel.quote:Op maandag 5 december 2011 16:44 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
In ieder geval ambtenaar dus.quote:Op maandag 5 december 2011 16:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Of als slissend tweedekamerlid.
Ik word een goed tweedekamerlid.quote:Op maandag 5 december 2011 16:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Of als slissend tweedekamerlid.
Risico-analyse op basis van uiterlijk lijkt me op z'n plaats, een comité der neukbaarheid gaat het loon bekijken, lelijken krijgen meer, maar minder secundaire voorwaarden.quote:Op maandag 5 december 2011 16:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Statistisch gezien kan je daarvan een risicoanalyse maken en dat in de kostprijs (het loon wat vrouwen ontvangen) verwerken.
Net zoals iedereen ziektekosten betaald, maar ook iedereen wordt ziek.
Probeer eens een discussie over vrouwenquotaquote:
Ik heb het toch ook niet over gevoelens? Maar pas iig je drankvoorraad aan op vrouwen, zo blijft dit forum voor eeuwig van de herenliefde!quote:Op maandag 5 december 2011 16:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nou moet je niet gaan zeiken ja?
Of je bent "one of the guys" en we accepteren je zo, maar we gaan geen rekening houden met vrouwelijke gevoelens, dan is het gewoon exit.
Bisexueel betekent toch niet dat je het met even veel vrouwen als mannen hoeft te doen?quote:Op maandag 5 december 2011 16:46 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Maar als je nou 51% man bent en 49% vrouw?
Omdat jullie alleen bier en nichtenwijn hebbenquote:Op maandag 5 december 2011 16:45 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Andersom, de meeste vrouwen houden het hier gewoon niet uit, maar ze zijn meer dan welkom.
Is lekker, alleen hopen dat je rubbertje niet scheurt.quote:
Wat is daar mis mee?quote:
Dat verklaart ook de constante terugkeer van EchtGaaf.quote:Op maandag 5 december 2011 16:47 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Ik heb het toch ook niet over gevoelens? Maar pas iig je drankvoorraad aan op vrouwen, zo blijft dit forum voor eeuwig van de herenliefde!
CDNquote:Op maandag 5 december 2011 16:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Risico-analyse op basis van uiterlijk lijkt me op z'n plaats, een comité der neukbaarheid gaat het loon bekijken, lelijken krijgen meer, maar minder secundaire voorwaarden.
Win-win.
Mata Hari staat hier nog n de kast.quote:Op maandag 5 december 2011 16:48 schreef Boze_Appel het volgende:
Hee, bet, of je wat drank hebt voor het verse damesvleesch.
Nee, maar als je dat bent. Ben je dan homoseksueel als je op mannen valt? Of ben je gewoon hetero omdat je ook vrouw bent?quote:Op maandag 5 december 2011 16:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Bisexueel betekent toch niet dat je het met even veel vrouwen als mannen hoeft te doen?
Zie, zelfs de abbreviatie klinkt professioneel.quote:
ok.quote:Op maandag 5 december 2011 16:49 schreef EchtGaaf het volgende:
B_A, Bos wil een schorsing van 1 minuut. En loop hard weg.
Dat verklaard mijn lage salaris.quote:Op maandag 5 december 2011 16:49 schreef GSbrder het volgende:
Knappe mensen horen ook gewoon meer salaris te krijgen.
Ze werken verhogend voor de productiviteit.
Je kan merken dat jij een gaylord bent, je snapt er helemaal niets van.quote:Op maandag 5 december 2011 16:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Risico-analyse op basis van uiterlijk lijkt me op z'n plaats, een comité der neukbaarheid gaat het loon bekijken, lelijken krijgen meer, maar minder secundaire voorwaarden.
Win-win.
En Twingo.quote:Op maandag 5 december 2011 16:50 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat verklaard mijn lage salaris.
110 rijden op de middelste rijbaan in Duitsland is asociaal.quote:
Nee, vrouwen willen geemancipeerd zijn? Mooi, dan pas je lekker aan de mannenwereld aan.quote:Op maandag 5 december 2011 16:47 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Ik heb het toch ook niet over gevoelens? Maar pas iig je drankvoorraad aan op vrouwen, zo blijft dit forum voor eeuwig van de herenliefde!
Die vrouw met dat rode dingquote:Op maandag 5 december 2011 16:49 schreef EchtGaaf het volgende:
B_A, Bos wil een schorsing van 1 minuut. En loop hard weg.
Stemp PvdA.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |